Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 17, 2011, 14:09:32
Heb je ook helemaal gelijk in. Ik moet alleen budget vrij zien te maken. Denk dat ik ook even wacht met de akoestiek en eerst voor een sub ga. Ga dit jaar toch niet op vakantie dus misschien heb ik nog wat vakantiegeld over. Maar zit ook nog steeds sterk te denken om voor dat geld de cm1's weg te doen en cm7's weer te halen.

Dat is een lastige keuze. Maar ik denk dat een goede sub een betere aankoop is en later gewoon een paartje CM7/CM8 er bij kopen.

Zou wel voor een fatsoenlijke sub gaan en niet voor een Gemini II ofzo (blaffende boembox).  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 17, 2011, 19:13:04
Dat is een lastige keuze. Maar ik denk dat een goede sub een betere aankoop is en later gewoon een paartje CM7/CM8 er bij kopen.

Zou wel voor een fatsoenlijke sub gaan en niet voor een Gemini II ofzo (blaffende boembox).  :D
dan zou het idd de inmiddels bekende xls400 worden ;)

Nu Norah Jones opstaan.. pfff mooi hoor :music: :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 17, 2011, 19:23:16
dan zou het idd de inmiddels bekende xls400 worden ;)

Dat zou een goede keuze zijn! Moet je maar eens bij mij komen luisteren  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 17, 2011, 19:25:43
Dat zou een goede keuze zijn! Moet je maar eens bij mij komen luisteren  ;)
Ben sowieso wel benieuwd naar jou set. Je hebt het inmiddels ontzettend mooi voor elkaar. Kan ik nog niet tegenop.  ;) Jij hebt natuurlijk wel de antimode ertussen he, daar zal ik voorlopig sowieso het geld nog niet voor hebben. Eerst de vakantie periode maar eens afwachten. :dry:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 17, 2011, 19:36:07
Ben sowieso wel benieuwd naar jou set. Je hebt het inmiddels ontzettend mooi voor elkaar. Kan ik nog niet tegenop.  ;) Jij hebt natuurlijk wel de antimode ertussen he, daar zal ik voorlopig sowieso het geld nog niet voor hebben. Eerst de vakantie periode maar eens afwachten. :dry:

Je bent welkom, dat weet je!

Ik voel me gevleid  :blush: .Ik heb hard gespaard om het te realiseren, daar ben ik ook erg trots op.

AntiMode is geen must hoor maar gewoon mooie luxe.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 17, 2011, 19:37:57
Je bent welkom, dat weet je!

Ik voel me gevleid  :blush: .Ik heb hard gespaard om het te realiseren, daar ben ik ook erg trots op.

AntiMode is geen must hoor maar gewoon mooie luxe.
Ik weet het, En het gaat er ook zeker wel een keer van komen ;) Maar vind het voorlopig zelf niet zo prettig, omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit, maar t komt goed ;D

Ja je hebt het nog aardig snel gerealiseerd en dan binnenkort een mooie bruiloft. Mag je met recht trots op zijn!

Antimode zal in mijn ruimte geen overbodige luxe zijn denk ik. Ik heb een akoestisch vrij harde holle ruimte, maar alles op zijn tijd. Ik zit nu al weer een tijdje te genieten van Norah Jones uit de speakers. Klinkt heerlijk! Wat een goede cd! :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

En ja hoor het is weer zo ver. Twijfel, twijfel, twijfel. Zit de laatste tijd veel te bekijken wat ik zou kunnen, moeten, willen upgraden. Niets moet natuurlijk, maar ik heb wel wensen. Nou zijn er meerdere dingen, maar goed wat is wijsheid. Ik zit nog steeds zo nu en dan in mijn hoofd te bedenken om alles in de verkoop te doen en over te stappen op stereo. Surround is hier bijna geen optie. Zou ik nog een setje CM1's erbij kopen dan zou ik niet weten waar ik ze zou moeten plaatsen.. Bij mijn bank is gewoon geen ruimte. De CM's hebben lucht nodig en dat zouden ze dan gewoon niet krijgen. Steun aan de muur is ook geen optie, want dan zou ik er veel te dicht opzitten

Hoe dan ook is het met surround dus gewoon concessies doen..

Merk dat film/muziek percentage ook aardig aan het verschuiven is bij mij. Was het vroeger 70/30 dan is het nu eerder andersom.. zo niet 20/80

Geniet ik dan niet meer van surround? Oh ja absoluut wel, maar ik geniet ook van surround met melkpakjes als rears en merk dat ik voor stereo toch steeds hogere eisen begin te stellen...

Nog een upgrade waar ik al een tijdje over zit te denken is een Oppo oid. Gewoon een universele alleskunner. En met een oude philips CDR765 cd speler en een ps3 als blu-ray speler, geen overbodige luxe. Merk ook dat eventuele upgrades, meer met het oog op muziek zijn dan met het oog op surround, maar dat betekent niet dat ik geen surround meer wil, maar misschien wel dat mijn prioriteit steeds meer bij muziek begint te liggen..

En dan is er nog de sub. Ik merk gewoon dat een sub toch echt wel flink wat kan doen voor mijn set. Maar zou ik voor stereo gaan en bijv CM8's kopen, is een sub dan wel nodig? En andersom, zou een setje CM7's of CM8's de CM1's met een sub wegspelen.. ik betwijfel het..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Pardon.....surround geen optie, je bent filmliefhebber  ?????
Waarom is een steun aan de muur geen mogelijkheid en heeft de CM 1 lucht nodig? Zit achter de baspoort, dan is het iets lastiger.
Surround is bij de geschikte speaker heel goed mogelijk met 2speakers op ca. 1,60 aan de achtermuur, net buiten je bank geplaatst. Zal diffuus klinken, ruimtevullend en je hoort niet waar ze hangen bij goede afstelling.

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op maart 20, 2011, 20:28:24
En ja hoor het is weer zo ver. Twijfel, twijfel, twijfel. Zit de laatste tijd veel te bekijken wat ik zou kunnen, moeten, willen upgraden. Niets moet natuurlijk, maar ik heb wel wensen. Nou zijn er meerdere dingen, maar goed wat is wijsheid. Ik zit nog steeds zo nu en dan in mijn hoofd te bedenken om alles in de verkoop te doen en over te stappen op stereo. Surround is hier bijna geen optie. Zou ik nog een setje CM1's erbij kopen dan zou ik niet weten waar ik ze zou moeten plaatsen.. Bij mijn bank is gewoon geen ruimte. De CM's hebben lucht nodig en dat zouden ze dan gewoon niet krijgen. Steun aan de muur is ook geen optie, want dan zou ik er veel te dicht opzitten

Hoe dan ook is het met surround dus gewoon concessies doen..

Merk dat film/muziek percentage ook aardig aan het verschuiven is bij mij. Was het vroeger 70/30 dan is het nu eerder andersom.. zo niet 20/80

Geniet ik dan niet meer van surround? Oh ja absoluut wel, maar ik geniet ook van surround met melkpakjes als rears en merk dat ik voor stereo toch steeds hogere eisen begin te stellen...

Nog een upgrade waar ik al een tijdje over zit te denken is een Oppo oid. Gewoon een universele alleskunner. En met een oude philips CDR765 cd speler en een ps3 als blu-ray speler, geen overbodige luxe. Merk ook dat eventuele upgrades, meer met het oog op muziek zijn dan met het oog op surround, maar dat betekent niet dat ik geen surround meer wil, maar misschien wel dat mijn prioriteit steeds meer bij muziek begint te liggen..

En dan is er nog de sub. Ik merk gewoon dat een sub toch echt wel flink wat kan doen voor mijn set. Maar zou ik voor stereo gaan en bijv CM8's kopen, is een sub dan wel nodig? En andersom, zou een setje CM7's of CM8's de CM1's met een sub wegspelen.. ik betwijfel het..
Kan me goed voorstellen dat je in dubio zit als ik dit zo lees. Een probleem is altijd vervelend, al is het een luxe probleem ;)

Als ik zo lees denk ik dat je niet naar dedicated stereo moet gaan, omdat je films met surround toch ook wel belangrijk vind, al is het maar met melkpakjes. Persoonlijk zou ik dan een BK XXLS400 (deze wilde je geloof ik als sub?) nemen. Die kan je mooi high en low level aansluiten, zodat hij met stereo ook mooi bijspringt.

Tuurlijk zijn de CM7 of CM8 erg mooi, maar best grote kans dat die niet helemaal goed uit de verf komen waar je nu zit, het is natuurlijk niet een hele grote ruimte. Ik denk dat een sub in jou geval een mooier laag neer zal zetten, zeker als ik de ervaringen van de BK's lees icm stereo muziek.

Maar aan de andere kant... is een alleskunner ook weer heel mooi ;D Zoals dus bijvoorbeeld een Oppo. Nou ben ik persoonlijk nog steeds wat meer van film, waardoor ik eerder voor een sub zou kiezen, maar dat is voor iedereen natuurlijk weer anders. Ik ga ervan uit dat je met de tijd de juiste keuze maakt, het zijn stuk voor stuk mooie upgrades. Succes in ieder geval! :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Ik ben de laatste tijd ook van 80% muziek t.o.v. 20% film. De keuze die je hebt is wel lastig omdat er waarschijnlijk maar budget voor 1 is?

Ik zou in jouw geval voor een subwoofer kiezen omdat je 1. al een CD speler hebt waar je nog wel even mee vooruit kunt en 2. mocht je nog een keer verhuizen en wel de ruimte hebben dan kun je altijd nog een paartje CM7/CM8 aanschaffen en 3. wat Martijn ook al aangeeft is dat 2.1 spelen echt wel heel lekker kan klinken met de CM1's!

Het grote voordeel van een alles kunner is wel dat je SACD kunt afspelen en een betere BD weergave hebt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op maart 20, 2011, 20:39:39
Pardon.....surround geen optie, je bent filmliefhebber  ?????
Waarom is een steun aan de muur geen mogelijkheid en heeft de CM 1 lucht nodig? Zit achter de baspoort, dan is het iets lastiger.
Surround is bij de geschikte speaker heel goed mogelijk met 2speakers op ca. 1,60 aan de achtermuur, net buiten je bank geplaatst. Zal diffuus klinken, ruimtevullend en je hoort niet waar ze hangen bij goede afstelling.


ik ben absoluut filmliefhebber, maar ik zie niet in hoe ik weg kan komen met de rears. Stereo is wat dat betreft veel makkelijker te plaatsen. En een goede film zuigt me het beeld in en dan heb ik soms niet eens meer door of ik nou surround heb of niet (ben mijn zus heb ik het niet bijv)

De CM1 heeft de basspoort idd aan de achterkant, maar dat is niet het enige. Ik heb gewoon geen ruimte bij mijn bank. Ik zou dan aan 1 kant ongeveer 40cm van de speaker af komen te zitten en aan de andere kant bijv 160cm... :-\

Citaat van: Martijn90 op maart 20, 2011, 20:39:54
Kan me goed voorstellen dat je in dubio zit als ik dit zo lees. Een probleem is altijd vervelend, al is het een luxe probleem ;)

Als ik zo lees denk ik dat je niet naar dedicated stereo moet gaan, omdat je films met surround toch ook wel belangrijk vind, al is het maar met melkpakjes. Persoonlijk zou ik dan een BK XXLS400 (deze wilde je geloof ik als sub?) nemen. Die kan je mooi high en low level aansluiten, zodat hij met stereo ook mooi bijspringt.

Tuurlijk zijn de CM7 of CM8 erg mooi, maar best grote kans dat die niet helemaal goed uit de verf komen waar je nu zit, het is natuurlijk niet een hele grote ruimte. Ik denk dat een sub in jou geval een mooier laag neer zal zetten, zeker als ik de ervaringen van de BK's lees icm stereo muziek.

Maar aan de andere kant... is een alleskunner ook weer heel mooi ;D Zoals dus bijvoorbeeld een Oppo. Nou ben ik persoonlijk nog steeds wat meer van film, waardoor ik eerder voor een sub zou kiezen, maar dat is voor iedereen natuurlijk weer anders. Ik ga ervan uit dat je met de tijd de juiste keuze maakt, het zijn stuk voor stuk mooie upgrades. Succes in ieder geval! :)
Thanks. Nuttige bijdrage. Zou idd best kunnen dat de grotere broers hier helemaal niet uit de verf komen. Ruimte 5.30 x 3.80 dus dat is idd niet erg groot. Ik zat idd te kijken naar een bk xxls400
of een tweedehands monolith (zoals die van crissis, behalve de kleur)

Citaat van: Madhouse op maart 20, 2011, 20:45:18
Ik ben de laatste tijd ook van 80% muziek t.o.v. 20% film. De keuze die je hebt is wel lastig omdat er waarschijnlijk maar budget voor 1 is?

Ik zou in jouw geval voor een subwoofer kiezen omdat je 1. al een CD speler hebt waar je nog wel even mee vooruit kunt en 2. mocht je nog een keer verhuizen en wel de ruimte hebben dan kun je altijd nog een paartje CM7/CM8 aanschaffen en 3. wat Martijn ook al aangeeft is dat 2.1 spelen echt wel heel lekker kan klinken met de CM1's!

Het grote voordeel van een alles kunner is wel dat je SACD kunt afspelen en een betere BD weergave hebt.
Er is idd budget voor 1, heel misschien meer, maar daar ga ik voor mijn eigen veiligheid, maar niet van uit ;) Voordeel is wel dat er zo nu en dan al wel eens een oppo tweedehands wordt aangeboden en dan geeft het wel wat meer mogelijkheden natuurlijk. Voordeel van mijn cd speler nu is dat ik 2cd's achter elkaar kan afspelen, dus zit soms heerlijk 2 uur aan 1 stuk te genieten :D Maar ik word nu ook wel erg nieuwsgierig naar SACD
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 20, 2011, 21:02:33
Maar ik word nu ook wel erg nieuwsgierig naar SACD

Ik kan eerlijk gezegd niet meer zonder en zit veel te speuren op internet naar goede SACD's...Vind CD erg verslaven maar dit is nog veel erger.

Een 2e hands Oppo BDP-83 zou een leuke optie zijn maar persoonlijk zou ik dan toch voor een 93 gaan.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 20, 2011, 21:06:54
Ik kan eerlijk gezegd niet meer zonder en zit veel te speuren op internet naar goede SACD's...Vind CD erg verslaven maar dit is nog veel erger.

Een 2e hands Oppo BDP-83 zou een leuke optie zijn maar persoonlijk zou ik dan toch voor een 93 gaan.
Heb me eigenlijk (bewust) nog niet verdiept in de specs van de 93, maar die zijn dus weer een stukje beter dan de 83?

Citaat van: erik s. op maart 20, 2011, 21:11:43
5.30 x 3.80 vind ik best wel een aardige ruimte.
ja het is niet klein, maar ik heb ook een grote bank

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 20, 2011, 21:45:42
Heb me eigenlijk (bewust) nog niet verdiept in de specs van de 93, maar die zijn dus weer een stukje beter dan de 83?

Ga er maar eens over lezen en lees dan vooral de reviews over deze speler, hij is gewoon een stap beter dan de 83. Maargoed, was voor mij nog steeds geen reden om er voor te kiezen. De UD5005 doet het net zo goed alleen is hij een stuk goedkoper.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 20, 2011, 22:17:43
Ga er maar eens over lezen en lees dan vooral de reviews over deze speler, hij is gewoon een stap beter dan de 83. Maargoed, was voor mij nog steeds geen reden om er voor te kiezen. De UD5005 doet het net zo goed alleen is hij een stuk goedkoper.
ben er al druk mee bezig :D Jij hebt toch de 83 vergeleken met de UD5005?? Qua looks matched de Oppo wel mooier, maar goed alles staat toch achter deurtjes.. Ga me er eens even wat meer in verdiepen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 20, 2011, 22:27:07
ben er al druk mee bezig :D Jij hebt toch de 83 vergeleken met de UD5005?? Qua looks matched de Oppo wel mooier, maar goed alles staat toch achter deurtjes.. Ga me er eens even wat meer in verdiepen

Jep, was de 83SE, maar ik hoorde geen verschillen die het prijsverschil waard waren. Het 93 niveau qua stereo weergave ligt lager dan de 83SE (heeft LittleNinja getest).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 20, 2011, 22:31:02
Jep, was de 83SE, maar ik hoorde geen verschillen die het prijsverschil waard waren. Het 93 niveau qua stereo weergave ligt lager dan de 83SE (heeft LittleNinja getest).
Net allemaal gelezen ;D inclusief de lovende verhalen over JVB (ook altijd veel waard) Als ik het goed heb heeft expert hier de UD5005 staan, morgen maar eens even kijken of ik die aan de tand kan voelen.  ;) of mezelf sparen en wachten tot ik daadwerkelijk het geld op mijn rekening heb staan :-X :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Wat ik zou uitproberen is hoeveel een andere speler toevoegd. Als je alles digitaal aansluit gebruik het DAC van de CA. Dat is natuurlijk niet het enige verschil, maar ik zou gewoon ff testen of je dat 1.000 euro beter vind klinken dan je huidige combinatie. Voor diezelfde 1.000 euro koop je ook een setje CM5's. Die zijn wat groter en geven wat meer laag dan je huidige CM1's maar zijn wel beter plaatsbaar dan een CM7/8/9.

Een subje is ook een mooie upgrade, voordeel van subs is dat ze weinig slijten en dat er weinig innovatie in zit. Een 10 jaar oude sub koop je voor een prikkie maar speelt als een beest! Ik heb iets van 350 betaald voor mijn Strata en die was nieuw ongeveer 1500 euro (advies). Ik denk dat je op deze manier meer uit je euro's haalt dan met alleen een oppo. Maar natuurlijk is dat persoonlijk en ik zou het gewoon uitproberen!

Valkyrie

Citaat van: JCL op maart 21, 2011, 10:25:13
Een subje is ook een mooie upgrade, voordeel van subs is dat ze weinig slijten en dat er weinig innovatie in zit. Een 10 jaar oude sub koop je voor een prikkie maar speelt als een beest! Ik heb iets van 350 betaald voor mijn Strata en die was nieuw ongeveer 1500 euro (advies). Ik denk dat je op deze manier meer uit je euro's haalt dan met alleen een oppo. Maar natuurlijk is dat persoonlijk en ik zou het gewoon uitproberen!

Much boom for the bucks :devil:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

JCL

Citaat van: Valkyrie op maart 21, 2011, 15:07:23
Much boom for the bucks :devil:

Kwestie van de juiste zoeken toch ;) De REL is misschien niet de meest muziekale sub, maar doet het hier prima. Ik had veel druk nodig om mijn grote, acoustisch vervelende kamer helemaal te vullen. Subwoofers zou ik niet snel nieuw kopen.

Robbert54

Citaat van: JCL op maart 21, 2011, 17:20:34
Kwestie van de juiste zoeken toch ;) De REL is misschien niet de meest muziekale sub, maar doet het hier prima. Ik had veel druk nodig om mijn grote, acoustisch vervelende kamer helemaal te vullen. Subwoofers zou ik niet snel nieuw kopen.
mwah, die BK's zijn nog wel een keer betaalbaar en van wat ik hoor erg goed. Heb zelf niet zoveel verstand van subs. Zag laatst nog een B&W asw700 (dacht ik) te koop staan, maar ik heb geen idee waar ik dan precies op moet letten. En helemaal qua muzikaliteit niet..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Kan me goed voorstellen dat je twijfelt, maar ik zou niet alles omgooien. Een 3.1-set lijkt me een goed compromis. Maar een sub is weer een investering, dus ik zou hierbij niet te overhaast te werk gaan. Een andere speler kan ook een verbetering brengen, maar ook dat is een investering.

Als je al wil investeren, dan in akoestiek, hoewel dat niet eenvoudig is te bedenken. Dat is hoe dan ook de beste upgrade die je kan doen.

Succes met de keuze!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

FeaR1986

Citaat van: The Vampire op maart 20, 2011, 21:45:42
Heb me eigenlijk (bewust) nog niet verdiept in de specs van de 93, maar die zijn dus weer een stukje beter dan de 83?
ja het is niet klein, maar ik heb ook een grote bank

Op zich zou je de rears wel kwijt kunnen. Komen dan wel redelijk dicht tegen de bank te staan, maar dat is wel in te stellen dat er dan wat minder dB's uit de rears komen. De deur naar je slaapkamer zit echt rot, anders had je alles net wat naar links kunnen plaatsen en zo veel meer ruimte gecreëerd. Maar goed, het heeft niet zo mogen zijn. Een paar bi-pool (of is het di-pool?) speakers tegen de muur als rear speakers is geen optie?
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

denoontje

Is het geen optie je scherm voor het raam te plaatsen, dan heb je volgens mij best plek voor 4 speakers