Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

SpeedyAndré

Is er een speciale reden om isolatie in de achterwand aan te brengen  ???
Ik neem aan dat die 8,5m op de lege ruimte slaat, dus niet op de afmeting tot aan de extra achterwand :)
Je zorgt met die wand wel dat je een (bijna) verkeerde akoestische ratio (8,5x4,9 is net niet deelbaar door 2) voorkomt, blijft over een mogelijk probleem met hoogte en breedte als dat toevallig x2 is.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

Sjors

Ben blij dat je het topic weer geopend hebt ! wilde je nog pm'en...

tussen de balken komt steenwol, waar werk je de balken strak mee af ? komen hier speciale platen/(gips) op ?

Groet, Sjors

GTDesign

:D

GTDesign

:) Meteen wat kiekjes genomen met de nieuwe EOS 1Ds markIII.
Was het stof en slechte foto's beu.  ;D

GTDesign

8)

GTDesign

;)

bmateijsen

Dat schiet al op!!

groet,

Bjorn

GTDesign

Citaat van: bmateijsen op januari 15, 2008, 22:20:49
Dat schiet al op!!

groet,

Bjorn

We moeten binnenkort eens praten.  ;)

astrobart

R

Leuk speeltje!! Let wel op met stof en zo na het klussen.

Citaat van: GTDesign op januari 15, 2008, 22:19:04
:) Meteen wat kiekjes genomen met de nieuwe EOS 1Ds markIII.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

VlisChris

Ik zie dat je op een aantal plekken gipsplaten hebt weggelaten. Why? Komt daar (tegen bv de achterwand) een podium tegenaan? Of wat is daar "een" reden voor?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sol

Citaat van: Christiaan S op januari 16, 2008, 00:14:30
Ik zie dat je op een aantal plekken gipsplaten hebt weggelaten. Why? Komt daar (tegen bv de achterwand) een podium tegenaan? Of wat is daar "een" reden voor?

Denk dat ie dat als verrassing wil houden, om het leuk en spannend te maken. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Stekkerke

Dit is toch altijd vakwerk !  O0
Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

Kjelt

tempo zit er goed in, ik kan niet wachten tot de laatste laag aangebracht wordt, dan is pas echt te zien hoe het wordt.
Al plaatjes van het ontwerp als voorproefje Ge?  ;)

LittleNinja

Citaat van: Kjelt op januari 16, 2008, 12:01:32
tempo zit er goed in, ik kan niet wachten tot de laatste laag aangebracht wordt, dan is pas echt te zien hoe het wordt.
Al plaatjes van het ontwerp als voorproefje Ge?  ;)

Dat kun je vergeten...  ;D

Overigens verwacht ik dat die platen nog open zijn om makkelijker bij kabelwerk te kunnen.

Gegroet,
LittleNinja
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

GTDesign

Citaat van: Christiaan S op januari 16, 2008, 00:14:30

Daar is wel een reden voor.

Laten we zeggen geduld is een schone zaak en "laten we het topic gewoon volgen" dan komt het antwoord vanzelf.  ;D

WMC

Ben je met zo'n project nou fulltime bezig of gebeurt dat sporadisch?
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

GTDesign

MDF panelen gezaagd en ingefreesd...

GTDesign

En meteen in de grondlak gezet.

GTDesign

Alles laten drogen en dan begint het schuren.

In totaal 22 m² aan MDF is er verwerkt.

GTDesign

Citaat van: WMC op januari 17, 2008, 10:12:36
Ben je met zo'n project nou fulltime bezig of gebeurt dat sporadisch?

Het is mijn beroep, bioscopen bouwer  ;D, ja het is mijn fulltime baan.

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

GTDesign

;D

Tja ik was ook liever bakker.  ;)

Joris1971