Toshiba HD-EP10 + 5 HD films voor € 149,95

Gestart door Grample, januari 22, 2008, 14:17:10

Vorige topic - Volgende topic

SpeedyAndré

Ik heb net Bourne op zowel hd dvd als dvd gezien in de Toshiba (via Hdmi 720p en de Moome box) en dat bevalt me prima :)
HD dvd ziet er echt wel een stuk beter uit dan upscaled dvd, alleen is de Toshiba een beetje traag met HD dvd's inlezen.
Leuk is dat HD dvd's momenteel best betaalbaar zijn en dat ze weg gedaan worden door overstappers naar BD.
Met zo'n lage aanschafprijs voor HD dvd kan ik wel ff wachten tot BD ook zo goedkoop is ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

jantje112

Citaat van: ajbalmere op januari 26, 2008, 17:36:41
Ach welnee..... even het nieuws blijven volgen...... BR is HET produkt om in de gaten te houden, HD DVD is oud nieuws.....  :)

Dus waarom daar nog in investeren..... kun je beter je geld nu vasthouden en over een paar maanden uitgeven als de grote jongens met de BR spelers komen...  :)

Geloof mij, ik volg het nieuws ;) zeker op het BR / HDDVD vlak. Ik bedoelde dat ik de BR spelers niet in prijs zie dalen, juist omdat ze nu zo'n slag hebben geslagen!

hifimonster

Ik ben te laat zo te zien. Leek mij wel wat.

ajbeefde

Citaat van: hifimonster op januari 27, 2008, 00:01:55
Ik ben te laat zo te zien. Leek mij wel wat.

Zullen er ongetwijfeld wel wat voor een leuke prijs aangeboden gaan worden.... dus ..... :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

pietnoeck

ook net te laat.
Zal site eens in het oog blijven houden !

Nahpets

Vandaag op 1dayfly met 5 films en een kabeltje, ook voor 150 €.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

De te koop sectie loopt langzaam vol ;D  dus keuze genoeg zou ik zo zeggen ;D
JBL PRX Power!

hifimonster

Citaat van: Enno op januari 27, 2008, 13:48:35
Vandaag op 1dayfly met 5 films en een kabeltje, ook voor 150 €.
Netjes, meteen besteld. Kan ik mijn regiovrije dvd speler vervangen. Ik houdt mijn HD-A2 dan aan voor regio 1 DVD's of mogelijk RCE DVD's. Ik geloof dat de EP10 wel regiovrij te maken is maar volgens mij niet RCE proof, al kan dat volgens mij makkelijk omzeilt worden.

Bart_M