Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

S@m

Citaat van: The Vampire op mei 28, 2011, 13:50:10
Bedankt voor de tip! Al moet ik zeggen dat zijn achternaam niet veel vertrouwen wekt :D

;D

Vond ik ook totdat ik 'm persoonlijk ontmoette. Is een bandiet met passie voor vinyl  ;)

Robbert54

even nog een vraagje. Ik merk eigenlijk geen verschil wanneer ik de platenspeler geaard of ongeaard aansluit. Maakt dit dan nog wat uit?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op mei 28, 2011, 18:34:32
even nog een vraagje. Ik merk eigenlijk geen verschil wanneer ik de platenspeler geaard of ongeaard aansluit. Maakt dit dan nog wat uit?

Nee, als ie ongeaard goed functioneert (geen brom) dan lekker zo laten.

Robbert54

Nee idd geen brom. Ben een beetje aan het kijken wat ik fijner vind. Gebruik nu de phono vd Technics versterker, denk dat ik die toch prettiger vind dan de NAD PP-1  :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: S@m op mei 28, 2011, 07:49:13
Robbert, iemand die zégt speciaal op KB te gaan om verhaal op jou te halen zou ik niet al te serieus nemen, wel wijs dat je hier in elk geval even melding van hebt gemaakt...

Op hifi.nl komen regelmatig advertenties voorbij van ene Cas Banditaloni en dat is altijd erg goed vinyl, een aanrader  ;)




Ik zal er zelf ook eens even gaan kijken. Ben namelijk wel benieuwd wat hij zoal aan vinyl te koop heeft staan.

S@m

Citaat van: Alex Groningen op mei 28, 2011, 18:49:32

Ik zal er zelf ook eens even gaan kijken. Ben namelijk wel benieuwd wat hij zoal aan vinyl te koop heeft staan.

Best veel, klik hier maar  ;)

Alex Groningen

Citaat van: S@m op mei 28, 2011, 18:58:34
Best veel, klik hier maar  ;)

Bedankt.

Heb even snel zitten kijken, maar zie er al wel een paar tussen die ik graag zou willen hebben.
Morgen de beste man maar even een mailtje sturen.

HTip

Is weer veel gebeurd in jouw topic. Goed om te lezen dat je therapie wel goed doet, al is het natuurlijk erg zwaar is. Sterkte voor de komende tijd! Ook goed van je dat je die bedreiging serieus neemt en het er niet bij laat zitten. Toont dat je assertief genoeg bent ;)

Op audiovlak ben je ook nog druk bezig lees ik. Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op mei 29, 2011, 10:55:58
Is weer veel gebeurd in jouw topic. Goed om te lezen dat je therapie wel goed doet, al is het natuurlijk erg zwaar is. Sterkte voor de komende tijd! Ook goed van je dat je die bedreiging serieus neemt en het er niet bij laat zitten. Toont dat je assertief genoeg bent ;)

Op audiovlak ben je ook nog druk bezig lees ik. Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt.
Ja ik let momenteel wel wat meer op mijn grenzen :smile:

Ja zoals ik het nu in mijn hoofd heb, gaan de CM's de deur uit, maar eerst maar eens kijken hoe het financiële plaatje uit gaat vallen, want de APK komt er ook nog weer aan en ik weet nog steeds niet of ik nou vakantiegeld krijg of niet, maar ga er voor alsnog niet van uit
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alex Groningen


Robbert54

idd erg mooie speakers. Maar komt voor mij net te vroeg. Heb nu de financiële ruimte nog niet. Moet eerst de APK nog even afwachten. En helaas is Rotterdam niet echt om de hoek. Zit te twijfelen om mijn CM serie nu vast te koop te zetten, maar ben bang dat ik dan een tijdje zonder speakers kom te zitten :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

W&W is toch bij jou in de buurt?

Waarom maak je geen leuke deal met hen...

Robbert54

Citaat van: S@m op juni  3, 2011, 09:03:10
W&W is toch bij jou in de buurt?

Waarom maak je geen leuke deal met hen...
Omdat w&w nog niet echt heeft wat ik zoek. Ik wil sowieso AP en SF ook nog beluisteren
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

mscofield

Citaat van: The Vampire op juni  2, 2011, 23:06:25
Zit te twijfelen om mijn CM serie nu vast te koop te zetten, maar ben bang dat ik dan een tijdje zonder speakers kom te zitten :unsure:
Ik zou ze dan nog lekker even laten staan. Je hoeft niet bang te zijn dat die mooie luidsprekers niet snel genoeg verkocht worden!

Robbert54

Ben eruit. Ga eerst 22 juni mijn apk afwachten. En daarna gaan mijn speakers de verkoop in.  :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Weet iemand waar ik in Overijssel de SF concerto domus kan beluisteren.

En als tweede wat t verschil is met de grand piano, aangezien ik die voor minder kan krijgen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: The Vampire op juni  7, 2011, 14:01:36
Weet iemand waar ik in Overijssel de SF concerto domus kan beluisteren.

En als tweede wat t verschil is met de grand piano, aangezien ik die voor minder kan krijgen.
niemand die t verschil weet??

heb nog even in de omgeving Zwolle tot Enschede gekeken, maar nergens een plek waar ik de SF CD kan beluisteren.. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

weer een probleempje met de platenspeler. De naald skate over de plaat en hij pakt het eerste gedeelte van de plaat niet. Wanneer hij niet meer skate schokt de naald op de plaat. Snap er niks meer van :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Vampire

Anti-skating weight op de goede stand?
Voldoende naalddruk?
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Robbert54

Citaat van: Vampire op juni 26, 2011, 16:12:43
Anti-skating weight op de goede stand?
Voldoende naalddruk?
ik snap er geen zak meer van echt. Heb de neiging om dat ding de ruimte door te smijten. ene moment is er niks aan de hand, volgende moment skate ie als een gek. Heb de anti skating al wat aangepast en de naalddruk ook, maar het maakt geen zak uit. hij schokt continue op zij en loopt dan naar het midden van de plaat
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robbert54

Citaat van: Jumping Jack op juni 26, 2011, 16:16:54
En staat de speler mooi vlak?
ja, staat waar hij altijd heeft gestaan.. snap niet waarom hij nu ineens problemen geeft.. Net een flinke bak met LP's weten te bemachtigen krijgen we dit..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WimB

Bij alle platen het probleem?
Is de naald nog wel helemaal goed?

Robbert54

Citaat van: WimB op juni 26, 2011, 16:23:02
Bij alle platen het probleem?
Is de naald nog wel helemaal goed?
:alien: :alien: :alien: :alien: :alien: had de oude naald er nog op zitten :wacko: had die er even opgezet zodat ik de speler veilig kon afstellen... ehhe.. foutje... nu aan het genieten van de beegees..


best veel leuke platen gevonden;

Mama's and the papa's
Rolling stones
Elvis
The eagles
Johnny Cash
Otis Redding enz enz..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo