Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Philip morgen is het zover dat de diamond plaatjes komen :D. Ga je ze gelijk plaatsen of doe je het rustig aan ;).

Volgens mij weet ik het antwoord al maar ik vraag het toch eventjes :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Bedankt allemaal! Leuk weer hoe jullie met me meeleven :wub:

Citaat van: Peerless Monster op april 12, 2013, 13:35:04
Spannend!! ;D
Zeker! Jij kunt het beste inschatten wat ik morgen ga meemaken ;D

Citaat van: Bas Akkerman op april 12, 2013, 13:39:07
Leuk hoor. Wederom ben ik erg benieuwd naar hoe het uit zal pakken, anders jij wel!.

Met zo'n sweep kijk ik altijd naar buiten om te kijken hoe die vrachtwagen nou weer op de 4e etage is beland. ;D
:clapping: Inderdaad anders ik wel! :thumbs-up:

Citaat van: LuPo op april 12, 2013, 13:41:44
Ga je eerst een meting doen voor de platen en dan vervolgens opnieuw met de platen?
Dat is wel de bedoeling. Ik heb het sterke vermoeden dat ik het in de karakteristiek van de DD18 ga zien. Even onder voorbehoud dat ik het technisch allemaal voor elkaar krijg ;)

Citaat van: WickedGame op april 12, 2013, 14:55:16
Philip leuke vermelding bij HTS :)

En benieuwd hoe de Diamond project zijn afronding gaat krijgen. Spannend weer ;)
Vond ik echt bijzonder, als redelijk nieuwe member. En spannend? Nee hoor... Hey Pinokkio, you wanna watch that nose man! ;D

Citaat van: RonG op april 12, 2013, 15:12:34
it giet oan :D
Hoop dat het iets warmer is ;D

Citaat van: Maximus_Aurelius op april 12, 2013, 19:11:31
Philip morgen is het zover dat de diamond plaatjes komen :D. Ga je ze gelijk plaatsen of doe je het rustig aan ;).

Volgens mij weet ik het antwoord al maar ik vraag het toch eventjes :D
Ik denk dat ik eerst een stapel van 10 platen maak, dan een tijdje ernaar ga kijken. Dan ze eens uitspreiden over de vloer en weer een tijd ernaar kijken. Dan eens kijken of ze rechtop tegen de muur blijven staan en ook daar weer een tijdje naar kijken... Ehm... toch maar niet... :D

Ik ga het denk ik wel gefaseerd doen. Als eerste de platen onder alle componenten en de fronts. Dan lekker stereo luisteren... en luisteren... en luisteren... :music: Als ik dan weer met beide voetjes op de grond ben :D de rest plaatsen en dan lekker surround luisteren... en luisteren... en luisteren... Dat laatste waarschijnlijk ook deels met beeld :D

De grootste uitdaging wordt de sub, maar gelukkig heb ik hulp :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187

Geen fluit idee wat die diamaonds zijn, maar blijkbaar vast iets leuks :D :D

Enjoy de aanwinst. ik zal later wel lezen wat het psies zijn of is  O0

HTip

Citaat van: Raymond187 op april 12, 2013, 21:32:20
Geen fluit idee wat die diamaonds zijn, maar blijkbaar vast iets leuks :D :D

Enjoy de aanwinst. ik zal later wel lezen wat het psies zijn of is  O0

Bedankt Raymond! Kijk maar eens op pag. 529 bovenaan en de antwoorden op de vragen op pag. 532. Dan wordt het misschien wat duidelijker. Maar je gaat hier sowieso nog lezen wat ik morgen en de dagen erna ga beleven en ervaren...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op april 12, 2013, 22:44:25
Have fun  ;D
Gaat helemaal goed komen. Nog "even" en dan mag jij het ook komen ervaren...
Showcase - Topic

HTip

Vandaag is het dus zover :pompom:

Ik heb vanavond nog even de kennis van het EQ/DSP van de DD18 opgefrist. Handleiding staat nu ook op de iPad. Al mijn andere handleidingen staan daar ook op. Erg handig met instellingen veranderen.

Nu gauw gaan slapen (als dat al lukt :D), want morgen wil ik fit zijn...
Showcase - Topic

frankp

LuPo

Etiennevh

Enjoy! :) Enne: vergeet de foto's niet!! :D :pompom:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Thanks guys! Foto's? Neh, deze keer niet... :D

Nog even en dan gaat het beginnen :pompom:
Showcase - Topic

denoontje

Raymond187

Citaat van: HTip op april 13, 2013, 12:27:03
Thanks guys! Foto's? Neh, deze keer niet... :D

Dan komen we wel allemaal langs om te kijken :P

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raymond187

Ik heb 3 dozen  :popcorn: bij me en blikjes rode stier wordt een lange nacht :D

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Heerlijk weer jullie reacties :clapping: Net zoals gisteren is geweest, maar eerst Formule 1 kijken!

Tot straks...
Showcase - Topic

skoebiedoe

Oftewel sloeg het resultaat zo erg tegen dat hem geen foto's durft te plaatsen oftewel is hem nu nog aan het bekomen van het verschot in zijne rug van het tillen van de platen. ;)

(F1 moet nu toch al gedaan zijn héé,zoveel rondekes rijden die nu ook niet. ;) )

HTip

En dan is er nog zoiets als eten, wandelen, winterbanden omzetten en lekker genieten van het weer...

Geduld is een schone zaak :P
Showcase - Topic

denoontje

Citaat van: HTip op april 14, 2013, 14:36:31
En dan is er nog zoiets als eten, wandelen, winterbanden omzetten en lekker genieten van het weer...

Geduld is een schone zaak :P

Hebben wij op htforum niet ;-)

SV..S

Citaat van: HTip op april 14, 2013, 14:36:31

onze winterbanden zitten er ook nog op, en ik ben nog niet buiten geweest, durf niet weg van het beeldscherm, bang dat ik de primeur mis >:D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

skoebiedoe

Hier ook, kzal mijne baas maar een berichtje sturen dat ik niet kan komen werken wegens geen foto's geplaatst vandaag. ;)

Etiennevh

Ehh de boodschap is dat het wat lang duurt Philip. Je bent al een dag over tijd

:baaa: :baaa:

HTip

Leuk dat jullie net zo benieuwd zijn als ik (was). Ik snap dat jullie heel graag willen wetem wat ik heb ervaren met de nieuwe CA Diamonds. Dat is best moeilijk te beschrijven, want ik wil niet in herhaling vallen en hetzelfde schrijven als na de test.

Eén ding is zeker, de platen doen veel voor het geluid. Zoveel zelfs dat het meetbaar is. Ik heb een aantal metingen met de DD18 gedaan en die geven het effect weer van de verschillende platen. Ik heb daar foto's van gemaakt, dus die zal ik hier plaatsen. Verder heb ik eigenlijk maar 1 foto van de platen uitgestald op de vloer. Ik moet nog foto's maken van hoe de set er nu bij staat.

Wordt vervolgd...

PS: Morgen wordt de tweeter vervangen
Showcase - Topic