Upcoming Panasonic G11 HD panel specs!

Gestart door Fico, december 13, 2007, 21:02:42

Vorige topic - Volgende topic

Fico

Citaat van: cip54 op december 30, 2007, 02:45:50
misschien hoef ik wel niet te verkopen ;D ;D ;D ::) ;)

Je hangt je 508XD toch gewoon in je slaapkamer en koopt een nieuwe LX609D voor de woonkamer  :o ;D ;D
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Raimond

Citaat van: cip54 op december 30, 2007, 02:45:50
misschien hoef ik wel niet te verkopen ;D ;D ;D ::) ;)

Dat zou nog beter zijn inderdaad ;D  Ik ben benieuwt,je hebt mijn pb gezien?
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Raimond

Citaat van: Fico op december 30, 2007, 08:12:30
Je hangt je 508XD toch gewoon in je slaapkamer en koopt een nieuwe LX609D voor de woonkamer  :o ;D ;D

:o moet je wel een eigen woonkamer hebben natuurlijk ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Robbert54

Citaat van: Raimond op december 30, 2007, 11:32:14

Dat zou nog beter zijn inderdaad ;D  Ik ben benieuwt,je hebt mijn pb gezien?

oh, sorry man helemaal vergeten dat je me een pb had gestuurd! flink uitgerust in je weekend? en je Kuro nog gemist??

Citaat van: Raimond op december 30, 2007, 11:33:05

:o moet je wel een eigen woonkamer hebben natuurlijk ;D
ja haha! idd. maar zou wel een mooie goedmaker zijn voor al mijn leed nu ;D ;D ben tenslotte van plan nog meer te gaan kopen daar.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Roksan

Volgens mij gaat het hier toch over de nieuwe G11 van Panasonic en niet over Pioneer?  :-X  >:D
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

C O U G A R

Er zijn op dit forum ook behoorlijke veel Pioneer fanboys. :P
Het is op dit moment ook het beste scherm wat je kan kopen.

Kuipje

:-X

Roksan

CiteerEr zijn op dit forum ook behoorlijke veel Pioneer fanboys.
Daar is ook nix mis mee. Maar in iedere topic over zowel Panasonic, Pioneer en LCD versus plasma wordt steeds weer de onderlinge concurrentie, persoonlijke voorkeuren e.d. naar voren gehaald. Ik vind het persoonlijk prettiger als in een Panasonic topic gediscussieerd wordt over Panasonic en in Pioneer over Pioneer etc. Hier voorkom je denk ik lange discussies over prijzen, wel of niet beter, verschil in techniek e.d. mee. Uiteraard is onderling vergelijk niet te voorkomen. Maar ik vind (en ook dat is weer persoonlijk) dat de laatste tijd erg vaak discussies zijn in diverse topics over steeds hetzelfde.

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

koffieleut

Zullen de G11 Panasonic plasma's nog goedkoper worden dan de huidige G10 serie?
Bij iedere nieuwe serie zie je bij Panasonic tot nu toe een aanmerkelijke prijsdaling.

PjotrrrNL

'Plasma 2.0' blacklevels zonder prijsverhoging zou al heel mooi zijn.

De prijzen van de HD Ready plasma's zijn al erg laag, best mogelijk overigens dat er vanwege de LCD concurrentie alleen Full HD modellen komen vanaf 42" (Met daarnaast mogelijk de huidige HD Ready techniek als budgetlijn?).

Nobody knows...Over een week kunnen we de eerste berichten van de CES verwachten! ;D

Raimond

Citaat van: prison op januari  1, 2008, 09:09:48
Volgens mij gaat het hier toch over de nieuwe G11 van Panasonic en niet over Pioneer?  :-X  >:D
sorrie hebt geijk :-[

Robbert54

Citaat van: prison op januari  1, 2008, 09:09:48

hier ook excus! je hebt gelijk het gaat hier over panasonic.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

koffieleut

Het zou welkom zijn als Panasonic in zijn nieuwe G11 plasmas ook gelijk een digitale kabeltuner inbouwt zoals Sony al doet.

PjotrrrNL

Is een dure oplossing, elk land gebruikt weer een andere codering, zelfs in Nederland werken de Sony's niet in UPC gebied.
En als je digitaal wilt opnemen van de digitale kabel heb je toch weer een apart kastje met tuner(s) en harddisk nodig...
Maar wie weet....

koffieleut

UPC is een ramp opzich met zijn eigen mediaboxen, waarbij je geeneens de zenders in je eigen gewenste volgorde kunt plaatsen.
Maar Caiway bijvoorbeeld heeft het hele digitale basispakket FTA op de kabel. Dus daar zal die ingebouwde kabeltuner zeker op werken.

Basss

Laat Panasonic op de CES 2008 de nieuwe G11 serie zien?

Robbert54

Citaat van: Basss op januari  3, 2008, 18:12:41
Laat Panasonic op de CES 2008 de nieuwe G11 serie zien?

zitten we wel op te wachten ja ;D zou lullig zijn wanneer ze dan met niks komen..

Woonkamer HT
Stereo

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

PjotrrrNL

Vanaf 7 januari...De nieuwe schermen van Panasonic waren de laatste jaren dan vanaf april te koop...

TheSpeedSkater

Citaat van: PjotrrrNL op januari  3, 2008, 19:34:13
Vanaf 7 januari...De nieuwe schermen van Panasonic waren de laatste jaren dan vanaf april te koop...
Kijk, april. Dat zou perfect uitkomen. Ben erg beniewd wat het gaat worden. Waar is die beurs?

PjotrrrNL

TheSpeedSkater

Citaat van: PjotrrrNL op januari  3, 2008, 19:38:49
Goede smoes om naar Las Vegas af te reizen... ;D

http://www.cesweb.org/
;D
Nee, ik blijf dit topic wel volgen. Zijn er al onthullingen gedaan over wat er eventueel voor moois gepresenteerd gaat worden?

PjotrrrNL

Er gaan al maanden geruchten dat Panasonic ook met de plasma 2.0 techniek komt (zoals de Pioneer Kuro)
Deze techniek is ook ontwikkeld door een gezamenlijk researchbedrijf van de Japanse plasmafabrikanten.

TheSpeedSkater

Citaat van: PjotrrrNL op januari  3, 2008, 19:43:45
Er gaan al maanden geruchten dat Panasonic ook met de plasma 2.0 techniek komt (zoals de Pioneer Kuro)
Deze techniek is ook ontwikkeld door een gezamenlijk researchbedrijf van de Japanse plasmafabrikanten.
Leuk!! Mooi mooi mooi!!

Bengbeng

Citaat van: PjotrrrNL op januari  3, 2008, 19:43:45

Volgens mij is de 10Lumen techniek, die voor later gepland staat, gezamelijk ontwikkeld. Pioneer's "Kuro plasma 2.0" is daarentegen van Pioneer zelf. Panasonic schijnt blacklevels te gaan reduceren m.b.v. een zgn. "throttling" techniek. (wat
daar het naadje van de kous van is is mij onbekend maar in ieder geval heb ik die term regelmatig voorbij zien komen
de afgelopen maanden in de speculatie threads)

Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox