Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Philip gefeliciteerd met je PS3.
Nu zul je nog minder boven de grond komen  :tongue2: of gaat dat wel meevallen  :D

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: MVG op juli  7, 2011, 00:37:50
Hier dacht ik dus ook aan, en wilde het vermelden maar dacht...ach daar heeft ie die mooie Oppo natuurlijk voor, niet aan gedacht dat deze niet alles af kan spelen. (ik ben zelf nog lang niet zover dus vandaar, maar dat is dan weer een ander verhaal haha)
Ik heb de Oppo alleen gebruikt voor schijfjes en dat doet ie heel goed. Het hele streaming is voor mij ook helemaal nieuw. Maar ik leer snel :D

Citeer
Enne idd, pauzemuziek...(videoclips etc) en opzich is er ook een mooie video on demand dienst met allerhande arthouse films..
Precies! Dat is het nadeel van een UD-speler. Je kan nooit 2 dingen tegelijk doen. Daar zal de PS3 ook een rol in kunnen vervullen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  7, 2011, 08:08:03
Uiteraard!!!  :D
Hij komt pas 23 september uit, dus moeten we een datum erna plannen. Maar of Femke en Annet dat goed vinden?? :unsure: :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli  7, 2011, 19:35:04
Philip gefeliciteerd met je PS3.
Nu zul je nog minder boven de grond komen  :tongue2: of gaat dat wel meevallen  :D
Bedankt Nico! Tot nu toe valt het mee en kan ik me aardig beheersen. Hoe dat in de toekomst zal zijn? De tijd zal het leren ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  7, 2011, 19:37:35
Hij komt pas 23 september uit, dus moeten we een datum erna plannen. Maar of Femke en Annet dat goed vinden?? :unsure: :D

Tja, dat denk ik niet! Die willen wijn drinken  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Mooi hoor, een PS3 ontbrak toch wel een beetje in een HT als deze!  :worship: De komende M&G staat ook al vast, heb er zin in! Mocht er tegen die tijd nog interesse zijn neem ik in ieder geval de BD van King of Leon mee :)

Zag trouwens dat je ook Dirt 2 hebt, als je die goed vind, vind je Dirt 3 helemaal geweldig!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op juli  7, 2011, 20:13:14
Mooi hoor, een PS3 ontbrak toch wel een beetje in een HT als deze!  :worship: De komende M&G staat ook al vast, heb er zin in! Mocht er tegen die tijd nog interesse zijn neem ik in ieder geval de BD van King of Leon mee :)
Thanks Martijn! Je mag zeker de BD van Kings of Leon (ik neem aan Live in the O2) meenemen. Net als alle andere dingen die jij leuk vindt. Iedereen komt een keer aan bod ;)

Citeer
Zag trouwens dat je ook Dirt 2 hebt, als je die goed vind, vind je Dirt 3 helemaal geweldig!
Ik ben echt een beginneling op gaming-gebied en ik heb gisteren GT5 geïnstalleerd. Is nu bezig met de update naar 1.1 en morgen doe ik dan de andere (Dirt 2 en F1 2010). Rallyerijden heb ik vroeger op de PC gedaan (Colin McCrae) en dat vond ik erg gaag. Zonder stuur bijna niet te doen. En ik heb inderdaad veel goede dingen gelezen over Dirt 3, dus wie weet... ;)

Neem die ook maar mee met de M&G :)
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op juli  8, 2011, 10:08:52
Thanks Martijn! Je mag zeker de BD van Kings of Leon (ik neem aan Live in the O2) meenemen. Net als alle andere dingen die jij leuk vindt. Iedereen komt een keer aan bod ;)
Ik ben echt een beginneling op gaming-gebied en ik heb gisteren GT5 geïnstalleerd. Is nu bezig met de update naar 1.1 en morgen doe ik dan de andere (Dirt 2 en F1 2010). Rallyerijden heb ik vroeger op de PC gedaan (Colin McCrae) en dat vond ik erg gaag. Zonder stuur bijna niet te doen. En ik heb inderdaad veel goede dingen gelezen over Dirt 3, dus wie weet... ;)

Neem die ook maar mee met de M&G :)
Inderdaad Live in the O2 :)

Zal vast opschrijven dat ik in ieder geval King of Leon en Dirt 3 meeneem, anders vergeet ik het over 3 maanden ;) De andere films die ik graag mee wil maken heeft vrijwel iedereen op het forum al, inclusief jij zelf dus ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

djaxx

Philip, probeer zeker uncharted 1 eens, die vind je erg goedkoop nu in de platinum versie en is ongelooflijk goed spel (aktie/avontuur)

Madhouse

Citaat van: djaxx op juli  8, 2011, 14:37:02
Philip, probeer zeker uncharted 1 eens, die vind je erg goedkoop nu in de platinum versie en is ongelooflijk goed spel (aktie/avontuur)

Doe dan deel 2, die is 10x beter en ook vrij goedkoop te vinden!

MVG

Citaat van: Madhouse op juli  8, 2011, 14:46:55

Dat is zeker een spel die je eigenlijk niet mag missen!

HTip

Citaat van: Martijn90 op juli  8, 2011, 13:22:25
Inderdaad Live in the O2 :)

Zal vast opschrijven dat ik in ieder geval King of Leon en Dirt 3 meeneem, anders vergeet ik het over 3 maanden ;) De andere films die ik graag mee wil maken heeft vrijwel iedereen op het forum al, inclusief jij zelf dus ;)
Prima! Maar er kan nog veel gebeuren in 3 maanden, dus we zien tegen die tijd wel wat ik nog niet heb :D
Showcase - Topic

HTip

Leuk hoe jullie mij helemaal verslaafd aan gamen willen maken ;) Schietspellen heb ik niets mee en Uncharted ziet er wel gaaf uit, maar zit ook schieten en springen e.d. in. Dat heb ik opgegeven na TombRaider, want daar was ik niet goed in...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  8, 2011, 22:56:44
Leuk hoe jullie mij helemaal verslaafd aan gamen willen maken ;) Schietspellen heb ik niets mee en Uncharted ziet er wel gaaf uit, maar zit ook schieten en springen e.d. in. Dat heb ik opgegeven na TombRaider, want daar was ik niet goed in...

De gameplay van Uncharted is vele malen beter dan Tomb Raider. Dit jaar komt deel 3, daar zit ik ook met smart op te wachten (net zoals; F1 2011, Fifa 12 en COD Modern Warfare 3)..... :D

HTip

Ik hou het voorlopig bij racen. Met de controller is het al moeilijk genoeg. Ik moet leren de controllers zo af te stellen dat je kleine bewegingen kan maken zonder dat de auto rare bokkesprongen maakt ;)

Je hebt een leuk verlanglijstje. Makkelijk met je verjaardag en sinterklaas/kerst :D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  8, 2011, 23:15:48
Ik hou het voorlopig bij racen. Met de controller is het al moeilijk genoeg. Ik moet leren de controllers zo af te stellen dat je kleine bewegingen kan maken zonder dat de auto rare bokkesprongen maakt ;)

Is gewoon feeling creëren, lukt vanzelf wel.

Citaat van: HTip op juli  8, 2011, 23:15:48
Je hebt een leuk verlanglijstje. Makkelijk met je verjaardag en sinterklaas/kerst :D

Denk dat ik dat lijstje voor Sinterklaas al in huis heb  :D

djaxx

Citaat van: Madhouse op juli  8, 2011, 14:46:55

Huh, normaal start je met deel 1 en ga je verder met deel 2? :)

Madhouse

Citaat van: djaxx op juli  9, 2011, 06:24:54
Huh, normaal start je met deel 1 en ga je verder met deel 2? :)

Klopt! Maar de gameplay van deel 2 is veel beter dan deel 1 en als je dat soort games normaal nooit speelt dan heb je denk ik aan 2 een leuker deel.

SV..S

Citaat van: HTip op juli  8, 2011, 22:56:44
Leuk hoe jullie mij helemaal verslaafd aan gamen willen maken ;)
is ook erg gaaf op een groot scherm, maar nog mooier is het geluid O0
CiteerSchietspellen heb ik niets mee en Uncharted ziet er wel gaaf uit, maar zit ook schieten en springen e.d. in. Dat heb ik opgegeven na TombRaider, want daar was ik niet goed in...
die schietspellen laat ik ook maar liggen, zeker met die 2 kids die ook regelmatig gamen. :P
gt5 is ook erg leuk, wel frustrerend soms als je een level na 10 tallen keren maar niet haalt, zeker in de S klasse, die laatste krijg ik nog steeds niet rondgespeeld, en ik wil toch wel graag die F1 auto kopen  :(
dirt hebben we ook, ook erg leuk, lbp natuurlijk ook, en SBK is ook verslavend ;)
have fun :)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Robbert54

Philip een PS3!! :worship: :thumbs-up: :clapping:

;D

Uncharted is idd een dikke aanrader. Ook wanneer je niet zo van schieten en klimmen houdt. Denk dat ie in jou HT wel echt ontzettend mooi uit zou komen. Bij Uncharted waan je je bijna in een avonturenfilm!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

skyfox

Heavy Rain of LA Noire zijn ook heel gaaf op het grote doek, en zijn zeker geen actiespellen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

eddy135

Racen = Motorstorm 1 + 2
            GT5
            Burnout Paradise

:headbanging:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

clockwork

Zo jammer dat een van de leukste topics van dit forum verandert in een spelletjes-topic......... :devil:
;)

:D :D :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: SV..S op juli  9, 2011, 15:31:47
is ook erg gaaf op een groot scherm, maar nog mooier is het geluid O0
have fun :)
Bedankt Jos, gaan we zeker doen!

Citaat van: The Vampire op juli  9, 2011, 17:22:27
Philip een PS3!! :worship: :thumbs-up: :clapping:

;D
Ik heb het lang kunnen onderdrukken (en Annet vond al dat ik het lang had volgehouden :D), maar nu ben ik toch gezwicht. Zoals Jos aangeeft, op het grote scherm en met 5.1 geluid is erg gaaf!

Citaat van: clockwork op juli 10, 2011, 07:39:32
Zo jammer dat een van de leukste topics van dit forum verandert in een spelletjes-topic......... :devil:

:D :D :D

Vind ik eigenlijk ook en daarom gaan we ook nu mee stoppen >:D Bedankt allemaal voor de tips, maar ik zou het fijn vinden om nu weer terug te keren tot HT-nieuws. Dat heb ik op dit moment niet, anders dan dat we er heel erg van genieten :wub:

De PS3 was overigens natuurlijk wel HT-nieuws :D
Showcase - Topic

clockwork

;D

Back on topic: ik las ergens dat je toch nog wilt kijken naar de acoustiek vwb stereo weergave. Waar denk je dat je 'tekort komt'? Kun je dit dan ongestraft doen zonder consequenties voor je surround?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling