Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

tiptop

Citaat van: GTDesign op maart  4, 2008, 22:20:54
;)

Mooie professionele cinemaprojector ook. Alleen dat merk ken ik niet: 'DeWalt'  ??? ;D

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Nahpets

;D

Die hoort in hetzelfde rijtje als de Mark Levinson broodrooster.

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Zaag je in de HT ruimte GT? Of is het na het opruimen dat je wat foto's maakt? Ik bedoel, dat geeft toch vreselijk veel stof!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

FFF

Citaat van: Blue-Eyes op maart  6, 2008, 19:48:36
Zaag je in de HT ruimte GT? Of is het na het opruimen dat je wat foto's maakt? Ik bedoel, dat geeft toch vreselijk veel stof!

Met een goede stofzak er aan heb je alleen het hele fijne wat kan ontsnappen, 1x dwijlen en/of stofzuigen en alles is weg.

GTDesign

Natuurlijk wordt er in het HT gezaagd. Denk je dat ik voor elk latje te zagen naar buiten ren ?
In dat huis ben ik dan een kwartier onderweg.

Vandaag een iets beter fototoestel meegenomen...

GTDesign

:)

GTDesign

:D

GTDesign

;D

sj0er-D

wow! wat een prachtig klassieke uitstraling! helemaal mijn ding! en wat een wereld van verschil met camera's idd! :)

Durk

Citeeriets beter fototoestel
;D

Ik dacht eigenlijk dat die trap weg zou gaan....
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

Dat gaat ie ook, krijg anders mijn spullen moeilijk naar beneden en boven.

sj0er-D

Citaat van: GTDesign op maart  6, 2008, 22:14:31
Dat gaat ie ook, krijg anders mijn spullen moeilijk naar beneden en boven.
met de lift;)

molle

Mooi. Vind het best gezellig met zo een trap 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Gaaf die combinatie van moderne ingebouwde spots en de kroonluchters!!  8)

Vraagje. Ik zie dat er een stukje behang is overgeslagen... Wat gaat daar gebeuren??

En nog een vraagje.. Rechts naast het scherm zie ik iets zwarts tegen de wand.. Wa's da??

Overigens begrijp ik de opmerking wel als het neerkomt op die trap. Het is namelijk zo mooi "definitief" afgewerkt rond het trapgat.
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

blue-eyes

Citaat van: GTDesign op maart  6, 2008, 22:05:32
Natuurlijk wordt er in het HT gezaagd. Denk je dat ik voor elk latje te zagen naar buiten ren ?
In dat huis ben ik dan een kwartier onderweg.

Vandaag een iets beter fototoestel meegenomen...

Niet rennen, wel lopen ;D

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

LittleNinja

Citaat van: Blue-Eyes op maart  6, 2008, 22:18:38
Niet rennen, wel lopen ;D

Goed voor de gezondheid...  ;D

( Traplopen weer niet voor de knieen overigens...  :-X )

GTDesign

Citaat van: LittleNinja op maart  6, 2008, 22:18:16
Gaaf die combinatie van moderne ingebouwde spots en de kroonluchters!!  8)

Vraagje. Ik zie dat er een stukje behang is overgeslagen... Wat gaat daar gebeuren??

En nog een vraagje.. Rechts naast het scherm zie ik iets zwarts tegen de wand.. Wa's da??

Overigens begrijp ik de opmerking wel als het neerkomt op die trap. Het is namelijk zo mooi "definitief" afgewerkt rond het trapgat.

Dat is een gat naar de kruipruimte, daar komt nog een paneel voor.
Dat kleine zwarte dingetje daar kun je een stofzuiger slang insteken voor de centrale stofzuig installatie.

LittleNinja

Citaat van: GTDesign op maart  6, 2008, 22:35:41
Dat is een gat naar de kruipruimte, daar komt nog een paneel voor.
Dat kleine zwarte dingetje daar kun je een stofzuiger slang insteken voor de centrale stofzuig installatie.

Oke.. Had ik niet aan gedacht. Apart natuurlijk zo op die hoogte.
Praten we over hetzelfde?? Ik heb het over dat kleine stukje bij de deur, meteen boven de lambrisering...  ???

Cool. Zie je veel in het buitenland maar in NL weinig.

R

Mooie klassieke en luxe uitstraling. Erg mooi gedaan Ge!!

GTDesign

Citaat van: LittleNinja op maart  6, 2008, 22:44:05
Oke.. Had ik niet aan gedacht. Apart natuurlijk zo op die hoogte.
Praten we over hetzelfde?? Ik heb het over dat kleine stukje bij de deur, meteen boven de lambrisering...  ???

Cool. Zie je veel in het buitenland maar in NL weinig.

Dat is een stuk karton zodat de deurkruk niet tegen de wand aanslaat.
Hier moet nog een deurvanger worden gemonteerd.

FFF

Heel erg mooi, ben benieuwd als het af is.

ondanks dat het niet mijn smaak is zou ik hiermee heel goed kunnen leven  >:D O0

LittleNinja

Citaat van: GTDesign op maart  6, 2008, 22:57:18
Dat is een stuk karton zodat de deurkruk niet tegen de wand aanslaat.
Hier moet nog een deurvanger worden gemonteerd.

Hehe... T'is al laat. Had het bijna zelf kunnen bedenken.  ::)

Robbert54

met een andere camera ziet het er idd wel een stuk mooier uit. maar waar en hoe komt die lift er precies??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo