Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Haha, jammer genoeg is die 2 uur voor het woord voor het laatst online geweest ;)

HTip

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 26, 2011, 17:29:30
Hey Philip,

Ik ga je het verlossende woord geven !!

:pompom:

De marantz PM-15S2 LE  staat op z'n nieuwe baasje te wachten  :P

Pm me even voor de verdere afhandeling.

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

:pompom: :headbanging: :popcorn: O0 :popcorn: :headbanging: :pompom:

Wat een supernieuws!!!!!!!!!!!!!

PM (pun intended :D) is onderweg...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pjotr27

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 26, 2011, 17:29:30
Hey Philip,

Ik ga je het verlossende woord geven !!

:pompom:

De marantz PM-15S2 LE  staat op z'n nieuwe baasje te wachten  :P

Pm me even voor de verdere afhandeling.

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Mooi onze demo van de X-FI??? Haha ik ga het wel volgen en ben erg blij voor je... Alvast veel luister- en sjouw plezier ( ding weegt aardig zwaar....)
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Zefanja

Yeah het wachten is voorbij  :pompom:
Heel veel luister plezier!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Christiaan S op oktober 26, 2011, 17:36:24
Dit staat redelijk onderaan pagina 440.
Ik vermoed dat dit topic pagina 475 binnen een maand gehaald heeft ;)
:clapping: Zou best wel eens kunnen, want ik moest een live-verslag van het inspelen geven :D

Citeer
Ander punt, de PM-15S2 LE is er nu. Wat wordt de volgende upgrade van Phillip?
Grote upgrades zullen er niet snel meer komen. Ik ben van plan de Oppo te laten updaten en de stroomaanpassing zou ik nog graag een keer doen. Daarna is de rest van het huis aan de beurt. O ja, de vloer afmaken zou ook leuk zijn, maar dat is geen upgrade :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Xander32 op oktober 26, 2011, 18:19:53

Ik ga er van uit dat datum en locatie spoedig gaan volgen en dat het inclusief koud en warm buffet zal zijn. Een oplossing betreft overnachting zou ook erg plezierig zijn :D.

Sander.
:clapping: De party zal in eerste instantie in besloten kring zijn, maar voor de forumleden heb ik natuurlijk de M&G's. En jij bent met je verhuizing een stuk dichterbij gekomen. Maar ik zie net dat je (nog) niet op de lijst staat. Als je wil mag je het een keer van dichtbij meemaken...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: larzie op oktober 26, 2011, 18:25:42
Volgens mij is hij al onderweg  :D Aangezien er nog geen reactie is gekomen... had ie geen tijd meer voor hahaha
:clapping: Had inderdaad gekund. Maar als het mogelijk is, dan ga ik vrijdagmiddag de PM halen. Morgen weet ik dat zeker...

Citaat van: Christiaan S op oktober 26, 2011, 18:30:55
Haha, jammer genoeg is die 2 uur voor het woord voor het laatst online geweest ;)
Yep! Ik kan helaas het forum niet 24 uur per dag volgen ;) Anders had ik vandaag nog de middag vrij genomen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op oktober 26, 2011, 20:20:15
Yeah het wachten is voorbij  :pompom:
Heel veel luister plezier!
Het heeft inderdaad even geduurd, maar het is het helemaal waard. Is ook af en toe goed dat je moet wachten. Dan is het extra leuk als het moment is gearriveerd.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Pjotr27 op oktober 26, 2011, 20:17:59
Mooi onze demo van de X-FI??? Haha ik ga het wel volgen en ben erg blij voor je... Alvast veel luister- en sjouw plezier ( ding weegt aardig zwaar....)
Bedankt Peter! Jij weet als 1 van de weinigen hoe die klinkt :music: Ik ben gelukkig al iets gewend met de SR9600 (26kg), de PPP (20kg), dus 18 kg moet makkelijk kunnen :unsure: :D
Showcase - Topic

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Eddye

Heel veel plezier met deze mooie versterker. Ik heb 'm even horen spelen op de X-fi, daar klonk die al heel mooi! Laat staan bij jou.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Lex Groningen

Goed nieuws dus. Eindelijk gaat het wachten beloond worden.
Wens je alvast heel veel luisterplezier.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Madhouse op oktober 26, 2011, 21:15:35
Goed nieuws, dat word weer genieten in de COD  :D  :pompom:
Absoluut (2x)!

Citaat van: Eddye op oktober 26, 2011, 21:17:46
Heel veel plezier met deze mooie versterker. Ik heb 'm even horen spelen op de X-fi, daar klonk die al heel mooi! Laat staan bij jou.
Bedankt Eddye! Ben erg benieuwd naar hoe de PM in mijn ruimte klinkt. Mocht de eerste indruk een beetje tegenvallen zal ik daar me niet veel van aantrekken, want ik weet dat deze versterker een behoorlijke tijd moet inspelen...

Citaat van: Alex Groningen op oktober 26, 2011, 21:20:16
Goed nieuws dus. Eindelijk gaat het wachten beloond worden.
Wens je alvast heel veel luisterplezier.
Bedankt Alex! Ik moet toegeven dat het wachten niet altijd even makkelijk was. Zeker het uitstel was jammer, maar nu is het zover en dan is dat snel vergeten ;)
Showcase - Topic

Skyfox

Zo Philip, wachten duurt lang, maar des te groter (18kg!!) de beloning. Veel plezier met ophalen, instellen, afstellen, inspelen en... luisteren!!

Heel misschien komen we elkaar tegen bij hchifi, gezien ik overweeg daar een paar speakers te beluisteren voor mijn eigen toekomstige HT...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: skyfox op oktober 26, 2011, 21:39:28
Zo Philip, wachten duurt lang, maar des te groter (18kg!!) de beloning. Veel plezier met ophalen, instellen, afstellen, inspelen en... luisteren!!
Thanks! Je hebt het proces aardig beschreven. Zo zal het inderdaad wel gaan ;)

Citeer
Heel misschien komen we elkaar tegen bij hchifi, gezien ik overweeg daar een paar speakers te beluisteren voor mijn eigen toekomstige HT...
Leuk! Als alles meezit ben ik er rond 13.00 uur. Hangt af of ik vrijdagmiddag vrij kan krijgen...
Showcase - Topic

Etiennevh

Gefeliciteerd! Goed nieuws! Veel plezier en geniet ervan!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

denoontje

feli

volgende upgrade...

ik weet het

een installatie om beneden in de kelder F1 te kijken \O/  -O-

Etiennevh

Citaat van: denoontje op oktober 26, 2011, 22:40:29
feli

volgende upgrade...

ik weet het

Ik denk dat je daar nog best een gelijk in kunt hebben ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 26, 2011, 22:09:18
Gefeliciteerd! Goed nieuws! Veel plezier en geniet ervan!
Dank je Etienne. Misschien ook iets voor jou? :D

Citaat van: denoontje op oktober 26, 2011, 22:40:29
feli

volgende upgrade...

ik weet het

Thanks! O ja, die was ik nog vergeten :unsure: Maar dat is niet echt een upgrade van de HT of misschien ook weer wel. In ieder geval gaat het weer geld kosten... Lijkt me echt super om F1 in de kelder te kijken. Dan is zelfs het splitscreenbeeld van RTL7 nog goed te volgen :D

Citaat van: Etiennevh op oktober 26, 2011, 22:42:10
Ik denk dat je daar nog best een gelijk in kunt hebben ;)
Dat wist denoontje, want ik heb het daar vaker over gehad. Valt me nog mee dat hij niet begint over het DIY-maskingsysteem :D
Showcase - Topic

Maro

Gefeli met deze mooie Marantz. Ben benieuwd naar je bevindingen maar ik heb een klein vermoeden dat ie goed gaat bevallen.  :D

Geniet er van jongen... :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Citaat van: Maro op oktober 26, 2011, 23:20:31
Gefeli met deze mooie Marantz. Ben benieuwd naar je bevindingen maar ik heb een klein vermoeden dat ie goed gaat bevallen.  :D

Geniet er van jongen... :headbanging:
Thanks! Ik heb het vermoeden (niet klein ;)) dat je gelijk gaat hebben. Jij weet hoe de sound is met de grote broer van zijn voorganger. Mocht iemand dit trouwens niet begrijpen dan hoor ik dat wel :D

Leuke is dat jij stereo en HT compleet gescheiden hebt. En ik heb het straks geïntegreerd en hopelijk naadloos en homogeen. Kortom ik ben nog wel even zoet...
Showcase - Topic

H&C Hifi

Citaat van: Pjotr27 op oktober 26, 2011, 20:17:59

Nee, gewoon echt een nieuwe   ::)
Als het een demo was geweest had ik wel een betere prijs mogen krijgen  ;D

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

HTip

Showcase - Topic

edwinvh

Maximus_Aurelius

Citaat van: edwinvh op oktober 27, 2011, 11:55:33
Ik denk dat jij vanacht maar weinig zal slapen  ;)

Of juist wel ;).
Hij telt geen schaapjes maar Marantz PM - 15S2LE'tjes  :D.
De avond en nacht van vrijdag naar zaterdag zal hij denk ik niet slapen want hij komt dan zijn chamber niet uit  :tongue2:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶