Kamidio Klipsch Theatre

Started by MLCinema, April 1, 2008, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

Eerste stap op weg naar een verbeterde akoestiek is gezet. Ik heb akotherm d40 besteld en vandaag in het zonnetje de frames hiervoor in elkaar geschroefd. Over het akotherm komt ook nog een stofje heen. Die moet ik nog uitzoeken.

Binnenlaat van de frames is precies 1000 x 600 x 50 mm.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

frankpaul1

Netjes! Het helpt behoorlijk kan ik uit ervaring zeggen.

MLCinema

#602
Akotherm afbesteld, ga morgen een pak rockwool 210 kopen bij de Hornbach. Hier zit ook een vlies achter (optie). Prijsverschil is te substantieel om voor akotherm te kiezen. Ik ben toch van plan om de frames te bespannen met stof. Daarmee komt voor mij het voordeel van akotherm over rockwool te vervallen.

Toch gekozen akotherm te blijven gebruiken. Kan de juiste Rockwool met vlies niet 123 vinden en heb geen zin om langer te zoeken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Dirk

volgende keer toch ff je MDF voorboren, dan splijt het niet  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

MLCinema

Quote from: Dynky on March 25, 2017, 23:31:14
volgende keer toch ff je MDF voorboren, dan splijt het niet  ;)
Het gekke is, ik heb alles voorgeboord. Maar ik denk dat de maat te klein is geweest. Ik heb alles voorgeboord met 3 en de schroef is 4. Misschien had ik beter 3,5 kunnen nemen. Komt doek overheen, zie je straks niks meer van[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

RalphH

Quote from: Kamidioblitz on March 25, 2017, 18:02:01
Eerste stap op weg naar een verbeterde akoestiek is gezet.

:thumbs-up: Daar ga je plezier van hebben
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Waarom heb je Akotherm afbesteld? Ik vraag dat omdat Toine mij heeft gezegd dat als hij in 2007 wist hoe Akotherm presteerde (was toen nog geen technische info voorhanden) dan had hij geen Rockwool industrieplaat geadviseerd maar D40. Zit nu verwerkt in de lattenabsorbers (ontwerp 2010). In de paneelabsorbers zit nog wel Rockwool, maar was volgens Toine minder effectief.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on March 27, 2017, 21:23:21
Waarom heb je Akotherm afbesteld? Ik vraag dat omdat Toine mij heeft gezegd dat als hij in 2007 wist hoe Akotherm presteerde (was toen nog geen technische info voorhanden) dan had hij geen Rockwool industrieplaat geadviseerd maar D40. Zit nu verwerkt in de lattenabsorbers (ontwerp 2010). In de paneelabsorbers zit nog wel Rockwool, maar was volgens Toine minder effectief.

Korte dwaling van geest geweest. Ben opzoek gegaan naar Rockwool die naar mijn smaak was maar niet kunnen vinden. Dus de annulering is ongedaan gemaakt. Komt normaalgesproken woensdag hier binnen. Dan kan ik deze zaterdag verwerken. Heb al stof in huis gehaald. Zwarte stof van de Ikea, de Ditte. Ik zit alleen een beetje met de deur. Ik weet niet of ik daar een paneel op ga hangen.

Heeft het zin om aan de muur tegenover de muur waar de deur zit er drie naast elkaar te plaatsen en aan de kant van de deur enkel eentje? Aan de achterkant van de ruimte komen er wel twee tegenover elkaar.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Akotherm is binnen! Wachten is nu op mijn elektrische tacker zodat ik het doek netjes vast kan zetten. Dan dit weekend alles afmaken en ophangen. Ben benieuwd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Goed bezig Marc! Absorptie is niet zo richtingsgevoelig als diffusie. Het gaat erom de energie uit de ruimte te absorberen. Oppervlak is  belangrijker dan  plaatsing.

Succes komend weekend [emoji106]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on March 28, 2017, 21:14:37
Goed bezig Marc! Absorptie is niet zo richtingsgevoelig als diffusie. Het gaat erom de energie uit de ruimte te absorberen. Oppervlak is  belangrijker dan  plaatsing.

Succes komend weekend [emoji106]

Dus drie op een rij en een aan de overzijde is geen ramp?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Ik denk het niet. Mijn absorptie is ook niet afgestemd op plaatsing. Het hele plafond, de voorwand en de RPG op de achterwand dient ter absorptie van verschillende frequenties. De afstemmingsfrequentie van het paneel wordt bepaald door het oppervlak en diepte/dikte van het materiaal.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on March 28, 2017, 21:23:37
Ik denk het niet. Mijn absorptie is ook niet afgestemd op plaatsing. Het hele plafond, de voorwand en de RPG op de achterwand dient ter absorptie van verschillende frequenties. De afstemmingsfrequentie van het paneel wordt bepaald door het oppervlak en diepte/dikte van het materiaal.

Dus ook plaatsing achter de fronts is een optie?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Zeker! De energie in de ruimte wordt sowieso geabsorbeerd.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Lekker bezig met de absorptie panelen! Het verschil ga je zeker horen. Heb je de hoeveel absorptie nog ergens op gebaseerd of ga je uitproberen wat het beste werkt?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Quote from: skyfox on March 28, 2017, 22:00:05
Lekker bezig met de absorptie panelen! Het verschil ga je zeker horen. Heb je de hoeveel absorptie nog ergens op gebaseerd of ga je uitproberen wat het beste werkt?

Ik las dat vanaf 30% vloeroppervlakte er echt verschil gemerkt moet gaan worden. Ik heb aan beide kanten gordijnen die ook al iets doen. Die panelen zijn goed voor 3,6 m2 de ruimte heeft een oppervlakte van iets meer dan 19m2. Meer kan ik ook niet kwijt. Bovendien wil je ook niet overdempen.

Onder aan de streep is het vooral een kwestie van proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Gordijnen absorberen vaak alleen de hoogste frequenties en hebben een licht diffusie-effect. Op de site van Akotherm staat een grafiek van absorptiewaarde per frequentie. Daaruit zou je kunnen opmaken wat het effect gaat zijn. Er zijn formules om het benodigde oppervlak te berekenen, maar dat is door Toine voor mij gedaan.

Overdempen is inderdaad iets wat je moet voorkomen. Dan kun je natuurlijk een paneel weg halen. Je vloerbedekking en stoelen dempen namelijk ook al.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Afgelopen donderdag stond er een afspraak om bij Marc op bezoek te gaan om zijn (enorm mooie) HT te bezichtigen en beluisteren. Ik was heel erg benieuwd naar 3D audio en Marc bood aan om het bij hem te gaan beluisteren. Zo geschiede  :pompom:

Na even kennis gemaakt te hebben gingen we naar het HT. Zijn ruimte is zeer strak afgewerkt met mooie details zoals spotjes in een verlaagd plafond en nette kabelgoten voor de speakers. De combinatie van Klipsch en Marantz blijkt later een erg fijne te zijn.
Voor het luisteren had ik een Atmos demo disc gedownload en op stick gezet. Dit was een fijne mix tussen techdemo's, filmclips en muziekclips. Daarnaast had ik de HSDD bij me om wat upmixing en standaard 5.1 geluid te luisteren.
Allereerst ging de HSDD erin. Clips als Pulse en Tapping the Tank passeerden de revue. Zijn dubbele 15" woofers lieten hier duidelijk van zich horen. Daarna een 1 op 1 vergelijk tussen upmixing en 5.1 met The Matrix. Hier merk je duidelijk dat upmixing het geluid hoger trekt. Het is niet zo strak als een "echte" Atmos mix, maar zeker niet slecht. Het geeft hier wel degelijk een extra dimensie aan de scene. Hetzelfde geldt in meer of mindere mate voor The International. Vooral het stukje op de balustrade waar het glas in het midden kapot geschoten wordt, is duidelijk hoorbaar van bovenaf.

Bij het bekijken van de eerste filmclip uit een oorlogsfilm (Marc, welke was dit ook alweer?) waarbij bommenwerpers hun ding doen en daarna aangevallen worden door zero's zet meteen de toon. Zonder 3D audio klinkt deze clip erg 2D. Het geluidsvlak is voor ons, achter ons... Maar we zitten niet in de bommenwerper. Atmos weer aan, en we zijn opeens weer onderdeel van de crew. Een techdemo van Dolby geeft ook een goed beeld van plaatsing. Het zijn muziektonen die allen op een andere plek in beeld komen en dus ook in de ruimte geprojecteerd worden. Atmos uit, het vlak wordt 2,5D, Atmos aan en de tonen worden opeens veel beter geplaatst, hoger en lager dan zonder Atmos. Echt 3D dus.
Ook hadden we nog wat muziek demo's op de stick staan. Hoewel de mix technisch erg goed was van alledrie de beluisterde nummers, is muziek luisteren in Atmos surround erg vermoeiend. Plaatsing van zowel de clips als het concert waren erg goed, en bij het concert kregen we nog meer gevoel voor de ruimte dan in standaard 5.1.

En zo zijn we dan alweer een paar uur verder. Tijd om afscheid te nemen en mijn eigen keuzes te overdenken. Marc, bedankt voor je gastvrijheid, erg leuk om jou en je vrouw te ontmoeten en te mogen genieten van je erg mooie HT. Binnenkort doen we het nog eens over, dan zal ik ook je ruimte eens goed op de foto zetten  :headbanging:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Quote from: skyfox on April  2, 2017, 14:30:17
Afgelopen donderdag stond er een afspraak om bij Marc op bezoek te gaan om zijn (enorm mooie) HT te bezichtigen en beluisteren. Ik was heel erg benieuwd naar 3D audio en Marc bood aan om het bij hem te gaan beluisteren. Zo geschiede  :pompom:

Na even kennis gemaakt te hebben gingen we naar het HT. Zijn ruimte is zeer strak afgewerkt met mooie details zoals spotjes in een verlaagd plafond en nette kabelgoten voor de speakers. De combinatie van Klipsch en Marantz blijkt later een erg fijne te zijn.
Voor het luisteren had ik een Atmos demo disc gedownload en op stick gezet. Dit was een fijne mix tussen techdemo's, filmclips en muziekclips. Daarnaast had ik de HSDD bij me om wat upmixing en standaard 5.1 geluid te luisteren.
Allereerst ging de HSDD erin. Clips als Pulse en Tapping the Tank passeerden de revue. Zijn dubbele 15" woofers lieten hier duidelijk van zich horen. Daarna een 1 op 1 vergelijk tussen upmixing en 5.1 met The Matrix. Hier merk je duidelijk dat upmixing het geluid hoger trekt. Het is niet zo strak als een "echte" Atmos mix, maar zeker niet slecht. Het geeft hier wel degelijk een extra dimensie aan de scene. Hetzelfde geldt in meer of mindere mate voor The International. Vooral het stukje op de balustrade waar het glas in het midden kapot geschoten wordt, is duidelijk hoorbaar van bovenaf.

Bij het bekijken van de eerste filmclip uit een oorlogsfilm (Marc, welke was dit ook alweer?) waarbij bommenwerpers hun ding doen en daarna aangevallen worden door zero's zet meteen de toon. Zonder 3D audio klinkt deze clip erg 2D. Het geluidsvlak is voor ons, achter ons... Maar we zitten niet in de bommenwerper. Atmos weer aan, en we zijn opeens weer onderdeel van de crew. Een techdemo van Dolby geeft ook een goed beeld van plaatsing. Het zijn muziektonen die allen op een andere plek in beeld komen en dus ook in de ruimte geprojecteerd worden. Atmos uit, het vlak wordt 2,5D, Atmos aan en de tonen worden opeens veel beter geplaatst, hoger en lager dan zonder Atmos. Echt 3D dus.
Ook hadden we nog wat muziek demo's op de stick staan. Hoewel de mix technisch erg goed was van alledrie de beluisterde nummers, is muziek luisteren in Atmos surround erg vermoeiend. Plaatsing van zowel de clips als het concert waren erg goed, en bij het concert kregen we nog meer gevoel voor de ruimte dan in standaard 5.1.

En zo zijn we dan alweer een paar uur verder. Tijd om afscheid te nemen en mijn eigen keuzes te overdenken. Marc, bedankt voor je gastvrijheid, erg leuk om jou en je vrouw te ontmoeten en te mogen genieten van je erg mooie HT. Binnenkort doen we het nog eens over, dan zal ik ook je ruimte eens goed op de foto zetten  :headbanging:

Leuk verslag Richard! De film welke jij bedoelt is unbroken uit 2014. Behoorlijk spectaculair qua geluid is die scène uit de film die op de stick staat. Ik heb de verschillen tussen Atmos en upmix aan of uit op dezelfde manier beleefd. De 3D audio heeft de set voor mij binnen een redelijk budget wel op een mooi niveau gekregen Mijn vriendin en ik vonden het ook leuk om je te ontmoeten. Je bent zeker een volgende keer van harte welkom en het aanbod van de foto's maak ik natuurlijk graag gebruik van.

Ik heb gisteren de panelen afgerond. Momenteel staan ze nog op de grond maar het effect ervan is groter dan ik zelf had verwacht. Dialogen zijn beter verstaanbaar, de nagalm is op gehoor korter geworden. Geluid dooft eerder uit. Het heeft ook impact op het laag. Dat lijkt nog wat strakker te zijn geworden.

Ik heb besloten ze voor en achter de fronts te hangen (4) en de overige twee komen achter de hoofd luister plek, naast de tweede zitrij en bij de rears. Aan de voorzijde heeft dit als voordeel dat de matzwarte stof minder reflecteert dan de mat grijze muur. Leuk bijkomend voordeel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

#619
Zojuist de panelen opgehangen. Heeft naast de akoestische verbeteringen ook nog impact op het beeld. Het zwart van het doek pakt ook nog wat reflecties aan. Erg tevreden over het resultaat.

Bovendien vind ik het er ook mooi uitzien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Dirk

Quote from: Kamidioblitz on April 15, 2017, 12:42:00

Bovendien vind ik het er ook mooi uitzien.


ik geloof er niks van :D     maw; pics please!  :pompom:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

MLCinema

Quote from: Dynky on April 15, 2017, 12:45:34
ik geloof er niks van :D     maw; pics please!  :pompom:

Ok. Crappy telefoon pic:



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

skyfox

Very nice! Ziet er heel sjiek uit. En zo te lezen ook een fijne verbetering van je akoestiek én lichtreflecties. Mooi man :) Nu genieten, of staan er nog meer mooie plannen op stapel?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Er staat nog wel iets op stapel. Maar niet op de korte termijn. Op zijn vroegst eind van het jaar begin volgend jaar een nieuwe projector. Sound is nu naar wens in ieder geval.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Ziet goed uit Marc! En bovendien door het absorptie-effect van licht ook nog een verbetering van je beeld. Goed bezig! [emoji106]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive