Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Zefanja

Citaat van: HTip op februari  1, 2013, 11:51:42
Thanks Zefanja! Ik bedoelde meer op het voordeel van de twijfel bij mijn waarnemingen en ervaringen met de CA plaat. Dat is in sommige topics nog wel eens anders namelijk ;)

Haha oeps, iets met verkeerd begrepen ofzo  :blush:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op februari  4, 2013, 08:45:40
Haha oeps, iets met verkeerd begrepen ofzo  :blush:
Geen probleem hoor. Kan gebeuren ;)

Afgelopen dagen voor ziekenbroeder gespeeld. Alles wat we normaal samen doen in het huis moest ik nu alleen doen. Dan krijg je weinig tijd voor andere dingen. Maar gisteravond vond Annet het toch leuk om een filmpje te proberen. Haar keuze was Captain America. Gave en spannende film met de nodige momenten waarop je aardig wakker gehouden werd. Beeld was ook erg goed en had (door de CA Plate?) erg veel diepte.

Volgende film mag ik kiezen en zal zeker Thor worden. Dan snappen we The Avengers ook beter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Zefanja

The Avengers vond ik tot nu toe de beste van de serie.
Thor is overigens ook erg vermakelijk.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Zefanja op februari  6, 2013, 08:29:13
The Avengers vond ik tot nu toe de beste van de serie.
Thor is overigens ook erg vermakelijk.
The Avengers vonden wij erg gaaf, actie, verhaal en humor. Destijds met Iron Man 1 hadden we hetzelfde. Ben benieuwd naar Thor en verhaal achter de hamer. Na Captain America weten we nu het verhaal achter het schild ;)
Showcase - Topic

LuPo

Iron Man 1 was inderdaad erg leuk. Deel 2 vond mijn vriendin laatst iets minder. Maar nog steeds goed. Ik ben dan ook erg benieuwd naar The Avengers die ik al wel op (3D) Blu-ray heb maar nog niet gekeken. :D

HTip

Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 09:13:37
Iron Man 1 was inderdaad erg leuk. Deel 2 vond mijn vriendin laatst iets minder. Maar nog steeds goed. Ik ben dan ook erg benieuwd naar The Avengers die ik al wel op (3D) Blu-ray heb maar nog niet gekeken. :D
Deel 2 vonden we ook iets minder, maar nog steeds wel gaaf. Beeld en geluid is sowieso super. The Avengers vonden we de overtreffende trap van gaaf. Beeld en geluid was op referentieniveau en geluid kreeg toen van mij een 12 :D
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 10:14:17
Deel 2 vonden we ook iets minder, maar nog steeds wel gaaf. Beeld en geluid is sowieso super. The Avengers vonden we de overtreffende trap van gaaf. Beeld en geluid was op referentieniveau en geluid kreeg toen van mij een 12 :D

Oei, ik vrees dat deze er vanavond in gaat. :worship:

VlisChris

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 08:41:18
:clapping: erg grappig :D

Daar zijn er heel veel van te vinden ;)
Daarom moest ik hier ook meteen aan denken :D

Martijnst1990

Toevallig, zat van de week nog te denken om weer eens aan de hele Avengers serie te beginnen. Iron Man 1 en 2, The Incredible Hulk, Thor en Captain America.

Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 10:35:53
Oei, ik vrees dat deze er vanavond in gaat. :worship:
Zou ik overdags doen, kan het geluid wat harder ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 11:07:29
Toevallig, zat van de week nog te denken om weer eens aan de hele Avengers serie te beginnen. Iron Man 1 en 2, The Incredible Hulk, Thor en Captain America.
Leuke marathon :popcorn:

Citeer
Zou ik overdags doen, kan het geluid wat harder ;)
Ligt eraan of je met buren moet rekening houden :D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 13:51:13
Leuke marathon :popcorn:
Mwa, hoeft niet achter elkaar hoor, over 2 weken verspreid kan ook best :D Maar de serie an sich is natuurlijk wel geweldig qua spektakel!
Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 13:51:13
Ligt eraan of je met buren moet rekening houden :D
De meesten hebben niet zo'n luxe positie... :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 14:08:22
Mwa, hoeft niet achter elkaar hoor, over 2 weken verspreid kan ook best :D Maar de serie an sich is natuurlijk wel geweldig qua spektakel!
2 weken? Jou kennende is dat iets sneller :D

Citeer
De meesten hebben niet zo'n luxe positie... :D
:D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 14:22:17
2 weken? Jou kennende is dat iets sneller :D
:D
Ben sinds vorige week weer begonnen met sporten, 3-4 avonden in de week, dus zo snel zal ik ze niet kijken ;)

Van het weekend maar eens een beginnetje maken, ben wel benieuwd hoe je Thor vind. Lees er best wel wisselende meningen over. Ik vind hem in ieder geval leuk :)

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 14:27:53
Ben sinds vorige week weer begonnen met sporten, 3-4 avonden in de week, dus zo snel zal ik ze niet kijken ;)

Van het weekend maar eens een beginnetje maken, ben wel benieuwd hoe je Thor vind. Lees er best wel wisselende meningen over. Ik vind hem in ieder geval leuk :)
Goed bezig! In ieder geval is het beeld en geluid erg goed en het verhaal krijgt een dikke voldoende, dus dat komt denk ik wel goed. Ik moet overigens wel de deur opnieuw voorzien van demping. Er zijn wat dempertjes weg en dat hoor je bij heftige scenes. Bij Thor zal dat niet anders zijn ;)
Showcase - Topic

HTip

Even iets anders...

Zondag krijg ik de mogelijkheid om het effect van meerdere CA platen in mijn set uit te proberen. Tijdens de M&G heeft tijdelijk nog een 2e plaat onder de PM gelegen, maar de rest van de dag onder de PPP. De plaat onder de PM gaf een beter gedefinieerd en strakker laag en onder de PPP was dat effect weg, maar was er wel meer rust in het geluid. Zowel onder de PM als de PPP was niet mogelijk. Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen dat ik heel erg benieuwd ben...
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 14:39:44
Goed bezig! In ieder geval is het beeld en geluid erg goed en het verhaal krijgt een dikke voldoende, dus dat komt denk ik wel goed. Ik moet overigens wel de deur opnieuw voorzien van demping. Er zijn wat dempertjes weg en dat hoor je bij heftige scenes. Bij Thor zal dat niet anders zijn ;)
Dat is bij Thor zeker niet anders :o Rammeltjes/resonaties zijn altijd vervelend, moet ook nog een oplossing vinden voor een bepaald kast deurtje in mijn kamer.

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 14:40:07
Even iets anders...

Zondag krijg ik de mogelijkheid om het effect van meerdere CA platen in mijn set uit te proberen. Tijdens de M&G heeft tijdelijk nog een 2e plaat onder de PM gelegen, maar de rest van de dag onder de PPP. De plaat onder de PM gaf een beter gedefinieerd en strakker laag en onder de PPP was dat effect weg, maar was er wel meer rust in het geluid. Zowel onder de PM als de PPP was niet mogelijk. Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen dat ik heel erg benieuwd ben...
Leuk, ben benieuwd  :)

Dedicated HT

HTip

Ik zal natuurlijk (uitgebreid) beschrijven wat mijn ervaringen zijn... Het gaat wel snel zo :unsure:

Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 14:48:05
Dat is bij Thor zeker niet anders :o Rammeltjes/resonaties zijn altijd vervelend, moet ook nog een oplossing vinden voor een bepaald kast deurtje in mijn kamer.
Ik had voorheen nooit echt last van resonanties. Dus is een kwestie van tijd ;)
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 11:07:29

Dat zijn denk ik wel de beste films hè. Ik heb alleen Iron Man 1 en The Avengers. Zijn die andere ook de moeite waard? Hulk (eerste, niet The Incredible Hulk) dacht ik sowieso niet als ik zag wat voor cijfer die heeft. :P

CiteerZou ik overdags doen, kan het geluid wat harder ;)

Goed plan! Ik ga gelijk een filmpje kijken zometeen. :)

HTip

Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 15:23:47
Dat zijn denk ik wel de beste films hè. Ik heb alleen Iron Man 1 en The Avengers. Zijn die andere ook de moeite waard? Hulk (eerste, niet The Incredible Hulk) dacht ik sowieso niet als ik zag wat voor cijfer die heeft. :P
Iron Man 2 is niet echt nodig, maar de anderen verklaren een hoop wat in The Avengers gebeurt. Zonder die is het nog altijd een erg gave film, maar moet je je minder afvragen over het schild van Captain America, de hamer van Thor en de Hulk ;)

Citeer
Goed plan! Ik ga gelijk een filmpje kijken zometeen. :)
Veel plezier! :pompom:
Showcase - Topic

Zefanja

Over goeie films gesproken.
Als je van een wat rustigere film houd is J Edgar een echte aanrader.

MVG

Citaat van: Zefanja op februari  6, 2013, 15:55:18
Over goeie films gesproken.
Als je van een wat rustigere film houd is J Edgar een echte aanrader.

Absoluut! Vond deze ook erg goed! Goed gespeeld ook door DiCaprio!

HTip

Thanks! Ik zal 'm in de gaten houden. Kwaliteit van beeld en geluid is al goed, dus nu alleen het verhaal nog ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op februari  6, 2013, 14:40:07
Even iets anders...

Wordt een weekje later. Moet dus nog even geduld hebben...
Showcase - Topic