Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RalphH

Citaat van: denoontje op maart 29, 2014, 08:19:03
hee tof ik sta er ook tussen \0/  ben wel erg benieuwd.

w00t!! Ikke ook.

(Beetje late reactie, zijn net terug uit Brasiiil)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Citaat van: RalphH op april  4, 2014, 21:50:28
w00t!! Ikke ook.

oho al weer terug...dat gaat snel...spreek je snel weer een keer bij MT.
Tof dat we weer mogen he?

HTip

Citaat van: RonG op april  4, 2014, 09:27:03
Klopt ;D, maar sinds mijn bezoek is er wel heeeel veel veranderd :).

Ik ben zeer zeker ook tevreden met mijn ruimte, vanavond weer genieten :popcorn: :popcorn:
Zoveel veranderd is er niet ;) Jij was erbij toen Rens de CA plaat heeft geïntroduceerd, maar toen had ik de PM15 al. Dus feitelijk alleen de platen en de PM11. Alleen is dat een wereld van verschil :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: RalphH op april  4, 2014, 21:50:28
w00t!! Ikke ook.

Ola! Jij en Thuur kan ik niet los van elkaar zien ;D Bij jouw M&G was Thuur er. Jullie waren hier ook samen. Overigens vlak voordat ik de PM15 kreeg dus jullie gaan wel een verschil horen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RalphH

Denk niet dat ik me nog exact kan herinneren hoe het destijd klonk, maar ongetwijfeld heb je weer een aantal slagen gemaakt, ben benieuwd.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: RalphH op april  6, 2014, 16:27:31
Denk niet dat ik me nog exact kan herinneren hoe het destijd klonk, maar ongetwijfeld heb je weer een aantal slagen gemaakt, ben benieuwd.
Dat zou ook erg knap zijn ;) Dus om je geheugen op te frissen kan je de verslagen nog eens lezen. Je kan ze vinden in mijn vernieuwde M&G-overzicht op pagina 1.

De CA-platen en de aparte stereoversterker, eerst de PM-15 en nu de PM-11, zijn zeker een grote verbetering geweest, maar dat kan je dus dit jaar zelf een keer ervaren...
Showcase - Topic

Skyfox

Citaat van: HTip op maart 28, 2014, 14:55:29
Jij bent redelijk recent (november 2012) hier geweest. En ondanks dat ik het toen al heel erg aardig voor elkaar had (lees je eigen verslag maar door ;)) klinkt het nu zoveel beter :pompom: Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaart. Ik zal weer Crazy en Katie Melua laten horen...

Seal en Katy...  :wub:

Ik weet me nog levendig te herinneren hoe enorm onder de indruk ik was was Crazy. Echt bizar hoe góed dat klonk. Zoveel detail en gevoel. Nu ik dit type krijg ik er, anderhalf jaar na dato, nog een smile van op m'n gezicht. Ik weet nog dat je zei dat we het nummer vast van de radio kenden, maar dat we deze versie niet terug zouden herkennen. Zo plat dat de radio is, zo vol, dynamisch, dramatisch was jouw versie.  :pompom:

Ik heb nog naar dat special edition album gezocht destijds, maar nergens te krijgen. Maar het was dacht ik ook een SACD en DVD-A, toch?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Ben weer terug van een weekendje weg in het prachtige Brugge. Annet en ik hebben daar onze 23 jaar samen gevierd :wub: Veel gewandeld, lekker gegeten, fijne kamer met vriendelijke mensen. O ja, ook iets teveel chocolade gehad, maar ja, daar staat Brugge bekend om :P

Citaat van: skyfox op april  7, 2014, 15:54:12
Seal en Katy...  :wub:

Ik weet me nog levendig te herinneren hoe enorm onder de indruk ik was was Crazy. Echt bizar hoe góed dat klonk. Zoveel detail en gevoel. Nu ik dit type krijg ik er, anderhalf jaar na dato, nog een smile van op m'n gezicht. Ik weet nog dat je zei dat we het nummer vast van de radio kenden, maar dat we deze versie niet terug zouden herkennen. Zo plat dat de radio is, zo vol, dynamisch, dramatisch was jouw versie.  :pompom:

Ik heb nog naar dat special edition album gezocht destijds, maar nergens te krijgen. Maar het was dacht ik ook een SACD en DVD-A, toch?

Leuk dat je dat nog zo goed kan herinneren en mooie woorden weer :wub: In de nieuwe configuratie is de CD van Seal nog niet in de speler geweest :-X Zal ik binnenkort eens doen...

De hi-resversie was een DVD-A, maar die is niet meer verkrijgbaar. Ik zou die ook graag aan mijn verzameling toevoegen, maar niet voor woekerprijzen...
Showcase - Topic

clockwork

Citaat van: HTip op april  8, 2014, 06:17:13
Ben weer terug van een weekendje weg in het prachtige Brugge. Annet en ik hebben daar onze 23 jaar samen gevierd :wub: Veel gewandeld, lekker gegeten, fijne kamer met vriendelijke mensen. O ja, ook iets teveel chocolade gehad, maar ja, daar staat Brugge bekend om :P

Leuk dat je dat nog zo goed kan herinneren en mooie woorden weer :wub: In de nieuwe configuratie is de CD van Seal nog niet in de speler geweest :-X Zal ik binnenkort eens doen...

De hi-resversie was een DVD-A, maar die is niet meer verkrijgbaar. Ik zou die ook graag aan mijn verzameling toevoegen, maar niet voor woekerprijzen...

Welkom terug! Gefeliciteerd met jullie jubileum.
Jammer dat je je kamer moest delen met anderen. Tsja, dat heb je met zo'n jeugdherberg.  ;D

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Vik

Philip en Annet gefeliciteerd  :pompom:  :coffee:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Etiennevh

Gefeliciteerd beiden! Nog een lekker biertje geproefd bij de Garre of alleen maar chocola etc.? ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

RonG

Peerless Monster

Welkom terug Philip in de gewone wereld zonder chocolade!
Van harte gefeliciteerd met jullie 23e jaar.
En nog steeds verliefd op elkaar! ;D Heerlijk.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

VlisChris

Citaat van: clockwork op april  8, 2014, 08:53:41

Jammer dat je je kamer moest delen met anderen. Tsja, dat heb je met zo'n jeugdherberg.  ;D

ROFLOL

HTip

Thanks guys voor de felicitaties en leuke reacties, ook namens Annet :wub:

Citaat van: clockwork op april  8, 2014, 08:53:41
Heel scherp! In een jeugdherberg worden wij niet meer binnengelaten ;D Wij hadden voor ons 2-tjes een prachtige kamer in een B&B met hemelbed, grote badkamer met jacuzzi en een apart zitgedeelte. Lag op loopafstand van het centrum, dus de auto is niet van zijn plaats geweest.

Citaat van: Etiennevh op april  8, 2014, 09:18:17
Nog een lekker biertje geproefd bij de Garre of alleen maar chocola etc.? ;)
Zoals je waarschijnlijk (nog) weet drink ik geen bier ;), maar Annet heeft een Straffe Hendrik, een triple uit de lokale brouwerij, geprobeerd. Was een heerlijk biertje volgens haar, maar wel wat zwaar ;) Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken, integendeel ;D

Ik heb het bij chocolademelk, chocolademousse, pralines, e.d. gehouden :P

Citaat van: Peerless Monster op april  8, 2014, 09:37:34
Welkom terug Philip in de gewone wereld zonder chocolade!
En nog steeds verliefd op elkaar! ;D Heerlijk.
:wub: dat valt je elke keer op als je hier bent, hé? ;D is ook zo :wub:

Annet was trouwens een keer wezen shoppen in Hasselt en kwam toen thuis met een heerlijke doos pralines van Neuhaus, de bedenker ervan en die kan je dus overal in België krijgen ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Er is weer genoeg gebeurt hier Philip! Dat die UD7007 maar snel mag komen want zo te lezen is dit een goede match! Ik post niet zo heel veel meer maar lees nog steeds lekker mee.

En natuurlijk van harte met deze mooie mijlpaal, ik hoop dat ik dat ooit mag evenaren ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Philip & Annet gefeliciteerd met jullie 23 jaar samen zijn.
Moet wel zeggen dat Annet smaak heeft, een lekkere Straffe Hendrik tripel  :clapping:. Volgende keer de quadrupel proberen  ;).

België en chocolade zijn aan elkaar verbonden net zoals België en hun speciaalbieren  :pompom:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Skyfox

Gefeliciteerd met jullie 23 jarig samenzijn! Zo te lezen hebben jullie het heerlijk gevierd.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: Madhouse op april  8, 2014, 18:30:46
Er is weer genoeg gebeurt hier Philip! Dat die UD7007 maar snel mag komen want zo te lezen is dit een goede match! Ik post niet zo heel veel meer maar lees nog steeds lekker mee.

En natuurlijk van harte met deze mooie mijlpaal, ik hoop dat ik dat ooit mag evenaren ;)
Thanks Roy! Gewoon bij Femke blijven en dan zie ik helemaal geen probleem ;D

De UD7007 gaat zeker een goede match zijn, zowel qua looks als geluid. Ik heb een offerte gevraagd voor een UD7007 met de tuning voor de voeding, het digitale board én het analoge board, zodat de XLR-uitgang nóg beter gaat klinken dan die nu al deed. Dat laatste moet nog ontwikkeld worden, maar ik heb geen haast. Het klinkt nu ook al fantastisch :music:

Citaat van: Maximus_Aurelius op april  8, 2014, 19:31:23
Philip & Annet gefeliciteerd met jullie 23 jaar samen zijn.
Moet wel zeggen dat Annet smaak heeft, een lekkere Straffe Hendrik tripel  :clapping:. Volgende keer de quadrupel proberen  ;).

België en chocolade zijn aan elkaar verbonden net zoals België en hun speciaalbieren  :pompom:
Dank je Nico! Annet heeft zeker smaak :coffee: Ze heeft ook niet voor niets voor mij gekozen :tongue2:
Ik denk overigens dat ze de triple zwaar genoeg vond ;D

Citaat van: RubenV. op april  8, 2014, 20:31:40
Gefeliciteerd Philip & Annet!  :pompom: :pompom:
Dank je Ruben!

Citaat van: skyfox op april  9, 2014, 08:23:42
Gefeliciteerd met jullie 23 jarig samenzijn! Zo te lezen hebben jullie het heerlijk gevierd.
Dank je Richard! We hebben het echt heel erg naar onze zin gehad. Mocht je ooit een stedentrip willen doen en niet al te ver willen reizen is Brugge echt een aanrader :thumbs-up:
Showcase - Topic

Madhouse

Ik was wel van plan om bij Femke te blijven dus dat moet goed komen :wub:

Dat het nu al fantastisch klinkt geloof ik graag, dat was het voor de PM11 al. Met de UD7007 gaat dat alleen maar beter worden al kan ik me er nog niets bij voorstellen want de Oppo is ook al een fantastische bron. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de PM11 in jouw ruimte samen met de nieuwe platen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LuPo

Etiennevh

Citaat van: HTip op april  8, 2014, 17:13:01
Zoals je waarschijnlijk (nog) weet drink ik geen bier ;), maar Annet heeft een Straffe Hendrik, een triple uit de lokale brouwerij, geprobeerd. Was een heerlijk biertje volgens haar, maar wel wat zwaar ;) Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken, integendeel ;D

Ik heb het bij chocolademelk, chocolademousse, pralines, e.d. gehouden :P
Haha heel goed van Annet! Straffe Hendrik Tripel is inderdaad heerlijk, mijn winterkratje is op  :blush: Moet nodig weer wat nieuws halen ;)

Dan zit je overigens in Brugge goed! Ik ben geen chocolade eter maar daar heb ik wel HEEL erg lekkere bonbons geproefd..En wafels met aardbeien en slagroom  :pompom:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto