Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Sol

Citaat van: The Vampire op april 17, 2010, 15:38:11
haha! Ik dacht al zoiets. Denk die legt de link vanzelf wel. Met mijn kamer is alles mooi terecht gekomen ja. En nog bedankt voor je cad tekening. Cm7's zullen voorlopig wel niet meer komen dus mijn ruimte is wel klaar zo.

Wat betreft werk. Ik zit momenteel in de zw. Maar mijn baas houd zich niet aan de afspraken dus dat schiet niet op zo. Wanneer ik nu ontslag neem kom ik in de ww. Hoor nu wel van meerdere kanten dat ik juridische  stappen moet ondernemen. Maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in...

Hmmm... ZW en WW zijn beiden 70% van je laatstverdiende loon toch?
En aangezien je ca. 10 jaar voor dezelfde werkgever in dienst bent geweest, heb je voor een redelijk flinke tijd recht op WW.
Maar je moet je wel láten ontslaan en niet zelf ontslag nemen, anders heb je nergens recht op.
Dus als je je laat ontslaan, ga je er niks op achteruit.
It's op to you...
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 17, 2010, 21:05:53
Hmmm... ZW en WW zijn beiden 70% van je laatstverdiende loon toch?
En aangezien je ca. 10 jaar voor dezelfde werkgever in dienst bent geweest, heb je voor een redelijk flinke tijd recht op WW.
Maar je moet je wel láten ontslaan en niet zelf ontslag nemen, anders heb je nergens recht op.
Dus als je je laat ontslaan, ga je er niks op achteruit.
It's op to you...
nee het zou dan ontslag in overeenstemming zijn. dan kom ik gewoon in de ww met 70% van mijn loon. ik kan ook blijven, en blijven dan half in de ziektewet. en heb dan een volledig loon. maar ook een baas die zich nergens aan houdt een knie die steeds meer achteruit gaat, meer stress enz enz. dat is het mij ook niet waard. zolang ik in de ZW zit mag hij mij niet ontslaan en hij zal  dat ook zeker niet doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

#2402
Citaat van: The Vampire op april 17, 2010, 23:55:31
nee het zou dan ontslag in overeenstemming zijn. dan kom ik gewoon in de ww met 70% van mijn loon. ik kan ook blijven, en blijven dan half in de ziektewet. en heb dan een volledig loon. maar ook een baas die zich nergens aan houdt een knie die steeds meer achteruit gaat, meer stress enz enz. dat is het mij ook niet waard. zolang ik in de ZW zit mag hij mij niet ontslaan en hij zal  dat ook zeker niet doen.
In het 2e ziektejaar ga je ook automatisch over naar 70% en na het 2e ziektejaar komt de WIA om de hoek kijken 8). Het meest gunstige voor jouw zelf is om z.s.m. weer aan het werk te komen mits jouw fysiek dit toelaat, al dan niet bij jouw huidige werkgever.

Maar Robbert wat anders: allicht wijs om niet heel jouw lief en leed in deze (uitlatingen over jouw werkgever / jouw zienswijze betreft verzuim) hier openbaar te verkondigen. Je weet nooit wie er allemaal meelezen, het zou zo maar in jouw nadeel kunnen gaan werken. Ik zou hierin zelf heel terughoudend zijn.

Ik weet heel goed wat een sh$#t situatie dit is en wat dit met je kan doen. Maar als je de behoefte hebt om het te ventileren zou ik dat niet op deze wijze, niet in het openbaar doen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Sol

Citaat van: The Vampire op april 17, 2010, 23:55:31
nee het zou dan ontslag in overeenstemming zijn. dan kom ik gewoon in de ww met 70% van mijn loon. ik kan ook blijven, en blijven dan half in de ziektewet. en heb dan een volledig loon. maar ook een baas die zich nergens aan houdt een knie die steeds meer achteruit gaat, meer stress enz enz. dat is het mij ook niet waard. zolang ik in de ZW zit mag hij mij niet ontslaan en hij zal  dat ook zeker niet doen.

Stress zal ook zeker niet bevorderend zijn voor je mentale / fysieke conditie... :-\
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Xander32 op april 18, 2010, 09:33:13
In het 2e ziektejaar ga je ook automatisch over naar 70% en na het 2e ziektejaar komt de WIA om de hoek kijken 8). Het meest gunstige voor jouw zelf is om z.s.m. weer aan het werk te komen mits jouw fysiek dit toelaat, al dan niet bij jouw huidige werkgever.

Maar Robbert wat anders: allicht wijs om niet heel jouw lief en leed in deze (uitlatingen over jouw werkgever / jouw zienswijze betreft verzuim) hier openbaar te verkondigen. Je weet nooit wie er allemaal meelezen, het zou zo maar in jouw nadeel kunnen gaan werken. Ik zou hierin zelf heel terughoudend zijn.

Ik weet heel goed wat een sh$#t situatie dit is en wat dit met je kan doen. Maar als je de behoefte hebt om het te ventileren zou ik dat niet op deze wijze, niet in het openbaar doen.


Sander.
daar zat ik zelf ook al aan te denken, maar goed het staat er. zal zo wel het een en ander aanpassen. punt is dat ik nu echt niet meer weet wat ik moet doen. de een zegt dat ik mijn baas het zo heel makkelijk maak en mezelf te kort doe. de ander zegt, wees blij dat je er eindelijk weggaat, alles is beter dan dit. daar hebben ze dan ook weer gelijk in. vooral psychisch wordt het voor mij al snel te veel en ben er nu al zoooo klaar mee, dat ik mezelf nou niet echt weer aan het werk zie daar.. :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Sol: hoe is het trouwens met jou?? opleiding, werk, vriendin, set  nog steeds allemaal goed??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Momenteel is het allemaal wat minder, met name werk en opleiding.
Ik ben op zoek naar iets nieuws, omdat vooral de (vorm van de) opleiding mij niet aanstond. En bovendien konden ze mij niets garanderen vwb de mogelijkheden na het behalen van het diploma (vervolgopleiding of baangarantie).
Maar met m'n vriendin en m'n set gaat het gelukkig nog steeds prima!
Ik heb weliswaar absoluut geen upgrades meer gedaan. Uiteraard heb ik niet helemaal stilgezeten en heb ik wel plannen, maar tot het echt zover is houd ik mijn lippen stijf op elkaar. :P

Dus het had wel beter gekund, maar ook véél erger! ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 18, 2010, 18:14:36
Momenteel is het allemaal wat minder, met name werk en opleiding.
Ik ben op zoek naar iets nieuws, omdat vooral de (vorm van de) opleiding mij niet aanstond. En bovendien konden ze mij niets garanderen vwb de mogelijkheden na het behalen van het diploma (vervolgopleiding of baangarantie).
Maar met m'n vriendin en m'n set gaat het gelukkig nog steeds prima!
Ik heb weliswaar absoluut geen upgrades meer gedaan. Uiteraard heb ik niet helemaal stilgezeten en heb ik wel plannen, maar tot het echt zover is houd ik mijn lippen stijf op elkaar. :P

Dus het had wel beter gekund, maar ook véél erger! ;D
toch jammer, je was destijds erg positief over je nieuwe werk/opleiding. hoop dat er snel weer iets op je pad komt!

mooi dat het met je set en vriendin nog steeds prima gaat, maar ben bang dat het HT virus daar wel snel weer verandering in gaat brengen :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 01:32:22
toch jammer, je was destijds erg positief over je nieuwe werk/opleiding. hoop dat er snel weer iets op je pad komt!

Klopt. Het werk was perfect, ookal verdiende ik tijdelijk minimumloon. Het was de opleiding die alles de strop omdeed.
Die amateurs (profs kan ik het echt niet noemen) begeleiden ook voor het eerst een opleidingstraject. Sterker nog, de eerste twee maanden wisten ze nog niet eens wat er gedaan moest worden. De opleiding was nog niet goed uitgestippeld, alles deden/doen ze op het laatste moment. Het is al een programma van 3 à 4 jaar wat in 2 jaar is gepropt, en daarbovenop moeten we telkens nog eens extra gaan vlammen. En dan ook nog eens geen zekerheid over m'n toekomst, nee dan kijk ik wel weer even rond...

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 01:32:22
mooi dat het met je set en vriendin nog steeds prima gaat, maar ben bang dat het HT virus daar wel snel weer verandering in gaat brengen :D

Ja, ik ben met beiden erg voorzichtig geweest. :)
Het upgrade virus heb ik (of misschien beter, mijn vriendin :-X) de afgelopen tijd goed onder de duim weten te houden. Ik hoop ook dat dat snel gaat veranderen! :D
En hoe gaat het trouwens met jouw vriendin?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 19, 2010, 09:58:52
Klopt. Het werk was perfect, ookal verdiende ik tijdelijk minimumloon. Het was de opleiding die alles de strop omdeed.
Die amateurs (profs kan ik het echt niet noemen) begeleiden ook voor het eerst een opleidingstraject. Sterker nog, de eerste twee maanden wisten ze nog niet eens wat er gedaan moest worden. De opleiding was nog niet goed uitgestippeld, alles deden/doen ze op het laatste moment. Het is al een programma van 3 à 4 jaar wat in 2 jaar is gepropt, en daarbovenop moeten we telkens nog eens extra gaan vlammen. En dan ook nog eens geen zekerheid over m'n toekomst, nee dan kijk ik wel weer even rond...

Ja, ik ben met beiden erg voorzichtig geweest. :)
Het upgrade virus heb ik (of misschien beter, mijn vriendin :-X) de afgelopen tijd goed onder de duim weten te houden. Ik hoop ook dat dat snel gaat veranderen! :D
En hoe gaat het trouwens met jouw vriendin?
jammer, maar wel begrijpelijk dat je bent gestopt dan. heb je nu al weer wat op het oog??

ik heb helaas geen vriendin meer. baal d'r behoorlijk van, maar goed, het is mijn eigen fout geweest.

ben inmiddels ook werkloos :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 20:21:34
jammer, maar wel begrijpelijk dat je bent gestopt dan. heb je nu al weer wat op het oog??

ik heb helaas geen vriendin meer. baal d'r behoorlijk van, maar goed, het is mijn eigen fout geweest.

ben inmiddels ook werkloos :pompom:

Nee, helaas nog niks op het oog. Vanaf februari is de arbeidsmarkt erg zwak geweest hier in de omgeving. Het begint nu al wel meer aan te trekken, dus ik hoop snel weer ergens aan de slag te kunnen. :)

Hoezo je eigen fout geweest, ben je vreemdgegaan dan? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 19, 2010, 20:47:22
Nee, helaas nog niks op het oog. Vanaf februari is de arbeidsmarkt erg zwak geweest hier in de omgeving. Het begint nu al wel meer aan te trekken, dus ik hoop snel weer ergens aan de slag te kunnen. :)

Hoezo je eigen fout geweest, ben je vreemdgegaan dan? :P
nee joh ben je gek! ;D dacht dat ik niet meer gek van haar was en dat het allemaal niet meer zou werken... boy was I wrong!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 20:49:26
nee joh ben je gek! ;D dacht dat ik niet meer gek van haar was en dat het allemaal niet meer zou werken... boy was I wrong!!

Tja...daar is niets meer aan te doen...maar er zal toch ooit wel weer een ander vrouwtje je pad kruisen? :D

Maar vandaar dus dat je met je HT ineens als een speer bent gegaan, haha... :devil:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 19, 2010, 20:53:42
Tja...daar is niets meer aan te doen...maar er zal toch ooit wel weer een ander vrouwtje je pad kruisen? :D

Maar vandaar dus dat je met je HT ineens als een speer bent gegaan, haha... :devil:
dat heb je heel goed door! haha! sindsdien heb ik behoorlijk wat aangeschaft :D

zal best dat er andere vrouwen zijn, mag wat dat betreft ook niet klagen, maar heb er echt geen behoefte aan, want zij was toch wel een hele bijzondere.. maar goed ik zie wel wat de tijd mij brengt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 20:59:01
dat heb je heel goed door! haha! sindsdien heb ik behoorlijk wat aangeschaft :D

zal best dat er andere vrouwen zijn, mag wat dat betreft ook niet klagen, maar heb er echt geen behoefte aan, want zij was toch wel een hele bijzondere.. maar goed ik zie wel wat de tijd mij brengt.

Ach, zonder redt je het ook prima zo te zien. ;) :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 19, 2010, 21:02:09
Ach, zonder redt je het ook prima zo te zien. ;) :D
haha! kijkend naar mijn set wel idd :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 20:59:01
zal best dat er andere vrouwen zijn

Het beste medicijn tegen liefdesverdriet!  :devil:

Sol

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 21:02:52
haha! kijkend naar mijn set wel idd :D

Daar haal je toch uit liefde uit?
Je doet het vast met liefde.
En je krijgt nog onvoorwaardelijke liefde terug ook!

Wat wil je nog meer!? ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op april 19, 2010, 21:05:54
Daar haal je toch uit liefde uit?
Je doet het vast met liefde.
En je krijgt nog onvoorwaardelijke liefde terug ook!

Wat wil je nog meer!? ;)
SEX! :D

Heb wel mooie basspoorten in mijn speakers! :D :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april 19, 2010, 21:18:21
SEX! :D

Heb wel mooie basspoorten in mijn speakers! :D :D


Sommige stoppen hem ook overal in.

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op april 19, 2010, 22:31:52

Sommige stoppen hem ook overal in.
haha! nou zo ziek ben ik gelukkig niet :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Misschien eens proberen met oude speakers van de kringloop? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 19, 2010, 22:49:06
Misschien eens proberen met oude speakers van de kringloop? :D
ervaring?? :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

mensen hier nog ideeën voor tijdelijk werk??? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo