Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Gestart door denoontje, oktober 17, 2007, 21:25:02

Vorige topic - Volgende topic

denoontje

en nu kan ik echt niet meer terug, de primare set is ip verkocht, linnoontje is een feit

RalphH

Proficiat, vele plezier ervan in het nieuwe jaar!!! :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Lazybird

Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

denoontje

R

denoontje

En gister tijdens de M&G van 2 Friezen en een local is ook de primareset  afgehaald...marktplaats kan dus ook positief zijn  ;)
Hij krijgt zijn plekkie in de buurt van Utrecht....jammer aan een kant vanwege het design, maar het geluid van de linn set maakt dat we dat snel vergeten.

Lazybird

Ik begrijp wat je bedoelt het geluid van Primare is goed, maar het kan ook anders  :D
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

denoontje

Citaat van: Lazybird op januari 20, 2013, 16:35:47
Ik begrijp wat je bedoelt het geluid van Primare is goed, maar het kan ook anders  :D

Zelf ook plannen mbt primare?

Lazybird

Yeah ik ga terug naar stereo en het wordt zeer waarschijnlijk Array

denoontje

Had jij je set niet bij high-q getest?

Lazybird

Yeah ik ben met mijn huidige set bij High-Q geweest, dan vondt ik persoonlijk heel fraai klinken
Al moet ik wel zeggen dat Primare veel details laat horen en in de ruimte van High-q in samen werking met de ruimte en de Tannoys dat misschien een beetje toe much is. Maar ik vondt de surround ervaring fantastisch met de Primare.
Toen gelijk voor mezelf de knoop door gehakt of ook zo'n ruimte (wat absoluut niet mogelijk is in mijn huis) of terug naar stereo omdat mijn ratio 80% muziek is en 20% film. Heb ik besloten terug te gaan naar stereo. Ik houd overigs wel mijn center en zet er tzt wel een procesor naast maar dat heeft geen haast. Ga binnenkort hoppelijk nog wel even een film bij High-Q kijken en hij komt even een meet en greet bij mij doen  :D. Neemt niet weg dat ik de Primare set nog steeds fantastisch vindt voor film.

denoontje

Ja high-q had het er van het weekend nog over.

Die forumgenoot gooit even wat euri's achter in de wagen en komt naar je toe...wat is het toch en mooi forum.

Lazybird

De rit naar High-Q was zo ie zo leuk en ach ik was toch aan het verbouwen dus alles stond toch al los  :D.
Maar ik zou het zo weer doen :)

high-q

Citaat van: Lazybird op januari 23, 2013, 19:27:31
Yeah ik ben met mijn huidige set bij High-Q geweest, dan vondt ik persoonlijk heel fraai klinken
Al moet ik wel zeggen dat Primare veel details laat horen en in de ruimte van High-q in samen werking met de ruimte en de Tannoys dat misschien een beetje toe much is. Maar ik vondt de surround ervaring fantastisch met de Primare.

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Daar komt bij dat ik andere merken ook een kans wil geven. Laat maar weten wanneer je tijd hebt voor de M&G's!

Citaat van: denoontje op januari 23, 2013, 19:30:29
Die forumgenoot gooit even wat euri's achter in de wagen en komt naar je toe...wat is het toch en mooi forum.

We zijn er blij mee ;D

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Ik zie nu pas dat je je forumnaam moet aanpassen :D Proficiat met je nieuwe geluid. Nu alles weer opnieuw gaan beluisteren :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Lol, ja zo blijf ik bezig. Moet ook nog steeds even nette foto's maken maar maar schiet er steeds bij in.

denoontje

en de set zoal ie er nu bijstaat, onderop zie je nog net een stukje hd decoder, die via een ir oog wordt bediend via de linn

Mitch--

Citaat van: denoontje op februari 11, 2013, 20:54:54
en de set zoal ie er nu bijstaat, onderop zie je nog net een stukje hd decoder, die via een ir oog wordt bediend via de linn

nice stack :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

advr

Citaat van: denoontje op februari 11, 2013, 20:54:54

Bijzonder gaaf!!

Probeer eens van die CA cones onder de versterker en DS. Het was onder mijn DS-i een enorm verschil. Muziek gaat dan nog meer leven :music:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Ziet er werkelijk prachtig uit zo. Staat bovenop nog steeds die mooie TV? :D

Er stond trouwens een setje CA Cones te koop ;) In dat topic geeft Ralf van RA Subs aan ook een setje te koop te hebben...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

denoontje

Citaat van: HTip op februari 12, 2013, 10:01:55
Ziet er werkelijk prachtig uit zo. Staat bovenop nog steeds die mooie TV? :D

Waarom denk je dat de foto en wat aparte ratio heeft ;-)

Mbt de cones... Ik wacht e nog eens op een nieuw meubel, maar dan moet eerst doe grijze bak stuk. Dan verder experimenteren met zaken....

R

denoontje

Tja kan ik niet ontkennen dat de stapel wel mooi is.

Al was primare qua design wel mooier hoor.
Maar je hoort mij niet klagen mbt de binnenkant :-)

denoontje

Citaat van: advr op februari 11, 2013, 22:17:27
Bijzonder gaaf!!

Probeer eens van die CA cones onder de versterker en DS. Het was onder mijn DS-i een enorm verschil. Muziek gaat dan nog meer leven :music:

Als we een m&g doen moet je ze maar eens meenemen ;-)