Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

erik s.

als je iets kunt maken als op de foto, passend bij jouw speakers, heb je natuurlijk een schitterende combinatie.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robbert54

het gaat er idd om wat ik zelf mooi vind, maar zou dan niet wat voor kleur ik hem zou moeten maken. zat zelf te denken aan zwart.. :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Zwart, met als extraatje de kleur van je luidsprekers...?

Robbert54

Citaat van: S@m op december  4, 2009, 14:01:33
Zwart, met als extraatje de kleur van je luidsprekers...?
ja daar zat ik ook aan te denken, maar dan wel omgekeerd, dus zwarte zuil met Wengé strip.

mijn paps kwam trouwens ook nog met een hele simpele optie. gewoon 2 balken van 8 bij 8 of 10 bij 10 en dan achter elkaar zetten met een kleine tussen ruimte. zou ook wel mooi zijn denk ik..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Zal wel mooi zijn, al denk ik dat je met jouw speakers niet te veel moet afronden. Gewoon lekker hoekig laten.

S@m


Robbert54

Citaat van: JeKa op december  4, 2009, 14:19:23
Zal wel mooi zijn, al denk ik dat je met jouw speakers niet te veel moet afronden. Gewoon lekker hoekig laten.
ja dat dacht ik dus ook :thumbs-up:

Citaat van: S@m op december  4, 2009, 14:21:22
En misschien verzwaren met één of ander goedje...


(of http://www.akoestiekwinkel.nl/vibraflex.html)
bedankt voor de link, zal eens kijken.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

is dat vibraflex extreme iets om tussen de balken en de voet te doen bijv??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

bij deze even foto's gemaakt van balken van 10 bij 10 en 8 bij 8. 10 bij 10 is wel loodzwaar en ziet er erg massief uit, maar ben wel bang dat het net een beetje tè is onder mijn kleine speakertjes. de onderste twee zijn 8 bij 8. ook nog steeds loodzwaar en denk toch dat de speaker er dan nog wat meer uitspringt let trouwens niet op de onderste balken. gaat puur om het formaat ;D





|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en de volgend optie: de meest simpele: een 10 bij 10 balk, maar misschien ook wel de mooiste. hoewel ik 2x 8 bij 8 ook nog erg mooi vind.



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Je vliegt wel van de ene poll naar de andere (receiver / sub / stands /...) :huh2:.
Heb je al een besluit betreft receiver en sub genomen of zijn die alweer van de baan?


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Xander32 op december  4, 2009, 17:54:02
Je vliegt wel van de ene poll naar de andere (receiver / sub / stands /...) :huh2:.
Heb je al een besluit betreft receiver en sub genomen of zijn die alweer van de baan?


Sander.
haha! ja klopt. geld brand in mijn hand ;D :devil: maar nee even serieus. wil volgend jaar echt op mijzelf en wil nu dus eerst nog even serieus bezig met upgraden. want straks kan ik het geld wel gebruiken voor andere zaken ;)

receiver wordt zeer waarschijnlijk de CA. als hij deze of volgende maand tenminste ook een keer uitkomt.

sub ben ik nog niet uit. ja eigenlijk wel. ik wil gewoon de Velodyne spl1000u. enige wat me momenteel nog tegenhoud is de prijs. is toch wel erg veel geld voor mij. dus het wordt nog even goed afwegen. maar er komt sowieso een sub.

en de speakerstands zijn daarom alvast een voorbereiding voor wanneer er een sub komt ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: celerontje op december  4, 2009, 18:29:39
Laatste stand, zonder twijfel!
die van 2x 8 bij 8 moet je niet kijken naar de vormen eronder he. dat word gewoon 1 rechte balk.

wat vind je het mooist aan 1 balk dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Mijn keuze zou 2x 8cm zijn en omdat je massieve balken gebruikt zou ik het verzwaren met wat dan ook vergeten.

Ik denk dat het erg mooi kan worden en ben benieuwd naar het eindresultaat..!

Robbert54

Citaat van: S@m op december  4, 2009, 19:01:39
Mijn keuze zou 2x 8cm zijn en omdat je massieve balken gebruikt zou ik het verzwaren met wat dan ook vergeten.

Ik denk dat het erg mooi kan worden en ben benieuwd naar het eindresultaat..!
wat is een goed gewicht voor een stand eigenlijk?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op december  4, 2009, 19:02:52
wat is een goed gewicht voor een stand eigenlijk?

Hij moet stevig staan om te beginnen, dus een ruime vloerplaat. Voor de complete stand denk ik zo'n kilo of 10, maar ik heb ooit eens Apollo standjes gehad die 4,5 kg per stuk wogen en die voldeden ook.


Robbert54

Citaat van: S@m op december  4, 2009, 19:11:54
Hij moet stevig staan om te beginnen, dus een ruime vloerplaat. Voor de complete stand denk ik zo'n kilo of 10, maar ik heb ooit eens Apollo standjes gehad die 4,5 kg per stuk wogen en die voldeden ook.


oh dat komt dan wel helemaal goed. alleen de poot van 10 bij 10 weegt al 5 kg. dan een grotere massieve vloerplaat eronder. zat zelf te denken aan een plaat van 20 bij 30. moet genoeg zijn toch? en dan mooie spikes eronder
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

En ik maar denken dat ik iedere keer veranderingen wil. Maar als ik jouw topic zo lees ben jezelf ook lekker bezig. ;D

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op december  4, 2009, 19:21:18
En ik maar denken dat ik iedere keer veranderingen wil. Maar als ik jouw topic zo lees ben jezelf ben je zelf ook lekker bezig. ;D
maar mij hoor je niet zeggen dat ik voorlopig wel klaar ben :angel: heb het virus gewoon goed te pakken ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op december  4, 2009, 19:22:22
maar mij hoor je niet zeggen dat ik voorlopig wel klaar ben :angel: heb het virus gewoon goed te pakken ;D


Ik heb het ook te pakken. maar heb nu wel geleerd dat ik nooit meer zal zeggen dat ik voorlopig klaar ben. :-X

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op december  4, 2009, 19:26:22
Ik heb het ook te pakken. maar heb nu wel geleerd dat ik nooit meer zal zeggen dat ik voorlopig klaar ben. :-X
volgens mij is dat ook de grootste fout die je kunt maken bij onze hobby ;D ja en dagelijks op dit forum bevinden staat natuurlijk gelijk aan met geen weerstand in ruimte vol met grieppatiënten gaan staan.  ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black