Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: RonG op maart  3, 2012, 16:18:37
had je het level op legend gezet?
??? Geen idee waar je het over hebt, dus ik denk het niet ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Citaat van: HTip op maart  3, 2012, 17:11:44
??? Geen idee waar je het over hebt, dus ik denk het niet ;)

Moeilijkheidsgraad van de rest van het veld, op legend maken ze het je erg lastig :D

Peerless Monster

Citaat van: HTip op maart  3, 2012, 15:56:05
;D Ik wist echt niet wat ik hoorde. Je kan natuurlijk met 1 plaat beginnen en kijken wat die met elke component doet. Denk je overigens dat je meteen voor de Diamond moet gaan of is het verschil met de Plate daarvoor te klein?
Kom je dan testen? ;D

Ik zou meteen voor de Diamond gaan. Dat is echt de plaat zeg maar...
Ik heb ze gewone plate ook en die zijn goed, maar die 200 euro investering geeft echt een grotere verbetering nog dan de Nespa kan...
Ik zou inderdaad maar eens met 1 component beginnen, voordat je zo gek bent als ik ;).
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

HTip

Citaat van: RonG op maart  3, 2012, 17:25:37
Moeilijkheidsgraad van de rest van het veld, op legend maken ze het je erg lastig :D
Ok. Eerst maar eens wennen aan de auto, dan de setup (op de PC had ik met Grand Prix 2 voor elke race een eigen setup) en dan de moeilijkheidsgraad verhogen. Ik vond KERS en DRS gebruiken al inspannend genoeg. Ik heb wel al wat hulpmiddelen uitgezet, want daar was niet mee te rijden ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Peerless Monster op maart  3, 2012, 17:27:52
Ik heb ze gewone plate ook en die zijn goed, maar die 200 euro investering geeft echt een grotere verbetering nog dan de Nespa kan...
Ik zou inderdaad maar eens met 1 component beginnen, voordat je zo gek bent als ik ;).
Duidelijke uitleg. Thanks! En don't worry, ik ben al gek :D
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: Peerless Monster op maart  3, 2012, 17:27:52
Da's ook echt een serieus bedrag per plaat :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart  3, 2012, 18:08:53
Da's ook echt een serieus bedrag per plaat :D
Is het ook, maar je had het verschil moeten horen ;) Annet haar mond viel na 30 seconden open bij een nummer waarbij het kleinste verschil direct merken. Zo was het ook met de Ceraballs. Maar dit geluid vond Annet aangenamer :music:
Showcase - Topic

WickedGame

Citaat van: HTip op maart  3, 2012, 18:43:26
Is het ook, maar je had het verschil moeten horen ;) Annet haar mond viel na 30 seconden open bij een nummer waarbij het kleinste verschil direct merken. Zo was het ook met de Ceraballs. Maar dit geluid vond Annet aangenamer :music:

Die M&G's leveren in iedergeval iets op. Voor jullie de plate voor RonG en mij de Auralex, okay een DD15 komt er ook bij mij nog wel een keer :D

HTip

Citaat van: WickedGame op maart  3, 2012, 18:47:15
Die M&G's leveren in iedergeval iets op. Voor jullie de plate voor RonG en mij de Auralex, okay een DD15 komt er ook bij mij nog wel een keer :D
:D We zouden eigenlijk geld moeten gaan vragen aan de fabrikanten/leveranciers, want we maken zo natuurlijk wel reclame :D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op maart  3, 2012, 18:57:10
:D We zouden eigenlijk geld moeten gaan vragen aan de fabrikanten/leveranciers, want we maken zo natuurlijk wel reclame :D

Ik zou het melden! Wie weet krijg je korting ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Martijnst1990

Citaat van: HTip op maart  3, 2012, 16:06:35
Gisteravond F1 2011 geïnstalleerd met VIP-pas. Bedankt Martijn dat je die nog niet gebruikt had! :thumbs-up:

Door een foutje rijd ik bij Williams, maar ach dan winnen ze ook eens wat. De 1e 2 races heb ik in ieder geval gewonnen :pompom: Moet zeggen dat het heeeeeeeeeeeel erg gaaf is!!!!
Geen dank hoor, veel plezier ermee :) Maar iets zegt me dat dat geen probleem zal worden :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Peerless Monster op maart  3, 2012, 19:15:24
Ik zou het melden! Wie weet krijg je korting ;D
;D Na het schrijven van mijn instelgids was er een aanzienlijke toename in de aanschaf van dB-meters. En na elke M&G is dat voor Gramma's ook het geval.De lange termijneffecten uiten zich in projectors en subwoofers ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op maart  3, 2012, 20:19:02
Geen dank hoor, veel plezier ermee :) Maar iets zegt me dat dat geen probleem zal worden :D
Heb je helemaal gelijk in. Moet ervoor waken dat het aantal uurtjes in de HT niet te groot gaat worden :unsure: ;D
Showcase - Topic

HTip

Ik heb zojuist trouwens de uitnodigingen verstuurd voor de M&G van 17 maart...

De vorige is nog niet uit mijn systeem en ik ga me alweer opmaken voor de volgende M&G. Wat gaat daar weer uitkomen? ;D
Showcase - Topic

RonG

Peerless Monster

Skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zefanja

Een aantal van die bedrijven mogen je inderdaad geld gaan betalen Philip.
Dankzij jou "reclame" verkopen ze een stuk meer.  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: RonG op maart  5, 2012, 09:19:31
Upgrades :D
Citaat van: Peerless Monster op maart  5, 2012, 09:27:41
2 DD 18's of een 1 teufel ;D ;D ;D
Jullie willen me toch niet failliet hebben hé?

Citaat van: skyfox op maart  5, 2012, 10:42:37
Een DD18+ natuurlijk.  :angel:

Dan kan ik de DD18 overnemen  :devil:
De DD18 is een fantastische sub en is écht een blijver. Dat hebben Rens en Ron e.v.a. al mogen ervaren en jij volgende week zaterdag ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op maart  5, 2012, 10:50:59
Een aantal van die bedrijven mogen je inderdaad geld gaan betalen Philip.
Dankzij jou "reclame" verkopen ze een stuk meer.  ;D
Ik ben inderdaad eigenlijk een onbetaalde demosite :unsure: ;D
Showcase - Topic

WickedGame

Citaat van: HTip op maart  6, 2012, 15:02:06
Ik ben inderdaad eigenlijk een onbetaalde demosite :unsure: ;D

Waarvoor dank  ;D

Ga vanavond na het sporten eens even testen hoe de Auralex van invloed is op film. Ben benieuwd :)

HTip

Citaat van: WickedGame op maart  6, 2012, 15:08:39
Waarvoor dank  ;D

Ga vanavond na het sporten eens even testen hoe de Auralex van invloed is op film. Ben benieuwd :)
;D Ben ook benieuwd hoe jij en je buren ;) het ervaren...
Showcase - Topic

HTip

Vandaag de satellietspullen binnengekregen. Het is nog niet echt het weer om op 4m boven de grond op een ladder te gaan staan, maar ga misschien dit weekend een LNB proberen op mijn huidige schotel. Schotel en de rest van de installatie zal waarschijnlijk snel volgen ;)
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op maart  6, 2012, 23:05:40
Vandaag de satellietspullen binnengekregen. Het is nog niet echt het weer om op 4m boven de grond op een ladder te gaan staan, maar ga misschien dit weekend een LNB proberen op mijn huidige schotel. Schotel en de rest van de installatie zal waarschijnlijk snel volgen ;)

Wat is LNB Philip?
Pas maar op met zo'n ladder!

RonG