Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Citaat van: HTip op september 13, 2011, 22:42:09
:clapping: Jij had dus gelijk. Hebben jullie nog een weddenschap afgesloten? :D
Thanks!

Nee. Ik wacht gewoon nog op een uitnodiging van jou :P

HTip

Citaat van: Christiaan S op september 13, 2011, 23:44:59
Nee. Ik wacht gewoon nog op een uitnodiging van jou :P
Je bent nu al welkom, maar de vloer is nog steeds niet helemaal af... ;)

Ik heb voor de M&G van dec/jan nog een plaats vrij, dus als je wil...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Altijd grappig om te zien hoe het juist de laatste loodjes zijn die het zwaarst gaan wegen ;)
Ach, ik wach gewoon op het gemakje af :)

Valkyrie

Als je even weg bent geweest in dit topic kan je zo weer een paar pagina's nieuw lezen! Gave nieuwe aanwinst!!
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Tomek

HTip

Citaat van: Christiaan S op september 14, 2011, 10:28:35
Altijd grappig om te zien hoe het juist de laatste loodjes zijn die het zwaarst gaan wegen ;)
Klopt! Is eigenlijk helemaal niet zo gepland, maar de prioriteiten liggen nu op genieten en niet klussen ;)

Citeer
Ach, ik wach gewoon op het gemakje af :)
Ik wil het ook een keer afronden, maar het kan ook zo zijn dat ik de tegelvloer direct doorleg voor de foyer/bar. Hoofdzaak is dat ik weer een tegelsnijder/zaag moet aanschaffen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Valkyrie op september 14, 2011, 11:28:23
Als je even weg bent geweest in dit topic kan je zo weer een paar pagina's nieuw lezen! Gave nieuwe aanwinst!!
Bedankt Jurian! Niet dagelijks volgen betekent dat je zo snel een heel eind achter ligt :D Geldt overigens ook voor mij... ;)
Showcase - Topic

treky22

De volgende keer dat ik bij jou ben, toch eens kijken waar die geldboom nou ergens buiten staat  :clapping:

Nee geintje. Gaat weer een hele mooie upgrade worden.
Waar jij en Annet, en een geselecteerd publiek  ::) weer van gaan genieten  :music:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Citaat van: treky22 op september 14, 2011, 16:29:49
De volgende keer dat ik bij jou ben, toch eens kijken waar die geldboom nou ergens buiten staat  :clapping:
Zal ik het geheim maar verklappen? We hebben geen kinderen :D :D

Citeer
Nee geintje. Gaat weer een hele mooie upgrade worden.
Waar jij en Annet, en een geselecteerd publiek  ::) weer van gaan genieten  :music:
Bedankt Huib! Gaan we zeker van genieten. Stereo wordt een hele andere beleving...

Edit: Ik krijg net een mailtje dat de kabels al onderweg zijn :pompom:
Showcase - Topic

treky22

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 21:38:30

Dat scheelt echt een hele hoop ja  :crazy:
Maar je krijgt er dan ook veel voor terug  :wub: (soms hahaha)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Snowmaster

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 21:38:30

Wij wel.......
Doordat zij in het weekend alle auto's van de buren wassen, 's ochtends om 6.00 uur de krant bezorgen, na school vakken vullen en bij de bakker werken, 's avonds voor de hele buurt de hond uitlaten, folders bezorgen en daarna tot 's nachts laat oppassen,
ga ik 3 keer per jaar op wintersport, upgrade ik mijn HT set, verbouw ons huis en hou nog genoeg geld over voor andere leuke dingen.  Mijn kinderen klagen niet, ze zeggen alleen dat ik een slavendrijver ben.
Zit er zelfs aan te denken om maar te stoppen met werken..... ;D

TRINGGGGGGG......toen ging de wekker.....die arme kinderen  ;)
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

HTip

Citaat van: treky22 op september 14, 2011, 21:41:59
Dat scheelt echt een hele hoop ja  :crazy:
Maar je krijgt er dan ook veel voor terug  :wub: (soms hahaha)

Dat klopt dan ook wel weer ;)

Citaat van: Snowmaster op september 14, 2011, 21:50:17
Wij wel.......
Doordat zij in het weekend alle auto's van de buren wassen, 's ochtends om 6.00 uur de krant bezorgen, na school vakken vullen en bij de bakker werken, 's avonds voor de hele buurt de hond uitlaten, folders bezorgen en daarna tot 's nachts laat oppassen,
ga ik 3 keer per jaar op wintersport, upgrade ik mijn HT set, verbouw ons huis en hou nog genoeg geld over voor andere leuke dingen.  Mijn kinderen klagen niet, ze zeggen alleen dat ik een slavendrijver ben.
Zit er zelfs aan te denken om maar te stoppen met werken..... ;D

TRINGGGGGGG......toen ging de wekker.....die arme kinderen  ;)
:clapping:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op september 12, 2011, 11:23:39
Hoe is het trouwens met mijn interlinks, heb je die nog kunnen testen?
Ik heb vanavond even de tijd genomen om de interlinks te vergelijken. Heeft echter niet lang geduurd, want het is heel erg om te zeggen, maar ik vond het in stereo helemaal niet klinken. Misschien is dat wat overdreven, maar ik kon er niet van genieten. Wat ik wel gemerkt heb is dat het middengebied iets voller is en daardoor de stemmen dreigt te overstemmen. Het lijkt allemaal iets minder in balans. Background vocals zijn soms iets te veel aanwezig, terwijl deze met de andere interlink meer op de achtergrond waren.

Maar zoals gezegd, het geluid was minder mooi om naar te luisteren en bleef weer als vanouds aan de speakers plakken. En aangezien ik weet hoe het kan klinken ben ik gestopt met de test. Dus ik ga nog wel de test doen, maar dan wel op de nieuwe versterker.

Hoe snel je kan wennen aan een nieuw geluid... :-X
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 22:04:59
Ik heb vanavond even de tijd genomen om de interlinks te vergelijken. Heeft echter niet lang geduurd, want het is heel erg om te zeggen, maar ik vond het in stereo helemaal niet klinken. Misschien is dat wat overdreven, maar ik kon er niet van genieten. Wat ik wel gemerkt heb is dat het middengebied iets voller is en daardoor de stemmen dreigt te overstemmen. Het lijkt allemaal iets minder in balans. Background vocals zijn soms iets te veel aanwezig, terwijl deze met de andere interlink meer op de achtergrond waren.

Maar zoals gezegd, het geluid was minder mooi om naar te luisteren en bleef weer als vanouds aan de speakers plakken. En aangezien ik weet hoe het kan klinken ben ik gestopt met de test. Dus ik ga nog wel de test doen, maar dan wel op de nieuwe versterker.

Hoe snel je kan wennen aan een nieuw geluid... :-X

Hmmmmm nu is het wel "budget" met "duur" vergelijk natuurlijk maar had iets meer verwacht  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september 14, 2011, 22:08:57
Hmmmmm nu is het wel "budget" met "duur" vergelijk natuurlijk maar had iets meer verwacht  :(
Je moet hier nog niet een conclusie aan verbinden. Doe ik ook niet ;) Daarom zei ik ook "lijkt", want eerlijk gezegd zat ik niet ontspannen te luisteren. Ik verbaasde me over hoe snel je aan een ander geluid kunt gewend raken. In surround is het nog steeds prima genieten, maar stereo weet ik nu dat het beter kan...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 22:13:23
Je moet hier nog niet een conclusie aan verbinden. Doe ik ook niet ;) Daarom zei ik ook "lijkt", want eerlijk gezegd zat ik niet ontspannen te luisteren. Ik verbaasde me over hoe snel je aan een ander geluid kunt gewend raken. In surround is het nog steeds prima genieten, maar stereo weet ik nu dat het beter kan...

Ok, dat is natuurlijk ook weer zo. Ik wacht geduldig af  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: HTip op september 14, 2011, 12:34:30
Ik wil het ook een keer afronden, maar het kan ook zo zijn dat ik de tegelvloer direct doorleg voor de foyer/bar. Hoofdzaak is dat ik weer een tegelsnijder/zaag moet aanschaffen...
Vanavond even samen met Annet gekeken naar een tegelzaag/snijder. Het gaat een tegelsnijder worden, die ons heel veel werk gaat besparen. Is ook veel makkelijker in gebruik. Maar om keramische tegels te kunnen snijden heb je niet genoeg aan een van de lokale DHZ-zaak. Wat zoekwerk heeft dit opgeleverd, een Berg BTC EU. De maat zijn we nog niet uit, maar hij moet wel tegels van 60 kunnen snijden en ook nog diagonaal. Dus waarschijnlijk wordt dus een met een wagen van 90cm :o

Plaatje zegt meer...

Dit lijkt ons een stuk gereedschap wat ook wel even mee kan ;)
Showcase - Topic

Deleted member

Net als Valkyrie ben ook ik even minder online geweest maar ik lees in een paar pagina's wel gelijk weer een hoop moois gebeuren!  :) Feli met 't doorhakken van de knoop en natuurlijk succes met 't aftellen naar de komst van de PM15S2 Limited!  :headbanging:

denoontje

Citaat van: Antoine op september 14, 2011, 22:53:23
Net als Valkyrie ben ook ik even minder online geweest maar ik lees in een paar pagina's wel gelijk weer een hoop moois gebeuren!  :) Feli met 't doorhakken van de knoop en natuurlijk succes met 't aftellen naar de komst van de PM15S2 Limited!  :headbanging:

dat vraagt weer om een afteller philip!

HTip

Citaat van: Antoine op september 14, 2011, 22:53:23
Bedankt Antoine! Het is inderdaad wel weer snel gegaan de afgelopen weken. En het aftellen is begonnen. De uitvoering is sinds kort op de website van Marantz te vinden, dus het zal niet lang meer duren voordat de eerste uitleveringen gaan plaatsvinden :pompom:

Citaat van: denoontje op september 14, 2011, 22:56:14

dat vraagt weer om een afteller philip!
Zou ik ook wel willen, maar mijn laptop kan ik nog niet gebruiken, dus houd ik het forum bij op de iPad en de meeste countdown timers zijn flashgebaseerd... :-X
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

denoontje

HTip

Showcase - Topic

denoontje