Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

HTip

Jullie krijgen het iedere keer voor elkaar om een (glim)lach op mijn gezicht te toveren. Erg leuke reacties Simon en Jos!

Pagina 666 was voor mij ook een leuke mijlpaal, maar wilde niet weer de aandacht vestigen op het aantal pagina's, posts, aantal keer gelezen. Dat ik daar dus verkeerd aan heb gedaan blijkt maar weer ;D En dan begreep ik de eerste hint van Jos nog niet eens :-X

Annet (is nog steeds ziek, maar wel aan de beterende hand) en ik houden allebei niet van echte horror. We hebben blijkbaar wel een paar films die in dat genre liggen, maar we niet als zodanig hebben ervaren (1408, Cloverfield, Indentity, Underworld, e.d.). Zal voor jullie horrorfans wel niet in het genre thuishoren ;D

Vanavond wel een filmpje proberen. Annet heeft het zelf gevraagd :wub: Afgelopen avonden alleen muziek geluisterd. Dat is veel minder vermoeiend dan kijken. Bizar om overigens weer te constateren dat we met de schijfjes die we onderhand kunnen dromen, nog steeds dingen horen die we nog nooit hebben gehoord. De nieuwe combi klinkt wel heel erg lekker. En dan te weten dat de PM11 nog wordt gemodificeerd :o

Zo, nu even een broodje maken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteren een paar testjes gedaan.

eShift
In het topic van Mediasluis over de review van de JVC X5000 loopt een discussie over het gebruik van eShift. Enerzijds over de scherpte van het beeld en anderzijds over het geluid dat eShift maakt.

CineMike had het advies gegeven onze JVC X7000 op eShift te zetten ongeacht of 2K of 4K-materiaal wordt aangeboden. Bij de openingsscene van Mission Impossible Rogue Nation lijkt het beeld zonder eShift een heel klein beetje scherper, maar dat introduceert ook een beetje korrel. Geluid van eShift is helemaal niet hoorbaar, dus onze voorkeur is eShift aan voor 2K-bronmateriaal.

SACD-lagen
Nico (MaximusAurelius) wil voor de M&G van 4 maart a.s. een opname laten horen, waarbij de CD-laag van de SACD beter is. Dus hij wilde weten of dat met de Marantz UD7007 mogelijk was.

Via de AB is het mogelijk om de laag uit te kiezen, maar tot op heden heb ik alleen de optie Multi (5.1) of Stereo (2.0) gebruikt. Gelukkig voor Nico is er ook nog de optie CD (2.0), dus test is geslaagd.

Voordat jullie vragen of ik kwalitatief verschil heb waargenomen, dat heb ik dus niet getest :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Nog iets anders, we kunnen letterlijk al onze films opnieuw gaan bekijken. Gisteren wilde Annet een "makkelijke" film en werd het uiteindelijk "The day after tomorrow". Ze was benieuwd hoe ze de film zou beleven en hoe de openingsscene (snelle vlucht over het water en de ijsvlakte) zou gaan. Dat laatste ging zeker goed en over de beleving kan ik een heel lang verhaal vertellen, maar het kwam erop neer dat we het echt te doen hadden met de spelers. Je voelde als het ware de kou, de harde wind, het aanstormende water, het schip wat de straat binnen kwam varen, het breken van het glas, de turbulentie in het vliegtuig en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat ga ik jullie niet aandoen :D

Vanavond waarschijnlijk "2012" om dezelfde redenen :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Citaat van: HTip op januari 15, 2017, 17:09:12
Nog iets anders, we kunnen letterlijk al onze films opnieuw gaan bekijken.

Dat idee heb ik ook altijd nadat er ge-upgrade is :). Dat is ook nog eens een meerwaarde van al die mooie upgrades ;D

HTip

Citaat van: RonG op januari 16, 2017, 09:19:57
Dat idee heb ik ook altijd nadat er ge-upgrade is :). Dat is ook nog eens een meerwaarde van al die mooie upgrades ;D
Dat is wel de bedoeling, anders is het geen upgrade :D

Over upgrades gesproken, volgende week zaterdag komt Viktor langs met CineMike's huidige referentiespeler om het verschil tussen stufe 2 (mijn modificatieniveau) en stufe 4 te testen. Volgens mij heeft Viktor de Denon DBT-3313 en die is digitaal gelijk aan de Marantz UD-7007, dus de test gaat over HDMI.

En omdat hij niets aan het toeval wil overlaten laat hij het daar niet bij. Hij neemt ook het stekkerblok mee wat hij nu aan het testen is en een CineMike stereo EV om het mogelijke effect van de gemodificeerde PM-11S3 te ervaren. En nog de nodige kabels... Ik hoef waarschijnlijk niet te zeggen dat ik (alweer) erg benieuwd ben :music:

Nog 10 nachtjes slapen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op januari 14, 2017, 13:00:15

Annet (is nog steeds ziek, maar wel aan de beterende hand) en ik houden allebei niet van echte horror. We hebben blijkbaar wel een paar films die in dat genre liggen, maar we niet als zodanig hebben ervaren (1408, Cloverfield, Indentity, Underworld, e.d.). Zal voor jullie horrorfans wel niet in het genre thuishoren ;D
1408 is zeker wel aardig  ;)
Cloverfield is heel gaaf, maar geen horror hèhè.

Citaat van: HTip op januari 15, 2017, 17:09:12
Nog iets anders, we kunnen letterlijk al onze films opnieuw gaan bekijken. Gisteren wilde Annet een "makkelijke" film en werd het uiteindelijk "The day after tomorrow". Ze was benieuwd hoe ze de film zou beleven en hoe de openingsscene (snelle vlucht over het water en de ijsvlakte) zou gaan. Dat laatste ging zeker goed en over de beleving kan ik een heel lang verhaal vertellen, maar het kwam erop neer dat we het echt te doen hadden met de spelers. Je voelde als het ware de kou, de harde wind, het aanstormende water, het schip wat de straat binnen kwam varen, het breken van het glas, de turbulentie in het vliegtuig en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat ga ik jullie niet aandoen :D

Vanavond waarschijnlijk "2012" om dezelfde redenen :popcorn:
Cool!! Dat leest als twee enorm genietende mensen  :thumbs-up: Leuk om te lezen hoor. Het draait toch om het Genieten met die hoofdletter!

Citaat van: HTip op januari 17, 2017, 20:09:19
Nog 10 nachtjes slapen...
Spannend weer, erg leuk om te lezen. Ook interessant om het verschil tussen de stufe-modificatie-niveau's te gaan meemaken. Verwacht je een redelijk schokkend of belangrijk genuanceerd verschil mee te maken?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op januari 15, 2017, 16:57:57
Gisteren een paar testjes gedaan.

Goed bezig Philip. :thumbs-up:


Citaat van: HTip op januari 15, 2017, 16:57:57
SACD-lagen
Nico (MaximusAurelius) wil voor de M&G van 4 maart a.s. een opname laten horen, waarbij de CD-laag van de SACD beter is. Dus hij wilde weten of dat met de Marantz UD7007 mogelijk was.

Via de AB is het mogelijk om de laag uit te kiezen, maar tot op heden heb ik alleen de optie Multi (5.1) of Stereo (2.0) gebruikt. Gelukkig voor Nico is er ook nog de optie CD (2.0), dus test is geslaagd.

Voordat jullie vragen of ik kwalitatief verschil heb waargenomen, dat heb ik dus niet getest :D

Nog beter bezig geweest  :D.
De cd laag daar gaat het om bij dat album. Eigenlijk alle Analogue Productions. Ben benieuwd. Het album ligt al klaar  ;D

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

vik

Ik heb er zin in Philip en ben benieuwd wat het zal brengen.

Klopt de DBT-3313 is digitaal identiek maar de behuizing van de DBT heeft een wat betere demping.

De CineMike  Advance Acoustic X-A 160 eindversterker gaat dan ook mee. Wat ik ook graag zou willen doen is experimenteren met en zonder de CA platen. Tenminste als jij dat goed vindt natuurlijk  :angel:


Citaat van: HTip op januari 17, 2017, 20:09:19
Dat is wel de bedoeling, anders is het geen upgrade :D

Over upgrades gesproken, volgende week zaterdag komt Viktor langs met CineMike's huidige referentiespeler om het verschil tussen stufe 2 (mijn modificatieniveau) en stufe 4 te testen. Volgens mij heeft Viktor de Denon DBT-3313 en die is digitaal gelijk aan de Marantz UD-7007, dus de test gaat over HDMI.

En omdat hij niets aan het toeval wil overlaten laat hij het daar niet bij. Hij neemt ook het stekkerblok mee wat hij nu aan het testen is en een CineMike stereo EV om het mogelijke effect van de gemodificeerde PM-11S3 te ervaren. En nog de nodige kabels... Ik hoef waarschijnlijk niet te zeggen dat ik (alweer) erg benieuwd ben :music:

Nog 10 nachtjes slapen...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Citaat van: Maikel_audionerd op januari 18, 2017, 09:02:35
1408 is zeker wel aardig  ;)
Cloverfield is heel gaaf, maar geen horror hèhè.
Volgens MyMovies is het ook een beetje horror. Dan kun je denken aan de scene in de tunnel ;D

Citaat
Cool!! Dat leest als twee enorm genietende mensen  :thumbs-up: Leuk om te lezen hoor. Het draait toch om het Genieten met die hoofdletter!
Dat heb je goed gelezen! Genieten is écht met een hoofdletter G :pompom:

Citaat
Spannend weer, erg leuk om te lezen. Ook interessant om het verschil tussen de stufe-modificatie-niveau's te gaan meemaken. Verwacht je een redelijk schokkend of belangrijk genuanceerd verschil mee te maken?
Ik heb de vergelijking tussen niet gemodificeerd, stufe 1 en stufe 2 meegemaakt bij CineMike. Dat verschil was niet subtiel te noemen. Daarnaast stufe 4 wel ervaren bij een test, maar dat was de test van een receiver en de bron is toen niet gewisseld.

Eerlijk gezegd dus geen idee wat ik kan verwachten. CineMike kennende is het zeker goed waarneembaar, maar of het de investering waard is moeten we natuurlijk voor onszelf uitmaken. Voordeel van stufe 4 is ook dat de XLR-uitgang er ook (veel) baat bij heeft. Zeker spannend, nu nog maar 8 nachtjes slapen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 18, 2017, 17:59:51
Goed bezig Philip. :thumbs-up:

Nog beter bezig geweest  :D.
De cd laag daar gaat het om bij dat album. Eigenlijk alle Analogue Productions. Ben benieuwd. Het album ligt al klaar  ;D
:blush: Ben ook benieuwd. Zou misschien ook leuk zijn om te kijken, nou ja luisteren ;D, wat het verschil is tussen de SACD-stereo laag en de CD-laag.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#16660
Citaat van: vik op januari 19, 2017, 21:17:11
Ik heb er zin in Philip en ben benieuwd wat het zal brengen.

Klopt de DBT-3313 is digitaal identiek maar de behuizing van de DBT heeft een wat betere demping.

De CineMike  Advance Acoustic X-A 160 eindversterker gaat dan ook mee. Wat ik ook graag zou willen doen is experimenteren met en zonder de CA platen. Tenminste als jij dat goed vindt natuurlijk  :angel:
Ik ben ook benieuwd wat de test gaat brengen. Wist overigens niet dat de Denon een betere behuizing had. Ik heb de Marantz gekozen vanwege de match met de PM-11S3 (volledig gebalanceerd via XLR) en de ALR/Jordan.

Heb ik die EV van Advance Acoustic al gehoord, toen jij een versterker had meegenomen naar Jan?

Testen zonder de CA-platen mag natuurlijk, maar daar kom je denk ik snel van terug ;D De Note 9 blijft wel gewoon lekker op die CA plaat staan ;D

En natuurlijk heb ik er ook weer zin in :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Ik ben niet van plan om je speakers te verplaatsen hoor.. gewoon nieuwsgierig naar het effect onder de apparatuur  :)

Ik denk niet dat jij de versterker al hebt gehoord. Bij Jan kan ik mij niet herinneren dat ik een versterker heb meegenomen behalve de M8 Aurum eindversterker. Dat was een orginele om op zijn huiskamer set te proberen.





Citaat van: HTip op januari 19, 2017, 22:00:10
Ik ben ook benieuwd wat de test gaat brengen. Wist overigens niet dat de Denon een betere behuizing had. Ik heb de Marantz gekozen vanwege de match met de PM-11S3 (volledig gebalanceerd via XLR) en de ALR/Jordan.

Heb ik die EV van Advance Acoustic al gehoord, toen jij een versterker had meegenomen naar Jan?

Testen zonder de CA-platen mag natuurlijk, maar daar kom je denk ik snel van terug ;D De Note 9 blijft wel gewoon lekker op die CA plaat staan ;D

En natuurlijk heb ik er ook weer zin in :pompom:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Citaat van: vik op januari 20, 2017, 21:44:48
Ik ben niet van plan om je speakers te verplaatsen hoor.. gewoon nieuwsgierig naar het effect onder de apparatuur  :)
Was maar een geintje [emoji2] Wordt een goede fitness-oefening. 1 tilt het apparaat op en de ander haalt de plaat eronder uit en weer terug ;D

Citaat
Ik denk niet dat jij de versterker al hebt gehoord. Bij Jan kan ik mij niet herinneren dat ik een versterker heb meegenomen behalve de M8 Aurum eindversterker. Dat was een orginele om op zijn huiskamer set te proberen.
Misschien ben ik in de war... Ik kan me nog iets herinneren dat ik een CA plaat had meegenomen en jij een versterker. Was nog voordat jij CineMike Benelux was. Bartok kwam toen ook nog even "meehelpen" :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier aan het rondneuzen was  ;D

Goed te zien dat de hobby nog niet verminderd is (eerder toegenomen?  ;) ). 

Mooie upgrade ook naar de X7000 zo te lezen. Zelf heb ik de H990 nog in bezit en het begint ook te jeuken.

Grtz David.


Jean Sibelius

Citaat van: HTip op januari 19, 2017, 21:48:53
Zeker spannend, nu nog maar 8 nachtjes slapen :D
Ondertussen nog maar 3 nachtjes slapen... :)

Ben benieuwd of er nog verschillen waarneembaar zijn. Het zal sowieso een leuke dag worden, dus have fun! ;D

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: DD2 op januari 25, 2017, 16:44:31
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier aan het rondneuzen was  ;D

Goed te zien dat de hobby nog niet verminderd is (eerder toegenomen?  ;) ). 

Mooie upgrade ook naar de X7000 zo te lezen. Zelf heb ik de H990 nog in bezit en het begint ook te jeuken.

Grtz David.
Hoi David, leuk dat je weer een keer in mijn topic langs komt. Voor de kerst heb ik alle verslagen van de M&G's verzameld in een boek en kwam natuurlijk ook die van jou tegen. Was erg leuk om weer te lezen.

Ja, ik blijf natuurlijk HTip, dus eigenlijk nooit klaar ;D De X7000 in CineMike-uitvoering is echt fantastisch. Is een waardige upgrade van de HD950. En geluidstechnisch klinkt het hier ook allemaal verfijnder en krachtiger. En dat gaat binnenkort nog veranderen, met de modificatie van de PM-11 :music:

Citaat van: Jean Sibelius op januari 25, 2017, 19:55:53
Ondertussen nog maar 3 nachtjes slapen... :)

Ben benieuwd of er nog verschillen waarneembaar zijn. Het zal sowieso een leuke dag worden, dus have fun! ;D

Groeten, Jan
Inderdaad nog maar 3 nachtjes slapen. Ook voor jou met je test met de Goldmund-versterkers. Dus jij ook have fun! ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Een tijdje geleden had ik iets geschreven over een niet-stereo/niet-HT-aanwinst. Gisteren is dat definitief geworden en worden Annet en ik de trotse eigenaren van een prachtige Zwitserse Witte Herder. Gisteravond (nog geen dag na de geboorte) hebben we de pupjes op de hand mogen hebben en het was vertederend, schattig en gewoonweg fantastisch. Over 9 weken is het zover en dan wordt de Chamber of Dreams wat minder vaak bezocht ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Haha ik wist het.! Een huisdier! Gefeliciteerd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

SV..S

Citaat van: HTip op januari 25, 2017, 21:00:08
Over 9 weken is het zover en dan wordt de Chamber of Dreams wat minder vaak bezocht ;D

Hoezo, is fikkie daar niet welkom dan? Lekker een beetje rondrouzen  :D

Gefeliciteerd, leuk hoor!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

#16669
Citaat van: Etiennevh op januari 25, 2017, 21:06:12
Haha ik wist het.! Een huisdier! Gefeliciteerd!
Dank je Etienne! Ik wist niet meer of ik tijdens de M&G er over had gehad, maar 2 dagen later zaten we bij de fokker om kennis te maken en dat klikte heel goed. Het zijn echt prachtige honden. Gisteravond toen de pupjes wat geluid maakten stonden de andere honden met hun neus tegen de deur om te kijken wat daar aan de hand was.

Citaat van: SV..S op januari 25, 2017, 21:12:17
Hoezo, is fikkie daar niet welkom dan? Lekker een beetje rondrouzen  :D

Gefeliciteerd, leuk hoor!
Dank je Jos! Lijkt me beter dat de CoD voorlopig off-limits is ;D We hebben vanaf de dag dat hij hier is ook wel andere dingen te doen denk ik zo... :unsure: Het is belangrijk dat we in de eerste weken zoveel mogelijk bij hem zijn en hij ons leert vertrouwen, maar dat gaan we allemaal ontdekken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Lief! Gefeliciteerd met de nieuwe "upgrade"  :inlove:


Citaat van: HTip op januari 25, 2017, 21:00:08
Een tijdje geleden had ik iets geschreven over een niet-stereo/niet-HT-aanwinst. Gisteren is dat definitief geworden en worden Annet en ik de trotse eigenaren van een prachtige Zwitserse Witte Herder. Gisteravond (nog geen dag na de geboorte) hebben we de pupjes op de hand mogen hebben en het was vertederend, schattig en gewoonweg fantastisch. Over 9 weken is het zover en dan wordt de Chamber of Dreams wat minder vaak bezocht ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maximus_Aurelius

Proficiat met jullie aanwinst. Flink goed africhten dat hij of zij goed waakt over the chamber  ;D.

Uiteraard niet te goed africhten want anders kunnen er geen M&G meer plaatsvinden. Komt men er niet meer in of uit  :D.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maikel_audionerd

Gefeliciteerd met jullie nieuwe pup, leuk zeg!
Veel plezier dit weekend
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

frankp

Wordt dit dan voortaan de playlist tijdens een M&G:

Beethoven
Lady & de Vagebond
101 Dalmatiërs
Turner & Hooch
Benji
Air Bud
Lassie

:D :D :D

Maar alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Maximus_Aurelius

Citaat van: frankp op januari 26, 2017, 07:41:21
Wordt dit dan voortaan de playlist tijdens een M&G:

Beethoven
Lady & de Vagebond
101 Dalmatiërs
Turner & Hooch
Benji
Air Bud
Lassie

:D :D :D

Maar alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

:D :D
Marley and Me
K9
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.