Upcoming Panasonic G11 HD panel specs!

Gestart door Fico, december 13, 2007, 21:02:42

Vorige topic - Volgende topic

PjotrrrNL

Best mogelijk, nog een paar nachtjes slapen... ;D

Robbert54

Citaat van: PjotrrrNL op januari  3, 2008, 20:20:40
Best mogelijk, nog een paar nachtjes slapen... ;D
ben echt benieuwd waar panasonic mee gaat komen. niet zozeer de specs maar ook het uiterlijk dit x. mag toch wel nog een upgrade krijgen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ramius

Contrast zou richting 50.000:1 gaan...  8)

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

Raymen

Ben benieuwd, heb ik vorige maand een nieuwe tv uit mogen kiezen.

Dus ik pakte de pana th50py70..

Wist ik veel dat er nieuwe uitkwamen. :o :o :o

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

C O U G A R

De py70 is geen slechte keus hoor ;)
Ik vraag mij alleen af wat de prijs is wat we er voor moeten dokken.
Met een contrast van 50000 zou je verwachten dat dit zeker niet beneden de 3000€ is!Als
dit waar is tenminste.
Wanneer komt dit scherm uit dat is ook de vraag.
Zullen de oudere modellen py70(0) in prijs zakken?
We weten het over een paar nachtjes idd! ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: Raymen op januari  3, 2008, 21:24:22
Ben benieuwd, heb ik vorige maand een nieuwe tv uit mogen kiezen.
Uitkiezen? Was je andere stuk oid?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Raymen

CiteerUitkiezen? Was je andere stuk oid?

Ja , zwart werd groenachtig.

En thomson is failliet, dus daar kon ik niet aankloppen.

toen de MM aansprakelijk gesteld, en die waren best schappelijk moet ik zeggen.

Mocht een tv uitkomen kiezen voor het resterende bedrag wat er over bleef na afschrijving.

Het is kwa grootte een achteruitgang(61 inch)naar 50 inch.

Maar heb nu wel Full HD.

En bern er zeer tevreden over.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

TheSpeedSkater

Idd, schappelijk. Die tv die had was idd :o ;D Maar die Panasonic is ook niet verkeerd. Merk je veel verschil met full hd?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Bengbeng

Citaat van: C O U G A R op januari  3, 2008, 21:51:52
De py70 is geen slechte keus hoor ;)

De PY70 is een ondergewaardeerd scherm. Het krijgt op hdtvtest.co.uk als enige
plasma het predikaat "highly recommended", de rest moet het met "recommended" doen of lager.
Op LCD gebied krijgen enkel de nieuwste en veel duurdere Sony Bravia's ook het predikaat "highly recomended". Alle
andere LCD's komen niet verder dan "recommended" of lager.

(dit even los van Pioneer, die "referenz" achter haar naam mag schrijven.  ;) :) )
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

C O U G A R

De py70 versie die heeft toch alleen de p24 optie en de andere versies toch niet?
Wat is nou waar!?
Volgens mij is dit een keer voorbij gekomen.

Raymen

CiteerIdd, schappelijk. Die tv die had was idd   Maar die Panasonic is ook niet verkeerd. Merk je veel verschil met full hd?

Kwa design kan de pana niet aan de thomson tippen.

maar kwa beeld is het een flinke stap vooruit.

CiteerDe py70 versie die heeft toch alleen de p24 optie en de andere versies toch niet?

ik kan dit niet beamen,maar in de handleiding wordt het wel aangegeven.
Dus ik neem aan dat het ondersteund wordt.

Mvrg,
Raymen

Bengbeng

Jaja, rechtsbovenin het eerste plaatje van een G11?  ;D :P  O0

http://www.panasonic.com/cesshow/index.html

Ramius

Citaat van: Bengbeng op januari  4, 2008, 06:47:46
Jaja, rechtsbovenin het eerste plaatje van een G11?  ;D :P  O0

Op het eerste zicht lijkt me de nieuwe styling veelbelovend. De lijst ziet er uit als een kruising tussen een Pio en een Sammy, dat wordt dan een 'Piammy' ;D ;D

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

Dirkie

Waar kunnen we reeds bestellen ? ;D  ;D  ;D  ;D  O0  O0  O0

marcovdb

Hoogstaande verwachtingen kunnen alvast gedimd worden...

"...the full specs for the 2008 models. Unfortunately they are not going to be what we all wished they would be."

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=12675494#post12675494

C O U G A R

Alleen de vraag is waar is D-Nice van?
Zie ik daar nu een plastic rand?
Een hele vage foto als je het mij vraagt alleen wel
bedankt om het ons te laten zien Bengbeng  :P

PjotrrrNL

Tegenvallertje....D-Nice is over het algemeen erg goed geinformeerd  :(

Nu heeft Panasonic met de 2007 modellen al een stap vooruit gemaakt door een betere scaler en 12bits beeldprocessing (was 10 bits) en valt er op de beeldkwaliteit in deze prijsklasse weinig af te dingen...

Helaas heeft Pioneer dit jaar Panasonic wel voor het eerst op zwartwaardes overtroffen (tegen een flinke meerprijs) dus daar zouden we toch graag een verbetering in zien....

Bengbeng

Citaat van: PjotrrrNL op januari  4, 2008, 19:16:39
Nu heeft Panasonic met de 2007 modellen al een stap vooruit gemaakt door een betere scaler en 12bits beeldprocessing (was 10 bits) en valt er op de beeldkwaliteit in deze prijsklasse weinig af te dingen...

Alles leuk en aardig, maar ik vind dat Panasonic de laatste 3 jaar bijster weinig verbetering
heeft laten zien. De 3 jaar oude PV500 doet weinig onder voor de huidige PV7xx. Sterker nog, sommigen fluisteren
nog steeds dat de PV500 beter is...
Panasonic heeft de laatste jaren duidelijk gefocust op het zo goedkoop mogelijk produceren van een goede plasma, maar echt vernieuwen, een grote stap vooruit maken, is er niet meer bij. Je krijgt bij Panasonic gewoon ieder jaar hetzelfde beeld, maar voor steeds minder geld.

PjotrrrNL

Best mogelijk dat er in de PV500 een hele goede scaler zat, dit was toen het topmodel en de prijzen voor plama's in die tijd hadden ook een veel grotere marge als nu.
Verder zie je geen enkel plasmamerk vaker dan eens in de drie jaar een flinke stap voorwaarts maken, feit blijft dat Panasonic na Pioneer het beste plaatje neerzet voor een veel lagere prijs...

Bengbeng

Vraag me af of D-Nice het zelf ook wel weet. Nu zegt ie namelijk weer;

CiteerThe only items I can say...for now.....what will be available on the G11 consumer Panasonics are 1080p/24 support and a higher contrast ratio.....compared to last years models.

Dus wel degelijk een hoger CR dan de huidige (én 1080p/24 support).  :P Dit klinkt in ieder geval anders
dan "it's not we all hoped it would be".  ::) Maar goed, verder dan wat ik zelf ook nog wel had kunnen verzinnen komt D-Nice niet.

Ik had ondertussen ook begrepen dat D-Nice Pioneer droomt, eet en drinkt, een behoorlijk "Pioneer fanboy" is dus. Tsja, dan word ik al gelijk wat wantrouwender.  ;D
Ik zou Vincent of Raphie ook niet geloven als zij nu zouden zeggen "het wordt niks met Panasonic dit jaar".  ;D

Fico

Citaat van: Bengbeng op januari  5, 2008, 00:36:16
Ik zou Vincent of Raphie ook niet geloven als zij nu zouden zeggen "het wordt niks met Panasonic dit jaar".  ;D

LOL  ;D ;D ;D

Er is nog een plaats vrij als penningmeester van de Pioneer club hé   ;D >:D ;)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Bengbeng

Citaat van: Fico op januari  5, 2008, 01:00:08
LOL  ;D ;D ;D

Er is nog een plaats vrij als penningmeester van de Pioneer club hé   ;D >:D ;)

Ik wilde jou eigenlijk ook nog opnoemen in het rijtje maar jij bent één van de weinigen
die nog wel eens voor rede vatbaar is.  ;D ;)
Hiermee bedoel ik dat jij niet per definitie over Panasonic heen pist.  ;D

Fico

Citaat van: Bengbeng op januari  5, 2008, 01:18:32
Ik wilde jou eigenlijk ook nog opnoemen in het rijtje maar jij bent één van de weinigen
die nog wel eens voor rede vatbaar is.  ;D ;)

En wat ga je nu doen als blijkt dat de Panasonic 11G nog steeds niet kan tippen aan de Kuro?

Had jij al een upgrade gepland voor 2008?
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Bengbeng

Citaat van: Fico op januari  5, 2008, 01:23:21
En wat ga je nu doen als blijkt dat de Panasonic 11G nog steeds niet kan tippen aan de Kuro?

Had jij al een upgrade gepland voor 2008?

De PY70 vind ik nu al mooi voor het geld (op die anti-reflectie coating na). Ook al zouden ze de
PY70 maar iets verbeteren dusdanig dat hij het Kuro niveau nog (net) niet haalt (maar wel goede 1080p/24
support toevoegen en dat voor de huidige prijs (~2100 euro voor de 50")) dan wordt
dit waarschijnlijk toch wel mijn scherm.
Ik vind trouwens het design van wat ik kan beoordelen heel mooi, dus dit is ook geen
reden meer om persé een Kuro te willen.

Ik zou het nog wel moeilijk gaan krijgen als de HD-ready Kuro's drastisch in prijs verlaagd gaan worden, wat
onlangs in Amerika is gebeurd, dus dat de 5080XA even duur wordt als zo'n nieuwe Panny (er even van uitgaand dat de nieuwe Panny net als de PY70 voor ~2100 te krijgen is). Maar dan wordt het
een kwestie van beoordelen in de werkelijkheid, welke het mooiste is.

Robbert54

Citaat van: PjotrrrNL op januari  4, 2008, 20:24:46
Best mogelijk dat er in de PV500 een hele goede scaler zat, dit was toen het topmodel en de prijzen voor plama's in die tijd hadden ook een veel grotere marge als nu.
Verder zie je geen enkel plasmamerk vaker dan eens in de drie jaar een flinke stap voorwaarts maken, feit blijft dat Panasonic na Pioneer het beste plaatje neerzet voor een veel lagere prijs...

durf ook wel te zeggen dat de pv500 beter is hoor! zeker weten. vind het beeld veel kleurrijker en levendiger!  hij is alleen qua uiterlijk echt oerlelijk! weet zeker dat pioneer ook dit jaar nog nr 1 blijft. ik ben geen pioneer fanboy toch ? :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo