Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

B.


Sol

Net als bij een papegaai 's avonds gewoon een mooi stukje stof er overheen draperen. :happy:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

maar weer eens een totaal andere hobby opgepakt. wil alleen totaal nog niet lukken, heb het nog niet echt in de vingers en kom er niet meer uit welk potlood ik nou fijn vind. ??? toch vast een sneak peak
het is nog maar een schets dus zitten nog niet veel details in. bovendien ben ik gewend groot te tekenen dit is gewoon a4
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op juni 29, 2010, 23:55:29
Wauw, een echte Robbert. ;D
ehhmm... Maggy :D.. maar heb ik het nog een beetje in de vingers als je zo kijkt?? ??? :blush:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

effe je potlood calibreren.. gamma is duidelijk nog niet accuraat  :turn:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Snutchz op juni 30, 2010, 00:55:40
effe je potlood calibreren.. gamma is duidelijk nog niet accuraat  :turn:
:D


maar geen serieuze reacties mogelijk dus?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Als ik het zo zie ziet het er mooi uit, is alleen een beetje moeilijk inschatten op zo'n foto. Je kan het in ieder geval nog wel, en zal alleen maar beter worden als je het doorzet :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

tiptop

Je zegt toch een Maggy. Dus zelf niet getekend (?).

Als jij dat getekens hebt, heb je zeker talent, schat ik met mijn lekenoog. ;) 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

oh dan begreep ik je opmerking verkeerd. Haha! sorry! en bedankt voor het compliment. zal nog wel een keer een wat vollediger plaatje plaatsen. Merk wel dat ik echt moeite heb gekregen met schaduwdetail. Maar door trial and error komen we er wel ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen


Snowmaster

Als die potloodtekening door jezelf gemaakt is, dan heb je zeker meer dan gemiddeld talent !
Ik denk niet dat je een forumlid vind die dit zomaar uit de losse pols wegtekent.
Het wordt anders als je dit nagetekend hebt, want dan kom ik ook heel ver. Ik heb mijn tekentalent nooit doorontwikkelt na de lagere school. Ik was beter dan de rest, maar geen echte topper. Dus ik maak nu nog steeds plaatjes als een 12 jarige  ;D.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op juni 30, 2010, 18:20:19

En nu op naar de 20.000.
hopelijk niet weer binnen 3 jaar :-X :D

Citaat van: Snowmaster op juni 30, 2010, 20:25:09
Als die potloodtekening door jezelf gemaakt is, dan heb je zeker meer dan gemiddeld talent !
Ik denk niet dat je een forumlid vind die dit zomaar uit de losse pols wegtekent.
Het wordt anders als je dit nagetekend hebt, want dan kom ik ook heel ver. Ik heb mijn tekentalent nooit doorontwikkelt na de lagere school. Ik was beter dan de rest, maar geen echte topper. Dus ik maak nu nog steeds plaatjes als een 12 jarige  ;D.
dit is in die zin na getekend dat ik wel iemand tegenover me had zitten. dan zet ik eerst de simpele lijnen op papier en daarna ga ik uit mijn hoofd verder met de detail en de schaduwwerking. Mijn tekenkunsten verschillen nogal eens hoor. ik moet echt mijn dag hebben. Zelfde heb ik met kleien, als ik een slechte dag heb kom ik niet verder dan een basisschoolkleistukje. :nopompom: :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: The Vampire op juli  1, 2010, 01:12:15
hopelijk niet weer binnen 3 jaar :-X :D

Dat zou dan betekenen dat je weer veel te veel thuis hebt gezeten (of een saaie kantoorbaan hebt, maar dat zal je de komende 3 jaren niet gebeuren  ;)).

Robbert54

Inmiddels heb ik de CA er alweer een tijdje staan, en moet zeggen dat ik toch wel erg tevreden ben, wat een power zit er toch in dat ding. wat me nu vooral opvalt met bijvoorbeeld het concert van John Mayer is dat ik hem keihard kan zetten zonder dat het storend word of naar om naar te luisteren. ik zet hem alleen vaak zachter om toch nog een beetje rekening te houden met de buren :D

wat me daardoor wel ook weer opvalt is hoe goed de CM's eigenlijk zijn. zeker voor zo'n klein speakertje! heb nog niks weer gehoord van Karel dus denk dat ik de Ushers ook maar niet meer ga beluisteren, sowieso is het ook wat niet weet wat niet deert :D ik ben nu tevreden dus houden zo.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

wat ik misschien nog wel wil gaan doen is een nieuw tv meubel maken. alleen weet ik nog niet of ik mijn Ro-Ni Rack wil behouden en dan een klein meubeltje ernaast voor de tv en de center of, dat ik het rack wegdoe en alles in 1 meubel stop :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m


Robbert54

Citaat van: S@m op juli  5, 2010, 19:30:24
Tijd voor een nieuwe poll..?
was dat sarcastisch of serieus?? :D :D :D die eerste begrijp ik wel namelijk :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op juli  5, 2010, 19:24:08
wat ik misschien nog wel wil gaan doen is een nieuw tv meubel maken. alleen weet ik nog niet of ik mijn Ro-Ni Rack wil behouden en dan een klein meubeltje ernaast voor de tv en de center of, dat ik het rack wegdoe en alles in 1 meubel stop :-\
Aangezien je niet bemeten bent met een grote ruimte, lijkt een compacte alles-in-één oplossing praktischer.
Maar aan de andere kant kun je natuurlijk ook alvast rekening gaan houden met je uitzet, enige vraag daarbij is eigenlijk hoe lang je nog verwacht thuis te blijven wonen.
Nadat je daar enigszins een antwoord op hebt, kun je makkelijk voor jezelf uitvogelen wat de beste oplossing is.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

ben bang dat ik nog wel even thuis blijf. heb al een huisje toegewezen gekregen, maar dan kon ik het financieel nog maar net trekken. en ik kom liever niet in de problemen. en aangezien ik dit jaar weer WIL beginnen met een opleiding, zal ik toch  nog wel een jaartje of 2/3 thuis blijven. voordeel van het rack is het praktische ervan en hij ziet er gewoon mooi uit, maar ben bang dat het geheel niet mooi wordt wanneer er een totaal ander kastje naast komt te staan. Alles in 1 zal dan wel mooi zijn, maar dan hou ik weer een rack over.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo