Alternatief voor de Bose 3-2-1?!?!

Gestart door LittleNinja, juni 13, 2007, 13:43:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BigNinja

Nou is de mediamarkt natuurlijk ook niet de meest ideale plek om zoiets te beluisteren  ;D

Heb samen met mijn kleine broertje een collega van me kunnen overtuigen dat hij het
beste voor een denon S-301 kon gaan. Hij heeft gelukkig de raad ter harte genomen en
heeft uiteindelijk voor de denon gekozen. Heb een man op leeftijd nog nooit zo zien
glunderen   ;D

Hoe zit het met de verschillen in geluid tussen de HK en de denon? iemand?  ???

Samsung LE32R72B, König.

ajbeefde

Citaat van: BigNinja op juli 20, 2007, 17:05:58
Nou is de mediamarkt natuurlijk ook niet de meest ideale plek om zoiets te beluisteren  ;D

Heb samen met mijn kleine broertje een collega van me kunnen overtuigen dat hij het
beste voor een denon S-301 kon gaan. Hij heeft gelukkig de raad ter harte genomen en
heeft uiteindelijk voor de denon gekozen. Heb een man op leeftijd nog nooit zo zien
glunderen   ;D

Hoe zit het met de verschillen in geluid tussen de HK en de denon? iemand?  ???



Ik heb de Denon set een paar weken terug bij Hobo horen spelen, klonk goed....

Als Denon liefhebber ga ik niet vloeken in de kerk.....  :)  Dat HK vind ik er persoonlijk niet uitzien.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

WickedGame

Citaat van: BigNinja op juli 20, 2007, 17:05:58
Nou is de mediamarkt natuurlijk ook niet de meest ideale plek om zoiets te beluisteren  ;D

Heb samen met mijn kleine broertje een collega van me kunnen overtuigen dat hij het
beste voor een denon S-301 kon gaan. Hij heeft gelukkig de raad ter harte genomen en
heeft uiteindelijk voor de denon gekozen. Heb een man op leeftijd nog nooit zo zien
glunderen   ;D

Hoe zit het met de verschillen in geluid tussen de HK en de denon? iemand?  ???



Heel simpel ga je voor audio! Dan de Denon. Ga je voor film dan zeker wel de HK. Al is het maar door de sub die harman kardon bij de set levert.

Sjors

Citaat van: WickedGame op juli 20, 2007, 21:32:30
Heel simpel ga je voor audio! Dan de Denon. Ga je voor film dan zeker wel de HK. Al is het maar door de sub die harman kardon bij de set levert.


...en wil je beide, dan ga je voor de gulden middenweg en kies je voor de Bose 3.2.1.  ;)




Groet, Sjors

qinq

#104
Citaat van: Sjors op juli 20, 2007, 23:19:11

...en wil je beide, dan ga je voor de gulden middenweg en kies je voor de Bose 3.2.1.  ;)




Groet, Sjors

Nee eerder als je alleen maar film kijkt. Voor muziek kun je beter een wat neutraler setje hebben.

Metro2005

#105
Geloof dat een bose apostel in ons midden hebben ;D

moet eerlijkheidshalve zeggen dat er geen slecht geluid uit de 321 set kwam hoor maar eerder geluid wat ik verwacht uit een setje van 300 euro. Niet uit een set van 1500 (!) euro.  :-X

Moet je eens kijken wat je voor 1500 euro kunt kopen! dr zijn echt veel betere alternatieven te koop voor dat geld.
beetje surround versterker en dvdspeler en je bent 500 euro kwijt, dan nog een leuk setje speakers erbij (bv een setje van 5 canton boekenplankspeakers a 199 euro p/st of voor mijn part een set kef Q4 zuiltjes a 149 euro p/st en een kef center) dan ben je ook 1500 euro lichter maar heb je wel veel meer kwaliteit in huis gehaald en kan je ook nog eens naar muziek luisteren met een aangename kwaliteit.

En als design écht zwaarder weegt dan het geluid en je daar 1500 euro voor overhebt (hallo: 3300 guldens he!) en je dan een setje hebt waar je muziek maar zo zo op klinkt dan kan je idd de bose overwegen.

Ik vond het geluid iig absoluut geen 1500 euro waard.

en over die basmodule, die stond op de stand idd verstopt maar was behoorlijk groot inderdaad. dat stop je niet even ergens weg.

Dus even voor de duidelijkheid, ik wil hier helemaal bose niet afkatten maar ik vind wel dat je een heleboel geld betaald voor een gemiddeld klinkend product en dat is een overweging die iedereen zelf moet maken. Betaal je voor looks en naam of niet.
Denon AVR 1907
2x klipsch B3 fronts
2x Klipsch B2 rear
1x Klipsch RC-10 center
Heco victa 25 subwoofer
Dvision 310 DVD speler
HTPC amd X2 4850, 1gb DDR2, 80gb hdd, ati video

Sjors

Citaat van: Metro2005 op juli 21, 2007, 11:50:36
Geloof dat een bose apostel in ons midden hebben ;D





Zou je denken  ;D ;)




Greetzzz, Sjors

BigNinja

Can i hear an amen for that brothers  O0
Samsung LE32R72B, König.