Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

maar wat voor lift komt er nou??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Bornin7ty2

Erg mooi.
Grappig om te zien dat die twijfelachtige kroonluchters meteen minder opvallen. Het scherm trekt de volle aandacht.
Heel erg goed gedaan Gé.

GTDesign

Citaat van: Robbert54 op maart 26, 2008, 21:28:46
maar wat voor lift komt er nou??

Eentje die van boven naar beneden gaat en weer terug.  ;D

mikeske

Mooi zeg, heb je soms een foto met iets meer licht ?
Zodat de apparatuur duidelijker is.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

peelke

Citaat van: GTDesign op maart 26, 2008, 21:47:01
Eentje die van boven naar beneden gaat en weer terug.  ;D

ROTFL  ;D

Complimenten Gé!
Wederom een bijzonder geslaagd project.

Hoop dat de goegemeente nu ook realiseert dat ze even eea moeten afwachten voordat ze hun bijzonder genuanceerde meningen ventileren... ;)

GTDesign

PjotrrrNL

Citaat van: peelke op maart 26, 2008, 21:57:59

Hoop dat de goegemeente nu ook realiseert dat ze even eea moeten afwachten voordat ze hun bijzonder genuanceerde meningen ventileren... ;)

En zo is dat... ;D
Is er alweer een nieuwe rol Cinemat SS onderweg Gé?

GTDesign

Citaat van: mikeske op maart 26, 2008, 21:55:43
Mooi zeg, heb je soms een foto met iets meer licht ?
Zodat de apparatuur duidelijker is.

Zoiets ?

rijstfj

GTDesign

En overigens de beide heren van BB&G aan het werk...

PjotrrrNL

Het is inderdaad allemaal erg fraai...
Het viel me ook bij het scherm van Sjors op dat het doek vrij diep in het kader ligt, d.w.z. dat de rand vrij diep/dik is. Zit hier een bepaalde gedachtengang achter?

WMC

ERG indrukwekkend! Wat voor vloerbedekking lag er overigens, mooi om thuis ook te leggen in mijn HT :).
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

GTDesign

Citaat van: PjotrrrNL op maart 26, 2008, 22:09:20
Het is inderdaad allemaal erg fraai...
Het viel me ook bij het scherm van Sjors op dat het doek vrij diep in het kader ligt, d.w.z. dat de rand vrij diep/dik is. Zit hier een bepaalde gedachtengang achter?

38 mm en dat heeft inderdaad een reden...

GTDesign

Citaat van: WMC op maart 26, 2008, 22:09:45
ERG indrukwekkend! Wat voor vloerbedekking lag er overigens, mooi om thuis ook te leggen in mijn HT :).

Grandeur Antraciet € 154,50/meter.

MLCinema

:o Pittig prijsje. Verder wel echt heel erg mooi gemaakt weer, echt vakwerk :-*!

Edit//: Ook even de foto's op de vorige pagina bekeken. KADAMN. Wat een sfeer joh pffff gewoon te gerbuiken als demo ruimte, en een mooie referentie zowel GT Design als BB&G echt gaaf.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

PjotrrrNL

Citaat van: GTDesign op maart 26, 2008, 22:12:12
38 mm en dat heeft inderdaad een reden...

Reflecties vanaf het doek naar de ruimte verminderen?

GTDesign

Citaat van: Marc.Visser op maart 26, 2008, 22:21:00
:o Pittig prijsje. Verder wel echt heel erg mooi gemaakt weer, echt vakwerk :-*!

Edit//: Ook even de foto's op de vorige pagina bekeken. KADAMN. Wat een sfeer joh pffff gewoon te gerbuiken als demo ruimte, en een mooie referentie zowel GT Design als BB&G echt gaaf.

Referentie ?

kijk eens  ;D http://www.wilson-benesch.com/2007/07/netherlands-beter-beeld-geluid.html

MLCinema

Jij waardeerd ook geen complimentjes ;D >:D. Je hebt wel gelijk, die op van WB is natuurlijk op een heel ander podium, maar dat doet niks af aan het eindresultaat hier. Vind hem zelf erg geslaagd, mag je met recht trots op zijn. Zijn dit nou de leukste projecten om te doen of is het ook leuk om te werken met mindere budgetten?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

GTDesign

Citaat van: Marc.Visser op maart 26, 2008, 22:34:12
Jij waardeerd ook geen complimentjes ;D >:D. Je hebt wel gelijk, die op van WB is natuurlijk op een heel ander podium, maar dat doet niks af aan het eindresultaat hier. Vind hem zelf erg geslaagd, mag je met recht trots op zijn. Zijn dit nou de leukste projecten om te doen of is het ook leuk om te werken met mindere budgetten?

Of het project nou klein of groot is maakt mij niet uit. Of een klant nu € 1000,- of € 100.000,- bij mij besteed, ik zal altijd dezelfde kwaliteiten trachten te leveren.

molle

Citaat van: GTDesign op maart 26, 2008, 22:45:12
Of het project nou klein of groot is maakt mij niet uit. Of een klant nu € 1000,- of € 100.000,- bij mij besteed, ik zal altijd dezelfde kwaliteiten trachten te leveren.

Daar heeft hij nu gelijk in zie en zo hoort het ook 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Durk

zijn dat domus wall speakers?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749