Re: VAD Show 2007

Gestart door kippekop, augustus 20, 2007, 16:28:21

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Playmaster

Citaat van: Audiofiel op oktober 22, 2007, 01:02:29
Tot slot de laatste serie foto's van mij. Uiteraard was er weer de nodige voodoo te koop. Zo kon je je minst favoriete nummer van je CD laten wegslijpen:

En dan was er de stand van FriMe. Een prima verhaal hadden ze over natuurlijke klanken, tijdcorrecties tussen laag en hoog en de verminderde luistermoeheid die dat oplevert. Helaas bleek de praktijk weerbarstiger: de actieve luidsprekers konden mij niet bekoren.

Bij de Epson stand gaf medeforummer Jean Sibelius (HarryHT kijkt linksonder toe) nog een performance op de Playstation met een soort 'shoot-em-up' in HD. Ondanks flink wat munitie werd Jan door de ongeloofwaardige monsters toch nog op zijn nummer gezet en afgemaakt. Het beeld was best mooi, maar ik werd er desondanks niet hebberig van... Ik denk dat ik nog even wacht voordat ik een Full HD projector koop.

Dan nog de stand met WLM speakers. Klonk niet verkeerd, maar zoals veel demo's vandaag wel VEEL te hard.

En dan eindig ik maar met een foto van het glas-in-lood. Was mij bij eerdere bezoeken nooit opgevallen:

<That's all folks>

Gave foto's! Alleen wel jammer dat je mij eraf hebt geknipt maar m'n vriendin erop hebt laten staan  ;D

De volgende keer kan ik je tenminste wel herkennen  ;)
Denon X6500H | Meridian 556 + Monster M550-I
Marantz CD6000 KI + Monster M550-I
Dali Helicon 400 MK1 | Dali Helicon C200 | Dali 2002SE
SVS PB12NSD

TheSpeedSkater

Leuk foto verslag Audiofiel!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Audiofiel

Citaat van: Playmaster op oktober 22, 2007, 09:14:07
Gave foto's! Alleen wel jammer dat je mij eraf hebt geknipt maar m'n vriendin erop hebt laten staan  ;D

Hoe weet jij nu of ik geknipt heb? ;D

Deze foto was de volledige plaat, dus daar staat verder niemand meer op.

CiteerDe volgende keer kan ik je tenminste wel herkennen  ;)

Ik was 1 van de 3 fotografen die gezamenlijk de kamers overviel. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

AcornAtom

Niemand bij lyngdorf geweest ? Dat vond ik persoonlijk een erg indrukwekkende demo. Een heel strak geluid met een enorme diepte en breedte  en daarnaast een afbeelding op ware grote. Gezien de prijs een echte topper. Waar de andere "super" sets niet konden overtuigen vond ik dit echt indrukwekkend. Verder was de demo van Marantz door meneer KI erg leuk en informatief.
Tag  Audiolab  Chord  Totem  REL  BenQ  NordOst  Siltech

Audiofiel

Zo zie je maar hoeveel smaakverschillen er zijn. Wat de een waanzinnig vind, vind de ander maar slaapverwekkend. :D

Zo vond ik de vorige demo's van Lyngdorf nooit echt overtuigend klinken, dus heb ik ze dit keer niet gemist door ze over te slaan. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

Leuk fotoverslag Arjen, was ik er toch nog een beetje bij ;D

Peerless Monster

Citaat van: AcornAtom op oktober 22, 2007, 10:03:33
Niemand bij lyngdorf geweest ? Dat vond ik persoonlijk een erg indrukwekkende demo. Een heel strak geluid met een enorme diepte en breedte  en daarnaast een afbeelding op ware grote. Gezien de prijs een echte topper. Waar de andere "super" sets niet konden overtuigen vond ik dit echt indrukwekkend. Verder was de demo van Marantz door meneer KI erg leuk en informatief.

Maakte indruk wat betreft strakheid.
Maar er zat geen ziel in de muziek...
Het was ook allemaal te iel naar mijn idee.
Technisch luisteren was overigens wel heel leuk.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

R

Iemand nog iets van John van der Veer meegekregen?

@audiofiel, leuke foto's!! thanks.

Midcall

Ik was op de zaterdag gegaan en ondanks dat we er pas rond de klok van 11 aankwamen (parkeren in een ver weiland voorspelde al niet veel goeds) waren we toch als een van de eersten weer buiten. Ik vond om te beginnen de toegangsprijs van €12,50 per persoon buiten proporties (was deze vorig jaar niet € 10,- oftewel een verhoging van 25%?).  Zoals gewoonlijk was het erg druk, wat opzich niet zo erg is, maar omdat veel mensen het erg plezierig vinden om hele verhalen tegen elkaar te vertellen zodra ze een ruimte zijn binnengewandeld is het veelal veels te rumoerig om een beetje fatsoenlijk te kunnen luisteren, over de plastic zakjes inderdaad maar niet te spreken. Veel ruimtes waren dramatisch wat betreft akoestiek en uitermate gehorig. Anyway, toch alles een beetje bekeken en soms zelfs nog een beetje genoten  :lol:

Wat vond ik mooi? Sonore, ONDANKS de klasse D Van Medevoort blokken die eraan hingen. Speakers van dit kaliber (€ 35.000,-) met een gevoeligheid van 102dB verdienen wel wat fraaiers. Muziek was mij toch wat te zorgvuldig gekozen, slim natuurlijk, maar ik was nog niet helemaal overtuigt van de mogelijkheden in het diepe laag van deze toch wel grote jongens simpelweg omdat de gekozen muziek dit niet had, maar wat ik heb gehoord klonk fraai. In de volders stond ook niet over frequentiebereik, dat stemde mij niet helemaal gerust op dit vlak. Ze waren overigens nog bezig met de ontwikkeling van hun eigen (buizen?)versterkers maar hadden die niet op tijd voor deze show af kunnen krijgen.

MBL was ook fraai, erg dynamisch met mooie plaatsing. Laag was onder de maat wat je van een set van €150k mag verwachten, zo gave speaker en dan zitten er van die walgelijke bas-reflex kasten onder, de problemen die in je op oh zo veel plaatsen/ruimtes tegenkomt waar basreflex systemen staan was dan ook hier direct te merken, doodzonde.

BAT klonk net als vorig jaar erg goed, blijft voor mij een interessant merk, al is me even ontschoten met welke speakers ze stonden.

JK had veel bekijks, gezien de uitermate positieve reacties hierboven moet ik duidelijk op een verkeerde plek hebben gezeten, het laag overtuigde me in het geheel niet, ik had helaas te hoge verwachtingen denk ik. Verder wel aardig hoor, maar voor € 35k wat deze speakers moesten kosten is er wel beters te krijgen, althans voor mijn smaak dan, dat bleek op deze beurs al  ;).

Klipsch vond ik eigenlijk wel redelijk (heb het vaak veel slechter gehoord), maar af en toe toch nog wat schreeuwerig, wellicht door de gekozen McIntosh combi wat niet helemaal gelukkig in de matching is.

Hepta klonk erg goed en zet je even met de beide beentjes op de grond als je daarvoor sets hebt gehoort die 5 keer zoveel kosten. Wel was er aardig wat demping in de ruimte aangebracht, onbegrijpelijk dat hier zo weinig aandacht aan besteed wordt door de heren importeurs. Wat dat betreft zou Thingman nog veel kunnen betekenen op zo'n beurs.

Lyngdorf even de hele PR-praat aangehoord, hij deed het erg goed, en klonk, ondanks dat hij enorm veel onzin/onwaarheden vertelde, zeer geloofwaardig, mijn complimenten daarvoor. Ook hier klonk Lyngdorf voor mij niet overtuigend, helaas, heb dit keer meer mijn best gedaan om het wel goed te vinden... tevergeefs.

Wat weer erg tegenviel was Von Schweikert met hun VR-7's. In Brussel werd ik er al erg ongelukkig van, nu weer. Wellicht moet de importeur ze toch eens met een andere set proberen aan te sturen dan die grote Kronzilla's, deze speakers moet toch veel beter kunnen? Toch zijn het geen misselijke versterkers, dus ik hou het maar bij een ongelukkige combinatie. Vooral in het laag weer erg matig (relatief gezien als je het prijsplaatje ziet).

Nahja, over het algemeen vrij negatief getint dus. Het zal wel aan de herfst liggen denk ik mijn negativiteit. De jaarlijkse beurs in Brussel is zo enorm veel prettiger, het persoonlijke contact met de importeurs veel aangenamer, behoorlijk betere ruimtes en vooral veel rustiger en stiller. Bovendien is het gewoon gratis entree, wat ook zo hoort op een reclame-/pr-show.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Mastermano

Ik ben zaterdag naar de vad beurs geweest. Was de eerste keer dat ik naar deze beurs toeging. Ik wist van tevoren dat 90% voor mij niet te betalen zou zijn, dus ik ging hoofdzakelijk om eens te kijken hoe het ook kan.

Helaas kon ik niet pinnen bij de entree, dus moest ik binnen het nh hotel pinnen waar nog eens een 2 euro service vergoeding betaald moest worden. Anyway, ik had ruim 1,5 uur gereden dus had geen zin om voor die 2 euro naar huis te rijden  ;D

Wat mij gelijk opviel was de hitte. Ik had mij dik aangekleed omdat de weerman de dag ervoor had gezegd dat het een koude dag zou worden. Dat kon bij binnenkomst gelijk weer uit.

Ik ging hoofdzakelijk voor merken als yamaha, monitor audio rs lijn, b&w, de nieuwe 600 serie, pioneer met hun prachtige plasma schermen.

Yamaha had gelukkig een lekkere ruime kamer. Ze hadden net Phil Collins met de first farewell tour opgezet, dus bleef gelijk even hangen. Die dvd is echt prachtig en ik vond het lekker klinken.
De monitor audio rs 6 stond helaas niet aangesloten. Ik heb ze in ieder geval niet gezien.
Bij pioneer ging ik ook even lekker zitten en genieten van het prachtige scherm met speakers dat ze opgesteld hadden.
Bij B&W duurde het even voordat ik de 600 serie kon horen, omdat een collega daarnaast een andere speakerlijn van B&W ten gehore bracht. Helaas lieten ze alleen een paar filmdemo's horen en toen ik vroeg om een stereo cd was het tijd om een ipod dock te demonstreren. Jammer, maar helaas.

Na twee uur weer naar huis gegaan. Ik vond het leuk om een keer geweest te zijn, maar dit zal ik niet jaarlijks doen.

Tenzij ik de loterij win :)

tiptop

Citaat van: AcornAtom op oktober 22, 2007, 10:03:33
Ik heb het een kans gegeven en vond itst Midcall zijn theorie op de meeste punten wel hout snijden. ;)
Het geluid kwam zo uit het lab vond ik en een vriend van me die mee was. Niks op aan te merken. Erg clean en kloppend.....maar totaal geen emotionele lading. Ontzettend saai klonk het in mijn oren, maar technisch prefect zeg maar.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ejorne

Ik ben zaterdag met een vriend geweest. We kwamen ook zo rond 11 uur aan en werden eveneens, zoals een andere member hierboven al schreef, op een weiland geloodst om daar de auto te parkeren. (gelukkig was het droog, anders zou het daar een enorme bende geweest moeten zijn) Wanneer we een paar minuten later geweest zouden zijn, dan hadden we ook nog in de parkeerfile gestaan een stuk voor het weiland. Wij konden zo doorrijden maar toen we naar de ingang liepen stond er al een beste rij auto´s te wachten om het weiland op te kunnen...

Het parkeren in het weiland gaf me meteen al een onaangenaam gevoel. Vorig jaar konden we gewoon op de parkeerplaatsen staan en toen vond ik het al veel te druk. Maar eenmaal binnen ervaarde ik het niet zozeer erg veel drukker dan het voorgaande jaar.

Ik heb veel leuke spullen gezien en gehoord. Inderdaad het overgrote merendeel ook ver boven mijn budget klasse. Ik vond de enorme speakers van JK echt geweldig. De eerste indruk was echter matig, ik stond toen op de verkeerde plaats. De bas was enorm overheersend en ik wilde eigenlijk de ruimte alweer verlaten. Echter kwam toen een plaatsje vrij, heel mooi tussen beide speakers en ver van de achterwand. Daar was de basweergave enorm veel strakker en niet zo boomerig. We hebben daar toen zowat een half urrtje enorm genoten. Maar daarna snel weer met beide benen op de grond. Deze speakers zijn geweldig, maar ook de prijs is geweldig ver boven mijn budget. Maar desalniettemin enorm genoten.

De speakers van Totem konden mij ook heel er bekoren. Eveneens erg genoten van de Jamo´s R909. Lelijke en vrij dure speakers, maar ik vond de stukjes muziek die we daar gehoord hebben toch wel erg lekker. Speakers in deze prijsklasse zouden misschien ooit nog eens bereikbaar worden, wellicht dan deze Jamo´s. Echter is er in dat budget ook heel veel anders moois te koop. Maar dit is allemaal nog toekomst muziek, eerst moet ik nog een hele poos sparen... (gelukkig ben ik niet vatbaar voor al die geld leen campagnes waar je mee dood gegooid wordt op TV)  8)

Ook Klipsch vond ik een lekker geluidje neerzetten. Echter de plaatsing vind ik altijd wat minder met die in de hoek opgestelde topmodel van Klipsch. Maar het geluid zelf vind ik wel erg aangenaam.

Bij Klipsch stonden ook het toekomstige model, een prototype. Er waren volgens mij nog geen eens aansluitingen aanwezig dus het was echt een prototype. Maar wat vond ik die mooi! Enorm! Ik hoop die in de nabije toekomst eens te mogen beluisteren. Echter met een te verwachte prijs van 7000 euro ook boven mijn budget...

Volgend jaar zeker weer van de partij.

GPO

Ik ben afgelopen zaterdag samen met een oud-collega en Berserker (van dit forum) naar de VAD show geweest. Ik vond het deze keer een stuk leuker dan vorig jaar, er werd ook gelukkig een stuk minder jazz en klassiek gedraaid. Regelmatig toch wat pop en rock voorbij horen komen.

Het leukste was natuurlijk het zelf meenemen van muziek bij de MBL set van 150k. Ik had Metallica meegenomen (The Black Album) en ik was meteen als eerste aan de beurt om "Sad But True" te laten horen. Dat klonk toch wel overtuigend: lekker strak en groot. Ook de nummers die daarna kwamen van bv Tiesto vond ik erg goed klinken op deze set.

Verdere hoogtepunten:
- Linn,
- Von Zweikert Darth Vader (toepasselijke naam voor deze bombastische speakers)
- Focal JMlab
- Speakerland (ik wist niet dat je zo snel een speaker kon doormeten)
- PMC
- Totem (prachtige hoogweergave van die opstelling die links stond)
- Dynaudio
- Jk acoustics (wat een immense speakers)

Echt een afknapper vond ik Cabasse en dan bedoel ik niet de geluidskwaliteit of de speakers of de apparatuur, want dat was allemaal prachtig. Nee, dan heb ik het over die sukkel die vind dat er geklapt dient te worden voor z'n eigen spulletjes en muziek. Zo'n brabbel-verhaal over hoe ie de mp3 generatie een lesje heeft geleerd met z'n CD waarbij de nummers zogenaamd niet kopieerbaar zijn omdat ze overlopen.... jemig de pemig.... En als overmaat van ramp vraag ik om 10 voor 6 hem of ik nog even een paar minuten mijn eigen muziek kon draaien op de set.. nee dat mocht niet want dan denken de mensen ' wat een  k u t  muziek ' en lopen dan weg. Dat is wat ie lettelijk tegen me zei.  :o

Nog afgezien van het disrespect voor andere muzieksoorten dan z'n eigen getingel-tangel, vond ik het ook triest dat ie blijkbaar nog dacht wat te verkopen in 10 minuten... wat een sukkel. Ik ga dus nooit meer naar die Cabasse ruimte toe in het vervolg, dat moge duidelijk zijn...

Gelukkig dat andere exposanten wel openstonden voor andere smaken. :)

GPO
Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV 4K

tiptop

Citaat van: GPO op oktober 22, 2007, 21:33:23
Echt een afknapper vond ik Cabasse en dan bedoel ik niet de geluidskwaliteit of de speakers of de apparatuur, want dat was allemaal prachtig. Nee, dan heb ik het over die sukkel die vind dat er geklapt dient te worden voor z'n eigen spulletjes en muziek. Zo'n brabbel-verhaal over hoe ie de mp3 generatie een lesje heeft geleerd met z'n CD waarbij de nummers zogenaamd niet kopieerbaar zijn omdat ze overlopen.... jemig de pemig.... En als overmaat van ramp vraag ik om 10 voor 6 hem of ik nog even een paar minuten mijn eigen muziek kon draaien op de set.. nee dat mocht niet want dan denken de mensen ' wat een  k u t  muziek ' en lopen dan weg. Dat is wat ie lettelijk tegen me zei.  :o

Nog afgezien van het disrespect voor andere muzieksoorten dan z'n eigen getingel-tangel, vond ik het ook triest dat ie blijkbaar nog dacht wat te verkopen in 10 minuten... wat een sukkel. Ik ga dus nooit meer naar die Cabasse ruimte toe in het vervolg, dat moge duidelijk zijn...

GPO

Dat vond ik ook wat minder van 'm ja :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Spacebass

Citaat van: Audiofiel op oktober 22, 2007, 00:41:34
Ik ben vandaag ook geweest en ben gezellig opgetrokken met Spacebass en HarryHT. :D
Daarnaast een hoop bekenden tegengekomen: reuzegezellig. 8)
Zeker! 8) Ik was er trouwens met HarryHT en Niels ;)

Was zeker ook weer leuk om Garmt en Bjorn tegen te komen  8)
Helaas alleen Jiri's rug gezien toen hij nogal gehaast en bepakt met kilo's aan beeld-gear voorbij rende  :'(

Dit keer heb ik helaas niet zoveel foto's om te plaatsen. Er waren enkele luisterruimten waar ik geblocked werd door deprimerende kerkorgels en monniken zwaarbewapend met sikkel, zwaard en de volgende CD van "Yes we will all go down....together ". Daarnaast waren in veel luisterruimten componenten die ik op andere locaties of de voorgaande jaren ook al eens gepost heb. Er is dus best veel afgevallen ::) Volgend jaar toch maar weer eens wat cd's meebrengen  ::)

En dan ook nog de prachtige serie van Audiofiel 8) Wellicht dat er toch nog wat dubbel in geslopen is  :(

eddy135

Mooie foto's, Spacebass.
Ik heb weer 12,50 uitgespaard, bedankt!
;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ejorne

Inderdaad een stel pracht foto's!  8)

Tube-freak

Ik moet inderdaad zeggen dat ons jarenlang geklaag over de muziek keuze volgens mij toch is gehoord.  Er was nu gewoon wat normalere muziek te horen. 

Nog steeds wel beetje audiofiele opnames, maar niet aleen maar Diana kwal deze keer, maar gewoon goed klinkende muziek.  Sterker nog ik heb Diana Kwal niet een keer gehoord volgens mij.  Diana Kwal is op zich best wel oke soms trouwens maar ze doen op die beurzen dan altijd haar meest saaie nummers, je weet wel die tingel tangel muziek die op de wekker radio nog gewoon goed klinken zeg maar terwijl een beetje variatie en wat meer uitdaging wel leuk zou zijn.  Gelukkig was het dit jaar qua muziek best wel oke vond ik zelf.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ramius

Wow, mooie foto's hoor  8) 8) 8)  Nu heb ik nog meer spijt dat ik niet langs ben geweest... ;D

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

GTDesign

Peje af Spacebass, hele mooie foto's, die kunnen zo de folder in.

Midcall

Citaat van: Tube-freak op oktober 22, 2007, 23:57:08
Ik moet inderdaad zeggen dat ons jarenlang geklaag over de muziek keuze volgens mij toch is gehoord.  Er was nu gewoon wat normalere muziek te horen. 

Nog steeds wel beetje audiofiele opnames, maar niet aleen maar Diana kwal deze keer, maar gewoon goed klinkende muziek.  Sterker nog ik heb Diana Kwal niet een keer gehoord volgens mij.  Diana Kwal is op zich best wel oke soms trouwens maar ze doen op die beurzen dan altijd haar meest saaie nummers, je weet wel die tingel tangel muziek die op de wekker radio nog gewoon goed klinken zeg maar terwijl een beetje variatie en wat meer uitdaging wel leuk zou zijn.  Gelukkig was het dit jaar qua muziek best wel oke vond ik zelf.

Het voordeel is als ze overal hetzelfde draaien je veel makkelijker onderling kunt vergelijken. Als je komt voor variaties in muziek kan je beter thuis blijven en zelf wat draaien toch  ;)
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Del member

WTF rear tweeter ? Is dat een bipool of dipool geval ?

reMC

Dat is de Von Schweikert VR-7 ;) Alle VR's (behalve de kleinste) hebben een rear tweeter (verstelbaar) om een meer 3D geluidsbeeld te kunnen neerzetten.

GPO

Citaat van: reMC op oktober 23, 2007, 09:18:49
Dat is de Von Schweikert VR-7 ;) Alle VR's (behalve de kleinste) hebben een rear tweeter (verstelbaar) om een meer 3D geluidsbeeld te kunnen neerzetten.

Ja, dat waren echt hele mooie speakers. Beetje duur alleen  :o

Ik zag op de website dat Von Schweikert nog grotere speaker-systemen heeft ....  ::)

GPO
Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV 4K

reMC

Citaat van: GPO op oktober 23, 2007, 09:58:41
Ik zag op de website dat Von Schweikert nog grotere speaker-systemen heeft ....  ::)

Ja, ze gaan heel erg extreem tegenwoordig. Niet echt mijn ding, doe mij maar iets in de trant van de 'gewone' VR-2 (die ik ooit had) :)