Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 10, 2009, 13:07:41
Weer een reden om voor zwarte apparatuur te kiezen! ;D
moet zeggen dat zwart mij wel steeds meer begint aan te spreken :inlove: qua apparatuur dan he! :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op november 10, 2009, 13:08:31
waar baseer je dat op?

dit spreekt mij ook wel erg aan: ;D

Maar het gaat niet alleen om de videoprestaties. Het recreëren van de passie in alle muziek – ongeacht of het filmmuziek, SACD of CD betreft – vormt de kern van alles wat we ontwerpen en de muzikale erfenis van Cambridge Audio komt werkelijk tot leven in de 650BD.


amen ;)
Puur op het feit hoe CA elke speler doordacht heeft. Dat wil niet zeggen dat Oppo dat niet doet, maar kijk naar de lay-out van een Cambridge CD speler of DVD speler, die hebben echt een audiofiele opbouw zoals je zou verwachten.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Schoot me net te binnen:
Wat dacht je van een combinatie van de Cambridge BD speler en de Arcam AVR-350?
Mits de crossover van de BD speler instelbaar is of op 80 HZ zit, (zoals bij de Oppo) is dat toch een goede mogelijkheid?

Nadeel is wel dat je met de PS3 geen HD audio hebt en via S/PDIF moet blijven spelen.

Leuk he, dat twijfelen? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 10, 2009, 13:17:06
Schoot me net te binnen:
Wat dacht je van een combinatie van de Cambridge BD speler en de Arcam AVR-350?
Mits de crossover van de BD speler instelbaar is of op 80 HZ zit, (zoals bij de Oppo) is dat toch een goede mogelijkheid?

Nadeel is wel dat je met de PS3 geen HD audio hebt en via S/PDIF moet blijven spelen.

Leuk he, dat twijfelen? ;D
ja hallo, ga jij nou vooral ff met nog meer opties aan zitten komen! >:( :tongue2:

maar dan heb ik liever een complete match:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff


WickedGame

Vind CA wel echt gruwelijk lelijk aan de buitenkant, aan de binnekant wel weer heel mooi en geordend.  ;D

Robbert54

heb dimex even gemaild betreffende Denoontje's vraag, misschien dat die voor wat opheldering kunnen zorgen, kan op het world wide web niks vinden namelijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: WickedGame op november 10, 2009, 13:39:02
Vind CA wel echt gruwelijk lelijk aan de buitenkant, aan de binnekant wel weer heel mooi en geordend.  ;D
MOND SPOELEN! MET WATER EN ZEEP! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november 10, 2009, 13:39:02
Vind CA wel echt gruwelijk lelijk aan de buitenkant, aan de binnekant wel weer heel mooi en geordend.  ;D
grappige is dat ik dit aan het begin ook vond, maar vind hem nu steeds mooier worden. hij ondanks de knopjes toch wel aardig subtiel.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november 10, 2009, 13:41:14
grappige is dat ik dit aan het begin ook vond, maar vind hem nu steeds mooier worden. hij ondanks de knopjes toch wel aardig subtiel.

Ik hou niet zo van knopjes alleen nog maar van touch screens (sorry ben verziekt door classé  :P)

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november 10, 2009, 14:07:26
Ik hou niet zo van knopjes alleen nog maar van touch screens (sorry ben verziekt door classé  :P)
snob! ;D ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

wat ik bedoelde is:

Als je alle dacs in je avr hebt, waarom dan weer dacs kopen in de bd speler???

Dit is de reden dat ik een 3808a heb icm een 2500bt loopwerk ;-)
Maar ik heb dan ook deze puur voor bd's gekocht (voor een hele leuke prijs in de heimat)
Gebruik dus voor bd's, dvd's en evt cd';s de dac in de avr.....

Speelt de ca bd ook sacd dvda en ga je er cd's op luisteren?
Als je de eerste 2 niet hebt/nodig hebt, stel de vraag of je cd's via een analoge uitgang wil luisteren.
Zo nee dan heb je dus geen dac's in de playert nodig ;-)
Anders betaal je voor 2 en gebruik je er 1 ....

Wil je echt goed stereo: stereoversterker en dito cd speler ipv een av set, maar dat is mijn mening..
Evt op termijn ofzo??
en oja zwart rulezzzzzzzz

Check grobi even mbt de prijs ;-)

Robbert54

ik vind grobi flink aan de prijs als ik kijk waar ik die 4308 voor kan krijgen.. minder dan die 3808.

ik snap denk ik wel wat je bedoeld.

de BD speler is ook nog niet zeker hoor, maar zit er zeker wel aan te denken. en zal het inderdaad voor alles zijn, sacd, dvd, BD en CD. wil ook nog even kijken of de speler regiovrij te maken is wat betreft blu-ray. geintegreerde stereo sluit ik nog steeds niet uit, maar vind de prijs van de CA nou niet dermate hoog dat ik zonde geld vind om deze dan te halen. stereo kan altijd nog. ik geniet nu al van de muziek die er uit mijn eigen philipsje komt ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

dat wordt dan een upgrade vs dat eindhoven spul (althans dat denk ik)

ik dacht dat bij grobi stond...bel vooe de actuele prijs of zoiets.

Mijn avr was een plankmodel van h*bo scheelde ook wel wat.
Zeggen van ik wil'mgraag hebben, wat is de korting als ik deze direct meeneem...heb ik m toch bvoor de door mij gewenst prijs gekregen'

--> beetje vaste klant dat wel

tiptop

Citaat van: denoontje op november 10, 2009, 14:24:41
wat ik bedoelde is:

Als je alle dacs in je avr hebt, waarom dan weer dacs kopen in de bd speler???

Dit is de reden dat ik een 3808a heb icm een 2500bt loopwerk ;-)
Maar ik heb dan ook deze puur voor bd's gekocht (voor een hele leuke prijs in de heimat)
Gebruik dus voor bd's, dvd's en evt cd';s de dac in de avr.....

Speelt de ca bd ook sacd dvda en ga je er cd's op luisteren?
Als je de eerste 2 niet hebt/nodig hebt, stel de vraag of je cd's via een analoge uitgang wil luisteren.
Zo nee dan heb je dus geen dac's in de playert nodig ;-)
Anders betaal je voor 2 en gebruik je er 1 ....

Wil je echt goed stereo: stereoversterker en dito cd speler ipv een av set, maar dat is mijn mening..
Evt op termijn ofzo??
en oja zwart rulezzzzzzzz

Check grobi even mbt de prijs ;-)
CA is ook in stereo goed met zijn surroundapparatuur ;) Tuurlijk kan je voor dezelfde prijs waarschijnlijk een betere cd-speler en stereoversterker krijgen, maar CA is veelal een stuk beter dan de andere merken (voor dit geld).

Als duurder gaat merk je ook dat het verschil kleiner wordt. Kijk naar Arcam, parasound, lexicon, Pathos, Goldmund enz... Ook met surroundapparatuur dus goed in stereo.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

staat ook nog een mooie CA versterker te koop op dit forum ;D

ps: beetje stom, maar kom er nu pas achter dat ik op mijn huidige receiver een blu-rayspeler ook analoog kan aansluiten. wel 5.1
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: The Vampire op november 10, 2009, 22:14:59
staat ook nog een mooie CA versterker te koop op dit forum ;D

ps: beetje stom, maar kom er nu pas achter dat ik op mijn huidige receiver een blu-rayspeler ook analoog kan aansluiten. wel 5.1
Wist je dat nog niet dan? :ph34r:

Kan je met de bd-speler beginnen en luisteren of het analoog een verschil geeft :)

En heb je meer dan 5.1 nodig dan?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 10, 2009, 22:15:42
Maar daarmee is het nog niet een goede receiver... ;)
haha nee dat is waar, maar wel grappig dat ik daar na 7 jaar pas achter kom. vond dat "sacd prepared" altijd al zo vaag ;D

toch blijf ik wel van mening dat het een erg ondergewaardeerde receiver is. zitten wel Marantz componenten in.

Citaat van: tiptop op november 10, 2009, 22:17:23
Wist je dat nog niet dan? :ph34r:

Kan je met de bd-speler beginnen en luisteren of het analoog een verschil geeft :)

En heb je meer dan 5.1 nodig dan?
eh nee, dus.. haha!! :-X

ga niet met een BD beginnen, zat er wel aan te denken, maar nou wil ik eerst een nieuwe receiver ook! heb nogal een gat in mijn hand en ben nu net lekker aant sparen ;D

heb idd niet meer dan 5.1 nodig.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

vandaag ook nog maar even contact gehad met Smits voor de Denon 4310.  ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tinus

Krijgen we geen korting als we tegelijk 1 kopen  ;)
Anthem D2V 3D & PVA 5
Revel performa M22 & C32
Oppo BDP-103 . PSA S3000I
Epson TW 9200ISF

tiptop

Citaat van: The Vampire op november 11, 2009, 21:02:44
vandaag ook nog maar even contact gehad met Smits voor de Denon 4310.  ;D

En wat was er besproken? (ben helemaal niet nieuwsgierig) ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.