Toshiba HD-EP10 + 5 HD films voor € 149,95

Gestart door Grample, januari 22, 2008, 14:17:10

Vorige topic - Volgende topic

Grample

iBOOD van vandaag: (ALLEEN vandaag!)

Toshiba HD-EP10 + 5 HD films voor € 149,95

Best leuke deal alleen jammer dan BD domineert en blijft domineren  ;D

PjotrrrNL

En je hebt dan meteen een uitstekende 'upscaling' DVD speler in huis..

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

-Freek-

Dat is een mooie deal :o. Ik ga er even overna denken, maar er is een grote kans dat ik deze ga halen.

Grample

Citaat van: roland p op januari 22, 2008, 14:35:13
En hij werkt tenminste met imports...

Als BD wint dan heb je niks aan HD-DVD en ook imports dus. Regovrij voor gewone DVD's is ie niet.

Bart_M

Hij is toch regiovrij sinds de laatste update?

Ik vraag me alleen af hoe de beeldkwaliteit voor dvd's is tov de EX-1.

roland p

Citaat van: Grample op januari 22, 2008, 15:27:30
Als BD wint dan heb je niks aan HD-DVD en ook imports dus.
Jawel want die worden dan lekker goedkoop :P
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Martijn76

ik zou 'm echt bijna halen! 3 tientjes per film en dan met gratis speler erbij!

Grample

Citaat van: Bart_M op januari 22, 2008, 15:28:35
Hij is toch regiovrij sinds de laatste update?

Ik vraag me alleen af hoe de beeldkwaliteit voor dvd's is tov de EX-1.

Geen idee of die regio vrij is sinds laatste update...

EX-1 heeft een REON scaler en deze niet dus veel beter dan gemiddelde DVD speler zal die niet zijn denk ik.

Citaat van: roland p op januari 22, 2008, 15:35:24
Jawel want die worden dan lekker goedkoop :P

De vraag is hoe lang andere studios nog op HD-DVD films uitbrengen want uiteindelijk zal geen studio meer dat doen dan zit je met een DVD speler waarmee je DVD's en oude HD-DVD's kan afspelen :P

-Freek-

Citaat van: Martijn76 op januari 22, 2008, 15:37:19
ik zou 'm echt bijna halen! 3 tientjes per film en dan met gratis speler erbij!
Idd. Ik dacht eigenlijk: er komt geen HD-DVD speler meer in. Maar als ik 3 blu-rays zou kopen, dan zou ik evenveel kwijt zijn als aan 5 HD-DVD's + een speler.

jantje112

Wat een koopje!

- edit -

Besteld ;)

Deze is trouwens ook regiovrij voor dvd te maken en doet upscaling naar 1080p!

Bart_M

mart

Alhoewel reeds voorzien van een HD -DVD speler.
Ook aangeschaft. Alhoewel ,meer als reserve bedoeld!

Groet Mart.

Remus

Ik heb de speler vanochtend ook al besteld :)

Weet iemand of de toshiba DTS analoog kan uit sturen? (ik heb een stereo versterker geen receiver/processor.)

neptune

en weer vele nieuwe hd-dvd users erbij.....Zou hd-dvd dan toch een miraculeuze comeback maken :D?
zet hier iets neer

SpeedyAndré

Wel jammer dat ie geen 5.1 (7.1) analoge outputs heeft, voor dvd is optisch nog te doen maar de hd dvd kwaliteit kan je alleen met een recente receiver (hdmi) benutten, toch kriebelt het wel erg voor deze prijs  ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

neptune

Toshiba had gewoon van launch zelfde prijsstrategie moeten hanteren als console fabrikanten ook deden: verkopen met verlies en winst uit software sales halen...
zet hier iets neer

SpeedyAndré

Citaat van: Remus op januari 22, 2008, 19:27:03

Weet iemand of de toshiba DTS analoog kan uit sturen? (ik heb een stereo versterker geen receiver/processor.)

Hij stuurt analoog stereo uit, dat is waarschijnlijk de dd/dts downmix zoals bij gewone dvdspelers.
Ik ben zwak vandaag, dus ook maar besteld  ;D ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

jantje112

Ik heb al een 30 tal hd-dvd's waaronder genoeg goede redenen om de speler te kopen..

Bijvoorbeeld deze ;)
Terminator 2 (betere release dan de BR)
Brotherhood of the Wolf
Matrix 123
Transformers
The Bourne trilogie

Remus

Vandaag heb ik de speler binnen gekregen en uitgebreid getest. De speler ziet er stijlvol uit en voelt massief en robuust aan (4,1 kilo). Na de update heb ik wat schijfjes erin gegooid en ben blij verrast hoe m'n dvd's geupscaled worden :D. Hij slikt alle schijfjes die ik met deze speler wil afspelen: DVD, DVD + en - R, DVD9 en DTS CD's. Ook gewone cd klinken niet onaardig, een stuk beter dan m'n vorig dvd spelers (LG 9800H en DENON 1720). De HD-DVD's zien er mooi uit, maar daarvoor ga ik hem niet gebruiken.

Ik ben er iig erg tevreden mee en kan weer dts materiaal (down-mix) spelen :) Als iemand nog een goede dvd-speler zoekt kan ik deze met harte aanbevelen voor de prijzen waar ze nu voor weg gaan!

ajbeefde

Citaat van: Remus op januari 26, 2008, 17:11:04
Als iemand nog een goede dvd-speler zoekt kan ik deze met harte aanbevelen voor de prijzen waar ze nu voor weg gaan!

Kunnen ze beter nog een tijdje wachten tot de BR spelers gaan zakken in prijs....  ;D

Je gaat nu toch geen outdated handel aanschaffen.....  :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

jantje112

Citaat van: ajbalmere op januari 26, 2008, 17:15:08
Kunnen ze beter nog een tijdje wachten tot de BR spelers gaan zakken in prijs....  ;D

Probleem is dat je dan zo lang moet wachten ;)!

Remus

Ach wat is outdated.. Gewone dvd's speelt ie sowieso heel behoorlijk. Ik denk dat de gewone dvd nog heel lang de norm blijft bij de gemiddelde consument. Het zou mij niets verbazen dat beide formaten floppen en dat downloadable content op een soort media-speler, met een simpele interface, de echte opvolger gaat worden.  

ajbeefde

Citaat van: jantje112 op januari 26, 2008, 17:27:47
Probleem is dat je dan zo lang moet wachten ;)!

Ach welnee..... even het nieuws blijven volgen...... BR is HET produkt om in de gaten te houden, HD DVD is oud nieuws.....  :)

Dus waarom daar nog in investeren..... kun je beter je geld nu vasthouden en over een paar maanden uitgeven als de grote jongens met de BR spelers komen...  :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

ajbeefde

Citaat van: Remus op januari 26, 2008, 17:34:54
Ach wat is outdated.. Gewone dvd's speelt ie sowieso heel behoorlijk.

Daar zou ik zeker in investeren dan.....  ;D