Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: Raphie op juli 21, 2011, 12:15:05
Ik ben er weer en toch even respectvol reageren. Mijn opmerking was niet als grapje bedoelt maar wel  degelijk serieuze feedback. Er zijn 2 trends die hier de laatste tijd de kop opsteken:

- Mensen die hier een luisterend oor vinden voor allerlei persoonlijke zaken en al hun zaken hier uitvoerig bespreken
- anderen die dezelfde persoonlijke zaken ervaren en de discussie naar een "hoger" niveau tillen
- mensen waarbij hun showcase topic langzaam aan transformeert tot een soort van ziekte verloopblog (ik kan het e.e.a. ook wat ongenuanceerder neerzetten, maar dan zet ik de boel bewust weer op scherp en dat is deze keer even niet de bedoeling)

Zoals BE al aangeeft is er een plek geschikt voor dit soort zaken en dat is afterhours en dan met name gezondheid.
- eigen topics hiermee blijven doordrenken vind ik niet gewenst en gepast voor het HTforum.
- Eigenlijk vind ik dat je dit soort serieuze zaken eigenlijk helemaal niet behoort te bespreken hier aangezien het om fragiele materie met even fragiele subjecten gaat. Maar goed, als het mag dan mag het, maar dan a.u.b. graag in een daarvoor dedicated topic.

Ik kan en wil er nog veel meer over kwijt maar ik bedwing mijzelf ook aangezien dat ook niet gepast zou zijn.
Laten we het er op houden dat er vele andere dedicated fora zijn voor dit soort zaken en waar de vibe van dit soort topics veel beter past bij de algemene teneur van dergelijke fora.
Bovenstaand respectvol en bedachtzaam, hoop dat je er wat mee doet.


Kan niet anders dan het volledig met je eens zijn Raphie.  ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Gisteren mijn nieuwe liefde qua looks tegengekomen volgens mij :D Volgende week maar eens even luisteren.

het is de Audio Physic Tempo 25


:wub: :wub: :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raafie

Dat zijn hele mooie ja. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe audio physic klinkt. Maar volgensmij zit er hier geen dealer in de buurt.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op juli 23, 2011, 16:15:43
Gisteren mijn nieuwe liefde qua looks tegengekomen volgens mij :D Volgende week maar eens even luisteren.

het is de Audio Physic Tempo 25


:wub: :wub: :wub:


Zeker erg mooie speakers! Welke kleur vind je ze het mooiste?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

S@m

Citaat van: Valkyrie op juli 23, 2011, 17:55:42
Zeker erg mooie speakers! Welke kleur vind je ze het mooiste?

Mooi die 25's, maar denk je niet dat ze een tikkie te fors zijn voor je kamer?

Robbert54

Citaat van: S@m op juli 23, 2011, 18:36:51
Mooi die 25's, maar denk je niet dat ze een tikkie te fors zijn voor je kamer?
nee ze zijn zelfs een stukje kleiner dan ik had verwacht. Mooi slank

Citaat van: Valkyrie op juli 23, 2011, 17:55:42
Zeker erg mooie speakers! Welke kleur vind je ze het mooiste?
de kleur op de foto staat hem erg goed. En de afwerking is echt prachtig. Hoogglanszwart lijkt hij me ook wel mooi

merk alleen wel dat de normale versie toch wel een stuk goedkoper is dan de 25 versie :confused:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op juli 23, 2011, 19:40:36
de kleur op de foto staat hem erg goed. En de afwerking is echt prachtig. Hoogglanszwart lijkt hij me ook wel mooi

merk alleen wel dat de normale versie toch wel een stuk goedkoper is dan de 25 versie :confused:

In het wit vindt ik ze persoonlijk ook erg mooi 8)

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

raptile


S@m

Misschien tijd voor een nieuwe poll Robbert, welk type luidspreker en/of welke kleur...?  ;)

raptile

Dat laatste kun je beter aan je partner overlaten  :coffee:

AnubisNefer

Citaat van: raptile op juli 24, 2011, 11:58:07
Dat laatste kun je beter aan je partner overlaten  :coffee:

Hell no !

Die heeft daar echt geen inspraak op.  :D
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

raptile

jij het type, zij of hij de kleur lijkt mij een goede deal :D

Robbert54

dat bepaal ik toch echt lekker zelf :D

Grootste nadeel van de tempo's zijn momenteel toch wel de prijs. dus ben ook nog wel een klasse lager aan het kijken. De sitara's vind ik ook nog steeds erg mooi.

Citaat van: Valkyrie op juli 24, 2011, 11:15:22
In het wit vindt ik ze persoonlijk ook erg mooi 8)


Idd maar denk niet dat dit in mijn kamer mooi uit gaat komen. waarschijnlijk krijg ik ook nog een nieuwe vloer. Zou dan van beuken naar Jatoba gaan. Maar twijfel nog of me dit niet wat te rood wordt.

Citaat van: S@m op juli 24, 2011, 11:29:50
Misschien tijd voor een nieuwe poll Robbert, welk type luidspreker en/of welke kleur...?  ;)
voorlopig nog even geen poll. Eerst maar eens lekker doorsparen.. zit ook niet echt veel schot in :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

dre73

Citaat van: raptile op juli 24, 2011, 12:18:35
jij het type, zij of hij de kleur lijkt mij een goede deal :D

er zijn er zat die daar voor tekenen!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Sinds wanneer ?

Ik meende dat je een leuk meiske had leren kennen.

raptile

[Theorie]
Die wilde dat hij ging kiezen tussen haar en z'n audio omdat ie er zoveel mee bezig was.
keuze was snel gemaakt [/Theorie]  :headbanging:

Martijnst1990

Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Dat kan toch niet Robbert! Al 12 dagen offline, dat zijn we niet gewend van je. Alles goed?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

juiced01


JCL

Denk dat Robbert even aandacht heeft voor andere dingen. Maar we zijn je nog niet vergeten hoor! Hoop dat het zich in de goede richting beweegt en dat we snel weer iets van je horen. Je posts en enthousiasme worden gemist!

Xander32

Citaat van: JCL op september  2, 2011, 10:39:29
Denk dat Robbert even aandacht heeft voor andere dingen. Maar we zijn je nog niet vergeten hoor! Hoop dat het zich in de goede richting beweegt en dat we snel weer iets van je horen. Je posts en enthousiasme worden gemist!
Idem  :thumbs-up:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Misschien is hij op vakantie. Mocht dat niet zo zijn, dan sluit ik me aan bij de vorige posters...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: JCL op september  2, 2011, 10:39:29
Denk dat Robbert even aandacht heeft voor andere dingen. Maar we zijn je nog niet vergeten hoor! Hoop dat het zich in de goede richting beweegt en dat we snel weer iets van je horen. Je posts en enthousiasme worden gemist!
thanks heren! ben er nog hoor. Alleen bijna nooit meer online. ben nu in de weekenden alleen maar aan het genieten ;) :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op september  3, 2011, 19:38:03
thanks heren! ben er nog hoor. Alleen bijna nooit meer online. ben nu in de weekenden alleen maar aan het genieten ;) :smile:

Hahaha wat een top excuus!
Goed zo Robbert! Geniet er lekker van ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Citaat van: The Vampire op september  3, 2011, 19:38:03
thanks heren! ben er nog hoor. Alleen bijna nooit meer online. ben nu in de weekenden alleen maar aan het genieten ;) :smile:
Helemaal goed!! Daar doen we het toch allemaal ook voor...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive