Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Leuk dat je weer wat actiever word, we hebben je gemist :D Lijkt me heerlijk om na zo'n tijd weer eens lekker te mogen genieten een hele dag! Veel plezier ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

SV..S

Citaat van: HTip op januari 26, 2013, 07:18:00

@Jos: :nopompom: Beterschap en er komt nog wel een andere keer dat je de lasagne mag proeven.
thanks, have fun today!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: Martijn90 op januari 26, 2013, 10:59:02
Leuk dat je weer wat actiever word, we hebben je gemist :D Lijkt me heerlijk om na zo'n tijd weer eens lekker te mogen genieten een hele dag! Veel plezier ;)
Leuk om te horen :wub: Het is zeker heerlijk om weer een hele dag te genieten. We hebben al af en toe een film gekeken, maar dat was een paar uurtjes om lekker te ontspannen. Muziek heb ik wel gemist maar dat ga ik vandaag inhalen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: SV..S op januari 26, 2013, 11:41:27
thanks, have fun today!
Bedankt Jos! Volgende keer ben je er gewoon ook bij :pompom:

Hoe gaat het met je?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Over 20 minuten zijn mijn gasten voor vandaag hier. Eén is een oude bekende, de ander ken ik nog niet, maar dat zal niet lang meer duren.

Tot later!
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op januari 26, 2013, 12:12:33
Over 20 minuten zijn mijn gasten voor vandaag hier. Eén is een oude bekende, de ander ken ik nog niet, maar dat zal niet lang meer duren.

Tot later!

En weer net terug!
Wat een fantastische dag weer Philip! Allebei hartelijk dank voor de enorm goeie zorgen.
Nu alleen het slechte nieuws vertellen dat er weer een record is gebroken....
Het record in lekkerheid der lasagnas in de Chamber of Dreams. Jos je hebt wat gemist!!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

RonG

Citaat van: Peerless Monster link=topic=60218.msg2350401 #msg2350401 date=1359252341
En weer net terug!
Wat een fantastische dag weer Philip! Allebei hartelijk dank voor de enorm goeie zorgen.
Het record in lekkerheid der lasagnas in de Chamber of Dreams. Jos je hebt wat gemist!!

Hahaha, you lucky b..... :D,

Dacht eerst het dat het race record gebroken was :D

Peerless Monster

Citaat van: RonG op januari 27, 2013, 09:25:25
Hahaha, you lucky b..... :D,

Dacht eerst het dat het race record gebroken was :D

Ik had wel willen doen, maar ik weet gewoon dat ik met mijn plompe lichaam echt niet snel door die bochten ga. We hebben dus ook maar niet geracet ;).
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Etiennevh

Leuk om te lezen Philip!

Is het soms die CA plate? Of hoe heet dat ding ook weer? :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Peerless Monster op januari 27, 2013, 03:05:41
En weer net terug!
:clapping:

Was inderdaad een fantastische dag Rens! Fijn dat je weer goed bent thuisgekomen. Jij ook heel bedankt dat je die lange reis weer hebt gemaakt en natuurlijk voor het hoge bezoek van bijna 5 cm ;D Was ook erg leuk om jouw vriend te ontmoeten. Inderdaad jammer dat Jos er niet bij was, maar dat is niet anders.

Hoe heette die Russische zangeres ook alweer? Dat nummer met die diepe bas heeft een diepe indruk op mij achtergelaten. Zometeen ga ik Annet laten horen wat wij gisteren hebben meegemaakt. Ben erg benieuwd naar haar reactie en beschrijving van wat ze hoort.

En dat racen, ach we hadden belangrijkere dingen te doen ;)

Tot een volgende keer!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op januari 27, 2013, 10:46:37
Leuk om te lezen Philip!

Is het soms die CA plate? Of hoe heet dat ding ook weer? :)
Goed onthouden! Rens had vorig jaar zijn plaat meegenomen en heeft ervoor gezorgd dat ik, eeh wij, nu ook ervan mogen genieten :worship:
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op januari 27, 2013, 15:22:12
:clapping:

Was inderdaad een fantastische dag Rens! Fijn dat je weer goed bent thuisgekomen. Jij ook heel bedankt dat je die lange reis weer hebt gemaakt en natuurlijk voor het hoge bezoek van bijna 5 cm ;D Was ook erg leuk om jouw vriend te ontmoeten. Inderdaad jammer dat Jos er niet bij was, maar dat is niet anders.

Hoe heette die Russische zangeres ook alweer? Dat nummer met die diepe bas heeft een diepe indruk op mij achtergelaten. Zometeen ga ik Annet laten horen wat wij gisteren hebben meegemaakt. Ben erg benieuwd naar haar reactie en beschrijving van wat ze hoort.

En dat racen, ach we hadden belangrijkere dingen te doen ;)

Tot een volgende keer!

Hi Philip,

Het was weer een prachtige dag!
De zangeres is Regina Spektor. Het nummer is 2 EET van de CD Far.

Wiki; http://en.m.wikipedia.org/wiki/Regina_Spektor

Madhouse

Wat doet nu zo'n CA plate dan? Kan me namelijk niet voorstellen wat een plaat kan doen met het geluid.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

Werkt zeker wel, ik gebruik 3 CA cones onder de Oppo93 .

geeft meer rust , en werkt bv beter dan Masterbase dempers.

Etiennevh

Citaat van: HTip op januari 27, 2013, 15:24:36
Goed onthouden! Rens had vorig jaar zijn plaat meegenomen en heeft ervoor gezorgd dat ik, eeh wij, nu ook ervan mogen genieten :worship:
haha ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij nu toch wel een keer ging komen :)

Citaat van: Peerless Monster op januari 27, 2013, 16:56:41
Hi Philip,

gelijk maar even opgezocht, klinkt heerlijk! Thanks voor de tip ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: RA SUBS op januari 27, 2013, 17:44:55
Werkt zeker wel, ik gebruik 3 CA cones onder de Oppo93 .

geeft meer rust , en werkt bv beter dan Masterbase dempers.

Gaat er niet om of het werkt of niet, ik kan me niet voorstellen wat zoiets met het geluid doet. Die CA plate kost € 699.- (advies) en is het nu daadwerkelijk zo'n enorme vooruitgang t.o.v. bijv. een versterker upgrade?

De CA Cones staan hier ook nog op het lijstje om te proberen, ik vraag me overigens af of ze ook onder de versterker kunnen.

HTip

Citaat van: Peerless Monster op januari 27, 2013, 16:56:41
Hi Philip,

Thanks! Dat laag was zo indrukwekkend. Alleen daarvoor is de CD het proberen waard. Vond het nummer sowieso erg goed.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 27, 2013, 17:18:46
Wat doet nu zo'n CA plate dan? Kan me namelijk niet voorstellen wat een plaat kan doen met het geluid.
Zo'n plaat zorgt voor ontkoppeling van de component die je erop zet en absorbeert RFI- en EMI-straling van die component en de component eronder. Hierdoor worden vervuilingen en oneffenheden uit het geluid gefilterd en krijgt muziek meer de ruimte.

Het is moeilijk voor te stellen wat het doet. Ik geloofde mijn oren ook niet de eerste keer dat ik de plaat mocht ervaren. Wat ik denk is dat zo'n plaat meer doet dan het vervangen van een component, bijv. versterker. Je haalt gewoon het maximale potentieel uit die component.

Vandaag al wat geluisterd en gekeken, maar voordat ik mijn ervaringen hier post wil ik nog meer gehoord hebben. We hebben nog zoveel (opnieuw) te luisteren...

EDIT: het kan trouwens, net als de Nespa, onderdeel worden van het programma van een M&G ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Ik ben benieuwd dan tijdens de reunie :D

Kan me er nu nog weinig van voorstellen maar zal ongetwijfelt overtuigd zijn. Ik weet uit ervaring dat jij niet zomaar iets koopt namelijk  ;)

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 28, 2013, 10:40:01
Ik ben benieuwd dan tijdens de reunie :D
Die moet dan maar eens gaan plannen ;)

Citeer
Kan me er nu nog weinig van voorstellen maar zal ongetwijfelt overtuigd zijn. Ik weet uit ervaring dat jij niet zomaar iets koopt namelijk  ;)
Dat laatste heb je helemaal gelijk in. En het leuke is als je zoiets in je eigen set mag ervaren. Dan weet je zeker wat het effect is en dus een verbetering is of niet.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op januari 28, 2013, 11:02:20
En weer een mooie upgrade!
Thanks! We hebben al een paar uurtjes met een smile muziek geluisterd en daarna nog een film gekeken. Heerlijke hobby hebben we toch... :thumbs-up:
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op januari 28, 2013, 14:20:58
Thanks! We hebben al een paar uurtjes met een smile muziek geluisterd en daarna nog een film gekeken. Heerlijke hobby hebben we toch... :thumbs-up:

Absoluut een heerlijke hobby.
Me vrouw en ik genieten bijna elke avond van een film en ze heeft het muziek luisteren van me overgenomen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Peerless Monster

Citaat van: Zefanja op januari 28, 2013, 15:06:17
Absoluut een heerlijke hobby.
Me vrouw en ik genieten bijna elke avond van een film en ze heeft het muziek luisteren van me overgenomen.

Jij luistert zelf geen muziek dus, omdat zij het heeft overgenomen?

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 28, 2013, 14:02:21
Die moet dan maar eens gaan plannen ;)

Dat lijkt me een heel strak plan! :D