Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

denoontje

eerst volgende aankoop voor philip:

een stoel, stuur en pedalenset -O-

HTip

Citaat van: denoontje op juli  6, 2011, 09:41:00
eerst volgende aankoop voor philip:

een stoel, stuur en pedalenset -O-
Bijna goed! Ipv een stoel een standaard voor het stuur en de pedalen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  6, 2011, 09:33:48
Ik hoor wel van jou hoe F1 2011 is ;)

Die staat bij mij al weer in pre-order  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

heb zelf een fat ps3 gehad, maar ik was het gamen na al die jaren wel beu geraakt, ondank dat het gaaf ik op een projector te gamen. maar we moeten nu eenmaal prio stellen met de hobbies...... :-(

Veel plezier met je extra uren in je cave want er gaan dan weer wat uurtjes op de teller komen! ;-)

skyfox

Gefeliciteerd met je aankoop en veel gamingplezier gewenst!!

Zelf heb ik al jaren een ps3 fat. Ik game al jaren af en aan, soms een paar maanden niet en dan krijg ik weer de geest (of: een goede game). Heb net een tijd gespeeld op de ps3 (op de beamer, zoooo gaaf!) en ben nu weer een beetje op de pc bezig met een gouden oude (Wing Commander Privateer, via GOG).

Nogmaals, veel plezier met gamen!!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Valkyrie

Citaat van: HTip op juli  5, 2011, 23:03:37
Ik zie net dat Valkyrie zijn post nog heeft geedit en die had ik gemist ;)

Dus eigenlijk gaan de credits naar Valkyrie, die al een ticket heeft voor een M&G, dus bij deze is de quiz afgelopen :D

De ticket heb ik gelukkig nog steeds staan! :) Ik ben echt reuze benieuwd hoe het is om de Chamber of Dreams mee te maken!! :popcorn:
Eerst moet ik nog vanalles regelen voor mijn huisje en verhuizen, daarna kom ik graag een keer langs. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

RonG

Citaat van: Valkyrie op juli  6, 2011, 11:10:12
De ticket heb ik gelukkig nog steeds staan! :) Ik ben echt reuze benieuwd hoe het is om de Chamber of Dreams mee te maken!! :popcorn:
Eerst moet ik nog vanalles regelen voor mijn huisje en verhuizen, daarna kom ik graag een keer langs. ;)

Ik had Philip gisteren de PS3 persoonlijk gebracht gezien het ongeveer 45 minuten rijden van mij is en de Chamber of Dreams mogen zien en horen, man man wat was dat gaaf.
Sommige momenten kippevel, en die sub :inlove: :inlove:.
Ik was ook onder de indruk van de afwerking in het geheel, echt gaaf.

gr,

Ron

WimB

Heb ook al een tijdje een spelcomputer in gedachten, maar zit zelf toch meer aan een xbox te denken dan een PS3.

Joris1971

Citaat van: WimB op juli  6, 2011, 14:14:26
Heb ook al een tijdje een spelcomputer in gedachten, maar zit zelf toch meer aan een xbox te denken dan een PS3.

waarom? heb 2x een xbox360 gehad en 2x een ring of death.

gr. Joris

celerontje

Ik denk voor de games. ;)
Neemt uiteraard niet weg dat men de X-Doos 360 beter ''Piece of Shit'' had kunnen noemen, gezien de problemen met het apparaat zelf. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Joris1971

Citaat van: celerontje op juli  6, 2011, 14:49:16
Neemt uiteraard niet weg dat men de X-Doos 360 beter ''Piece of Shit'' had kunnen noemen, gezien de problemen met het apparaat zelf. ;)

welke games zijn er nu zo excl. voor de xbox360 dat je daarvoor je kiest boven de PS3?

WimB

Citaat van: celerontje op juli  6, 2011, 14:49:16
Idd voor de games en de beeldkwaliteit die ik toch wel erg mooi vind van de Xbox.

celerontje

Ik dacht dat de PS3 beter is qua graphics?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Softpower

Citaat van: celerontje op juli  6, 2011, 14:49:16Ik denk voor de games. ;)

Ieder zo zijn eigen ervaringen maar online gaming is op 360 stukken beter dan op ps3. Het xbox live platform is echt volwassen. De opzet van het psn netwerk voorkomt dat op dat niveau gaat komen.

Games komen overeen. Het is waar je voorkeur ligt. Ik heb geen seconde spijt van 360. De nieuwe is storingsvrij. De oude heeft het bij mij 5 jaar goed gedaan. Als je niet online gamed dan kun je misschien een ps3 kopen maar op het moment dat je multiplayer wilt dan kun je niet op 360 heen.

On-topic... Deze ht gaat neem ik mee als too voorbeeld is hoe je ht kunt maken! Lekker en leuk leesvoer
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

djaxx

Citaat van: Softpower op juli  6, 2011, 18:04:07
Ieder zo zijn eigen ervaringen maar online gaming is op 360 stukken beter dan op ps3. Het xbox live platform is echt volwassen. De opzet van het psn netwerk voorkomt dat op dat niveau gaat komen.

Games komen overeen. Het is waar je voorkeur ligt. Ik heb geen seconde spijt van 360. De nieuwe is storingsvrij. De oude heeft het bij mij 5 jaar goed gedaan. Als je niet online gamed dan kun je misschien een ps3 kopen maar op het moment dat je multiplayer wilt dan kun je niet op 360 heen.

On-topic... Deze ht gaat neem ik mee als too voorbeeld is hoe je ht kunt maken! Lekker en leuk leesvoer

Games komen overeen? De ps3 exclusives zijn pakken beter dan van de 360.
Online gamen op ps3 niet goed? Ik heb beide consoles en dat is gewoon krak hetzelfde qua gamebeleving. De soap er rond is wat uitgebreider bij de xbox maar daar mag je dan nog voor betalen ook.
De ps3 is natuurlijk veel krachtiger en de graphics zien er gewoon veel mooier uit. Ook de blu ray is een voordeel, op de 360 is la noir bv uitgekomen op 3 discs? Hallo, Microsoft??? --> 2011 !

MVG

Citaat van: djaxx op juli  6, 2011, 18:52:12
Games komen overeen? De ps3 exclusives zijn pakken beter dan van de 360.
Online gamen op ps3 niet goed? Ik heb beide consoles en dat is gewoon krak hetzelfde qua gamebeleving. De soap er rond is wat uitgebreider bij de xbox maar daar mag je dan nog voor betalen ook.
De ps3 is natuurlijk veel krachtiger en de graphics zien er gewoon veel mooier uit. Ook de blu ray is een voordeel, op de 360 is la noir bv uitgekomen op 3 discs? Hallo, Microsoft??? --> 2011 !

+ 1! Wel is t zo dat bepaalde games er op de 360 er net wat beter uitzien maar over t algemeen gaat de winst toch naar Sony op dit gebied.
Maar goed, ik denk zomaar dat HTip met liefde voor autorace er erg goed aan heeft gedaan om de PS3 aan te schaffen.

Ik stel voor dat we HTips zijn topic niet moeten vervuilen met de discussie XBOX vs Playstation!

celerontje

Ik heb niet echt verstand van gameconsoles hoor, maar de X-Doos problemen met de RRoD en beschadigde discs blijven nogal hangen in je hoofd. :D

Maar ik heb zelf destijds Roys PS3 in Philip's HT gezien, en ook hoewel ik helaas zelf niet even gegamed heb, zag het er erg indrukwekkend uit.
Trouwens, de PS3 is voor HTip uiteraard ook handig om videos af te kunnen spelen waar de Oppo geen raad mee weet. :)

denoontje

yep die ps 3 kan streamen ;-)

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  6, 2011, 09:59:20
Die staat bij mij al weer in pre-order  :D
Neem je die toch gewoon de volgende keer mee :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: denoontje op juli  6, 2011, 10:01:31
heb zelf een fat ps3 gehad, maar ik was het gamen na al die jaren wel beu geraakt, ondank dat het gaaf ik op een projector te

gamen. maar we moeten nu eenmaal prio stellen met de hobbies...... :-(
Geen idee hoe lang ik het leuk ga vinden. Maar wat ik gisteren heb gezien smaakt naar meer, maar dan wel met een stuur ;)

Citeer
Veel plezier met je extra uren in je cave want er gaan dan weer wat uurtjes op de teller komen! ;-)
Daar zal het wel op neerkomen denk ik. Alleen nu nog de balans vinden tussen boven en onder de grond :D

Citaat van: skyfox op juli  6, 2011, 10:15:58
Gefeliciteerd met je aankoop en veel gamingplezier gewenst!!
Dank je! Gaat zeker goedkomen... :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Valkyrie op juli  6, 2011, 11:10:12
De ticket heb ik gelukkig nog steeds staan! :) Ik ben echt reuze benieuwd hoe het is om de Chamber of Dreams mee te maken!!

:popcorn:
Gaat zeker een keer gebeuren. Je hebt alle tijd, want ergens rond december en januari zie ik je graag verschijnen...

Citaat van: RonG op juli  6, 2011, 12:09:59
Ik had Philip gisteren de PS3 persoonlijk gebracht gezien het ongeveer 45 minuten rijden van mij is en de Chamber of Dreams

mogen zien en horen, man man wat was dat gaaf.
Sommige momenten kippevel, en die sub :inlove: :inlove:.
Ik was ook onder de indruk van de afwerking in het geheel, echt gaaf.
Bedankt voor de mooie woorden Ron :wub: De demo heb ik heel graag gedaan. Die scene van de Battle of Minas Tirith... :o :o :o

Tot een "echte" M&G :pompom:

Citaat van: Softpower op juli  6, 2011, 18:04:07
Ik denk dat ik snap wat je wil zeggen :D Bedankt voor het compliment :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: MVG op juli  6, 2011, 19:16:36
Maar goed, ik denk zomaar dat HTip met liefde voor autorace er erg goed aan heeft gedaan om de PS3 aan te schaffen.
Dat denk ik dus ook. Zeker als ik het een beetje onder de knie krijg en dan F1 :wub:

Citeer
Ik stel voor dat we HTips zijn topic niet moeten vervuilen met de discussie XBOX vs Playstation!
Thanks!

Citaat van: celerontje op juli  6, 2011, 19:31:42
Maar ik heb zelf destijds Roys PS3 in Philip's HT gezien, en ook hoewel ik helaas zelf niet even gegamed heb, zag het er erg indrukwekkend uit.
Precies daarom was de keuze met de aanbieding van Ron snel gemaakt. Het was niet de snelste verkoop op het forum, maar komt wel dicht in de buurt :D
Showcase - Topic

HTip

Citeer
Trouwens, de PS3 is voor HTip uiteraard ook handig om videos af te kunnen spelen waar de Oppo geen raad mee weet. :)
Citaat van: denoontje op juli  6, 2011, 20:22:00
yep die ps 3 kan streamen ;-)
Zeker! En foto's bekijken, pauzemuziek tijdens de M&G, etc...
Showcase - Topic

MVG

Citaat van: celerontje op juli  6, 2011, 19:31:42

Hier dacht ik dus ook aan, en wilde het vermelden maar dacht...ach daar heeft ie die mooie Oppo natuurlijk voor, niet aan gedacht dat deze niet alles af kan spelen. (ik ben zelf nog lang niet zover dus vandaar, maar dat is dan weer een ander verhaal haha)
Citaat van: HTip op juli  6, 2011, 23:35:27
Dat denk ik dus ook. Zeker als ik het een beetje onder de knie krijg en dan F1 :wub:
Thanks!

;D

Enne idd, pauzemuziek...(videoclips etc) en opzich is er ook een mooie video on demand dienst met allerhande arthouse films..

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  6, 2011, 23:32:28
Neem je die toch gewoon de volgende keer mee :D

Uiteraard!!!  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub