Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Jacco33

Ik wil je niet verder aan het twijfelen brengen (sterker nog, dit is 1 van mijn eerste posts hier, na jaaaaren dit allemaal volgend (buitenom mijn aanmelding voor een calibratie)), maar waarom ga je niet voor een 2, of 2,5, zitsbank en neem je daarbij niet een hokker of poef (zoals dat voorgeen heette) die je flexibel kan plaatsen naar behoefte? Dit geeft je de vrijheid om relaxed een film te bekijken zoals jij dat wilt, maar ook de ruimte als dat nodig is?

Wat betreft de stof, ga voor grof. Maar dat is mijn persoonlijke smaak en mening (ik heb het zelf ook). Naar mijn mening oogt dat net wat warmer.

Gr.

Jacco
Samsung PS50C6500 (ISF gecalibreerd via ITC) - CA Azur 640R - CA Azur 650BD - Sound Column II (front) - Sound Column III (rear) - KEF Q10c (center) - B&W ASW650 (sub) - Auralex Gramma - Apple TV2 & 3 - Squeezebox Classic (wekkerradio) - Ipad (ab. via SQ Blaster & remote) - http://www.e-me-marketing.com

Robbert54

leuk dat je toch even post. :thumbs-up: Ik ga daar niet voor omdat ik er dan ook weer stoelen bij moet hebben en dan eigenlijk op dezelfde ruimtevulling uitkom. Daarbij zit deze bank gewoon heerlijk. En er komt tevens nog een hocker bij die ook zal dienen als salontafel. Er van uitgaande dat ik toch ook alles ga doen op die bank (tv kijken, laptop, eten, luieren enz enz (ik hou het netjes :D )) leek me dit gewoon de beste optie. nadeel is nog wel even de invulling. Voor de slaapkamer zou het mooist zijn met de tv, maar goed dan komt ie wel een halve meter de ruimte in en beperk ik de ruimte helemaal.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

plus 'n dik slot op de deur.. want ze hebben die mooie spulletjes van je maar zo in den smiezen  :omg:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Denon Focal

 :withstupid:

Plus een alarm, heb ik ook laten aanleggen, geeft een hoop gemoedsrust.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

celerontje

Tussen de oren inderdaad! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

WickedGame

Citaat van: Snutchz op november 29, 2010, 22:35:00
oh en neem 'n hond  :P

Geef hem een biefstuk met slaapmiddel  ;D

Snutchz

dus zo kom jij aan je spulletjes  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

WickedGame

Citaat van: Snutchz op november 29, 2010, 22:56:52
dus zo kom jij aan je spulletjes  :P

Ach ben nog niet zo brutaal als die dieven die de tv hadden gestolen in Utrecht terwijl die mensen er naar zaten te kijken  :nopompom:

Snutchz

de brutaliteit.. ze hadden die mensen rustig hun programma moeten laten afkijken  >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Gehehe! Wordt weer lekker op los gefantaseerd hier!  :D maar met de sloten zit het wel goed. Beetje overdreven zelfs. Volgens mij was de vorige bewoner een beetje een angsthaas ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op november 30, 2010, 17:11:25
Gehehe! Wordt weer lekker op los gefantaseerd hier!  :D maar met de sloten zit het wel goed. Beetje overdreven zelfs. Volgens mij was de vorige bewoner een beetje een angsthaas ;)
Of crimineel. Schijnt dat ze naar Eindhoven zijn verhuist. ;D

Mag je wel oppassen. Straks wordt jouw huis ook even onder vuur genomen. ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Klinkt honderd keer beter dan die Hollywood gunshot-effecten! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: tiptop op november 30, 2010, 19:18:59
Of crimineel. Schijnt dat ze naar Eindhoven zijn verhuist. ;D

Mag je wel oppassen. Straks wordt jouw huis ook even onder vuur genomen. ;D
Oh dat kan natuurlijk ook nog :D maar serieus. als me de deur ooit op slot valt en ik de sleutel aan de binnenkant heb laten zitten, dan kom ik echt mijn huis niet meer in.

Inmiddels is bijna alles geverfd. Alles is uiteindelijk 9010 geworden. De kerstboom staat al terwijl de rest nog moet komen :D :D De bank is uitgezocht. En het wordt toch een fijne stof. De kleur heet antraciet, maar hij is eigenlijk vrij licht grijs met een donkere draad erdoor zeg maar, geeft de bank wel een warme uitstraling. Morgen sluit ik internet, telefoon en tv aan. en woensdag komt de leenbank, de wasmachine en de koelkast, dus hopelijk kan ik dit weekend nog over :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Zal leuk voor je zijn als je er dit weekend kan gaan wonen, net even lekker voor de feestdagen.
Neem aan dat we binnenkort foto's kunnen verwachten van je nieuwe huisje?

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op december  7, 2010, 07:01:03
Zal leuk voor je zijn als je er dit weekend kan gaan wonen, net even lekker voor de feestdagen.
Neem aan dat we binnenkort foto's kunnen verwachten van je nieuwe huisje?
Komt goed Alex! inmiddels 2 nachtjes doorgebracht. Echt heerlijk gewoon. Gister de Kuro opgehangen. Was nogal een werk om hem de trap af te krijgen. gelukkig woon ik zelf op de BG dus hij hoefde geen trap weer op. Maar wat is die tv toch mooi als hij aan de muur hangt :wub: Geluid is nu al beter dan op mijn slaapkamer. Heb nog niks afgesteld, maar met Ice Age was ik al even aangenaam verrast. (openingsscene)

verder mijn laatste aanwinst op filmgebied van dit jaar binnen gekregen. Ziet er prachtig uit:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Kijk maar uit als je 'm ooit eens meeneemt in het vliegtuig, 't lijkt wel een pistoolkoffertje! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: The Vampire op december 11, 2010, 14:35:07
Komt goed Alex! inmiddels 2 nachtjes doorgebracht. Echt heerlijk gewoon. Gister de Kuro opgehangen. Was nogal een werk om hem de trap af te krijgen. gelukkig woon ik zelf op de BG dus hij hoefde geen trap weer op. Maar wat is die tv toch mooi als hij aan de muur hangt :wub: Geluid is nu al beter dan op mijn slaapkamer. Heb nog niks afgesteld, maar met Ice Age was ik al even aangenaam verrast. (openingsscene)

verder mijn laatste aanwinst op filmgebied van dit jaar binnen gekregen. Ziet er prachtig uit:


Wauw! :o Ubercool 8)

Ziet er gaaf uit zeg! Voor de film maakt het natuurlijk geen Fock uit, maar het heeft wel iets. :smile:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Mooie box hoor van Inception!

Maarre we willen natuurlijk foto's van je huis zien!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Alex Groningen

#4195
Zit inderdaad een mooi koffertje omheen. Maar wat belangrijker is is de film. Heb deze film een tijdje terug in de bioscoop gezien en moet zeggen dat ik het een erg leuke film vond.


Maar verder goed om te lezen dat het op je eigen wonen goed bevalt.

Robbert54

even vast een foto van de tijdelijke opstelling. (Bank en al moet nog komen)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..die half opgetuigde kerstboom doet het 'm :clapping:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

#4198
haha!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

#4199
Sfeertje hoor Robbert  :thumbs-up:

edit: hey.. da's 'n neppert  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini