Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

..ok laat die bikini foto maar zitten  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

B.

Je poll is niet meer nodig...

Nieuwe maken?

1. Wel een foto in bikini?
2. Geen foto in bikini?*


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Robbert54

hehe. nee er komt geen foto. Ze is wel gevraagd om mee te doen aan de miss-verkiezingen, Gelukkig voor mij heeft ze dat niet gedaan. Anders waren de bikini foto's overal te vinden :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op november 12, 2010, 19:45:35
hehe. nee er komt geen foto. Ze is wel gevraagd om mee te doen aan de miss-verkiezingen, Gelukkig voor mij heeft ze dat niet gedaan. Anders waren de bikini foto's overal te vinden :D

Kun je d'r niet opgeven voor een oh oh cherso wintersport vakantie?
Weet je achteraf gelijk of ze in bijzondere omstandigheden trouw blijft!

Robbert54

Citaat van: B. op november 12, 2010, 19:49:31
Kun je d'r niet opgeven voor een oh oh cherso wintersport vakantie?
Weet je achteraf gelijk of ze in bijzondere omstandigheden trouw blijft!
Nou nee dank je :D Scheelt wel dat niet alleen haar uiterlijk heel mooi is. Innerlijk nog veel mooier. Weet serieus niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D maar ik klaag niet.

en ook eerst maar eens zien wat de tijd brengt natuurlijk, kan nog alle kanten uit gaan ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op november 12, 2010, 19:52:29
Nou nee dank je :D Scheelt wel dat niet alleen haar uiterlijk heel mooi is. Innerlijk nog veel mooier. Weet serieus niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D maar ik klaag niet.

en ook eerst maar eens zien wat de tijd brengt natuurlijk, kan nog alle kanten uit gaan ;)

Sorry Robbert, ik kon het echt niet laten om te zoeken wie het nou is ....  :-\

De naam begint met een M en ze is inderdaad mooi! :D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Ik heb op Hyves gezocht en kom ene M. van der... tegen.
Duidelijker ga ik het echt niet maken hoor! ;D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo


celerontje

Citaat van: The Vampire op november 12, 2010, 19:52:29
Weet serieus niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D maar ik klaag niet.
Je Twentse accent is kennelijk zeer aantrekkelijk, vooral als je zegt: ''Je bent zoooooooo moooooooooi'', dat doet 't 'm vast! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 12, 2010, 20:56:09
Je Twentse accent is kennelijk zeer aantrekkelijk, vooral als je zegt: ''Je bent zoooooooo moooooooooi'', dat doet 't 'm vast! ;D
haha! ja eerlijk gezegd snap ik het ook serieus niet. Kameraad van me vroeg ook al om tips. :D :D Maar ik heb nog nooit een meid versiert eigenlijk :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Gelukkig maar, ik moet bij versierders altijd aan gladjakkers denken waarbij ik dan denk... :crazy: ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

cursusje flirten voor little cellie  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Ik ben gewoon zoals ik ben, basta! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

ik vang die signalen ook niet op.. daar niet van :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Gisteren even wezen shoppen voor een bankstel. 80% zeker welke het gaat worden. Nou zit ik alleen met 1 probleem. Hij heeft een vast C.L die dus of links of rechts geplaatst moet worden en nou weet ik nog niet wat de beste opstelling is. Ik zal morgen even een sketchup plaatsen, hoop dat jullie me dan even kunnen helpen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

het gaat om deze bank maar dan in antraciet of donkergrijs



opstelling voor het raam heeft als voordeel dat:

+ de kamer groter lijkt
+ ik mooi liggend tv kan kijken
+ ik makkelijk mijn slaapkamer in kan

- hij wel het zicht naar mijn speakers e.d. belemmerd
- met zijn 2en kun je al niet ideaal meer zitten. of de een moet zitten en de ander liggen.

wanneer de bank met het zitgedeelte aan de slaapkamer grenst:

+ ideale opstelling voor tv kijken
+ vrij zicht naar de tv en set
+ staat mooi

- staat voor de slaapkamer ingang, dus de bank moet zo'n 50cm van de muur staan.
- Kamer oogt kleiner en de bank komt wat imposanter over.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

#4093
Moeilijk.. ;)

Persoonlijk zou ik voor de tweede optie gaan denk ik. Kan je alsnog redelijk liggend tv kijken, staat zoals je aangeeft mooier en je kan eventuele nieuwe rears makkelijker plaatsen ;) Wel een mooie bank overigens en leuke sketches.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

lijkt me niet geweldig zitten Robbert..  :nopompom: ..beetje klein ook
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JeKa


Ghosty J

Ik zal nooit voor een hoekbank gaan, het is groot en als je je kamer wil veranderen dan zit je er aan vast.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Ja dat is natuurlijk ook waar. Maar met een normale bank heb ik hetzelfde probleem met opstelling 2 de ingang naar de slaapkamer is gewoon heel irritant.

Maar weet ook weer niet of het mooi zal staan wanneer de bank 50cm de ruimte in moet staan. Omdat ik de tv aan de muur doe en geen dressoir wil oogt het allemaal wel wat ruimer, maar toch..

Jeka, waarom zeg jij 2?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

#4098
Ik zou ook voor de 2de optie gaan aangezien je veelal naar de tv zal gaan kijken en dan kan je tenminste makkelijk samen met je vriendin op de bank zitten. ;)
Kan je niet die ingang van je slaapkamer verbouwen (lees opschuiven). :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

JCL

Is het een optie om het geheel een kwartslag te draaien? Dan staat de TV voor het raam (kun je hem dus niet ophangen) maar levert wel wat meer ruimte top toch? Of zit je dan in de knoop met andere ruimtes?