Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: Blue-Eyes op april 17, 2011, 14:13:31
Succes maandag! En de tijd daarna ;)
Dank je Eisse

Citaat van: Peerless Monster op april 17, 2011, 14:14:22
Ben ik het helemaal mee eens!
Ga ik weer wat klaar leggen voor je ;D hehehe

hahaha! Hoeft niet altijd wat tegenover te staan natuurlijk ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Morgenochtend zo'n stevig Engels ontbijt.. en er dan flink tegenaan Robbert :pompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april 17, 2011, 21:50:07
Morgenochtend zo'n stevig Engels ontbijt.. en er dan flink tegenaan Robbert :pompom:
haha!... denk dat ik morgen geen hap door mijn keel krijg :plain:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..daar hebben we deze jongen voor  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

screw

1 voet in een nieuwe weg, 1 been na het andere been en de rest brengt je daarheen! volg de weg door hem te begaan en wij zien straks een andere Vampire staan!  :D

SUC6!
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Alex Groningen

#4832
Zo te zien kan je ook daar achter de pc, je bent online. ;) Kan ik je gelijk vragen hoe je de eerste dag hebt beleefd. Je zag er tegen op om heen te gaan, maar valt het daar nu mee of toch tegen?

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op april 18, 2011, 19:12:01
Zo te zien kan je ook daar achter de pc, je bent online. ;) Kan ik je gelijk vragen hoe je de eerste dag hebt beleefd. Je zag er tegen op om heen te gaan, maar valt het daar nu mee of toch tegen?
Ik zit op mijn telefoon. Ze hebben hier alleen beperkt internet. Maar het is wel zwaar. Ben nu al helemaal kapot, maar goed zo'n eerste dag is altijd zwaar. De groep ligt iig wel goed en dat is wel fijn. Het meeste zie ik nog op tegen de nacht. In de vier jaar met mijn ex heb ik 1x bij haar geslapen en ben toen midden in de nacht weer terug gegaan omdat ik last van mijn maag kreeg door de spanning. Dus vannacht zal nog wel zwaar worden. Maar goed we zullen zien. Mijn kamergenoot is iig wel een aardige vent.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Sterkte ermee!

Wat is hun definitie van ''beperkt internet''?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Nog geen flauw idee. Nog niet achter een computer gezeten. Iig geen wi-fi, maar goed is het einde van de wereld niet
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Denon Focal

Hou vol Robert, de eerste dag is het zwaarst :clapping:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTip

Succes met je eerste nacht! Probeer te slapen :yawnee:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

De eerste dag heb je al gehaald ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Veel sterke Robbert, en probeer wat te slapen (al zal dat wellicht wat moeilijk gaan).  ;)

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april 18, 2011, 20:28:22
Ik zit op mijn telefoon. Ze hebben hier alleen beperkt internet. Maar het is wel zwaar. Ben nu al helemaal kapot, maar goed zo'n eerste dag is altijd zwaar. De groep ligt iig wel goed en dat is wel fijn. Het meeste zie ik nog op tegen de nacht. In de vier jaar met mijn ex heb ik 1x bij haar geslapen en ben toen midden in de nacht weer terug gegaan omdat ik last van mijn maag kreeg door de spanning. Dus vannacht zal nog wel zwaar worden. Maar goed we zullen zien. Mijn kamergenoot is iig wel een aardige vent.


Goedemorgen Robbert, Hoop voor je dat je de nacht goed bent doorgekomen. Eén dag en één nacht heb je er nu opzitten en hoop voor je dat de spanning nu beetje bij beetje van je afglijd.

Peerless Monster

Goedemorgen deze morgen Geniet lekker van je ontbijtje. Ik weet niet of je het zelf hebt mogen uitkiezen?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Bedankt voor jullie medeleven, is echt wel fijn :blush:

De nacht ging me nog vrij goed af. Heb optijd mijn medicatie ingenomen dus was om 23.00 ook wel helemaal op. De ochtend was wel heel zwaar. Ontbijt is niks te klagen ;) meer dan genoeg beleg en verschillende broden en niet geheel onbelangrijk  :coffee: maar ik wou echt naar huis.

Gelukkig is het voor anderen wel herkenbaar en die slepen je er ook wel weer door. Ben nu ook wel weer rustig, maar al wel helemaal leeg. volgende week mag ik, na een medische keuring, hopelijk weer beginnen met sporten. Dan gaat mijn energie level hopelijk ook wel weer wat omhoog.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 19, 2011, 13:45:57
Bedankt voor jullie medeleven, is echt wel fijn :blush:

De nacht ging me nog vrij goed af. Heb optijd mijn medicatie ingenomen dus was om 23.00 ook wel helemaal op. De ochtend was wel heel zwaar. Ontbijt is niks te klagen ;) meer dan genoeg beleg en verschillende broden en niet geheel onbelangrijk  :coffee: maar ik wou echt naar huis.

Gelukkig is het voor anderen wel herkenbaar en die slepen je er ook wel weer door. Ben nu ook wel weer rustig, maar al wel helemaal leeg. volgende week mag ik, na een medische keuring, hopelijk weer beginnen met sporten. Dan gaat mijn energie level hopelijk ook wel weer wat omhoog.

Veel muziek luisteren ;) Dat helpt wel eens...
Welke muziek draai je veel?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 19, 2011, 14:00:40
Veel muziek luisteren ;) Dat helpt wel eens...
Welke muziek draai je veel?
Doe ik ;D nu toevallig. Nu John Mayer concert. En verder Michael buble, Norah Jones, Katie Melua, Tom Baxter
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

#4846
Citaat van: The Vampire op april 19, 2011, 14:08:35
Doe ik ;D nu toevallig. Nu John Mayer concert. En verder Michael buble, Norah Jones, Katie Melua, Tom Baxter

Aha ;)
Weet ik een beetje je smaak ;D
Geniet ervan!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

JCL

Citaat van: The Vampire op april 19, 2011, 14:08:35
Doe ik ;D nu toevallig. Nu John Mayer concert. En verder Michael buble, Norah Jones, Katie Melua, Tom Baxter

Heel verstandig! Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? "Waar woorden te kort schieten spreekt muziek"? Je kan er soms heel veel emotie in kwijt en dat maakt het een erg prettig middel om je wat minder "down" te voelen. Mocht je er van houden, U2 heeft ook heel veel érg goeie teksten waar ik persoonlijk best wel eens troost aan heb gehad :)

HTip

Fijn dat je de anderen je helpen in je proces. Dat maakt het een stuk prettiger. En dat al na 1 dag :thumbs-up:

Citaat van: The Vampire op april 19, 2011, 14:08:35
Doe ik ;D nu toevallig. Nu John Mayer concert. En verder Michael buble, Norah Jones, Katie Melua, Tom Baxter
Lekkere muziek :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Lang leve telefoons met internet! :pompom:

Kan je vertellen wat je zoal doet en meemaakt op een dag?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!