Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

ben even aan het kijken, maar zit toch aardig wat leuks en ouds tussen:

The Everly Brothers
Fats Domino
Billy Vaughn
Louis Armstrong
Wanda Jackson
The Platters
Percy Sledge
Elvis-Christmas album
Neil Diamond
Cliff Richard
Billy Haley
Tina Turner- Live in Europe
Paul Anka
Dianna Ross and the Supremes and the Temptations
Music and songs of FAME
The Drifters
Roy Orbison
The blue Diamonds
Oscar and Debbie
Normaal :alien: :alien: :alien:
Dolly Dots :blink:
Julio Iglesias :-X
20 years of Rock and Roll
Little Richard
Edith Piaff
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Schrijf het maar gewoon toe aan de warmte :D

En nu geen stress meer en gewoon weer genieten... :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op juni 27, 2011, 06:44:45
Schrijf het maar gewoon toe aan de warmte :D

En nu geen stress meer en gewoon weer genieten... :music:
ben idd al weer lekker aant genieten. Vooral van the Everly Brothers. Heerlijke muziek! :D

Wel financieel weer een tegenvaller. APK is flink tegen gevallen en ik krijg geen vakantiegeld :( Dus nieuwe speakers kan ik denk ik wel even op mijn buik schrijven. Of ik moet gewoon mijn budget bijstellen :turn:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Bummer! Ik zou echter niet het budget bijstellen, want je bent nu met het testen gewend geraakt aan een bepaalde klank en daar zal je altijd mee blijven vergelijken. Ik denk dan niet dat je vindt wat je wil en mooi vindt. Het is naar mijn mening nu tijd dat je het in 1 keer goed doet!

Hoe is het verder met je?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Idd gewoon lekker verder sparen gen voorlopig even genieten van wat je nu hebt. Ik zou het ook in 1 keer goed doen en dat komt bij jou ook vast goed!  ;)

Zoals Philip al vraagt, hoe is het verder met je?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

mee eens in 1 keer een stap maken....iedere stap die je nu maakt kost waarschijnlijk erg veel meer.
Dus lekker sparen en dan kopen (speur ook 2e hands dan af).

en verder haak ik me aan bij de vorige 2

Ronin79

 :withstupid:

Ik ken mensen die dat precies anders om doen, maar geloof me ... die weg wil je niet inslaan.

Gewoon proberen door te sparen (zoals onze waardige collega's dat hierboven al vermelde), zodat je echt iets goeds kan kopen. je moet geen overhaaste beslissingen willen maken,
waar je misschien later spijt van krijgt. Persoonlijk doe ik dat ook op die manier. Zo kun je tenminste iets kopen, wat ook van kwaliteit is.
Maar de keus is natuurlijk geheel aan jou.

btw my friend .... happy 4th of July. Al ben ik er net iets te laat mee .... sorry  ;)  
Aan de andere kant; het is bijv. in NY 19:09, dus dat kan nog  ;D

Robbert54

4th of july  :satisfied: thanks!

voor de rest, moet ik me idd bij jullie aansluiten. Denk dat ik beter kan blijven sparen. Wat dat betreft heb ik geluk dat ik doordeweeks in therapie zit. scheelt me aardig wat geld in de maand, maar de benzine snoept daar natuurlijk wel weer wat vanaf.

denk dat ik het dit hele jaar nog maar gewoon bij sparen hou. Dan kan ik altijd nog zien wat ik ermee ga doen.

Voor de rest gaat het redelijk. Het blijft nog wel steeds, dat het eerst slechter moet gaan voor het beter gaat, maar vraag me soms wel af hoeveel slechter het nog moet gaan. Ik ben niet echt negatief ingesteld en kan volgens mij behoorlijk wat hebben, maar soms is het wel allemaal even teveel. Alleen alle verhalen van anderen al. Ik schaam me soms gewoon dat ik een man ben, maar ja daar moet ik me toch voor af zien te sluiten. Ik krijg binnenkort ook nog EMDR en hoop eigenlijk dat ik daar wat uit kan halen..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Heel verstandig Robbert! :worship:

Klinkt heftig wat je nu allemaal meemaakt. Probeer het allemaal positief te benaderen en te denken dat je er beter van wordt. Sterkte en succes met alles!

BTW: wat is EMDR?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eazyq

Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

HTip

Citaat van: eazyq op juli 16, 2011, 18:31:12
dit is EMDR en ik hoop dat het helpt.
Weer wat geleerd en ik hoop ook dat het helpt. Succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Bedankt heren. ja ik krijg EMDR voor 3 trauma's (PTSS) en voor mijn zelfbeeld. Hoop dat het wat uit gaat halen :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raphie

Ach, het zit allemaal tussen de oren moet je maar denken  :D
JBL PRX Power!

S@m

Citaat van: Raphie op juli 17, 2011, 09:24:42
Ach, het zit allemaal tussen de oren moet je maar denken  :D

Echt weer zo'n opmerking voor iemand die iedere vorm van empathie lijkt te ontberen...

Raphie

nogmaals we zitten hier niet op het correlatieforum..... zijn zat andere fora waar mensen om aandacht kunnen vragen en hun "relaas" kunnen doen....
JBL PRX Power!

S@m

Citaat van: Raphie op juli 17, 2011, 10:07:07
nogmaals we zitten hier niet op het correlatieforum..... zijn zat andere fora waar mensen om aandacht kunnen vragen en hun "relaas" kunnen doen....

Reageer dan niet, ik zou bijna zeggen 'vrucht die aan een boom hangt' maar dan wordt ik persoonlijk en dat schijnt niet te mogen
(al doe jij dat regelmatig en je komt er vaak nog mee weg ook).





Raphie

Citaat van: S@m op juli 17, 2011, 10:34:44
Reageer dan niet, ik zou bijna zeggen 'vrucht die aan een boom hangt' maar dan wordt ik persoonlijk en dat schijnt niet te mogen
(al doe jij dat regelmatig en je komt er vaak nog mee weg ook).
Laatste post hier in dit topic, wil Vampire's topic verder niet kapen. Maar wordt een beetje moe van al die mensen die hier maar aandacht blijven vragen voor hun geestelijke problemen, en dat datzelfde groepje van meejankers die allemaal "owh wat erg, owh wat erg" ga lekker samen naar een praatgroep of zo, kom hier om te lezen en bomen over audio en video en niet over dit soort zaken. gejank allemaal...
JBL PRX Power!

chansig

Wat ben jij een jankerd zeg...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

@Raphie: ban voor 2 dagen, disrespect voor ander lid. Bedenk wanneer een grap gepast is en wanneer niet.....


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

Los van het feit dat Raphie's reacties vaak nogal kort door de bocht zijn en zoals S@m aangeeft getuigen van weinig tot geen empathie, moet ik toch zeggen dat hij wel een punt heeft. Ik snap best dat hij op dit forum liever leest over audio en video dan over iemands problemen, daar is dit forum dan ook niet voor. Maar dit is natuurlijk nog wel mijn eigen topic.
Ik ga dan ook bewust niet in op details, maar voor de mensen die me inmiddels ook kennen zo af en toe wel even een update, maar zal het vanaf nu wel via pm doen, lijkt me sowieso wat verstandiger
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

Afterhours is wel zo'n plaats. Ook al is dit je eigen topic, dit is wel een audio topic. Geen probleem met zijstapjes.
Maar lange goede discussies toch graag in afterhours.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

Citaat van: Blue-Eyes op juli 17, 2011, 14:04:43
Afterhours is wel zo'n plaats. Ook al is dit je eigen topic, dit is wel een audio topic. Geen probleem met zijstapjes.
Maar lange goede discussies toch graag in afterhours.
:thumbs-up: van mij hoeft Raphie trouwens geen ban voor 2 dagen hoor, voel me niet aangesproken of aangevallen door hem. Ben zijn reacties wel gewend, typisch raphie :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

evilniek

Citaat van: The Vampire op juli 17, 2011, 14:00:36
Los van het feit dat Raphie's reacties vaak nogal kort door de bocht zijn en zoals S@m aangeeft getuigen van weinig tot geen empathie, moet ik toch zeggen dat hij wel een punt heeft. Ik snap best dat hij op dit forum liever leest over audio en video dan over iemands problemen, daar is dit forum dan ook niet voor. Maar dit is natuurlijk nog wel mijn eigen topic.
Ik ga dan ook bewust niet in op details, maar voor de mensen die me inmiddels ook kennen zo af en toe wel even een update, maar zal het vanaf nu wel via pm doen, lijkt me sowieso wat verstandiger

Ik hoop dat het je helpt, en idd PM gebruiken, je weet gewoon niet wie er eventueel meekijkt.
Uiteindelijk is het jouw topic natuurlijk ;D.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

blue-eyes

Citaat van: The Vampire op juli 17, 2011, 14:08:22
:thumbs-up: van mij hoeft Raphie trouwens geen ban voor 2 dagen hoor, voel me niet aangesproken of aangevallen door hem. Ben zijn reacties wel gewend, typisch raphie :D

Het gaat mij om het principe.
Ik weet hoe Raphie is, is een goede kerel. Maar dit hoort niet thuis op dit forum. Je gaat geen grappen maken over serieuze zaken als de context daar niet is.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Ik ben er weer en toch even respectvol reageren. Mijn opmerking was niet als grapje bedoelt maar wel  degelijk serieuze feedback. Er zijn 2 trends die hier de laatste tijd de kop opsteken:

- Mensen die hier een luisterend oor vinden voor allerlei persoonlijke zaken en al hun zaken hier uitvoerig bespreken
- anderen die dezelfde persoonlijke zaken ervaren en de discussie naar een "hoger" niveau tillen
- mensen waarbij hun showcase topic langzaam aan transformeert tot een soort van ziekte verloopblog (ik kan het e.e.a. ook wat ongenuanceerder neerzetten, maar dan zet ik de boel bewust weer op scherp en dat is deze keer even niet de bedoeling)

Zoals BE al aangeeft is er een plek geschikt voor dit soort zaken en dat is afterhours en dan met name gezondheid.
- eigen topics hiermee blijven doordrenken vind ik niet gewenst en gepast voor het HTforum.
- Eigenlijk vind ik dat je dit soort serieuze zaken eigenlijk helemaal niet behoort te bespreken hier aangezien het om fragiele materie met even fragiele subjecten gaat. Maar goed, als het mag dan mag het, maar dan a.u.b. graag in een daarvoor dedicated topic.

Ik kan en wil er nog veel meer over kwijt maar ik bedwing mijzelf ook aangezien dat ook niet gepast zou zijn.
Laten we het er op houden dat er vele andere dedicated fora zijn voor dit soort zaken en waar de vibe van dit soort topics veel beter past bij de algemene teneur van dergelijke fora.
Bovenstaand respectvol en bedachtzaam, hoop dat je er wat mee doet.

JBL PRX Power!