Pirates of the Caribbean: At Worlds End (Blu-Ray)

Gestart door Nooff, november 13, 2007, 19:58:58

Vorige topic - Volgende topic

Nooff

Veel mensen wachten met smart op het 3e (en laatste?) deel van deze succesvolle trilogie op Blu-Ray, en ik kan jullie alvast vertellen dat hij regio ABC zal zijn :)

Teejoo

Over welke versie heb je het dan? De US versie? En wie zegt dat dit zo is? (HDmoviesource?)Het zou in elk geval weer mooi zijn.

Nooff

Citaat van: Teejoo op november 13, 2007, 22:23:31
Over welke versie heb je het dan? De US versie? En wie zegt dat dit zo is? (HDmoviesource?)Het zou in elk geval weer mooi zijn.

nee stond op blu-ray.com, dus neem aan de US versie. Hoe dan ook, het regiovrij zijn van een Disney titel betekent vaak dat hij wereldwijd gezien regiovrij is.

Teejoo

Citaat van: Nooff op november 13, 2007, 23:07:21
nee stond op blu-ray.com, dus neem aan de US versie. Hoe dan ook, het regiovrij zijn van een Disney titel betekent vaak dat hij wereldwijd gezien regiovrij is.
Mooi!

Teejoo

Ik zie nu trouwens dat Axel hem ook als ALL region heeft gemerkt  :D

PatrickT

2x kef iQ5, 2x kef iQ1, 1x kef iQ2c, 1x JBL E150P/size]

Nooff

Citaat van: PatrickT op november 13, 2007, 23:37:25
heeft ie dan ook dutch subs?

De US versie niet, wellicht de UK versie, maar dat verschilt per keer.

Teejoo

Citaat van: PatrickT op november 13, 2007, 23:37:25
heeft ie dan ook dutch subs?
Die vraag komt steeds weer terug.....Het gaat om een US release, dus je kunt er vanuit gaan dat dit niet het geval is. Dit komt slechts heel sporadisch voor. Ik zag trouwens dat de australische versie van de spiderman box wel NL subs had.

Spiderman

Citaat van: Teejoo op november 14, 2007, 13:00:15
Die vraag komt steeds weer terug.....Het gaat om een US release, dus je kunt er vanuit gaan dat dit niet het geval is. Dit komt slechts heel sporadisch voor. Ik zag trouwens dat de australische versie van de spiderman box wel NL subs had.

Komt idd zeer sporadisch voor. Ik heb er zelf wel een aantal uit de VS met NL subs, dit zijn:

The Patriot
A Few Good Men
Hellboy

Teejoo

Citaat van: Nooff op november 13, 2007, 23:07:21
Trouwens nog eens naglezen op blu-ray.com, maar dit ging volgens mij net over de EU versie. Ze hadden het er ook over dat wij hem eerder krijgen dan de VS  >:D

Nooff

Citaat van: Teejoo op november 15, 2007, 16:38:55
Trouwens nog eens naglezen op blu-ray.com, maar dit ging volgens mij net over de EU versie. Ze hadden het er ook over dat wij hem eerder krijgen dan de VS  >:D

Ik neem aan dat je met "wij" Europa bedoelt?

In ons koude kikkerlandje is hij namelijk uitgesteld:

Citeer19-12-2007  Pirates Of The Caribbean: At World's End (2 disc)  Actie Buena Vista

Helaas geen Pirates met pakjesavond. Voor onder de kerstboom misschien?

Teejoo

Ik bedoel inderdaad europa. Maar ik zie in Engeleland dat hij gewoon voor 19-11 opstaat.

Nooff

Vreemd genoeg is de release datum zelfs eerder dan 5 December en ligt hij vanaf vrijdag in de winkels. Het kan raar gaan dus. Ik heb em vandaag binnen gekregen, morgen maar even bekijken aangezien ik vanavond geen tijd heb.

Teejoo

Nooff

muzikant

Deze heb ik gisteren in Oostende bij Free-recordshop gekocht,koste wel 34,99 euro.Met PCM5.1,1080p high definition/1.85:1/16x9.Toch een vraagje:Waarom nemen ze deze blu-ray disc niet op in 1.78:1 zodat het volledig schermvullend is?

Teejoo

Citaat van: muzikant op november 22, 2007, 13:51:20
vraagje:Waarom nemen ze deze blu-ray disc niet op in 1.78:1 zodat het volledig schermvullend is?
Hier is inmiddels al veel over geschreven. Dus als je even de zoekfunctie gebruikt, kun je het antwoord op jouw vraag vinden.

Nooff

Citaat van: muzikant op november 22, 2007, 13:51:20
Deze heb ik gisteren in Oostende bij Free-recordshop gekocht,koste wel 34,99 euro.Met PCM5.1,1080p high definition/1.85:1/16x9.Toch een vraagje:Waarom nemen ze deze blu-ray disc niet op in 1.78:1 zodat het volledig schermvullend is?

De 1.85:1 specificatie is onjuist, de film is 2.35:1 zoals je zult merken als je hem afspeelt

muzikant

Dank u Noof,u heeft tenminste toch een antwoord.

Teejoo

Citaat van: muzikant op november 22, 2007, 21:37:28
Dank u Noof,u heeft tenminste toch een antwoord.
Hoi, het is geen kwestie van geen antwoord willen geven, maar er is gewoon veel interessante informatie te vinden waarom  HD discs vaak 'zwarte balken' hebben, en niet beeldvullend zijn. Ze zijn inderdaad vaak in 2.35:1.

Bakkums

Hij is al vanaf afgelopen donderdag bij de MM te koop voor het bedrag van 29.99 voor de liefhebbers.

Nooff

Citaat van: Bakkums op november 26, 2007, 09:32:11
Hij is al vanaf afgelopen donderdag bij de MM te koop voor het bedrag van 29.99 voor de liefhebbers.

KOPUHH KOPUHH KOPUHH KEIGOED!  ;D

Raimond

Citaat van: Bakkums op november 26, 2007, 09:32:11

klopt ik heb ehm zien liggen,vond het alleen wat te duur :-\,ikwacht wel totdat ie of 2de hands ergens te kop staat,of ergens in de aanbieding is ;D.
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

riwi

Citaat van: Nooff op november 13, 2007, 19:58:58
Veel mensen wachten met smart op het 3e (en laatste?) deel van deze succesvolle trilogie op Blu-Ray, en ik kan jullie alvast vertellen dat hij regio ABC zal zijn :)

Momenteel staat ie dus wel als gelocked in de BluRay regio lijst op het web. De mijne valt in de loop van de week op de mat, dan zal ik zien wie er gelijk heeft  ;)

kermit

Citaat van: riwi op december  9, 2007, 20:42:12
Momenteel staat ie dus wel als gelocked in de BluRay regio lijst op het web. De mijne valt in de loop van de week op de mat, dan zal ik zien wie er gelijk heeft  ;)

Ik kan je nu al vast vertellen dat ie niet gaat afspelen . Het is echt gelocked. :'(