Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RalphH

Dat is de kracht van dirac en trinnov, instelbaarheid. Als je die ook de boel maar vlak laat trekken wordt t waarschijnlijk ook niks.
Gisteren eerste filmpje met eerste custom Audyssey gedaan en dat klonk zeer prima. Enkel volledige correctie op alle hoogtespeakers. Lichte aanpassing op de sub (hellinkje vanaf 20 herz naar nullijn rond de 50hz) en de rest gecorrigeerd tot 200hz als ik me niet vergips.
Was geen dikke actiefilm, maar bubble, muziek en stemmen klonken meer dan prima. Hierna ook nog wat dts demo"s gedaan En dat klonk allemaal erg goed. Geen aan uit vergelijk gedaan, maar op t eerste oor lijkt t zeker een verbetering.
Kan dus wel stellen dat klachten over audyssey herzien moeten worden nu je de boel zelf aan kunt passen. Dus eerst ff proberen alvorens de boel de grond in te trappen ;)

Overigens denk ik dat je juist met een akoestisch aangepakte ruimte meer uit een roomcorrectie als audyssey, dirac of trinnov haalt omdat de softwar de kamer dan beter in kaart kan brengen. Aan een betonnen echoput is weinig eer te behalen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Mooi dat je met de app zoveel meer mogelijkheden hebt. Vind het dan des te jammer dat Denon deze alleen ondersteunt voor de 2017-lijn receivers. Ik zal het dus nooit kunnen proberen :nopompom:

Want met mijn test had ik zeker winst in het laag en de dips/pieken die ik daar had. Echter het midden en hoog daarentegen was duidelijk verlies.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RalphH

Je kunt nog eens voor een Pro afstelling gaan, is eigenlijk hetzelfde, met wat meer opties nog. En dan kun je mid en hoog dus ongemoeid laten. Een mogelijke 100% (nou vooruit 99%  ;D) perfecte laagweergave is de poging wel waard zou ik zeggen.
Er zijn wel leden met een pro set, als die een keer willen helpen, kost het je waarschijnlijk enkel drank, voedsel en de (verplichte) licentie.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro

HTip

Toen ik de laatste keer bij CineMike was had Michael Schiffer gezegd dat ik de ADSY Pro kit kon lenen, ik dacht zelfs incl. licentie. Dat laatste weet ik niet zeker. Misschien dat ik dat nog een keer probeer, maar voorlopig gaat veel (zo niet alle) vrij tijd naar onze (nu al trouwe) witte viervoeter 🐾
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op april  9, 2017, 21:49:04
Ik begrijp dat jullie foto's van mij willen zien. Ik heb speciaal geposeerd voor jullie. Mijn baasje heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt [emoji106] Ik zal hem ook vragen nog wat oudere foto's te posten.

Gisteren waren mijn baasjes bezig in de kelder met een kast voor mij te maken zodat ik geen last heb van de aanstaande vrieskast (die ze moeten aanschaffen voor mij). Ik vond dat niet leuk en heb ze dat duidelijk laten weten. Blijkbaar hadden ze de bioscoop (die ik nog niet mag zien :nopompom:) nodig om de delicate panelen krasvrij op te bergen. Ze hebben mij gezegd dat ik maar snel zindelijk moet worden en op mij zelf kan zijn, zodat zij eindelijk weer een film kunnen kijken. Ze hebben dat blijkbaar gemist. Ik doe dan ook alles om zo snel mogelijk aan hun vraag te voldoen. Maar dat is best veel gevraagd voor een pup van 11 weken...

Hier mijn portfolio [emoji23]

[emoji252] Nelson

Hahaha. Nelson, je klinkt al welbespraakt voor een pup van 11 weken  :P en je bent een echte hartenjager volgens mij. Je hebt t goed getroffen bij je nieuwe baasjes, dus wees een beetje voorzichtig in de bioscoop  :D
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

LuPo

Citaat van: HTip op april  9, 2017, 21:49:04

[emoji252] Nelson

Wauw, wat kijkt 'ie lief! Hij ziet er echt super uit Philip :wub:
Mooi die ontwikkeling!

HTip

Citaat van: Maikel_audionerd op april 10, 2017, 05:48:03
Hahaha. Nelson, je klinkt al welbespraakt voor een pup van 11 weken  :P en je bent een echte hartenjager volgens mij. Je hebt t goed getroffen bij je nieuwe baasjes, dus wees een beetje voorzichtig in de bioscoop  :D
Dank u! Ik ben nog niet zo goed met typen, dus dat heb ik gevraagd aan mijn baasje. Ik heb mijn baasjes ❤️en inderdaad gestolen en ben niet van plan ze terug te geven [emoji2] Ik kan denk ik zeggen wat ik wil, maar ik mag zeker nog niet naar de bios. Misschien als ze me meer vertrouwen dat ik niet overal aan ga knagen [emoji2] En omdat ik nogal speels ben moeten ze me goed in de gaten houden en zijn ze al die tijd nog niet in de bios geweest [emoji440] Ik weet niet of ze me dat kwalijk nemen... Morgen ga ik naar school, dus wie weet...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LuPo op april 10, 2017, 09:01:58
Wauw, wat kijkt 'ie lief! Hij ziet er echt super uit Philip :wub:
Mooi die ontwikkeling!
Hij is ook heel lief, maar ook ondeugend en uitdagend en heel speels. Hij is alweer gegroeid en 1 kg zwaarder wat precies goed is [emoji106]

Showcase - Topic

MLCinema

Pracht van een absorber. Jammer dat hij behoorlijk reflecteert als hij voor je voeten gaat liggen in de kelder. Zonder dollen, pracht beest! En Philip ik kan alleen maar zeggen: Atmos, niet naar luisteren. Dan ben je verkocht. @skyfox kan dat beamen haha.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

Skyfox

Citaat van: Kamidioblitz op april 15, 2017, 18:52:17
En Philip ik kan alleen maar zeggen: Atmos, niet naar luisteren. Dan ben je verkocht. @skyfox kan dat beamen haha.

Eens! Nu vrouwlief nog... :p
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Citaat van: HTip op april 15, 2017, 14:30:57
Hij is ook heel lief, maar ook ondeugend en uitdagend en heel speels. Hij is alweer gegroeid en 1 kg zwaarder wat precies goed is [emoji106]

Ja, dat kun je wel zien inderdaad. :clapping:
Hij groeit als kool!

Jean Sibelius

Idd. prachtige hond om te zien :D Zijn jullie al begonnen met de training en hoe is hij naar andere honden?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op april 15, 2017, 18:52:17
Pracht van een absorber. Jammer dat hij behoorlijk reflecteert als hij voor je voeten gaat liggen in de kelder. Zonder dollen, pracht beest!
Hahaha, hij krijgt dan een zwart kleedje over zich heen 😂

Citeer
En Philip ik kan alleen maar zeggen: Atmos, niet naar luisteren. Dan ben je verkocht. @skyfox kan dat beamen haha.
Citaat van: skyfox op april 15, 2017, 20:12:15
Eens! Nu vrouwlief nog... :p
Lijkt me leuk om na de zomer een M&G te organiseren met forumgenoten met Atmos/DTS:X-ervaring. Ik denk dan aan jullie, RalphH en denoontje. Ben benieuwd wat jullie missen bij de Atmos-tracks en demo's als ik die in 5.1 speel. In potentie kan ik naar een 5.1.4 Atmos/DTS:X-opstelling en een 10.1 Auro-3D-opstelling. En de investering is te overzien, dus misschien iets voor eind van dit jaar of volgend jaar 👍
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LuPo op april 16, 2017, 06:35:12
Ja, dat kun je wel zien inderdaad. :clapping:
Hij groeit als kool!
Ik heb net een foto uitgekozen waarin je die kenmerken heel goed kunt zien. Hij speelt heel graag, zowel binnen als buiten, en dat is een prima manier om zijn energie kwijt te kunnen. Ik kan hem nu nog aan, m.a.w. hij wordt eerder moe dan ik, maar dat gaat snel veranderen :D

Citaat van: Jean Sibelius op april 16, 2017, 11:21:38
Idd. prachtige hond om te zien :D Zijn jullie al begonnen met de training en hoe is hij naar andere honden?
We zijn heel blij met hem. We hebben nu meer contact dan ooit met de dorpsgenoten en gisteren op de hondenschool wilden ook mensen weten wat voor een hond hij is. De eerste training hebben we (Nelson én wij 😃) achter de rug en hebben meteen huiswerk. We mogen 3 keer per week gaan oefenen onder begeleiding en dat gaan we ook zo veel mogelijk doen. Als dat bevalt worden we lid van de school.

Naar andere honden is hij nu nog niet zo goed (met name aan de lijn), maar daar hebben we gisteren al een techniek voor geleerd. De trainer had Nelson binnen een paar tellen onder controle. Was erg indrukwekkend!

We hebben er zin in en we krijgen er een fantastische (niet aleen mooi en lief) hond voor terug :wub:
Showcase - Topic

MLCinema

Citaat van: HTip op april 17, 2017, 13:05:15
Hahaha, hij krijgt dan een zwart kleedje over zich heen [emoji23]

Lijkt me leuk om na de zomer een M&G te organiseren met forumgenoten met Atmos/DTS:X-ervaring. Ik denk dan aan jullie, RalphH en denoontje. Ben benieuwd wat jullie missen bij de Atmos-tracks en demo's als ik die in 5.1 speel. In potentie kan ik naar een 5.1.4 Atmos/DTS:X-opstelling en een 10.1 Auro-3D-opstelling. En de investering is te overzien, dus misschien iets voor eind van dit jaar of volgend jaar [emoji106]

Ik ben voor! Je bent ook hier van harte welkom. Alleen is het niet zo super deluxe als bij jezelf[emoji4].

HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

denoontje

Citaat van: HTip op april 17, 2017, 13:05:15

Lijkt me leuk om na de zomer een M&G te organiseren met forumgenoten met Atmos/DTS:X-ervaring. Ik denk dan aan jullie, RalphH en denoontje. Ben benieuwd wat jullie missen bij de Atmos-tracks en demo's als ik die in 5.1 speel. In potentie kan ik naar een 5.1.4 Atmos/DTS:X-opstelling en een 10.1 Auro-3D-opstelling. En de investering is te overzien, dus misschien iets voor eind van dit jaar of volgend jaar 👍

Het zaadje begint te groeien  :-X :-X ::)

RalphH

Beetje P zijn gemis dat ie pas van de winter weer tijd heeft om te komen luisteren:devil:

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op april 17, 2017, 13:48:33
Ik ben voor! Je bent ook hier van harte welkom. Alleen is het niet zo super deluxe als bij jezelf[emoji4].
Leuk! Dank je voor de uitnodiging! Je hebt een aparte ruimte en daar mag je heel trots op zijn. Ook nog bezig met het optimaliseren van de akoestiek en 3D-audio! Wat wil je nog meer? [emoji106]

Misschien dat Richard ook nog een keer wil komen. Gezellig!

De komende tijd zijn we nog veel met het hondje bezig en de laatste hand leggen aan de bijkeuken, maar ergens daarna lijkt me zeker leuk! [emoji41]

Bij mij zou je dan de JVC X7000 kunnen ervaren. Natuurlijk wel de gemodificeerde versie, maar dan je ook zien wat het verschil is met Masterkale...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: denoontje op april 17, 2017, 15:04:29
Het zaadje begint te groeien  :-X :-X ::)
Haha, je moet ook eerst zaaien voor je kunt oogsten [emoji41]

Voordeel is dat ik geen al te grote investering hoef te doen om het eventueel te realiseren. Nico (Maximus Aurelius) is het schuld. Hij had het over dat de match van Marantz/Denon/ALR Jordan met Cabasse en daar was ik altijd een beetje bang voor. Dat Atmos-speakers niet goed zouden matchen in mijn huidige set.

Citaat van: RalphH op april 17, 2017, 16:33:46
Beetje P zijn gemis dat ie pas van de winter weer tijd heeft om te komen luisteren:devil:
Haha, volgens mij zit er tussen de zomer en de winter nog een jaargetijde [emoji2]
Showcase - Topic

Skyfox

Citaat van: HTip op april 17, 2017, 17:01:54
Misschien dat Richard ook nog een keer wil komen?

Springt op uit z'n stoel, sprint naar de auto, voert het adres in...

Lijkt me leuk, Philip! Al is het maar om bij te kletsen en je witte aanwinst te bewonderen  en te leren kennen :). Zou je t.z.t. bij Marc op bezoek gaan, dan ben je uiteraard ook van harte welkom om onze (hopelijk dan afgemaakte) HT living te komen horen en zien.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Citaat van: HTip op april 17, 2017, 17:01:54
Leuk! Dank je voor de uitnodiging! Je hebt een aparte ruimte en daar mag je heel trots op zijn. Ook nog bezig met het optimaliseren van de akoestiek en 3D-audio! Wat wil je nog meer? [emoji106]

Misschien dat Richard ook nog een keer wil komen. Gezellig!

De komende tijd zijn we nog veel met het hondje bezig en de laatste hand leggen aan de bijkeuken, maar ergens daarna lijkt me zeker leuk! [emoji41]

Bij mij zou je dan de JVC X7000 kunnen ervaren. Natuurlijk wel de gemodificeerde versie, maar dan je ook zien wat het verschil is met Masterkale...

Wat in het vat zit verzuurd niet. Wie weet komt het er een keer van[emoji4]. Ook niet in de zomer btw. Dan zit ik hier ook nauwelijks. Veel te heet en genoeg andere dingen te doen.

Ben heel benieuwd naar de JVC's! Zal dan wel nog even duren voor er hier een JVC of een TW9300 of Sony HW hangt.

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op april 17, 2017, 17:08:21
Haha, je moet ook eerst zaaien voor je kunt oogsten [emoji41]

Voordeel is dat ik geen al te grote investering hoef te doen om het eventueel te realiseren. Nico (Maximus Aurelius) is het schuld. Hij had het over dat de match van Marantz/Denon/ALR Jordan met Cabasse en daar was ik altijd een beetje bang voor. Dat Atmos-speakers niet goed zouden matchen in mijn huidige set.
Haha, volgens mij zit er tussen de zomer en de winter nog een jaargetijde [emoji2]

Nou heb ik het gedaan  :D. Zo kan hij wel weer he  :tongue2:.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: skyfox op april 17, 2017, 17:25:51
Springt op uit z'n stoel, sprint naar de auto, voert het adres in...

Lijkt me leuk, Philip! Al is het maar om bij te kletsen en je witte aanwinst te bewonderen  en te leren kennen :). Zou je t.z.t. bij Marc op bezoek gaan, dan ben je uiteraard ook van harte welkom om onze (hopelijk dan afgemaakte) HT living te komen horen en zien.
:D Doen we! Dank je voor de uitnodiging. Is een goed idee om dat te combineren met een bezoek aan de ruimte van Marc. Kom jij dan ook naar Marc? Dan kunnen we aansluitend met zijn 3-tjes naar jou gaan als dat uitkomt...

En we kijken wel wat eerst komt, M&G bij mij of eerst bij jou en Marc :pompom:

Citaat van: Kamidioblitz op april 17, 2017, 17:25:55
Wat in het vat zit verzuurd niet. Wie weet komt het er een keer van[emoji4]. Ook niet in de zomer btw. Dan zit ik hier ook nauwelijks. Veel te heet en genoeg andere dingen te doen.

Ben heel benieuwd naar de JVC's! Zal dan wel nog even duren voor er hier een JVC of een TW9300 of Sony HW hangt.
Kwestie van plannen ;) In de zomer zijn we (met goed weer) meer buiten dan binnen. Zeker nu met de hond. En dan wordt het zelfs in onze kelder soms te warm. Dus geen probleem als het pas na de zomer kan.

Ik heb een voorkeur voor JVC vanwege de native zwartwaarden met vaste iris. De latency is niet top, maar dat is met de nieuwe serie weer verbeterd. Ook de panelen zijn iets trager dan bijv. Sony, maar dan nog vind ik de JVC beter. En zeker met de modificatie is er weinig wat in de buurt komt binnen die prijsklasse. CineMike vond de X7000CM beter dan de standaard Z1 of VW5000 en dat vind ik veelzeggend 👍

Citaat van: Maximus_Aurelius op april 18, 2017, 01:15:28
Nou heb ik het gedaan  :D. Zo kan hij wel weer he  :tongue2:.
Klopt! Zeg ik toch :tongue2:? Maar even serieus, door jou weet ik dat er een speaker is die een goede match is met mijn huidige speakers/apparatuur. En ook nog een mooi te integreren speaker. De bol van de Eole-3 zal slechts deels uit het verlaagd plafond steken. Lijkt me erg mooi staan, zwarte speaker verzonken in een zwart plafond. En bovendien is het niet een hele dure speaker. 5 speakers (1 extra voor Auro-3D), wat speakerkabel (heb ik nog genoeg liggen) en de licentie voor Auro-3D (jammer dat die niet standaard aanwezig is op zo'n topmodel). Binnenkort Viktor maar eens vrijblijvend vragen wat dat zou betekenen...
Showcase - Topic

HTip

Jullie weten dat ik niet zo van de statistiek ben 😃, maar nog iets meer dan 25 reacties en in mijn topic staan 17.000 reacties en 600 views en ik ga over de 1,6 miljoen :o :o :o keer gelezen heen! Weer een mijlpaal die ik alleen maar heb kunnen bereiken door jullie! :worship:

Bedankt allemaal voor het volgen van mijn reis, die we nu met z'n 3-tjes maken 😎👍
Showcase - Topic

MLCinema

Citaat van: HTip op april 18, 2017, 21:50:23
:D Doen we! Dank je voor de uitnodiging. Is een goed idee om dat te combineren met een bezoek aan de ruimte van Marc. Kom jij dan ook naar Marc? Dan kunnen we aansluitend met zijn 3-tjes naar jou gaan als dat uitkomt...

En we kijken wel wat eerst komt, M&G bij mij of eerst bij jou en Marc :pompom:
Kwestie van plannen ;) In de zomer zijn we (met goed weer) meer buiten dan binnen. Zeker nu met de hond. En dan wordt het zelfs in onze kelder soms te warm. Dus geen probleem als het pas na de zomer kan.

Ik heb een voorkeur voor JVC vanwege de native zwartwaarden met vaste iris. De latency is niet top, maar dat is met de nieuwe serie weer verbeterd. Ook de panelen zijn iets trager dan bijv. Sony, maar dan nog vind ik de JVC beter. En zeker met de modificatie is er weinig wat in de buurt komt binnen die prijsklasse. CineMike vond de X7000CM beter dan de standaard Z1 of VW5000 en dat vind ik veelzeggend [emoji106]
Klopt! Zeg ik toch :tongue2:? Maar even serieus, door jou weet ik dat er een speaker is die een goede match is met mijn huidige speakers/apparatuur. En ook nog een mooi te integreren speaker. De bol van de Eole-3 zal slechts deels uit het verlaagd plafond steken. Lijkt me erg mooi staan, zwarte speaker verzonken in een zwart plafond. En bovendien is het niet een hele dure speaker. 5 speakers (1 extra voor Auro-3D), wat speakerkabel (heb ik nog genoeg liggen) en de licentie voor Auro-3D (jammer dat die niet standaard aanwezig is op zo'n topmodel). Binnenkort Viktor maar eens vrijblijvend vragen wat dat zou betekenen...

Ik ben voor! Ben ook meer fan van een echt losse speakers boven inbouw. Helemaal als je het zo zou kunnen oplossen. Je hebt alle versterking al in huis.

Was bij mij nog best een crime om de speaker kabels netjes weg te werken. Toch uiteindelijk goed gelukt met een strip tegen de muur en het plafond. Ben gelijk ook een lelijke plek op de muur kwijt.

Wat is jou reden om toch ook voor Auro te gaan? Je kan die Belg achter Auro nog contacten, dan kan hij een ruimte als referentie op zijn site plaatsen[emoji6].