Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

LuPo

HTip

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2016, 10:54:28
Heb je nog steeds je Japanner? 😁😄
Jij mag niet raden, want jij weet wat ik heb gereden ;D
Maar ja, of je daarmee weet wat ik nu rijd :unsure:

Citaat van: LuPo op september 20, 2016, 13:28:26
:D
Ik had meer pogingen verwacht, maar dit is blijkbaar minder leuk dan een HT-upgrade ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ben weer terug. Was erg gezellig met Viktor en weer veel geleerd. En heb nu ook de planning gezien en de X7000 is in de planning 1 week eerder gezet. Een andere klant krijgt de X7000 toch pas eind oktober, dus mocht die van mij in zijn plaats. Sowieso dus een productieve dag :pompom: Als alles meezit (ook met de modificaties van andere klanten die nu worden uitgevoerd) en de Denon X7200 nog deze maand wordt geleverd, dan zou ik in de 2e week van oktober alle upgrades mogen verwachten.

Ook gehad over de verschillen in projectoren en de persoonlijke voorkeur van de medewerker van CineMike was de X7000 CM boven de Sony VW520 en de Epson LS10000. Vanwege de bouwkwaliteit, de panelen en de zwartwaarden. Zelfs boven de Sony VW5000 :o ondanks dat de panelen van de Sony sneller zijn.

Kortom, het beeld en geluid in de Chamber of Dreams gaat nóg beter worden :music: :popcorn: 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

luuk123456

Klinkt als `n schitterende dag!
Dan weet je nu wel dat je goed zit met de keuze voor de X7000 lijkt me ;D

Subaru? :laugh:
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Citaat van: luuk123456 op september 20, 2016, 16:38:44
Klinkt als `n schitterende dag!
Dan weet je nu wel dat je goed zit met de keuze voor de X7000 lijkt me ;D
Was zeker erg leuk. Ze hebben zoveel kennis daar over de technische kant van geluid. Heb wat geleerd over het effect van schakelende voedingen op het geluid. En dat ze die verschillen allemaal (kunnen) meten en ook doen. Ook is me duidelijk geworden dat de Marantz PM-11S3 een hele goede versterker is en reeds een goede voeding heeft. In het verleden hebben ze een keer een S2 gemodificeerd, dus mogelijkheden voor de S3 zijn er zeker, maar dat is iets voor volgend jaar.

En je hebt gelijk dat ik nu écht zeker weet dat we de juiste keuze hebben gedaan. Als men deze projector zelfs verkiest boven de (veel) duurdere projectoren dan geeft dat een goed gevoel. Ben zo benieuwd wat we over een aantal weken mogen gaan beleven. En de dagen worden weer korter dus de tijd buiten wordt met de dag minder. En dat vind ik niet zo erg ;D

Citeer
Subaru? :laugh:
Nope, ook geen Subaru :laugh:
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op september 20, 2016, 16:23:51
Jij mag niet raden, want jij weet wat ik heb gereden ;D
Maar ja, of je daarmee weet wat ik nu rijd :unsure:
Ik had meer pogingen verwacht, maar dit is blijkbaar minder leuk dan een HT-upgrade ;D

Audi?

HTip

Citaat van: LuPo op september 20, 2016, 17:22:17
Audi?
Nope ook niet, mijn rijstijl past daar niet bij. Rustig en afstand houden tot mijn voorganger :tongue2:
Showcase - Topic

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

HTip

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2016, 17:40:24
Is wel in het verlengde van Audi OOOOOOOOO
Ik snap je meestal wel, maar deze even niet... :unsure:
Showcase - Topic

sparda

Hmmm, Volvo?

Erg mooie upgrades in het vooruitzicht trouwens!!! Ik ben nog in tijwfel over de X5000, Epson TW9300 of een Epson LS10000 demo (als er nog eens eentje vrijkomt... :D) Ziet er in ieder geval mooi in orde uit daarzo! :D
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Peerless Monster

Citaat van: HTip op september 20, 2016, 17:42:16
Ik snap je meestal wel, maar deze even niet... :unsure:

Je moet me ook Live zien 😉

Audio... Maar dan met een hele lange o. Audi-o.
Oh daar moet je audi rijder voor zijn 😄
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

HTip

Citaat van: sparda op september 20, 2016, 18:35:23
Hmmm, Volvo?
Helaas, ook niet

Citeer
Erg mooie upgrades in het vooruitzicht trouwens!!! Ik ben nog in tijwfel over de X5000, Epson TW9300 of een Epson LS10000 demo (als er nog eens eentje vrijkomt... :D) Ziet er in ieder geval mooi in orde uit daarzo! :D
Dank je! Persoonlijk zou ik voor de JVC gaan. De zwartwaarden die een JVC-projector kan halen (zonder een automatische iris) zijn gewoon heel erg goed. En die contrastratio is de basis voor de kleurechtheid. Het blijft persoonlijk, maar ik hoor het bewegen van de iris bij donkere (iris wordt kleiner) en lichte (iris wordt groter) bij stille scenes. Dan liever alleen het zachte ruisen van een ventilator of beter nog helemaal geen geluid, behalve uit de speakers ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2016, 19:00:03
Je moet me ook Live zien 😉

Audio... Maar dan met een hele lange o. Audi-o.
Oh daar moet je audi rijder voor zijn 😄
:clapping: Dan snap ik je grapjes idd wel ;D

Ik heb ook prachtige audio in mijn auto (Match/Hertz), maar het is beslist geen Audi ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Ik weet ook wat je gereden hebt en die auto heb je een tijdje gehad en vaak is men dan wel tevreden over het merk en stapt men niet gauw over. Daarbij heb je eens geroepen dat je .flac in de auto afspeelt, de USB audio systemen van Toyota ondersteunen dat. Mijn gok in deze wordt een Toyota Prius (Hybrid), die past uitstekend bij je rijstijl en is tevens nog zuinig ook, iets wat jij ook kunt waarderen in een auto.

Wat betreft je upgrades, ik ben heel erg benieuwd hoe je 3D gaat ervaren. Ik vind het zelf niets, heb pas 1 echt goede 3D film gezien (The Force Awakens) maar echt warm krijg ik het niet van 3D. Helaas zijn alle IMAX films in Pathé (ga regelmatig naar een première, heb een vip Pathé Unlimited kaart) allemaal in 3D.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september 20, 2016, 19:32:40
Ik weet ook wat je gereden hebt en die auto heb je een tijdje gehad en vaak is men dan wel tevreden over het merk en stapt men niet gauw over. Daarbij heb je eens geroepen dat je .flac in de auto afspeelt, de USB audio systemen van Toyota ondersteunen dat. Mijn gok in deze wordt een Toyota Prius (Hybrid), die past uitstekend bij je rijstijl en is tevens nog zuinig ook, iets wat jij ook kunt waarderen in een auto.
Goed onthouden allemaal, maar het is geen Toyota meer en zeker geen Prius :devil: Op vakantie in Oostenrijk het laatste model gezien en wat een lelijke auto hebben ze er nu weer van gemaakt. Bovendien komen ze in de bergen geen meter vooruit. Boven de 1500m hebben de hybride motoren alleen nog de verbrandingsmotor en met een klein benzinemotortje sta je dan gauw stil. Maar ik ben er dan wel snel voorbij ;D

Citeer
Wat betreft je upgrades, ik ben heel erg benieuwd hoe je 3D gaat ervaren. Ik vind het zelf niets, heb pas 1 echt goede 3D film gezien (The Force Awakens) maar echt warm krijg ik het niet van 3D. Helaas zijn alle IMAX films in Pathé (ga regelmatig naar een première, heb een vip Pathé Unlimited kaart) allemaal in 3D.
Ben ik ook benieuwd naar. Met de kit kan ik het leuk uitproberen. Is het niets verkoop ik het allemaal weer. In ieder geval vandaag gehoord dat de RF-module geen storing genereert i.t.t. tot de IR-modules. En de brillen zijn de laatste versie. Beter is er op dit moment ook niet.

De X7000 heeft ook genoeg licht om een goede weergave te kunnen doen. Vaak is 3D ook te donker en gaan details verloren. Maar we gaan het zien.

Wordt vervolgd ergens in oktober ;)
Showcase - Topic

Claudio

Ha HTip,

Tijdje uit het oog verloren, maar pas vandaag zag ik dat je weer een tijdje online bent.
En weer druk bezig zie ik.  ;)
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Vik

Leuk om elkaar weer te treffen Philip. De DD 18 staat en ik heb niks hoeven tillen.  :D
Alles staat er nu behalve de AVR-X7200 maar dat zal eind deze maand wel los lopen. Aftellen geblazen  ^^

Mooi project plus een nieuwe mooie auto. Het leven is goed in België  :P

Citaat van: HTip op september 20, 2016, 07:22:24
Operatie DD-18 CineMike 8)

De DD-18 staat rustig te wachten op de transportplank voor wat gaat komen

Het professionele transportsysteem ;D en de DD-18 op zijn plaats

Afdekken met een doek en een bagagenet. Handig zo'n railsysteem met verplaatsbare haken :thumbs-up:

En helemaal klaar voor transport naar CineMike. De stoelen konden zelfs weer teruggeklapt worden. Eén ding is zeker, die kan nergens heen! Nu voor de volgende uitdaging en dat is hem weer uit de auto krijgen bij CineMike, maar daar zijn we met z'n 3-en...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: Claudio op september 20, 2016, 20:11:29
Ha HTip,

Tijdje uit het oog verloren, maar pas vandaag zag ik dat je weer een tijdje online bent.
En weer druk bezig zie ik.  ;)
Ha Claudio,

Ik ben een tijdje heel druk bezig geweest met andere zaken en daardoor waren alle hobbies en dus ook het forum helaas naar de achergrond verschoven. Was ook een beetje het plezier kwijt in de fora, maar kon toen gelukkig nog wel regelmatig genieten van onze bioscoop.

Nu heb ik het plezier weer teruggevonden en meteen heeft het upgradevirus de kop opgestoken, en niet zo'n beetje ;D En de rest heb je waarschijnlijk al gelezen in de afgelopen pagina's ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: vik op september 20, 2016, 22:08:26
Leuk om elkaar weer te treffen Philip. De DD 18 staat en ik heb niks hoeven tillen.  :D
Alles staat er nu behalve de AVR-X7200 maar dat zal eind deze maand wel los lopen. Aftellen geblazen  ^^

Mooi project plus een nieuwe mooie auto. Het leven is goed in België  :P

Vond het ook leuk om je weer live te spreken. En weer een hoop geleerd :thumbs-up:
Dank zij de hulkin :wub: en Frank heb je inderdaad geen fysieke arbeid moeten leveren met de DD-18. Maar misschien wel met de versterkers? Is het daarmee nog gelukt?

Fijn om te zien dat mijn project is ingepland. Had niet gedacht dat de X7200 6 mandagen werk was en de X7000 zelfs nog meer :o En dan maar te zwijgen over de AV8802. Geen wonder dat je modificaties zo ver van te voren moet inplannen.

Ik ga zeker aftellen. Misschien de countdown timer weer in het leven roepen :clapping:

Auto heb ik al sinds juni vorig jaar (vorig jaar zou ik dan ook geen budget voor de upgrades hebben gehad :-X), want die was nodig aan vervanging toe. Had meer dan 210k gelopen en een aantal onderdelen waaronder de turbo moesten worden vervangen. Inruilen op een ander was een betere optie dan repareren.
Showcase - Topic

VlisChris

Hm.
Hier op de iPad doen je foto's het niet.
Jammer. Had graag meegedaan :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Peerless Monster

Citaat van: Christiaan S op september 20, 2016, 22:55:29
Hm.
Hier op de iPad doen je foto's het niet.
Jammer. Had graag meegedaan :D

Op de mac ook niet...
Laat Jeroen er anders even naar kijken Chris? ;)

VlisChris

Ze staan in een Google group zo te zien.
Misschien dat het probleem daar zit :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

michel69

Citaat van: Peerless Monster op september 20, 2016, 23:10:02
Op de mac ook niet...
Laat Jeroen er anders even naar kijken Chris? ;)

Ik zie de foto's ook niet........hou wel van een gokje wagen ;) ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 -Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-- Audioquest pearl 4x

HTip

Ik had vroeger Picasa die was gekoppeld aan picasaweb. Dat ondersteunt Google niet meer en is gemigreerd naar Google+. Echt een hele verbetering :nopompom:
Was al een hele klus om ze te uploaden, maar nu zijn ze ook nog niet zichtbaar. Grrrrr :devil:

Heb net even gekeken en naar het schijnt moet ik vanuit Google Photos een link genereren. Ik zal er vanavond even naar kijken. Ik zit er overigens niet op te wachten om mijn foto's te moeten verplaatsen naar een andere site, want dan moet ik al mijn foto's aanpassen en zoals jullie weten zijn er dat nogal wat :D
Showcase - Topic

HTip

Heb van alles geprobeerd met Google en niets werkt :nopompom: Ik heb nu iets anders geprobeerd, maar voordat ik verder ga wil ik even weten of jullie de 2 eerste foto's kunnen zien. Als dat het geval is (iOS, iMac, Win10, Samsung, etc.) dan zal ik de andere foto's ook plaatsen.
Showcase - Topic