Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Snowmaster

#2125
Citaat van: The Vampire op maart 12, 2010, 21:19:57
2 administrators die aan topic vervuiling doen.. moet niet gekker worden  :dry: :police:
:D


Het is nog gekker.....ze leveren commentaar op een admin, spreken hem ook nog tegen en vervuilen een topic ......da's een ban voor 6 maanden !

Hiervoor moeten wij naar de hoogste raad....oom Frank !   :police:
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Dirc

en jij dan Jaap?
jou verhouding ontopic / offtopic is ook 50/50 denk?

Madhouse

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:38:04
en jij dan Jaap?
jou verhouding ontopic / offtopic is ook 50/50 denk?

70/30 do the math  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Ik reageerde op 't voorstel om 't topic af te splitsen. ;)
Jullie kletsen maar raak, mij een zorg! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc


Robbert54

heb het weer voor elkaar hoor :(

wou even een nieuwe foto maken van mijn setup. denk doe even mooi een blu-ray op de tv. ps3 aan, CA aan, tv aan. niks aan de hand. vervolgens blu-ray erin. opstarten. paars beeld.... huh nog nooit gezien.. nah zal wel even afwachten... film gaat verder waar hij gebleven was... in het paars... wtf.... zou het aan de CA liggen... nee dat kan bijna niet want de ps3 menu gaf die gewoon weer. zou aan de tv liggen.. idem dito.. toch maar wat proberen.. ps3 rechtstreeks aangesloten op de tv en..... paars beeld.. prutsen met de instellingen van de tv levert niks op. en alleen bij blu-ray. Sherlock Holmes vanaf de HDD opgestart.. niks aan de hand. nieuwe blu-ray erin.. paars beeld... zou de blu-ray speler in de ps3 kaduuk zijn??

heb maar even een topic opgestart:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=98813.0
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op maart 15, 2010, 16:27:23
heb het weer voor elkaar hoor :(

wou even een nieuwe foto maken van mijn setup. denk doe even mooi een blu-ray op de tv. ps3 aan, CA aan, tv aan. niks aan de hand. vervolgens blu-ray erin. opstarten. paars beeld.... huh nog nooit gezien.. nah zal wel even afwachten... film gaat verder waar hij gebleven was... in het paars... wtf.... zou het aan de CA liggen... nee dat kan bijna niet want de ps3 menu gaf die gewoon weer. zou aan de tv liggen.. idem dito.. toch maar wat proberen.. ps3 rechtstreeks aangesloten op de tv en..... paars beeld.. prutsen met de instellingen van de tv levert niks op. en alleen bij blu-ray. Sherlock Holmes vanaf de HDD opgestart.. niks aan de hand. nieuwe blu-ray erin.. paars beeld... zou de blu-ray speler in de ps3 kaduuk zijn??

heb maar even een topic opgestart:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=98813.0

Heb je de hdmikabel al eens verwisseld.?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

ja, was ik vergeten erbij te zetten. drie verschillende geprobeerd. geen verschil..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

wel nog een foto gemaakt. lijkt of de ene speaker veel verder naar voren staat, maar dat is niet zo

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

wel erg drukke speakers zo.. zou mij teveel afleiden van het beeld  :omg:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Die CM's zijn gewoon zo bloed mooi dat je er naar blijft kijken :wub:. Balen van de PS3, kun je hem resetten? Dat zou je iig kunnen proberen. Als je het hebt als je hem rechtstreeks aansluit en via de CA, met verschillende kabels dan moet het door de PS3 komen. Hoe is het beeld als je er een spel is doet?

tiptop

Heb je al gekeken of ie geupdate kan worden?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: JCL op maart 15, 2010, 16:58:39
Die CM's zijn gewoon zo bloed mooi dat je er naar blijft kijken :wub:. Balen van de PS3, kun je hem resetten? Dat zou je iig kunnen proberen. Als je het hebt als je hem rechtstreeks aansluit en via de CA, met verschillende kabels dan moet het door de PS3 komen. Hoe is het beeld als je er een spel is doet?
thanks! wel fijn dat er ook nog een net zo mooi geluid uit komt ;D

ga zo even proberen hoe een spel het doet. heb nu even de stekker eruit gehaald even kijken of dat nog enigzins invloed heeft.. hoop dat het niks is.
Citaat van: tiptop op maart 15, 2010, 17:00:02
Heb je al gekeken of ie geupdate kan worden?
ja staat erop.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Snutchz op maart 15, 2010, 16:54:36
wel erg drukke speakers zo.. zou mij teveel afleiden van het beeld  :omg:
nee hoor, als ik film kijk gaat het licht uit. en het valt totaal niet op. lijkt nu zo omdat het licht er op schijnt denk ik.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Erg mooi hoor  8)

Het zal helemaal mooi tot zijn recht komen allemaal als je je huisje hebt :)
Als ik het zo hoor klinkt het inderdaad dat je ps3 stuk is, hoop het niet voor je natuurlijk.

Leuke film trouwens, Sherlock Holmes, van het weekend gekeken toevallig.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op maart 15, 2010, 17:12:00
Erg mooi hoor  8)

Het zal helemaal mooi tot zijn recht komen allemaal als je je huisje hebt :)
Als ik het zo hoor klinkt het inderdaad dat je ps3 stuk is, hoop het niet voor je natuurlijk.

Leuke film trouwens, Sherlock Holmes, van het weekend gekeken toevallig.
thanks!

sherlock holmes is wel echt mijn type film. erg leuke film.

probleem met de ps3 is opgelost. moest BD/DVD videouitvoer op RGB zetten. probleem opgelost. wat wel raar is dat Bumtious aangeeft dat de RGB full range op limited moet. en volgens mij had ik dit ook met de 60GB versie van de ps3, maar wanneer ik dit met de slim doe heb ik dus geen beeld meer..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Top dat het zo goed opgelost is. :)

Ik dacht dat de instellingen wel goed zouden staan omdat het eerst wel normaal werkte.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Xander32

Mooie set zo, goed bezig: hoogwaardige, weloverwogen aankopen.
Geniet ervan.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Snutchz

#2143
Citaat van: The Vampire op maart 15, 2010, 17:03:25
nee hoor, als ik film kijk gaat het licht uit. en het valt totaal niet op. lijkt nu zo omdat het licht er op schijnt denk ik.
..geen énkel lichtbronneke verder?!  :eh:

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op maart 15, 2010, 18:12:27
..geen énkel lichtbronneke verder?!  :eh:


met film niet, met spellen en tv gaat de ambilight aan en die verlicht achter de speakers.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

let niet op de slechte kwaliteit aub:




|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Mooie set heb je toch :thumbs-up:

Ik vind de speakers mooier zonder de cover...

RGB kent 2 instellingen, normal en enhanced. Normal is voor video, enhanced voor PC. Als je below-black en above-white wil zien op je Kuro, dan kan dat alleen met Normal. Anders lijkt het zwart meer grijs.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 15, 2010, 19:45:25
Mooie set heb je toch :thumbs-up:

Ik vind de speakers mooier zonder de cover...

RGB kent 2 instellingen, normal en enhanced. Normal is voor video, enhanced voor PC. Als je below-black en above-white wil zien op je Kuro, dan kan dat alleen met Normal. Anders lijkt het zwart meer grijs.
dank je! ik ook hoor, met cover wordt de speaker snel saai, maar was ook meer een foto voor Snutchz ;)

maar dat is nou juist het probleem. gaf het in het andere topic ook al aan. wanneer ik hem op limited zet heb ik geen beeld meer. en wanneer ik de kuro op automatisch zet is het beeld ontzettend crushed. alle schaduwdetail is dan weg. zal zo nog 1 keer proberen om de kuro weer op auto te zetten en dan rgb op limited, maar ben bang dat het beeld dan weer wegvalt. en dat mijn hele schaduwdetail naar de knoppen is..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

En als je 'm op 4:4:4 zet of 4:2:2 ?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

nou even weer geprobeerd. zelfde effect. geen beeld meer. overigens is het niet zo dat het beeld bij mij grijzig wordt. bij de pioneer kun je HDMI input zelf wijzigen. dus ook het Signal Type aanpassen van video naar pc. en dan wordt het beeld idd grijs. hij staat bij mij dan ook gewoon op video, maar wanneer ik video op auto zet dan blijven de kleuren ook wel overeind alleen de schaduwdetail dus niet..
Citaat van: tiptop op maart 15, 2010, 20:10:45
En als je 'm op 4:4:4 zet of 4:2:2 ?
dan heb ik groen beeld. ;D overigens wanneer ik overshakel op de humax dan heb ik met colour-4 juist weer een paarse gloed in het beeld.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo