Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Atmoz

Citaat van: GTDesign op april  2, 2008, 22:38:26
Hé het is ook nooit goed.
Plaats ik bioscoopstoelen dan wil iedereen banken zien en als ik banken plaats dan...zucht.

Moet je kunnen begrijpen. Zoveel mensen, zoveel wensen ;)

Is toch ook helemaal niet erg. Ik vind zelf namelijk banken (véél) relaxer dan stoelen... Daar kun je namelijk nog veel meer dingen op doen :P Ideaal voor in zulke ruimte toch...

Het is uiteindelijk toch wel een hele fraaie ruimte geworden. Denk dat de meerderheid het daar toch wel mee eens is!!
Dat er dingen bij zitten die mensen niet bevallen kan ik begrijpen. Dat zul je altijd blijven hebben.

Maar dus even weer to the topic: echt heel vet!! Heb de foto's in m'n archiefmap gezet :D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Rielplayer

CiteerHeb de foto's in m'n archiefmap gezet

me too :D en danvooral voor de vloerbedekking, zoiets komt er zeker in mijn nieuwe HT einde van het jaar 8)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

SpeedyAndré

Wat maakt het nou uit wat het 'publiek' van de banken vindt, ze zijn best stijlvol en als ik de ruimte had dan stond hier ook minimaal 1 bank ;)
Door de bank genomen zie je vaker stoelen in ht's ;D ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

GTDesign

Tot slot de laatste foto's.

GTDesign

Soon in your Theatre ?  ;D

R

Het is je weer gelukt. Van harte!!

sj0er-D

jupp prachtig! he did it again! :)

VlisChris

Citaat van: JeKa op april  2, 2008, 22:24:52
Wat vind ik die banken zonde zeg! Op zich wel mooi, maar in de ruimte komen ze absoluut niet tot hun recht.

Was exact mijn eerste gedachte. Vind de banken wat te subtiel, en te iel overkomen voor de ruimte.
Al ziet het er in zijn totaliteit wel uit om door een ringetje te halen!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

ik vind de ruimte super! en vind banken ipv stoelen ook heel mooi, vind alleen de banken niet echt bij het interieur passen... iets te modern...

just my opinion..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

astrobart

ik zie binnenkort wel een voetenbank erbij komen ^-^ of een tafel om lekker je benen op te leggen.

Echt een top ruimte :-*

Durk

ik mis nog een foto van de 'lift'..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

astrobart

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Grindtegel

Sry maar ik vind het er niet uitzien. De vloer en plafond lijken bij een ander Ht te horen dan de wanden. Die kroonluchters zijn hartstikke klassiek en de banken zijn dan juist weer modern. Ik begrijp niet waarom er voor deze combinatie is gekozen het staat gewoon echt niet bij elkaar. De afwerking is natuurlijk prachtig maar voor de rest begrijp ik niks van de keuzes die zijn genomen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LittleNinja

Hi Gé,

Heeft de eigenaar al een reactie gegeven op de ruimte, de apparatuur en het beeld?!

Ik zie dat je ook een fotostudio begonnen bent..... "GT Design & Creations Photography"?!

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

DJ-Foxx

gaan de chandeliers nog uit tijden filmpie kijken ??? die schaduw is killing namelijk :-X voor de rest zeer sfeervol Ge! :D

Kjelt

Citaat van: Grindtegel op april  3, 2008, 08:54:37
Sry maar ik vind het er niet uitzien. De vloer en plafond lijken bij een ander Ht te horen dan de wanden.

Kan ik inkomen. Dit is gewoon een mix , als je alles volgens exact dezelfde stijl zou doen zou het ook weer saai worden. Dan zou je nooit een modern schilderij in een woning uit de 19e eeuw kunnen hangen etc. Zowiezo wordt het dan al moeilijk om een klassiek HT te maken, dan zou er wat betreft geluidsapparatuur alleen een platenspeler met bakelieten hoorn in kunnen  ;D

Ik vind het op deze manier nog binnen de kaders, vloer en alles wat daarop staat is modern, wanden klassiek echter modern geverfd (mooie link), plafond onzichtbaar (uit het oog onttrokken). Klassiek/modern, ook niet helemaal mijn smaak maar ik kan er wel van genieten zoals het is gemaakt, mooi werk Gé!

HTip

Citaat van: Kjelt op april  3, 2008, 11:59:42
Kan ik inkomen. Dit is gewoon een mix , als je alles volgens exact dezelfde stijl zou doen zou het ook weer saai worden. Dan zou je nooit een modern schilderij in een woning uit de 19e eeuw kunnen hangen etc. Zowiezo wordt het dan al moeilijk om een klassiek HT te maken, dan zou er wat betreft geluidsapparatuur alleen een platenspeler met bakelieten hoorn in kunnen  ;D

Ik vind het op deze manier nog binnen de kaders, vloer en alles wat daarop staat is modern, wanden klassiek echter modern geverfd (mooie link), plafond onzichtbaar (uit het oog onttrokken). Klassiek/modern, ook niet helemaal mijn smaak maar ik kan er wel van genieten zoals het is gemaakt, mooi werk Gé!

Goed verwoord en helemaal mee eens :D
Het is ook goed dat niet alle HT's hetzelfde eruit zien ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

astrobart

Citaat van: Grindtegel op april  3, 2008, 08:54:37
Sry maar ik vind het er niet uitzien. De vloer en plafond lijken bij een ander Ht te horen dan de wanden. Die kroonluchters zijn hartstikke klassiek en de banken zijn dan juist weer modern. Ik begrijp niet waarom er voor deze combinatie is gekozen het staat gewoon echt niet bij elkaar. De afwerking is natuurlijk prachtig maar voor de rest begrijp ik niks van de keuzes die zijn genomen.
ja maar die bank past dan weer goed bij de apparatuur

kijk het is een klassieke ruimte, met mooie nieuwe (moderne) spulletjes.

das juist leuk.

GTDesign

Deze klant combineert graag nostalgisch met modern. Zelf zou ik er ook niet voor kiezen.
Bij een ontwerp probeer ik altijd elementen te nemen waarbij de klant zich thuis voelt.

DJ-Foxx

Ge,

heeft de opdrachtgever trouwens zijn hele huis in deze stijl vraag ik me af ???
ik bedoel dus mix van klassiek/modern !

GTDesign

Ja, zo staat er bijvoorbeeld een klassieke vleugel in de woonkamer met daarlangs een knal rode moderne bank waar veel rvs is in verwerkt.

In de eetzaal staat dan weer nostalgische oude tafel waar je makelijk met 12 personen een giraf kunt nuttigen met ook 12 knal rode moderne stoelen.

DJ-Foxx

Citaat van: GTDesign op april  3, 2008, 12:41:01
Ja, zo staat er bijvoorbeeld een klassieke vleugel in de woonkamer met daarlangs een knal rode moderne bank waar veel rvs is in verwerkt.

In de eetzaal staat dan weer nostalgische oude tafel waar je makelijk met 12 personen een giraf kunt nuttigen met ook 12 knal rode moderne stoelen.

is de persoon soms de eigenaar van casa rosso in A'dam ??? hehe.. >:D

R

LittleNinja

Is dat een nostalgische tafel? Ik vind hem juist modern.. Wel mooi.  8)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....