Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Iets waar ik best een beetje trots op ben, omdat ik nog niet zo heel lang lid ben... In de nieuwsbrief van de Home Theater Shack van deze maand staat de Chamber of Dreams in de spotlight :thumbs-up:
http://www.hometheatershack.com/forums/newsletter/

En in de editie van december (zoek op HTip) staat ook nog een kort interview met mij...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maro

:worship:   Jammer dat je zo ver weg woont...was anders ook (ergens in 2015 ofzo   :D ) langs gekomen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

RonG

Etiennevh

Leuk Philip! Een hele eer! Heb je topic daar nog eens in het kort doorgelezen, erg leuk. Vooral ook de constructie en precisie blijft indruk op me maken :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

Citaat van: HTip op april  9, 2013, 21:08:36
Iets waar ik best een beetje trots op ben, omdat ik nog niet zo heel lang lid ben... In de nieuwsbrief van de Home Theater Shack van deze maand staat de Chamber of Dreams in de spotlight :thumbs-up:

En in de editie van december (zoek op HTip) staat ook nog een kort interview met mij...

Oh verrek. Vandaar dat er opeens weer views vanaf HTS kwamen op mijn flickr pagina ;D :D
Maar altijd eervol, zulke vermeldingen :)

clockwork

Mooi topic/ artikel! Leuk dat je nu ook buiten de Benelux bekendheid geniet.  :D Beetje jammer dat je voor Duitser aangezien wordt. ;)

Ik zal me ook direct maar even aanmelden voor die nieuwsbrief.  :coffee:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bas Akkerman

Duitsers, Belgen... Dat is toch één pot nat?

Allemaal vriendelijke, behulpzame mensen! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Maro op april  9, 2013, 22:12:32
:worship:   Jammer dat je zo ver weg woont...was anders ook (ergens in 2015 ofzo   :D ) langs gekomen.
:D De belangstelling is groot ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187

Citaat van: HTip op april  9, 2013, 21:08:36

En terecht ik droom van deze ruimte :)

HTip

Citaat van: RonG op april  9, 2013, 22:39:41
Gaaf Philip, feli :pompom:
Bedankt Ron!

Citaat van: Etiennevh op april  9, 2013, 23:16:34
Leuk Philip! Een hele eer! Heb je topic daar nog eens in het kort doorgelezen, erg leuk. Vooral ook de constructie en precisie blijft indruk op me maken :)
Bedankt Etienne. Dat is waarschijnlijk de Duitse invloed ;D

Citaat van: Christiaan S op april 10, 2013, 00:46:11
Oh verrek. Vandaar dat er opeens weer views vanaf HTS kwamen op mijn flickr pagina ;D :D
Maar altijd eervol, zulke vermeldingen :)
Zeker! Jij kan dus zien dat HTS op jouw fotoblog kijkt?

Citaat van: clockwork op april 10, 2013, 13:25:25
Mooi topic/ artikel! Leuk dat je nu ook buiten de Benelux bekendheid geniet.  :D Beetje jammer dat je voor Duitser aangezien wordt. ;)

Ik zal me ook direct maar even aanmelden voor die nieuwsbrief.  :coffee:

Dank je Rezah! Vind het daarom ook best bijzonder :thumbs-up:
"German ingenuity" ;D En dat ook nog door een Europeaan ;)

Citaat van: Bas Akkerman op april 10, 2013, 13:37:37
Duitsers, Belgen... Dat is toch één pot nat?

Allemaal vriendelijke, behulpzame mensen! ;D
Goed uitgered Bas :D

Citaat van: Raymond187 op april 10, 2013, 14:16:47
En terecht ik droom van deze ruimte :)
:wub:
Showcase - Topic

Martijnst1990

Erg gaaf inderdaad 8) Maar echt verrassend kan ik het niet noemen, dat jou HT eruit gepikt wordt :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op april 10, 2013, 14:43:44
Erg gaaf inderdaad 8) Maar echt verrassend kan ik het niet noemen, dat jou HT eruit gepikt wordt :D
Bedankt Martijn! Ik vond het wel verrassend zeker als je ziet hoe sommige HT's eruit zien. Niet altijd mijn smaak, maar wel erg gaaf om te zien. Misschien heeft het te maken met het kunnen volgen van het bouwproces. Leuk voor mij is dat ik ook een samenvatting van mijn reis naar AV Nirvana heb, weliswaar in het Engels ;)

Eerst was dat weggelegd voor mijn topic op DVD.nl, maar dat is inmiddels ook een beetje uit zijn voegen aan het groeien :D
Showcase - Topic

HTip

Ik heb trouwens de M&G-sectie in mijn openingspost bijgewerkt. Van de laatste 2 ontbrak de link naar het verslag. Ik zag dat mijn inhoudsopgave hopeloos achter loopt, maar ja, hoe houd je die weer overzichtelijk en actueel? ;)
Showcase - Topic

Raymond187

een Meet en greet?

Men woont altijd zover weg met dergelijke mooie Hts dat ik 5 x moet tanken terwijl me auto 1000km rijdt met een volle tank :P

VlisChris

CiteerZeker! Jij kan dus zien dat HTS op jouw fotoblog kijkt?

Wanneer ze daadwerkelijk op de foto klikken en zo op mijn blog uitkomen zeer zeker :)

HTip

Citaat van: Raymond187 op april 10, 2013, 15:38:19
een Meet en greet?

Men woont altijd zover weg met dergelijke mooie Hts dat ik 5 x moet tanken terwijl me auto 1000km rijdt met een volle tank :P
Zover woon ik nu ook weer niet :D Als dit huis niet in België had gestaan hadden we dit nooit kunnen betalen, nooit de ruimte gehad voor een dedicated HT, dus eigenlijk is het maar goed dat we de stap hebben gewaagd ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Christiaan S op april 10, 2013, 15:44:20
Wanneer ze daadwerkelijk op de foto klikken en zo op mijn blog uitkomen zeer zeker :)
Leuk voor de statistiek en onderzoek naar surfgedrag. Dus de vermelding in de nieuwsbrief wijst mensen naar mijn topic en via de foto's komen ze bij jouw fotoblog. Leuk!
Showcase - Topic

HTip

Ik ga deze week nog even kijken hoe de karakteristiek van de DD18 er nu uitziet. Ik heb nog ergens die van de vorige keer. Dan nu met 3 CA platen in het rack en zaterdag wil ik er ook 1 doen met alle platen op zijn plaats. Ben erg benieuwd of ik verschil ga meten/zien...
Showcase - Topic

HTip

Morgen rond deze tijd ben ik druk bezig met het installeren van de 10 CA Diamonds. Kan het nog steeds niet geloven, maar dat zal snel gebeuren denk ik!

Nog geen tijd gehad voor de meting, dus doe ik het morgen tijdens de installatie. Lekker luisteren naar een sweep van 10-200Hz :D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op april 12, 2013, 13:21:39
Morgen rond deze tijd ben ik druk bezig met het installeren van de 10 CA Diamonds. Kan het nog steeds niet geloven, maar dat zal snel gebeuren denk ik!

Nog geen tijd gehad voor de meting, dus doe ik het morgen tijdens de installatie. Lekker luisteren naar een sweep van 10-200Hz :D

Spannend!! ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Bas Akkerman

Leuk hoor. Wederom ben ik erg benieuwd naar hoe het uit zal pakken, anders jij wel!.

Met zo'n sweep kijk ik altijd naar buiten om te kijken hoe die vrachtwagen nou weer op de 4e etage is beland. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo

Ga je eerst een meting doen voor de platen en dan vervolgens opnieuw met de platen?

Veel plezier morgen! :D

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op april 10, 2013, 15:38:19
een Meet en greet?

Geloof me zover is het niet ;) ik stond er zo vanuit mijn woonplaats :)

Philip leuke vermelding bij HTS :)

En benieuwd hoe de Diamond project zijn afronding gaat krijgen. Spannend weer ;)

RonG

Citaat van: HTip op april 12, 2013, 13:21:39

it giet oan :D