Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ivo1986

Citaat van: Peerless Monster op april  4, 2011, 12:25:11
Doe ik er voor jou 50 euro vanaf Robbert.

Wordt het wel een hele mooie aanbieding.

S@m

Citaat van: Peerless Monster op april  2, 2011, 13:16:31
Jazeker. Ik heb hem in mijn Ht ruimte staan momenteel.
Gewoon even gekocht om te beluisteren ;).


Proleet... ;D

Peerless Monster

Citaat van: S@m op april  4, 2011, 12:58:17
Proleet... ;D

Ja maar heb al een flinke tijd ;).
Hij is gewoon blijven hangen, omdat het goed apparaat is ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april  4, 2011, 12:25:11
Doe ik er voor jou 50 euro vanaf Robbert.
Kan je voor dat geld een leuk elementje kopen of het element laten retippen... ;)
Het is overigens geen 9cc arm, maar een 9c arm, vanwege de aluminium kop...
Was even abuis... Pas het aan in de advertentie...
Eerst een gratis kabel en nu dit. :worship: PM :wub:

Citaat van: screw op april  4, 2011, 12:30:46
Suc6 met alles, en vergeet niet een nieuwe weg word gevormd door hem te begaan en dat doen je nu! RESPECT  :clapping:
Dank je waardeer ik. Mooie zin trouwens. En oh zo waar
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

heb je nou een sub erbij? (want dan heb ik wat gemist geloof ik  :blush: )
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Robbert54

Citaat van: screw op april  4, 2011, 17:49:27
heb je nou een sub erbij? (want dan heb ik wat gemist geloof ik  :blush: )
:eh: nee, Staan momenteel 2 receivers :D Een oud beestje, maar die heeft een phono ingang, dus die is weer aangesloten op de CA en die gaat het even overnemen, wanneer ik de CA daadwerkelijk kan laten upgraden.

Er komt wel een upgrade, maar dat is inmiddels al geen geheim meer denk ik ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  4, 2011, 18:17:52
:eh: nee, Staan momenteel 2 receivers :D Een oud beestje, maar die heeft een phono ingang, dus die is weer aangesloten op de CA en die gaat het even overnemen, wanneer ik de CA daadwerkelijk kan laten upgraden.

Er komt wel een upgrade, maar dat is inmiddels al geen geheim meer denk ik ;)

dan staat er iets niet goed in je OSD want ik zie CD input, FR en FL en SUB!! (kijk maar op je foto)
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

celerontje

Die therapie ga je niet volhouden, vooral omdat daar waarschijnlijk een crappy LCD tv hebben staat op de SCHREEEEEEUUUUUUUUUWSTAAAAAAAAAAAAND met een Blokker *ahum* DVD spelertje eraan.
Met andere woorden: Kurootje missen.... :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Een Vestel 26 inch scherm   O0  :P

Snutchz

Robbert gaat 5 dagen in de week de bossen in.. en 's avonds lekker in den hot-tub  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

morca

Citaat van: The Vampire op april  3, 2011, 20:48:16
zonder al te lang uit te breiden aangezien dit toch het prive HT topic is, even een persoonlijke update:

Woensdag kennismakingsgesprek gehad, vrijdag motivatiebrief geschreven en volgende week begint waarschijnlijk de opname, 5 dagen x24u per week, een jaar lang, pff.. komt nu wel heel dichtbij, maar ga er met goede moed tegenaan :notify: :smile:

En verder met HT:

Momenteel even aan het kijken of ik nog wat spulletjes kan verkopen om geld bij elkaar te krijgen voor de platenspeler die op t forum te koop staat, maar gaat m niet worden denk ik :nowink: Anders maar rustig verder sparen. Alles op zijn tijd momenteel
Ik zie dat je platenspeler eraan komt,mooi ding hoor dat word genieten voor je,ik heb ook een goeie op mijn lijstje staan
En verder veel succes man,go get them ;) en vooral positief blijven.Succes

Robbert54

Citaat van: screw op april  4, 2011, 18:43:35
dan staat er iets niet goed in je OSD want ik zie CD input, FR en FL en SUB!! (kijk maar op je foto)
Oh ;D ja klopt. Er staat momenteel weer iets bij wat.. eh.. door moet gaan als sub :D maar meestal staat ie op direct stand, dus zonder sub. :D

Citaat van: celerontje op april  4, 2011, 18:47:01
Die therapie ga je niet volhouden, vooral omdat daar waarschijnlijk een crappy LCD tv hebben staat op de SCHREEEEEEUUUUUUUUUWSTAAAAAAAAAAAAND met een Blokker *ahum* DVD spelertje eraan.
Met andere woorden: Kurootje missen.... :o
hehe, was wel het eerste waar ik naar keek ja :D Samsung LCD die gruwelijk slecht stond afgesteld, maar goed ik zit er niet om tv te kijken, des te fijner wanneer ik in de weekenden weer thuis ben :wub: :wub: :wub:

Citaat van: SillentWolf op april  4, 2011, 19:01:50
Een Vestel 26 inch scherm   O0  :P
:crazy:

Citaat van: Snutchz op april  4, 2011, 19:03:55
Robbert gaat 5 dagen in de week de bossen in.. en 's avonds lekker in den hot-tub  8)
Precies ja! :devil:

Citaat van: morca op april  4, 2011, 19:06:22
Ik zie dat je platenspeler eraan komt,mooi ding hoor dat word genieten voor je,ik heb ook een goeie op mijn lijstje staan
En verder veel succes man,go get them ;) en vooral positief blijven.Succes
YES!! met een hele groot DANKJEWEL richting peerless! Ken hem niet persoonlijk, maar wat een geweldige man! :headbanging: :headbanging:
Een Pro-ject RPM 1.3 met 9c carbonfiber arm en aluminium headshell en een pro-Ject acrylplaat
Nu alleen nog een element :D



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  4, 2011, 19:23:40
Oh ;D ja klopt. Er staat momenteel weer iets bij wat.. eh.. door moet gaan als sub :D maar meestal staat ie op direct stand, dus zonder sub. :D

Ik als CA user zie dat direct  :angel:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Robbert54

Citaat van: screw op april  4, 2011, 19:25:46
Ik als CA user zie dat direct  :angel:
:D scherp. Maar heb puur een subje (philips standaard subje) ertussen gezet omdat mijn speakers dan wat meer adem krijgen. De sub speelt eigenlijk nauwelijks mee (gelukkig)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Vandaag met W&W gebeld en deze week even de CA langsbrengen voor update 2.0

ben alleen vergeten te vragen of ie nou in de doos moet of niet :eh:

Nou heb ik hier een andere receiver staan, maar die is nog uit het tijdperk analoog en nou kan ik toch verdorie de analoge kabel voor de ps3 niet vinden :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Opgelost, Gewoon analoog kabeltje vanaf de tv laten lopen. De CA zit nu lekker op de bank en god wat is dat ding toch eigenlijk mooi :wub: Mensen die zeggen ik vind t maar niks met al die knopjes, wacht maar tot je hem in het wild ziet :notify:

Nu de Technics SA-AX6 aangesloten en dat was nog al een gekloot zeg. Mijn kabels pasten nauwelijks in de speakerterminals. Nou wou ik gaan zeggen dat hij toch helemaal niet slecht klinkt, maar hoe langer ik er naar luister hoe meer ik me begin te ergeren aan het geluid. Dan is de CA toch veel rustiger, helderder, strakker en voller. Het enige vreemde is dat de Kenwood wel veel harder kan, maar dan is het echt niet meer aan te horen :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Gewoon een hogere gain, dan wil ie ook harder. Maar hard spelen zegt inderdaad niets over zuiver, of mooi  :)

screw

Citaat van: The Vampire op april  5, 2011, 19:39:06
Dan is de CA toch veel rustiger, helderder, strakker en voller. Het enige vreemde is dat de Kenwood wel veel harder kan, maar dan is het echt niet meer aan te horen :crazy:

CA sound  :wub:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

morca

Citaat van: The Vampire op april  5, 2011, 19:39:06
Opgelost, Gewoon analoog kabeltje vanaf de tv laten lopen. De CA zit nu lekker op de bank en god wat is dat ding toch eigenlijk mooi :wub: Mensen die zeggen ik vind t maar niks met al die knopjes, wacht maar tot je hem in het wild ziet :notify:

Nu de Technics SA-AX6 aangesloten en dat was nog al een gekloot zeg. Mijn kabels pasten nauwelijks in de speakerterminals. Nou wou ik gaan zeggen dat hij toch helemaal niet slecht klinkt, maar hoe langer ik er naar luister hoe meer ik me begin te ergeren aan het geluid. Dan is de CA toch veel rustiger, helderder, strakker en voller. Het enige vreemde is dat de Kenwood wel veel harder kan, maar dan is het echt niet meer aan te horen :crazy:
Ben even beniewd over wat voor kenwood je het hebt,ik had eerder ook alles van kenwood maar de laatste receiver ging naar mate je hem harder zette ook meer vervorming geven
Boven een bepaalde db stand op de volume veranderde het vermogen en de vervorming volgens de specs,en dat was niet zo mooi bij een evengoed al slechte amp

CA heb ik nog nooit gehoord, maar die zal vast heeeeel wat beter klinken ;D

Robbert54

CA klinkt als een engel vergeleken bij de kenwood :D Maar het modelnr staat er ^^  ;) Kenwood SA-AX6

http://www.download-service-manuals.com/model.php?id=4789
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Citaat van: The Vampire op april  5, 2011, 21:02:07
CA klinkt als een engel vergeleken bij de kenwood :D Maar het modelnr staat er ^^  ;) Kenwood SA-AX6

http://www.download-service-manuals.com/model.php?id=4789
Nog wakker Robert ,je haalt het merk en type doorelkaar ;D
Ik vind deze Kenwood maar daar staat iets anders op
Technics :D best een leuke reserve radio is nooit weg voor noodgevallen

Robbert54

 :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :-X Ik zeg niks meer. Hoe kom ik nou weer bij kenwood dan? Maar bedoel idd Technics :lookaround:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

gebruik hem straks denk ik als phono amp, neem aan dat ie t beter zal doen dan een NAD PP-1
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo