Transformers 16 oct op HD-DVD/DVD in de VS

Gestart door baltar, september 5, 2007, 20:09:25

Vorige topic - Volgende topic

Staaled

Citaat van: Grindtegel op november  1, 2007, 13:42:36
Nu ben ik bij axelmusic uitgekomen die hele nette prijzen heeft, snel verscheept en geen kans op onderschepping, dus ik denk dat ik daar voorlopig maar bij blijf.

Bedankt voor de tip.
Heb net de website/-winkel bezocht. :D
Wat €'s lichter. :-X

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Grindtegel

Citaat van: kermit op november  1, 2007, 15:54:20
HMMMM, Ik heb maandagavond Insideman besteld en heb het vandaag ontvangen. ;D Dit is echt super snel. Dit is reeds mijn 3e dvd die ik daar besteld hebt. Maar hoe kom je aan de 10 dollar verzendkosten? 3 keer besteld en alle 3 keer maar 6 dollar betaald. Net zoveel als amazone.

Waar vandaan sturen ze eigenlijk? Van Canada soms, want dan is de post meestal erg snel (met weemoed denk ik terug aan de goeie ouwe tijd toen absound nog bestond).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Aleko

HDmoviesource.com verstuurt vanaf New York geloof ik ooit een keer gelezen te hebben...

Zit nu axelmusic een beetje door te pluizen en ziet er goed uit! Ze vermelden soms ook iets meer wat betreft de ondertiteling.
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

kermit

Citaat van: Grindtegel op november  1, 2007, 16:15:44
Waar vandaan sturen ze eigenlijk? Van Canada soms, want dan is de post meestal erg snel (met weemoed denk ik terug aan de goeie ouwe tijd toen absound nog bestond).
Ze sturen vanaf Newyork. Verzendkosten voor 2 hd dvd's kost je 11.00 dollar
Dus zohoog zijn de verzendkosten niet. Ja was een goede tijd he ABsound ;D. Die was ook snel maar deze gasten zijn echt supersnel.

Grindtegel

Ik heb even verder op de site gekeken en daar zie je idd 6 dollar voor 1 dvd. Ik had echter gekeken onder het tabje "Shipping options" en daar stond 18 dollar voor int. transport zodoende.

Binne 3 dagen leveren is verrekte snel, ik vraag me af waarom het dan bij een ander etailer vanuit de states zoveel langer moet duren (ergo, die zeggen dat ze verschepen maar doen dat niet??). Amazon doet er bv standaard 2 weken over na berichtgeving van transport.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Citaat van: Grindtegel op november  1, 2007, 16:45:10
Ik heb even verder op de site gekeken en daar zie je idd 6 dollar voor 1 dvd. Ik had echter gekeken onder het tabje "Shipping options" en daar stond 18 dollar voor int. transport zodoende.

Binne 3 dagen leveren is verrekte snel, ik vraag me af waarom het dan bij een ander etailer vanuit de states zoveel langer moet duren (ergo, die zeggen dat ze verschepen maar doen dat niet??). Amazon doet er bv standaard 2 weken over na berichtgeving van transport.
Ik heb de vraag ook gesteld aan de verkoper en hij zegt dat het een service is die hij bied. Je krijgt ook nog korting bij hem als je regelmatig koopt. Probeer een hd  te bestellen voor de lol zul je zien dat gelijk na het plaatsen van je order een email krijgt dat het verstuurd is. 3 DAGEN. ABsound was 5 dagen. ;D

Nooff

Citaat van: kermit op november  1, 2007, 15:54:20
HMMMM, Ik heb maandagavond Insideman besteld en heb het vandaag ontvangen. ;D Dit is echt super snel. Dit is reeds mijn 3e dvd die ik daar besteld hebt. Maar hoe kom je aan de 10 dollar verzendkosten? 3 keer besteld en alle 3 keer maar 6 dollar betaald. Net zoveel als amazone.

oops, dit komt wellicht omdat ik zelf vaak films van 29 á 30 dollar bestel. Een verzending van 6 dollar is nog beter  ;D

master30

En ik wacht nog steeds op Transformers van Amazon, verstuurd op de 15e, net als bij de anderen hier
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Aleko

@master 30: dat duurt wel heel lang zeg! Ik heb hem vorige week zaterdag binnen gekregen...

Wat me trouwens opviel bij de 'Shipping and delivery policy' van Axelmusic:
CiteerItems are shipped from our warehouses in either Denmark, Germany or Holland.
Dan hebben ze dus een opslag in ons eigen kikkerlandje! Daarom zijn ze ook snel met versturen ;)
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

angel66

ik heb cars besteld daar[blu-ray].

en inderdaad binnen enkele uren bevestiging dat hij verstuurd was.

als ze inderdaad zo snel zijn dan heb ik een nwe leverancier gevonden ;D

kermit

Citaat van: angel66 op november  1, 2007, 22:15:48

Dan heb je het maandag. ;D

Grindtegel

Citaat van: Aleko op november  1, 2007, 20:05:21
@master 30: dat duurt wel heel lang zeg! Ik heb hem vorige week zaterdag binnen gekregen...

Wat me trouwens opviel bij de 'Shipping and delivery policy' van Axelmusic:Dan hebben ze dus een opslag in ons eigen kikkerlandje! Daarom zijn ze ook snel met versturen ;)

Mijn bestelling kwam vanuit Duitsland en deed er dus een week over.

Helaas is mijn bestelling van Transformers nog via play.com gegaan en die is nu alweer sinds de 23e onderweg, ik hoop dat ik hem morgen in de bus heb, leuk voor de vrijdagavondfilm.

kermit

Citaat van: Nooff op november  1, 2007, 17:06:30
oops, dit komt wellicht omdat ik zelf vaak films van 29 á 30 dollar bestel. Een verzending van 6 dollar is nog beter  ;D

Aha. Ok. ;D

angel66

beeldkwaliteit van transformers schijnt of the chart te zijn :)

maar ik wacht nog even tot hij iets goedkoper word.

squeek

ik heb ook bij die axelmusic staan kijken en ben ook wel geinteresseerd om via deze site te bestellen. maar hoe doen jullie de betalingen eigenlijk, via visa of die paypal? ik vraag me af wat veiliger is eigenlijk.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Teejoo

Citaat van: squeek op november  3, 2007, 10:33:03
ik heb ook bij die axelmusic staan kijken en ben ook wel geinteresseerd om via deze site te bestellen. maar hoe doen jullie de betalingen eigenlijk, via visa of die paypal? ik vraag me af wat veiliger is eigenlijk.

greetz
Gewoon Visa. Het is een gerenomeerde site.

Ik kijk overigens waar een film goedkoper is. Ik kies dan uit enkele vaste aanbieders: Axelmusic, dvd.co.uk, Pacific, Play of Amazon.com. Ik merk overigens dat Amazon best goede prijzen heeft. Ik kocht hier vroeger veel CD's, maar zie nu dat ze bij blu-rays en HD-dvd's toch wel sterk qua prijs zitten. Cars kost daar bijvoorbeeld 23.95 + 6.48 = 30.43 Dollar = 20.96! Dus ook geen problemen met douane.

kermit

Citaat van: angel66 op november  1, 2007, 22:15:48

Das snel voor een preorder. ;D

angel66

ik heb hem binnen sinds gisteren.

fantastische beeldkwaliteit.

kermit

Citaat van: angel66 op november  6, 2007, 16:58:27
ik heb hem binnen sinds gisteren.

fantastische beeldkwaliteit.

Ik heb het ondertussen ook besteld. Wordt het je nieuwe leverancier? :)

Teejoo

Citaat van: kermit op november  6, 2007, 17:00:23
Ik heb het ondertussen ook besteld. Wordt het je nieuwe leverancier? :)
Alsof we het hier over een dope dealer hebben ;D

angel66

ja dat word hij absoluut.
3 dagen!

gewoon top.

biggdiesel

Wanneer moet je dan douane kosten betalen?
Heb onlangs Planet Earth (HD-DVD) besteld bij Amazon.com en heb 10€ douanekosten moeten betalen.
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Paul Landsmeer

Citaat van: biggdiesel op november  7, 2007, 21:02:05
Wanneer moet je dan douane kosten betalen?
Heb onlangs Planet Earth (HD-DVD) besteld bij Amazon.com en heb 10€ douanekosten moeten betalen.

Formeel is er een vrijstelling tot 22 euro, over het meerdere betaal je circa 20%, inclusief over de verzendkosten. De ervaring leert echter dat de douane begint te heffen vanaf een euro of 30-35, omdat het daaronder simpelweg te weinig oplevert. Tot die bedragen kun je dus redelijk veilig bestellen.

Overigens bestaat natuurlijk altijd de kans dat er een pakket doorglipt, ze kunnen niet alles controleren. Je kunt er uiteraard niet op rekenen, maar het is wel mooi als het toevallig gebeurt.

biggdiesel

Net Transformers en Heroes binnengekregen van Amazon.com en lekker weer douanekosten maar dan is het nog altijd goedkoper tegen dat ze hier uitkomen.
Beeld van Transformers is echt vet (en dat nog maar op een 26" LCD), veel indrukwekkender dan de Spiderman Trilogy op Blu-ray (en ik ben een grote Spiderman fan).

Autobots Transform  O0
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

master30

en ik wacht nog steeds, wat een belachelijke levertijd
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.