Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Ik laat mij niet intimideren door een minderjarige! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Allemachtig zeg.. merkwaardige jong volwassene  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Om even wat inhoudelijker te reageren. Onkyo is ook niet echt mijn merk! Het klinkt in mijn oren alsof er gordijntjes voor de speaker staan. Filtert erg veel hoog weg en maakt het voor mij niet aangenaam om naar te luisteren.

Snutchz

eerder teveel hoog  :crazy: ..gaat echt door merg en been soms.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Kan ook aan de versterker/kabel/speaker combi liggen. Ik heb deze ervaring met Onkyo i.c.m. B&W speakers (DM602 en 603S2) met Oehlbach bekabeling. Die versterkers waren opzich wel sterk genoeg om deze speakers aan te sturen (het gordijn effect wordt vaak ook bereikt door een te slappe versterker te gebruiken).

MLCinema

Beste upgrade die je kon maken! Gaaf, wil zelf ook graag op mezelf maar zal nog even geduld moeten hebben. Nu de rest van je set nog vorm geven;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Ronin79

Dus Robbert een meiske ..... en wat mag haar naam wezen ?
Dat is dan toch maar een van je beste upgrades tot nu toe (de rest is ook mooi hoor  ;) )

WimB

Gefeliciteerd met de nieuwe "upgrade" (gelijk een hele grote).
Waar in Nederland ga je wonen (stad of gebied oid)?

Etiennevh

Gefeliciteerd Robbert, werd tijd! :P Nee heel mooi voor je. Hoop dat je er gauw kunt settelen..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

thanks heren! het is nog maar een voorzichtige start dus een naam ga ik nog niet noemen. Durf wel te zeggen dat ze een geweldige meid is en ook nog eens bloedmooi, (gevaarlijke combi)  :D :D Vraag me ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D

Ik blijf gewoon in Nijverdal. En maar een klein stukje van mijn ouderlijk huis. (hemelsbreed misschien net een kilometer)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Denon Focal

Dat is met recht een Megaupgrade, gefeliciteerd Robert en veel geluk gewenst :thumbs-up:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

JCL

Citaat van: The Vampire op november 11, 2010, 23:47:08
thanks heren! het is nog maar een voorzichtige start dus een naam ga ik nog niet noemen. Durf wel te zeggen dat ze een geweldige meid is en ook nog eens bloedmooi, (gevaarlijke combi)  :D :D Vraag me ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D

Ik blijf gewoon in Nijverdal. En maar een klein stukje van mijn ouderlijk huis. (hemelsbreed misschien net een kilometer)

:D Dat vraag ik me ook wel eens af, niet te veel over nadenken, voor je het weet ben je alleen nog maar bang dat ze gaan lopen :D

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op november 11, 2010, 20:09:11
meeste uitzet heb ik gelukkig al. Belangrijkste voor mij is nu een bank. Vond deze voor het geld nog wel mooi, maar dan in een andere kleur.


Dat is een hele fijne bank! Mijn broer heeft dezelfde!! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Haspel



Citaat van: The Vampire op november 11, 2010, 23:47:08
Durf wel te zeggen dat ze een geweldige meid is en ook nog eens bloedmooi

Foto !!  ;D

RobertVanWoerden

Gefeliciteerd Robbert met al het goede nieuws!

MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

WickedGame

Gefeli Robert!

Met zowel het huisje als de toekomstige WAF waarmee je mogelijk rekening mag gaan houden  :P

Dirc


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

WickedGame


Dirc

er is er maar 1 die een bikini foto wilt.

gewoon een nette dressed foto is ook prima hoor voor mij.

blue-eyes

Citaat van: The Vampire op november 11, 2010, 23:47:08
thanks heren! het is nog maar een voorzichtige start dus een naam ga ik nog niet noemen. Durf wel te zeggen dat ze een geweldige meid is en ook nog eens bloedmooi, (gevaarlijke combi)  :D :D Vraag me ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen :D :D

Ik blijf gewoon in Nijverdal. En maar een klein stukje van mijn ouderlijk huis. (hemelsbreed misschien net een kilometer)

Je bent blijkbaar rijk. Daar vallen mooie meiden op :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Alex Groningen

Citaat van: Haspel op november 12, 2010, 12:48:00

Foto !!  ;D


Bij deze een foto van Robbert zijn nieuwe vlam. :D

Dirc


Etiennevh

#4074
Krijg het er warm van!  :yin-yang: Je zal het vast gezwellig hebben met der :D :happy:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto