Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

dit zal dan het uiteindelijke resultaat moeten worden

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op augustus  9, 2010, 17:00:17

mag een knap gewicht aan wil je massief eikenhouten palen breken, laat staan buigen, maar denk dat optische gezien, metaal of rvs wel mooier zal zijn ja. kan ik de kabels ook mooi in wegwerken.

Sowieso word je tv warm en zal hout dan op den duur altijd iets krom trekken. Maar zoals je zelf al zegt is metaal of rvs mooier en praktischer  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

S@m

Citaat van: The Vampire op augustus  9, 2010, 17:07:41
ja maar als het maar niet net zoals bij ons in de kamer wordt.(beetje dat geel bruinig)

Misschien is beitsen een optie, maar dat advies zal je bij een deskundige moeten inwinnen...

JeKa

#3203
Ik vind het meubel wel erg standaard, beetje zoals in iedere Leen Bakker staat....  :-\ Bij mijn meubel heb ik geen poten maar zweeft hij optisch. Je zou dit met twee of vier liggende balken ook kunnen bereiken en een wat minder standaard effect bereiken. Eventueel verlichting eronder en het meubel gaat helemaal de lucht in!  :)

Zoiets dus:

Robbert54

Citaat van: JeKa op augustus  9, 2010, 22:48:59
Ik vind het meubel wel erg standaard, beetje zoals in iedere Leen Bakker staat....  :-\ Bij mijn meubel heb ik geen poten maar zweeft hij optisch. Je zou dit met twee of vier liggende balken ook kunnen bereiken en een wat minder standaard effect bereiken. Eventueel verlichting eronder en het meubel gaat helemaal de lucht in!  :)

Zoiets dus:
daar heb je dus precies wat mij er nog niet aan bevalt. ik wil altijd iets wat niet kan,  of wat er niet is. liefst zou ik gewoon de tv aan de muur hangen en het meubel eronder laten zweven, maar dat gaat dus niet lukken. verder wil ik graag een apart soort hout gebruiken, maar kan niet vinden wat ik zelf bedoel :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Misschien ook een ideetje:  ;)

Alleen heb ik grijs / zwart tinten gebruikt ....
De hout kleur wat jij gebruikt, moet je er maar even voor in de plaats denken.  ;)


Robbert54

Citaat van: SillentWolf op augustus 10, 2010, 01:34:01
Misschien ook een ideetje:  ;)

Alleen heb ik grijs / zwart tinten gebruikt ....
De hout kleur wat jij gebruikt, moet je er maar even voor in de plaats denken.  ;)


ha! die is gaaf!! die ga ik onthouden! thanks!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Misschien nog iets om rekening mee te houden: maar het niet te klein! Zeker als je het nog een hele tijd wil houden, zorg er dan voor dat er ook grote versterkers oid inkunnen. In die van mij zou b.v. geen dikke eindbak passen. Ook krijg je een probleem als je teveel apparatuur gaat verzamelen, dan moet je gaan stapelen enzo.

VlisChris

Citaat van: Madhouse op augustus  9, 2010, 16:37:36
Ik zou alleen geen hout nemen om je tv aan te hangen maar echt metaal. Als je hout neemt is het binnen de kortste keren krom en kijk je niet meer lekker.

En mocht je echt graag hout in beeld willen kun je altijd een metalen frame nemen, en dat rondom afwerken met het hout van je meubel wellicht?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Madhouse

Citaat van: JCL op augustus 10, 2010, 10:05:15
Misschien nog iets om rekening mee te houden: maar het niet te klein! Zeker als je het nog een hele tijd wil houden, zorg er dan voor dat er ook grote versterkers oid inkunnen. In die van mij zou b.v. geen dikke eindbak passen. Ook krijg je een probleem als je teveel apparatuur gaat verzamelen, dan moet je gaan stapelen enzo.

En er voor zorgen dat ja apparatuur vrij kan ademen. Ik heb aan beiden kanten een cm of 8 ruimte en boven ongeveer 5 cm. Versterker word totaal niet warm.

Citaat van: Christiaan S op augustus 10, 2010, 11:55:30
En mocht je echt graag hout in beeld willen kun je altijd een metalen frame nemen, en dat rondom afwerken met het hout van je meubel wellicht?

Is idd ook een mooie optie.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

Ben voor de lol nog even bezig geweest.



Snutchz

JeKa > ..ik zou mij al gauw bond en blauw ergeren aan die kandelaars en dat kaktusje  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Zijn vrouw/vriendin zal ook wel wat te zeggen hebben over de aankleding van het huis ;)

@ SilentWolf, dat ziet er wel erg mooi uit zo, met dat zwevende effect!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Citaat van: Martijn90 op augustus 11, 2010, 13:59:52
Zijn vrouw/vriendin zal ook wel wat te zeggen hebben over de aankleding van het huis ;)
nogal obvious dat 't haar input is.. maar van dat gedeelte zou ze gwn áf moeten blijven  :mad:

:P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sjaudio

Citaat van: Martijn90 op augustus 11, 2010, 13:59:52
Zijn vrouw/vriendin zal ook wel wat te zeggen hebben over de aankleding van het huis ;)

@ SilentWolf, dat ziet er wel erg mooi uit zo, met dat zwevende effect!

Mee eens, vind het eerlijk gezegd veel mooier als het meubel van The Vampire ( no offence verder ).. :P

Robbert54

geef je groot gelijk Sjaudio :D


Wolfie, mag ik je ontwerp gebruiken/stelen/lenen?? ;) ::)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

@ The Vampire

Hi Robbert,


Tuurlijk mag dat, geen enkel probleem ....
Ik zie het als een groot compliment  ;)



@ Martijn90

Dank je wel, dat waardeer ik.  ;)

Het is een beetje een combinatie tussen de getekende meubels van Robbert, en mijn eigen Spectral Brick.
De Brick heeft namelijk ook zo'n zwevend effect, wat ik persoonlijk erg mooi vind.


Xander32

Je hebt ook veel werk van de salontafel gemaakt zie ik ;D.

Sander.
Citaat van: JeKa op augustus  9, 2010, 22:48:59
Ik vind het meubel wel erg standaard, beetje zoals in iedere Leen Bakker staat....  :-\ Bij mijn meubel heb ik geen poten maar zweeft hij optisch. Je zou dit met twee of vier liggende balken ook kunnen bereiken en een wat minder standaard effect bereiken. Eventueel verlichting eronder en het meubel gaat helemaal de lucht in!  :)

Zoiets dus:

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Snutchz

appeloogst was destijds nogal magertjes..   :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op augustus 11, 2010, 17:58:10
@ The Vampire

Hi Robbert,


Tuurlijk mag dat, geen enkel probleem ....
Ik zie het als een groot compliment  ;)



@ Martijn90

Dank je wel, dat waardeer ik.  ;)

Het is een beetje een combinatie tussen de getekende meubels van Robbert, en mijn eigen Spectral Brick.
De Brick heeft namelijk ook zo'n zwevend effect, wat ik persoonlijk erg mooi vind.


thanks!

met osmo kan ik waarschijnlijk eikenhout blijven gebruiken en dan zou hij er ongeveer zo uit komen te zien.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

hoe vet!

nu nog even kijken wat er mogelijk is met osmo, maar moet geen probleem zijn denk ik.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

mooi zo.. standaards nog effekes in 't zwart.. en 't is weer pico bello  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

@ The Vampire


Graag gedaan  ;)