Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Veel plezier met je Ceraballs ofzo, of hoe heten die dingen ;)

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: skyfox op januari 13, 2012, 17:36:04
Hoe vordert het betere schrijfwerk? Ik ben erg benieuwd naar je review!
Geen tijd voor gehad. Druk op het werk en veel bezig geweest met de HSDD. Dus nog even geduld... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Christiaan S op januari 13, 2012, 20:45:58
Veel plezier met je Ceraballs ofzo, of hoe heten die dingen ;)
Thanks! Ze heten inderdaad zo. Je hebt me goed gevolgd ;)

Citaat van: SV..S op januari 13, 2012, 21:03:43
Kerstballen :D
:clapping: Bijna! :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Snowmaster

Citaat van: HTip op januari 14, 2012, 10:30:47
Thanks! Ze heten inderdaad zo. Je hebt me goed gevolgd ;)
:clapping: Bijna! :D

Waar gaan ze onder ?  Je hebt de zwarte.....dus zal het een zwarte component zijn.....
Natuurlijk wel even je bevindingen hier posten  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

VlisChris

Bij het doorsporen van het forum kwam ik het topic toevallig tegen :)
Naam van het topic trok mijn aandacht ;)

HTip

Citaat van: Snowmaster op januari 14, 2012, 20:38:29
Waar gaan ze onder ?  Je hebt de zwarte.....dus zal het een zwarte component zijn.....
Natuurlijk wel even je bevindingen hier posten  ;).
Tuurlijk! Ze komen onder de Oppo en de PM. Van de Oppo weet ik dat het geluid er beter van werd. Of dat met de PM ook is ben ik erg benieuwd naar...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Christiaan S op januari 15, 2012, 02:27:33
Bij het doorsporen van het forum kwam ik het topic toevallig tegen :)
Naam van het topic trok mijn aandacht ;)
Gelukkig, ik word niet gestalked :D

Ik zag ook het topic toevallig bij het scannen van de markt. En omdat Frank die bij mij heeft laten horen, was de keuze snel gemaakt...
Showcase - Topic

Skyfox

Zit de maart/april meet&greet eigenlijk al vol? Ik zie dat er nog een plekje openstaat op de "homepage"?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: skyfox op januari 16, 2012, 11:45:29
Zit de maart/april meet&greet eigenlijk al vol? Ik zie dat er nog een plekje openstaat op de "homepage"?
Scherp! In principe is de M&G vol, maar dat ligt eraan of kermit (die vorig jaar 2x door omstandigheden niet kon) op 17 maart kan. Zo niet, dan is er nog een plekje vrij voor iemand anders van de lijst.
Showcase - Topic

Luc84

Citaat van: HTip op januari 16, 2012, 17:18:49
Scherp! In principe is de M&G vol, maar dat ligt eraan of kermit (die vorig jaar 2x door omstandigheden niet kon) op 17 maart kan. Zo niet, dan is er nog een plekje vrij voor iemand anders van de lijst.

Dus ik mag 17 maart alvast noteren...?  8)

HTip

Citaat van: Luc84 op januari 16, 2012, 18:48:30
Dus ik mag 17 maart alvast noteren...?  8)
Lijkt me wel ;) Het is de enige dag dat jullie alle drie kunnen. Hoop dat kermit ook kan. Ik zal 'm nog eens mailen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op januari 16, 2012, 18:56:35
Lijkt me wel ;) Het is de enige dag dat jullie alle drie kunnen. Hoop dat kermit ook kan. Ik zal 'm nog eens mailen...
Vandaag bericht van kermit gehad, dat hij het niet gaat redden. Jammer, maar dat betekent dat er nog 1 plek over is. Ik zal even kijken wie nog op de lijst staat en die krijgen dan nog een PM.
Showcase - Topic

HTip

Ook nog een kleine aanwinst vandaag gekregen en wel Ceraballs . Krijgen lovende kritieken als het gaat om verbetering van het geluid. Ik heb tijdens een kort bezoek van frank2 aan mij mogen proeven van het effect. En dat was positief, terwijl ik toen nog het Rittalblok had en nog geen PM. De Ceraballs komen onder de Oppo en de PM. Ben erg benieuwd...
Showcase - Topic

Lex Groningen

We gaan vast nog wel lezen of dat bij jou ook positief uitpakt.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

larzie

Heb je zoveel last van het geluid van de Marantz en Oppo dan dat je er van die ceraballs onder gaat plakken?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: Alex Groningen op januari 18, 2012, 07:20:53
We gaan vast nog wel lezen of dat bij jou ook positief uitpakt.
Je kent me toch? ;) Ben alleen nu met veel andere (niet-HT) dingen bezig, waardoor het even kan duren. Net zoals de review van de PM :blush:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: larzie op januari 18, 2012, 07:25:10
Heb je zoveel last van het geluid van de Marantz en Oppo dan dat je er van die ceraballs onder gaat plakken?
Soms hoor je wel eens een schijfje resoneren en je hoort pas dat dat invloed heeft als je die dempt. Ik heb er nu Vibrapods onder liggen, maar met het bezoek van frank2 hebben we die even gewisseld met de Ceraballs en dat was een hoorbaar verschil, met name het laag werd strakker. Maar dat is wat ik me van die korte test kan herinneren. Ik wil natuurlijk nu veel meer gaan luisteren.

Het tweaken vind ik onderdeel van de hobby. Ieder ander was waarschijnlijk allang tevreden met het geluid. En dat ben ik ook, maar het experimenteren vind ik leuk. Als een tweak dan ook nog een positief effect heeft dan is het experiment geslaagd. En als Annet dan ook hoort dat de zonder dat ze weet dat ik iets heb veranderd, dan is het helemaal geslaagd :thumbs-up:

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

larzie

En als je weer nieuwe apparaten in de setup plaatst kun je weer helemaal opnieuw tweaken :pompom:
Leuke bezigheidstherapie. Volgens mij heeft iedereen dat wel dat je nooit helemaal tevreden bent. Er is altijd wel iets wat net iets beter kan :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op januari 18, 2012, 08:43:38
En als je weer nieuwe apparaten in de setup plaatst kun je weer helemaal opnieuw tweaken :pompom:
Leuke bezigheidstherapie. Volgens mij heeft iedereen dat wel dat je nooit helemaal tevreden bent. Er is altijd wel iets wat net iets beter kan :D
Je snapt 'm :D
Showcase - Topic

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

larzie

Citaat van: Pinohelmond op januari 18, 2012, 12:47:03
Larzie praat gewoon zijn eigen upgradevirus goed!  :D

Bepaalde upgrades bij mij is niet eens alleen vervangen voor betere componenten. Een subwoofer heb ik bijvoorbeeld nog helemaal niet :D
Hmmmz :closedeyes: ... hiermee praat ik nog steeds, mijn op dit forum opgelopen upgradevirus, niet goed...  :D

Larzie HT

HTip

Citaat van: Pinohelmond op januari 18, 2012, 12:47:03
Larzie praat gewoon zijn eigen upgradevirus goed!  :D
:clapping: Doen we volgens mij allemaal :D

Citaat van: larzie op januari 18, 2012, 14:47:14
Bepaalde upgrades bij mij is niet eens alleen vervangen voor betere componenten. Een subwoofer heb ik bijvoorbeeld nog helemaal niet :D
Hmmmz :closedeyes: ... hiermee praat ik nog steeds, mijn op dit forum opgelopen upgradevirus, niet goed...  :D
Hoop je nu dat je vrouw dit leest en denkt... ach, arme ziel? :D
Showcase - Topic

drees62

Citaat van: HTip op januari 17, 2012, 22:42:31
Ook nog een kleine aanwinst vandaag gekregen en wel Ceraballs . Krijgen lovende kritieken als het gaat om verbetering van het geluid. Ik heb tijdens een kort bezoek van frank2 aan mij mogen proeven van het effect. En dat was positief, terwijl ik toen nog het Rittalblok had en nog geen PM. De Ceraballs komen onder de Oppo en de PM. Ben erg benieuwd...

Misschien heb ik er over heen gelezen maar welk stekkerblok gebruik je nu dan?

HTip

Citaat van: drees62 op januari 18, 2012, 19:21:43
Misschien heb ik er over heen gelezen maar welk stekkerblok gebruik je nu dan?
Op dit moment geen. De kabel van de groep gaat rechtstreeks naar de PPP. De sub zit nu op gewone stroom en dat is iets minder strak dan ik gewend ben, maar dat gaat (hopelijk dit jaar) nog veranderen.
Showcase - Topic