Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Misschien dat ik er over heen heb gelezen. Maar als ze hem maandag in ontvangst nemen, hoelang duurt het dan nog voordat je hem terug hebt? Neem toch aan dat de veranderingen aan je Oppo geen dagen zullen duren?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Martijnst1990

Citaat van: Alex Groningen op juni 23, 2012, 07:56:37
Misschien dat ik er over heen heb gelezen. Maar als ze hem maandag in ontvangst nemen, hoelang duurt het dan nog voordat je hem terug hebt? Neem toch aan dat de veranderingen aan je Oppo geen dagen zullen duren?
Toch wel dagen ;)

Citaat van: HTip op juni 18, 2012, 23:52:51

BTW. De Oppo is vandaag echt onderweg naar Amerika. ETA is overmorgen en volgens Dave Schulte van TUC beginnen ze meteen aan mijn Oppo en duurt de upgrade ca. 5 werkdagen en evenveel voor transport, dus mijn schatting van 3-4 weken klopt aardig...
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Lex Groningen

Bedankt.
Heb ik er dus toch overheen gelezen. 
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Weet niet precies hoe lang het duurt bij TUC. De behuizing moet worden aangepast. Misschien worden boards uitgewisseld ipv afzonderlijke componenten vervangen. Ik neem aan dat ze de Oppo ook nog op de testbank zullen proberen. En hoe lang precies het transport duurt hangt natuurlijk af van de douane. Hoop dat ik alles goed heb ingevuld, zodat die daar niet te lang achterblijft.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Jij hoopt? Jij was toch zo perfectionistisch, dus dan zal het invullen van je formulier wel goed zitten. ;)

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op juni 23, 2012, 09:03:46
Jij hoopt? Jij was toch zo perfectionistisch, dus dan zal het invullen van je formulier wel goed zitten. ;)
zou ik me ook niet druk over maken ;) ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Haha. Ik heb inderdaad natuurlijk goed gekeken hoe ik het formulier moest invullen, maar het PostNL Business Point is recent verhuisd naar een Formido, waarbij de medewerkers slechts 3 dagen training hebben gehad voor de hele afhandeling. En een verzekerd pakketje naar Amerika was hun eerste keer ;)

Ik heb zelfs moeten helpen, anders was het misschien nog fout gegaan. Gelukkig had ik me goed ingelezen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Vik

Citaat van: HTip op juni 23, 2012, 08:53:37
Weet niet precies hoe lang het duurt bij TUC. De behuizing moet worden aangepast. Misschien worden boards uitgewisseld ipv afzonderlijke componenten vervangen. Ik neem aan dat ze de Oppo ook nog op de testbank zullen proberen. En hoe lang precies het transport duurt hangt natuurlijk af van de douane. Hoop dat ik alles goed heb ingevuld, zodat die daar niet te lang achterblijft.

Bij Dave zelf gaat de upgrade vrij snel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: vik op juni 24, 2012, 08:39:05
Bij Dave zelf gaat de upgrade vrij snel.
Goed om te horen. De Oppo is over de plas en aangekomen in de US. Volgens de laatste update wordt die morgen bij Dave bezorgd. Ik heb hem op de hoogte gebracht en hij begint er meteen aan. Dus misschien heb ik 'm volgende week wel terug...
Showcase - Topic

Etiennevh

Philip, ik las een stukje in het topic van Robbert:

Citaat van: HTip op april 30, 2012, 22:15:44
Het is de bedoeling om in 2013 een aantal M&G's te houden voor diegenen die de huidige setup nog niet hebben meegemaakt. En daar hoor jij natuurlijk ook bij. Toen jij hier was had ik nog een andere projector, BD-speler, sub, kabels, geen aparte stereoversterker, etc. :unsure: ;)

Dat klopt niet helemaal want hij was met mij mee en wij hebben samen zitten broekwapperen naast de Velodyne!

Maarre wat ik eigenlijk wilde vragen  ::)  :blush: :blush: :blush:  :tongue2: : Betekent dat dat er ook nog een plekje voor mij vrij is? :D :hehe:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op juni 25, 2012, 14:22:31
Philip, ik las een stukje in het topic van Robbert:

Dat klopt niet helemaal want hij was met mij mee en wij hebben samen zitten broekwapperen naast de Velodyne!
Scherp! Ik heb de verslagen even nagelezen (erg leuk trouwens om te doen :thumbs-up:) en gezien dat ik toen de Velodyne inderdaad al had. Maar de rest is wel waar. Ik had toen nog geen Oppo, HD950, inakustik interlinks, PM, etc. ;)

Citeer
Maarre wat ik eigenlijk wilde vragen  ::)  :blush: :blush: :blush:  :tongue2: : Betekent dat dat er ook nog een plekje voor mij vrij is? :D :hehe:
Natuurlijk! Ik ga nog kijken hoeveel M&G's ik ga plannen. Trouwens, een reünie is alleen zo als de bezoekers elkaar weer opnieuw zien. Niet alleen ik ;)
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op juni 25, 2012, 14:59:50
Scherp! Ik heb de verslagen even nagelezen (erg leuk trouwens om te doen :thumbs-up:) en gezien dat ik toen de Velodyne inderdaad al had. Maar de rest is wel waar. Ik had toen nog geen Oppo, HD950, inakustik interlinks, PM, etc. ;)
Natuurlijk! Ik ga nog kijken hoeveel M&G's ik ga plannen. Trouwens, een reünie is alleen zo als de bezoekers elkaar weer opnieuw zien. Niet alleen ik ;)
Haha nou gezellig! :) Ja want toen Robbert en ik kwamen was de SVS al verdwenen. Bjorn of Garmt had hem een week daarvoor geplaatst geloof ik.

Het lijkt alweer een eeuwigheid terug, in oktober 2 jaar geleden!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Die Velodyne hebben we idd meegemaakt. Ik heb alleen de PM nog niet beleefd, voor de rest de complete evolutie meegemaakt volgens mij  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op juni 25, 2012, 21:23:36
Die Velodyne hebben we idd meegemaakt. Ik heb alleen de PM nog niet beleefd, voor de rest de complete evolutie meegemaakt volgens mij  :D
Jij wel mazzelaar ;) Ach ja, verschil moet er zijn..  :)

Madhouse

Het kwam iedere keer zo uit en als cadeautje voor onze bruiloft mochten vrouwlief en ik vorig jaar nog een keer extra genieten van een mooie film, we hebben toen Unstoppable gekeken met z'n 4en en ik moet zeggen dat je de ruimte dan toch op een andere manier beleeft (positief natuurlijk). Normaal ga je bij een M&G toch wat meer analitisch luisteren maar als je gewoon een gezellige dag hebt en wat eet met z'n 4en en daarna film gaat kijken geniet je er op een totaal andere manier van (ik denk de manier hoe Philip en Annet dagelijks genieten van hun ruimte).

HTip

Citaat van: Etiennevh op juni 25, 2012, 21:19:02
Haha nou gezellig! :) Ja want toen Robbert en ik kwamen was de SVS al verdwenen. Bjorn of Garmt had hem een week daarvoor geplaatst geloof ik.
Klopt! Kort ervoor was de DD18 geïnstalleerd door Bjorn. Bij het installeren van de HD950 bleek echter dat het volume van de DD18 te hoog stond. Was waarschijnlijk voor het vastleggen van de instellingen per ongeluk verhoogt. Nu klinkt het dus nóg beter!

Citeer
Het lijkt alweer een eeuwigheid terug, in oktober 2 jaar geleden!
Inderdaad wat gaat de tijd snel. Ik ben begonnen met het M&G-boek en zag dat de eerste in 2009 was :o Wat gaat de tijd toch snel!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op juni 25, 2012, 21:23:36
Klopt! Door prijsvragen en je bruiloft heb je bijna alles meegemaakt. Je gaat alleen niet de primeur met de Oppo hebben ;) Die is voorbehouden aan de aanwezigen van de volgende M&G... :D

Citaat van: Madhouse op juni 25, 2012, 21:36:21
Het kwam iedere keer zo uit en als cadeautje voor onze bruiloft mochten vrouwlief en ik vorig jaar nog een keer extra genieten van een mooie film, we hebben toen Unstoppable gekeken met z'n 4en en ik moet zeggen dat je de ruimte dan toch op een andere manier beleeft (positief natuurlijk). Normaal ga je bij een M&G toch wat meer analitisch luisteren maar als je gewoon een gezellige dag hebt en wat eet met z'n 4en en daarna film gaat kijken geniet je er op een totaal andere manier van (ik denk de manier hoe Philip en Annet dagelijks genieten van hun ruimte).
Dat was erg gezellig en inderdaad hoe wij regelmatig genieten van de HT. Met nieuwe updates is het natuurlijk anders en luisteren/kijken we analytisch, maar over het algemeen is het gewoon muziek/film opzetten en relaxen.
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op juni 25, 2012, 23:07:32
Je gaat alleen niet de primeur met de Oppo hebben ;) Die is voorbehouden aan de aanwezigen van de volgende M&G... :D

Dat is ook niet erg, mijn tijd komt nog wel :D

Robbert54

Zelfde mensen als op 10-10-2010. Lijkt me leuk!  :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Vik

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

fugazi_2009

Citaat van: HTip op juni 22, 2012, 07:13:55
Bedankt vik! Jij was toch 1 van de deelnemers van de 83 shootout met Jack, Fabian en Charlemagne? En de Nuforce was jouw kandidaat? Op basis van die shootout heb ik geen moment getwijfeld toen die 83SE TUC hier te koop stond. En de prijs was er ook nog eens naar. Ik had graag gezien dat Cinemike ook de 83 modificeerde, maar dat was helaas niet zo. Dus heb ik gebruik gemaakt van de updatemogelijkheid van Dave.

Net zoals clockwork zou ik ook wel eens willen weten hoe Cinemike modificaties presteren t.o.v. TUC. Ik zou de 83 kunnen meenemen. Misschien dat Jack ook weer wil meedoen?

Vik zijn speler was wel bij de shootout, maar hij zelf niet. Dat was destijds zijn 83 SI (geen SE, maar wel TUC dus). Ik had daar toen mijn 83SE NuForce naast staan. Die kwamen toen heel dicht bij elkaar, waarbij het een beetje een kwestie van smaak was welke beter was en het ook wat verschil maakte of het stereo of mc was. Op basis daarvan heb ik toen gelijk de dag erna de 83SE NuForce TUC besteld.

Mijn huidige 95 TUC gaat inderdaad nog een flink aantal stappen verder dan standaard 95 TUC. De mijne heeft als extra's:
- Copper Bybees voor de Power Supply
- Gold Bybees op L&R en SL&SR van de multi-channel uitgangen
- Gold Bybees op de XLR uitgang

Of ik aan een shootout mee doe weet ik op het moment nog niet. De laatste maanden erg druk met werk, dus als ik iets van een half uur per week wat met de stereo doe op het moment is het al veel.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Vik

Citaat van: fugazi_2009 op juni 26, 2012, 16:41:12
Vik zijn speler was wel bij de shootout, maar hij zelf niet. Dat was destijds zijn 83 SI (geen SE, maar wel TUC dus). Ik had daar toen mijn 83SE NuForce naast staan. Die kwamen toen heel dicht bij elkaar, waarbij het een beetje een kwestie van smaak was welke beter was en het ook wat verschil maakte of het stereo of mc was. Op basis daarvan heb ik toen gelijk de dag erna de 83SE NuForce TUC besteld.

Mijn huidige 95 TUC gaat inderdaad nog een flink aantal stappen verder dan standaard 95 TUC. De mijne heeft als extra's:
- Copper Bybees voor de Power Supply
- Gold Bybees op L&R en SL&SR van de multi-channel uitgangen
- Gold Bybees op de XLR uitgang

Of ik aan een shootout mee doe weet ik op het moment nog niet. De laatste maanden erg druk met werk, dus als ik iets van een half uur per week wat met de stereo doe op het moment is het al veel.

Bedankt Jack deze post had ik nog niet gezien. Notificaties werken niet helemaal lekker bij topics.

HTip

Bedankt voor de heldere uitleg Jack. Kan me voorstellen dat als je weinig vrije tijd hebt dan je dan niet zit te wachten op een shootout. Was ook maar een voorstel ;)

@vik: ik mis zelf ook wel eens posts in mijn eigen topic :D

Trouwens, mail van Dave gekregen dat de Oppo in Harbor Springs is gearriveerd :pompom: Vandaag halen ze hem op en beginnen ze meteen aan de update. Spannend!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op juni 26, 2012, 07:55:49
Dat is ook niet erg, mijn tijd komt nog wel :D
Citaat van: Robbert54 op juni 26, 2012, 10:19:54
Zelfde mensen als op 10-10-2010. Lijkt me leuk!  :D
Dat vind ik zelf ook leuker. Vraag me alleen af of iedereen nog actief is op het forum. Marsh heb ik al een tijdje niet meer online gezien. Idem voor celerontje... :unsure:
Showcase - Topic