Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JCL

Apple TV kan wel een en ander streamen, maar hij is ongelovelijk duur en biedt zeker niet de funcitonaliteit die een HDX of Popcorn bieden.

Robbert54

duur, maar wel mooi ;D sorry ben daar een beetje gevoelig voor. zag laatst bij de MM de popcornhour 200 staan... wat een lilik ding zeg :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Ik zou gewoon voor een HDX1000 gaan, niet duur en gewoon goed! Eventueel met een hardeschijf er in.
De nieuwe PCH zit een fan in en daar schijn je niet vrolijk van te worden  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JCL

Ja dat is waar, de PHC is geen schoonheid. Maar ach, bij ij staat hij in de kast en zie je er bijna niets van. De HDX zal je dan waarschijnlijk meer aanspreken ;)

Robbert54

kun je ook muziek streamen via de HDX? of gewoon cd's gelijk op de HDD zetten?? dan wordt die idd wel steeds interessanter. had voor muziek nog even gekeken naar een iPod dock van CA voor aan mijn CA maar goed daar wordt je ook niet vrolijk van..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Waarom een CA dock en niet een goedkopere?

Muziek kan de HDX wel, maar dan moet je de bediening via de TV doen.
Een iPod dock kan je eventueel d.m.v. een lange S/PDIF kabel naast je neer zetten, waardoor je gewoon op het schermpje kunt kijken.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart  1, 2010, 14:14:02
Waarom een CA dock en niet een goedkopere?

Muziek kan de HDX wel, maar dan moet je de bediening via de TV doen.
Een iPod dock kan je eventueel d.m.v. een lange S/PDIF kabel naast je neer zetten, waardoor je gewoon op het schermpje kunt kijken.
CA past mooi bij mijn CA en heeft een mooie afstandsbediening. maar 175euro ga ik er niet voor betalen, zoek dan ook eigenlijk een alles in een oplossing. gewoon een bak met dikke HD waar ik zowel films als muziek op kan zetten. en die ook nog goed klinkt (en er mooi uit ziet natuurlijk, aangezien alles bij mij in het zicht staat)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Probleem met die mediatanks (zelfs de Dune) dat je voor het afspelen van muziek je dure plasma aan moet hebben staan, wat mij niet wenselijk lijkt.
Btw, die 175 pleuro heb je zo door een paar jassen te verkopen! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: celerontje op maart  1, 2010, 14:14:02
Waarom een CA dock en niet een goedkopere?

Muziek kan de HDX wel, maar dan moet je de bediening via de TV doen.
Een iPod dock kan je eventueel d.m.v. een lange S/PDIF kabel naast je neer zetten, waardoor je gewoon op het schermpje kunt kijken.

Wat is een goedkope en goede dock dan? Ben zelf ook nog opzoek namelijk. En dan vooral 1 waar de nano 4g en de iphone in kunnen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart  1, 2010, 14:27:34
Probleem met die mediatanks (zelfs de Dune) dat je voor het afspelen van muziek je dure plasma aan moet hebben staan, wat mij niet wenselijk lijkt.
Btw, die 175 pleuro heb je zo door een paar jassen te verkopen! :P
haha! gek genoeg zijn mijn jassen helemaal niet zo duur! mijn winterjas was 15euro :-X mijn zomerjas is daarentegen weer een ander verhaal :D

zou idd wel handig zijn wanneer ik mijn plasma uit kon laten. en vooral voor muziek ook gewoon in stereo kan aansluiten, zo maak ik toch weer maximaal gebruik van mijn CA.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: celerontje op maart  1, 2010, 14:27:34
Probleem met die mediatanks (zelfs de Dune) dat je voor het afspelen van muziek je dure plasma aan moet hebben staan, wat mij niet wenselijk lijkt.
Btw, die 175 pleuro heb je zo door een paar jassen te verkopen! :P

Moet die perse aan? Ik kan met muziek afspelen met mijn Popcorn, je hebt alleen het beeld nodig om door de menu's te navigeren ;) Maar als je playlist eenmaal speelt...

celerontje

Een mens wil soms wat te kiezen hebben! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Wat is dan aan te raden; een HDX 1000, of de opvolger HDX BD-1 ?

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op maart  1, 2010, 18:03:26
Wat is dan aan te raden; een HDX 1000, of de opvolger HDX BD-1 ?
bd zit een bd speler bij in neem ik aan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Nope, sorry.

Volgends mij heeft dat iets met stand alone spelers te maken.

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op maart  1, 2010, 18:17:31
Nope, sorry.

Volgends mij heeft dat iets met stand alone spelers te maken.
klopt zag het net al, had even moeten :google: en ;)

ziet er wel strak uit

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Dat zeker, maar volgends Frank Doorhof waren er nogal wat cons. tegenover de normale HDX.
Maar wat de betere koop zal zijn, weet ik niet.

Misschien dat mensen hier een tip of 2 kunnen geven, welke van de 2 HDX spelers ... de betere is.  ;)

Robbert54

als ik tweakers lees dan is de BD-1 momenteel de aanschaf nog niet waard. dat gaat hem ook niet worden dus. denk dat ik toch nog maar gewoon even wacht met de aanschaf van een mediaspeler. of ik moet de hdx-1000 voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. klopt het trouwens dat de hdx geen dts MA verstuurd?? zou toch jammer zijn.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Op 1dayfly.nl staat ook een mediaspeler met ingebouwde BD speler. Ben er verder niet zo in thuis, maar dacht ik meld het ff.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

wauw dat is een dune! mooie prijs, mij wel te duur maar toch een erg goede prijs. bedankt voor de link!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op maart  1, 2010, 20:46:21
als ik tweakers lees dan is de BD-1 momenteel de aanschaf nog niet waard. dat gaat hem ook niet worden dus. denk dat ik toch nog maar gewoon even wacht met de aanschaf van een mediaspeler. of ik moet de hdx-1000 voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. klopt het trouwens dat de hdx geen dts MA verstuurd?? zou toch jammer zijn.

Volgens mij doen lang niet alle mediaspelers dat. Opzich mis je hier ook vrij weinig aan, want er zijn weinig bestanden die dit ondersteunen. Alleen de volledige BD rips hebben dit, maar die nemen wel gelijk 50 GB in op de hardeschijf. Als het goed is zijn er wel mediaspelers die van DTS-MA een LPCM bestand kunnen maken en dat kunnen uitsturen.

Robbert54

Citaat van: JCL op maart  1, 2010, 21:35:12
Volgens mij doen lang niet alle mediaspelers dat. Opzich mis je hier ook vrij weinig aan, want er zijn weinig bestanden die dit ondersteunen. Alleen de volledige BD rips hebben dit, maar die nemen wel gelijk 50 GB in op de hardeschijf. Als het goed is zijn er wel mediaspelers die van DTS-MA een LPCM bestand kunnen maken en dat kunnen uitsturen.
oke, dat wist ik niet, bedankt voor de info!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en besteld! met dank aan Htip voor de Tip (wat past die naam toch goed bij Philip ;) )



http://www.techzine.nl/reviews/745/netgear-wndr3700.html
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart  4, 2010, 00:21:05
en besteld! met dank aan Htip voor de Tip (wat past die naam toch goed bij Philip ;) )



http://www.techzine.nl/reviews/745/netgear-wndr3700.html
:blush: Graag gedaan.
Ik hoop dat ie voor jou net zo goed gaat werken als bij mij. Ik vind het echt een topapparaat :thumbs-up:

Mooie review trouwens...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive