Alternatief voor de Bose 3-2-1?!?!

Gestart door LittleNinja, juni 13, 2007, 13:43:06

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Sjors op juni 19, 2007, 19:54:20

Maja wat zal ik zeggen hé  ;D

Ik weet niet... misschien zoiets als: "Yep, misschien toch nog een beetje" ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: LittleNinja op juni 19, 2007, 12:03:03
Ik denk ook dat de Denon S301 het beste alternatief zal zijn..

Momenteel is de collega niet aanwezig, dus kan ik ook geen invloed uitoefenen...  :P

Weet je al wat het gaat worden?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: htip op juli 16, 2007, 18:05:47
Weet je al wat het gaat worden?

Nothing yet... Ze hadden het een beetje druk met de aanschaf van een auto ( Nissan Qashqai ). Tja, het zijn geen echte HT'ers die zo snel mogelijk hun nieuwe speeltjes op willen halen..  :)

VDM

Blijkbaar ook geen autoliefhebbers ;D

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

LittleNinja

Citaat van: VDM op juli 17, 2007, 08:19:40
Blijkbaar ook geen autoliefhebbers ;D

Smaken verschillen...  ;)

Zelf zou ik hem ook niet kopen. Ik hou uberhaupt niet van SUV's..

PjotrrrNL

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

HTip

Citaat van: PjotrrrNL op juli 17, 2007, 14:17:36
Suffe dingen... >:D

Citaat van: M. op juli 17, 2007, 15:07:21
Tuuuuuurlijk!

http://imp.porsche.com/netherlands/nl/models/cayenne/cayenne-turbo/

Suf betekent niet traag, maar gewoon dat ze er suf uitzien. Niet uitzien dus ;D

Nu weer on-topic ;), want ik dacht dat het advies over een HT ging en niet over een auto ;D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Sorry voor het ontopic reageren...
Ik heb een HS200 van HK (slaapkamer dan he ;) ).
Bevalt uitstekend. Eerder werd geopperd dat de HK voor films beter is dan voor muziek.
Dat is echt zo. Je moet geen muziek willen draaien uberhaupt op zo'n setje....

Wel heeft hij af en toe last van software problemen in de zin van dat het systeem een soort van "hangt".
Rare zaken evenals dat de DVD hapert met een nieuwe DVD.
Even eject en weer terug erin en hij gaat verder waar je gebleven bent.
Gelukkig 1 op de 10 DVD's aan het begin.

Maar goed dat is gebruikerservaring van 1 persoon.
Ik vind overigens de Denon flink wat mooier om te zien, maar qua films is de HK de beste.
In mijn situatie! ;)
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op juli 17, 2007, 18:41:19
Sorry voor het ontopic reageren...
Ik heb een HS200 van HK (slaapkamer dan he ;) ).
Bevalt uitstekend. Eerder werd geopperd dat de HK voor films beter is dan voor muziek.
Dat is echt zo. Je moet geen muziek willen draaien uberhaupt op zo'n setje....

Wel heeft hij af en toe last van software problemen in de zin van dat het systeem een soort van "hangt".
Rare zaken evenals dat de DVD hapert met een nieuwe DVD.
Even eject en weer terug erin en hij gaat verder waar je gebleven bent.
Gelukkig 1 op de 10 DVD's aan het begin.

Maar goed dat is gebruikerservaring van 1 persoon.
Ik vind overigens de Denon flink wat mooier om te zien, maar qua films is de HK de beste.
In mijn situatie! ;)

De HK is zeker voor films een goede set. Maar ja wat wil je met zo'n flinke sub erbij. Overigens heb ik nog geen HK terug gezien die het probleem had die jij noemt. Gevalletje pech misschien? Zou het zeker laten repareren want wat nu sporadisch is kan altijd erger worden.

LittleNinja

De HK valt een beetje af omdat muziek juist een belangrijk deel voor ze is..

De Bose en de Denon zijn de favorieten op dit moment.

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2007, 21:10:05
De HK valt een beetje af omdat muziek juist een belangrijk deel voor ze is..

De Bose en de Denon zijn de favorieten op dit moment.

Dan zou ik absoluut voor de Denon gaan. Ook in stereo vind ik de prestaties boven verwachting goed. Heb de set sinds kort afgesteld met de dB-meter en het resultaat is nog beter dan het al was.
Showcase - Topic

LittleNinja

Momenteel zijn ze even op vakantie... als ze terug zijn zal ik er zeker weer naar informeren.  ;)

BigNinja

Kan je ze niet bedreigen ofzo?
Koop een ander setje anders zet ik je broodje nissan (zo klinkt het toch) in de fik.
Lukt vast als je het een beetje overtuigend brengt  >:D
Samsung LE32R72B, König.

HTip

Citaat van: BigNinja op juli 18, 2007, 21:49:18
Koop een ander setje anders zet ik je broodje nissan (zo klinkt het toch) in de fik.

Welkom op het forum :D

Wellicht als hij zoals BigNinja was zou dat geen probleem zijn, maar hij is nu eenmaal LittleNinja ;) ;D
Showcase - Topic

Raphie

Big Ninja gaat little Ninja wel even vertellen hoe het moet.... ;D  ROTFL.....  ;D ;D ;D ;D
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Raphie op juli 18, 2007, 21:57:23
Big Ninja gaat little Ninja wel even vertellen hoe het moet.... ;D  ROTFL.....  ;D ;D ;D ;D

LOL ;D ;D ;D

Beetje oneerlijke strijd... David tegen Goliath :D ;D
Showcase - Topic

LittleNinja

BigNinja san...

Welkom in ons midden, Bro!!  ;)

Nee nee. Van dreigementen zal niets komen. Ik mag ze wel. "We can only show them the door..."

Ga je jouw eigen set ook nog in een topic zetten of blijf je stellig ontkennen dat je niet geinfecteerd bent met het virus dat HT heet..  ::)

Sayonara!

Citaat van: Raphie op juli 18, 2007, 21:57:23
Citaat van: htip op juli 18, 2007, 22:00:12
LOL ;D ;D ;D

Beetje oneerlijke strijd... David tegen Goliath :D ;D

Laat ik het zo zeggen... We zijn prima aan elkaar gewaagd.  >:D  >:D  >:D

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2007, 22:02:02
Laat ik het zo zeggen... We zijn prima aan elkaar gewaagd.  >:D  >:D  >:D

Jullie kennen elkaar?
Showcase - Topic

BigNinja

Ik zit nog in mijn subwooferkast (ontkenningsfase dus)

hij liet mij de deur niet zien, hij hielp mij er hardhandig doorheen  ;D
Samsung LE32R72B, König.

LittleNinja

Citaat van: htip op juli 18, 2007, 22:03:34
Jullie kennen elkaar?

Een soort van siamese tweelingen...  :P

Pain and Fury  ^-^

BigNinja

Samsung LE32R72B, König.

Raphie

JBL PRX Power!

BigNinja