Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

GTDesign

Morgen gaan we overigens beginnen met het Rockfon plafond.

garmtz

Even voor de nieuwsgierigheid: welk Rockfon? Van tevoren berekend wat de RT60 gaat worden met het tapijt en het Rockfon erbij? ;)

DJ-Foxx

GTDesign

Citaat van: garmtz op maart  3, 2008, 22:09:34
Even voor de nieuwsgierigheid: welk Rockfon? Van tevoren berekend wat de RT60 gaat worden met het tapijt en het Rockfon erbij? ;)

Dat laat ik morgen over aan Bjorn.  ;)

reza

Ziet er wel apart uit zo met dat behang. Krijg echt de jaren 50 gevoel ;D
Niet dat ik dat gevoel ken ;D Maar ik heb er wel eens over gehoord.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DJ-Foxx

Citaat van: reza op maart  3, 2008, 22:42:54
Ziet er wel apart uit zo met dat behang. Krijg echt de jaren 50 gevoel ;D
Niet dat ik dat gevoel ken ;D Maar ik heb er wel eens over gehoord.

oma's huiskamertje  ;D ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DJ-Foxx

Citaat van: reza op maart  3, 2008, 22:51:28
Nee, meer het KingKong gevoel.

ROTFLMAO ;D ;D, GROMMMMM >:D >:D

Robbert54

Citaat van: Blue-Eyes op maart  1, 2008, 10:37:39
Je bedoelt het vast niet zo, maar het lijkt wel er een beetje op ;). Het is niet aan ons om daar een oordeel over te vellen, we bekijken hier alleen de voortgang, het resultaat. Het HT honk dus. Niets meer. Dat het wellicht minder wordt gebruikt dan jij zou doen is geen issue.

Ieder is vrij om zijn geld te besteden. Als iemand veel geld heeft zal dat een ander patroon zijn.
was ook niet zo bedoeld. en je hebt ook helemaal gelijk. iedereen mag zijn geld uitgeven zoals hij wil, en ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. maar vind het wel jammer als je zoiets moois hebt je er maar 1x per maand van kunt genieten ;D

maar back 2 topic: ik vind het behang zo wel mooi geworden! vind het behang niet zo mooi, maar het complete plaatje staat perfect! goede match met de lambrisering.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: garmtz op maart  3, 2008, 22:09:34
Citaat van: GTDesign op maart  3, 2008, 22:22:43
Dat laat ik morgen over aan Bjorn.  ;)

Moet je niet vantevoren weten wat het effect is van de akoestische aanpassing? Of kun je de Rockfonplaten nog kiezen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Oef.. Heftig behangetje!! Eerlijk gezegd vond ik het andere behang veel mooier. Zou er nog wel even op gewacht hebben.

Citaat van: garmtz op maart  3, 2008, 21:52:49
Ik vind het gaaf, ik hou wel van druk behang.... ;)

Bij jou is het slechts 1 muur. Het patroon lijkt ook groter. Jouw versie kan ik wel waarderen.
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Sjors

Citaat van: garmtz op maart  3, 2008, 21:52:49
Ik vind het gaaf, ik hou wel van druk behang.... ;)

Wat een retro stijl ! ook die 2 lampen  O0

Groet, Sjors

LittleNinja

Citaat van: Sjors op maart  4, 2008, 11:07:47

Wat een retro stijl ! ook die 2 lampen  O0

Groet, Sjors

En die TV.  ;)

MLCinema

En de (geur)kaarsen op de speaker :-\ :'(
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

rip

Citaat van: Marc.Visser op maart  4, 2008, 11:24:38
En de (geur)kaarsen op de speaker :-\ :'(

;D das nou hetzelfde wat er door mijn gedachten schoot  ::)

Bornin7ty2

Dit behang doet toch wel wat drukker aan dan dat wat je eerst liet zien, toen leek het me mooi maar het komt me nu wat te druk over.  t zou mijn keus niet geweest zijn maja, ieder zijn ding.  Het wordt wel een vette HT!!!

GTDesign

Ik had vandaag niet mijn beste fototoestel bij me maar bij deze toch een aantal plaatjes tijdens de montage van het plafond.

GTDesign

;)

MLCinema

Op deze manier komt het veel mooier uit vind ik zelf. Zit er echt sfeervol uit, nu al. Klasse :D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

zo komt alles wel heel rood over... bruine lambrisering had ook niet misstaan denk ik...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Nice!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Joris1971

Citaat van: Robbert54 op maart  5, 2008, 00:43:13
zo komt alles wel heel rood over... bruine lambrisering had ook niet misstaan denk ik...

Dat is ook mijn idee.
Zo wordt het een beetje bordeelachtig, met alle respect natuurlijk voor GTDesign, het zal die klant zijn keuze wel zijn.

GTDesign

Ik had de laatste 2 foto's beter niet kunnen posten want
de kleuren kloppen voor geen meter door overbelichting.

Verder weet ik ook niet of de klant in de toekomst nog andere plannen heeft om de ruimte voor andere doeleindes te gebruiken.

LittleNinja

Ik verwacht dat het komt door de foto's zelf. ( Zoals Gé eigenlijk al zegt.. )

Joris1971

Citaat van: GTDesign op maart  5, 2008, 08:16:08
Verder weet ik ook niet of de klant in de toekomst nog andere plannen heeft om de ruimte voor andere doeleindes te gebruiken.

jaja.... andere doeleindes ;D ;D ;D