Transformers 16 oct op HD-DVD/DVD in de VS

Gestart door baltar, september 5, 2007, 20:09:25

Vorige topic - Volgende topic

master30

Citaat van: kermit op oktober 24, 2007, 23:24:36
Marcel,
Het ziet er echt super uit . Die robots breken je hele HT af. ;D
Das positief als iets stuk gaat, dan krijg je ook eens wat nieuws :)

ik wacht nog steeds op mijn amazon pakje
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

kermit

Citaat van: master30 op oktober 21, 2007, 15:54:39
bij mij ook hetzelfde geval

Je zult het waarschijnlijk morgen in de bus hebben. De mijne was ook verzonden op 15oktober.

Shane One

Aleko

Citaat van: Shane One op oktober 25, 2007, 17:07:49
ik wacht ook nog altijd  :-[
Bij mij is hij vanmiddag op de mat gevallen. :D De 15e verzonden en dus de 27e ontvangen.

--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raphie

Hij is hier ook binnen: Transformers HD DVD 1080p AVC/MPEG-4 DD+ CtrlHD

26.8GB  8)
JBL PRX Power!

joostpolletje

Citaat van: Raphie op oktober 27, 2007, 21:39:14
Hij is hier ook binnen: Transformers HD DVD 1080p AVC/MPEG-4 DD+ CtrlHD

26.8GB  8)
Gaat m ook maar eens bestellen.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Raphie

Als de kwaliteit goed is ga ik er over nadenken en de prijs weer richting € 15,00 gaat. voorlopig speelt deze 1:1 rip prima!  ;) En de huidge BR prijzen vind ik gekkenhus
JBL PRX Power!

Paul Landsmeer

Citaat van: Raphie op oktober 28, 2007, 09:43:38
Als de kwaliteit goed is ga ik er over nadenken en de prijs weer richting € 15,00 gaat. voorlopig speelt deze 1:1 rip prima!  ;) En de huidge BR prijzen vind ik gekkenhus

1. Het is geen BR en komt ook niet uit op BR, en overigens is het BD.
2. De kwaliteit is fan-tas-tisch.
3. Het kan nog heeeeel lang duren voordat je deze titel voor 15 euro kunt krijgen.

Kortom: gewoon nu kopen, die rip van jou komt echt niet in de buurt van de HD-DVD.

Raphie

Ik heb een BR speler dus heb niks aan een HD-DVD schijfje
het is een 1:1 backup, dus de kwaliteit is EXACT gelijk.  ;D
JBL PRX Power!

Gizz

Paul Landsmeer

Citaat van: Raphie op oktober 28, 2007, 21:23:27

In dat geval valt dat inderdaad niet uit te sluiten, al hangt het natuurlijk wel helemaal af van de manier waarop je die rip vervolgens afspeelt.

Raphie

PowerDVD Ultra met de laatste patches.

Is op zich wel grappig want ik moet bij dit image op tijd op "cancel" drukken wanneer de Transformers HD-DVD zegt "looking for updated content" anders gaat ie mooi op slot ;D
JBL PRX Power!

Robbo

Citaat van: Raphie op oktober 28, 2007, 21:23:27

Daar twijfel ik dus aan, of een HTPC net zo'n beeld kan leveren als een vaste speler.

Ik heb daarom dit topic geopend:  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66319.0

kermit

Citaat van: Nooff op oktober 15, 2007, 23:01:00
HdMovieSource, geweldige service en erg snelle verzending, meestal binnen 4 dagen  :)

Jeetje zeg. Daadwerkelijk een supersnelle levering. Duurde bij mij 3dagen en mijn hd dvd lag in de bus.Nog nooit eerder zo een snelle levering ontvangen. Vanafheden zal ik bij hun bestellen.

Nooff

Citaat van: kermit op oktober 29, 2007, 17:05:21
Jeetje zeg. Daadwerkelijk een supersnelle levering. Duurde bij mij 3dagen en mijn hd dvd lag in de bus.Nog nooit eerder zo een snelle levering ontvangen. Vanafheden zal ik bij hun bestellen.

Bestel al mijn films op Blu-Ray & HD DVD daar. Met een beetje geluk heb ik Cars & Ratatouille vrijdag of zaterdag in huis :)

Heb al vaker gehad dat ze me een mail stuurden waarin vermeld stond dat ze vrijdag verzenden, echter had ik ze vrijdag in de bus  :o

kermit

Citaat van: Nooff op oktober 29, 2007, 17:30:22
Bestel al mijn films op Blu-Ray & HD DVD daar. Met een beetje geluk heb ik Cars & Ratatouille vrijdag of zaterdag in huis :)

Heb al vaker gehad dat ze me een mail stuurden waarin vermeld stond dat ze vrijdag verzenden, echter had ik ze vrijdag in de bus  :o

Noof,
Thanks voor de tip ;). Ik heb net Inside Man besteld en hij is gelijk verstuurd. ;D

Nooff

Citaat van: kermit op oktober 29, 2007, 20:13:45
Noof,
Thanks voor de tip ;). Ik heb net Inside Man besteld en hij is gelijk verstuurd. ;D

no prob!  ;D

angel66

Nooff

Grindtegel

Wel hoge verzendkosten en niet echt goedkoop met hun hddvd's.

Ik heb vorige week axelmusic.com geprobeerd, die zijn wel vrij goedkoop. Ik ben er zeer tevreden over. Netjes bevestigingen van alles en binnen 7 dagen na verzendbericht had ik de dvd's binnen. En je hebt geen risico dat de douane onderschept aangezien ze binnen Europa verzenden.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Nooff

Citaat van: Grindtegel op november  1, 2007, 12:17:04
Wel hoge verzendkosten en niet echt goedkoop met hun hddvd's.

Ik heb vorige week axelmusic.com geprobeerd, die zijn wel vrij goedkoop. Ik ben er zeer tevreden over. Netjes bevestigingen van alles en binnen 7 dagen na verzendbericht had ik de dvd's binnen. En je hebt geen risico dat de douane onderschept aangezien ze binnen Europa verzenden.

Het is maar wat je hoog noemt, 10 dollar staat gelijk aan €6,94 momenteel, niet bepaald veel voor een film uit de States. HD DVD's zijn echt niet duur daar, ze zijn duur in Europa. Winkeliers vragen voor Top Gun HD DVD €39,99 terwijl de DVD nog maar €10 is en de US versie omgerekend €14,92 is. Ik denk dat ik verwend ben ofzo  :-X

Grindtegel

Ik lees op de site dat de verzendkosten 18dollar zijn, da's best veel geld (uiteraard wel snel transport waarvoor betaald mag worden).

In Nederland koop ik eigenlijk nooit cd/dvd/hd's (of er moet er in in de aanbieding ergens zijn). Veel te duur inderdaad.

Voorheen kocht ik eigenlijk altijd bij cdwow, maar sinds die zijn overgenomen door een ander bedrijf is de service ook minder en helaas verkopen ze geen hd/bd's.

Vandaar dat ik op zoek ben naar andere etailers. Play is goed maar te duur, dvdboxoffice is redelijk in prijs maar laat je te lang wachten op verschepen/reacties geven op vragen etc. Dvdpacific is ook goed maar alleen interessant bij het bestellen van meerdere dvd's, hetzelfde geld voor deepdiscountdvd. Bij de laatste 2 bedrijven is er overigens altijd kans dat de pakketjes worden onderschept (wat bij mij dus altijd gebeurd). Amazon is redelijk kwa prijs maar te duur met verzenden + onderschepping douane.

Nu ben ik bij axelmusic uitgekomen die hele nette prijzen heeft, snel verscheept en geen kans op onderschepping, dus ik denk dat ik daar voorlopig maar bij blijf.

Overigens is mijn hele relaas voornamelijk geschreven met de achterliggende gedachte dat ik 1 dvd/cd/hd/bd per keer bestel.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Nooff

bij HDMovieSource zijn de verzendkosten als volgt...

afhankelijk van de prijzen van de films (films tot 28 á 29 dollar p.s.)

1 Film = $10
2 Films = $16
3 Films = $21 - 22

bij duurdere films (meer dan 2 van $30 p.s.)

1 Film = $10
2 Films = $16
3 Films = $26

Let goed op de promotional codes die aangegeven worden op het forum daar, daarmee verdien je een aantal percentage van het aankoop bedrag terug bij het afrekenen.

Voorbeeld:

Top Gun HD DVD $21,49 = €14,92

Na afrekenen inclusief verzending $31,49 = € 21,86

valt reuze mee dus  :)

kermit

Citaat van: Nooff op november  1, 2007, 15:38:12
bij HDMovieSource zijn de verzendkosten als volgt...

afhankelijk van de prijzen van de films (films tot 28 á 29 dollar p.s.)

1 Film = $10
2 Films = $16
3 Films = $21 - 22

bij duurdere films (meer dan 2 van $30 p.s.)

1 Film = $10
2 Films = $16
3 Films = $26

Let goed op de promotional codes die aangegeven worden op het forum daar, daarmee verdien je een aantal percentage van het aankoop bedrag terug bij het afrekenen.

Voorbeeld:

Top Gun HD DVD $21,49 = €14,92

Na afrekenen inclusief verzending $31,49 = € 21,86

valt reuze mee dus  :)

HMMMM, Ik heb maandagavond Insideman besteld en heb het vandaag ontvangen. ;D Dit is echt super snel. Dit is reeds mijn 3e dvd die ik daar besteld hebt. Maar hoe kom je aan de 10 dollar verzendkosten? 3 keer besteld en alle 3 keer maar 6 dollar betaald. Net zoveel als amazone.