Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

:pompom: :clapping: :headbanging: De 10000e post :headbanging: :clapping: :pompom:

Nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen op wat in mei 2007 begon als een projectje als velen die mij waren voorgegaan. De praktijk is anders. Dankzij jullie enthousiasme, kennis en humor heb ik het volgehouden en gemaakt tot wat het nu is. Inmiddels reeds 7x een M&G georganiseerd en ik kan er elke keer heel erg van genieten.

Op deze manier probeer ik jullie iets terug te geven. Helaas is de wachtlijst nog lang, maar heb geduld, want als je op de lijst staat en nog steeds zou willen kom je nog een keer aan de beurt.

O0 Bedankt allemaal voor inmiddels 4 leuke jaren hier op het HTforum!! O0

Zo ziet het er op dit moment uit...

Morgenavond ziet het er alweer anders uit, maar dat is iets voor morgen... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mtissink

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 13:13:10
Nee, dat is iets wat ik eigenlijk nooit doe. Ik heb wel foto's gemaakt van de ruimte na het opruimen, maar ik zou zeggen, kom gewoon een keer langs :)

Ik moet nog wat met de nieuwe foto's doen en dan post ik ze natuurlijk weer hier ;)

Als dat de wens is dan gaat 9 Oktober mijn camera sowieso mee! Daar vallen geloof ik genoeg mooie (detail)plaatjes te maken. :D
Fotografie is tenslotte een hobby of niet he!  :pompom:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

mscofield

Ben erg benieuwd naar de verslagen!
Lijkt mij ook erg leuk om een keer langs te komen :)

denoontje

Citaat van: mtissink op juli  4, 2011, 15:01:12
Als dat de wens is dan gaat 9 Oktober mijn camera sowieso mee! Daar vallen geloof ik genoeg mooie (detail)plaatjes te maken. :D

zal ik ook de 7d meenemen en daar de bios zover weg is een 100-400 voor een afstandplaatje????

HTip

Citaat van: mtissink op juli  4, 2011, 15:01:12
Mag je best meenemen, maar of de gasten gefotografeerd willen worden? :unsure: ;D

De belichting is overigens best een uitdaging ;)

Citaat van: denoontje op juli  4, 2011, 15:47:50
zal ik ook de 7d meenemen en daar de bios zover weg is een 100-400 voor een afstandplaatje????
:clapping: Dan kan je een close-up maken van de vezels van het tapijt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mtissink

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 16:15:04
De belichting is overigens best een uitdaging ;)
Dan gaan het statief en de flitser ook allebei mee!

HTip

Citaat van: mscofield op juli  4, 2011, 15:41:06
Ben erg benieuwd naar de verslagen!
Ik ook :thumbs-up:

Citeer
Lijkt mij ook erg leuk om een keer langs te komen :)
Je denkt, de aanhouder wint? :D

Het lijkt er af en toe wel eens op dat ik opendagen organiseer of zoiets, maar de praktijk is anders ;) De ruimte is in principe voor privégebruik en ik organiseer wel eens een M&G voor forumvrienden, waar ik in ieder geval hier op het forum (veel) contact mee heb en/of reeds ontmoet heb. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon niet de indruk wekken dat iedereen zomaar langs kan komen. Ik ben daar wat voorzichtig mee en ondanks dat ik veel van mijn ruimte laat zien ben ik wel gesteld op mijn privacy.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: mtissink op juli  4, 2011, 16:29:06
Dan gaan het statief en de flitser ook allebei mee!
Zo! Dat wordt een hele operatie :o Gaat allemaal van de luistertijd af :P
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: SV..S op juli  4, 2011, 11:54:57
ik ga maar direct een verslagje maken, nu het nog vers in het geheugen ligt ;)
Hoeft niet, maar leuk dat je dat wil doen. Zou je daar een nieuw topic voor willen openen in "Meet & Greet"-sectie? Dan kan ik daar naar verwijzen in mijn openingspost. Thanks!
Showcase - Topic

HTip

Ik heb de 10000e post ingevuld. Hij staat bovenaan deze pagina...
Showcase - Topic

WimB

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 22:44:19

Ook nog mooi ingelijst, toe maar hoor. Sjiek  :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

SV..S

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 16:38:17
Hoeft niet, maar leuk dat je dat wil doen. Zou je daar een nieuw topic voor willen openen in "Meet & Greet"-sectie? Dan kan ik daar naar verwijzen in mijn openingspost. Thanks!

@ joor surf vis   :D

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113628.0

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: WimB op juli  4, 2011, 22:57:37
Mooie foto's  :D
Citaat van: Maximus_Aurelius op juli  4, 2011, 23:04:32
Ook nog mooi ingelijst, toe maar hoor. Sjiek  :D
Thanks guys! Ik moest natuurlijk iets bijzonders doen met deze mijlpaal :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Deleted member

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 14:51:38
:pompom: :clapping: :headbanging: De 10000e post :headbanging: :clapping: :pompom:

Nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen op wat in mei 2007 begon als een projectje als velen die mij waren voorgegaan. De praktijk is anders. Dankzij jullie enthousiasme, kennis en humor heb ik het volgehouden en gemaakt tot wat het nu is. Inmiddels reeds 7x een M&G georganiseerd en ik kan er elke keer heel erg van genieten.

Op deze manier probeer ik jullie iets terug te geven. Helaas is de wachtlijst nog lang, maar heb geduld, want als je op de lijst staat en nog steeds zou willen kom je nog een keer aan de beurt.

O0 Bedankt allemaal voor inmiddels 4 leuke jaren hier op het HTforum!! O0

Dit is an sich al een prestatie maar ook wel te verklaren uit jouw enthousiasme rond 't onderwerp, je ruimte en natuurlijk je ontzettend hulpvaardige instelling naar anderen. Ga zo door zou ik zeggen!!!  :clapping:

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 14:51:38
Morgenavond ziet het er alweer anders uit, maar dat is iets voor morgen... :D

Ben benieuwd wat je laatste aanwinst gaat zijn!!  :headbanging:

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 22:44:19

Zal ik hem maar weer editten dan  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Antoine op juli  4, 2011, 23:50:26
Dit is an sich al een prestatie maar ook wel te verklaren uit jouw enthousiasme rond 't onderwerp, je ruimte en natuurlijk je ontzettend hulpvaardige instelling naar anderen. Ga zo door zou ik zeggen!!!  :clapping:
:blush: Bedankt Antoine!! :blush:

:worship: :worship: :worship:

Citeer
Ben benieuwd wat je laatste aanwinst gaat zijn!!  :headbanging:
Vanavond laat ik het zien ;)
Showcase - Topic

mtissink

Citaat van: HTip op juli  5, 2011, 08:55:17
Vanavond laat ik het zien ;)
Ik ben erg benieuwd wat er nog verbeterd kan worden!
Wachten duurt lang...!  :crazy:

Etiennevh

Morgen ziet het er heel anders uit.. een discolamp ? :D :D :D  O0 O0 O0
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: mtissink op juli  5, 2011, 09:08:35
Ik ben erg benieuwd wat er nog verbeterd kan worden!
Heeft niet perse met verbetering te maken. Misschien wel met nóg meer genieten...

Citeer
Wachten duurt lang...!  :crazy:
Absoluut! Als ik geen M&G had gehad, dan had ik het afgelopen zaterdag gekregen ;)

Citaat van: Etiennevh op juli  5, 2011, 09:29:04
Morgen ziet het er heel anders uit.. een discolamp ? :D :D :D  O0 O0 O0
:clapping: En dan een spelletje doen: Wie het eerste zijn hoofd stoot... :D
Showcase - Topic

clockwork

Citaat van: HTip op juli  5, 2011, 11:03:15

:clapping: En dan een spelletje doen: Wie het eerste zijn hoofd stoot... :D

Daar heb je de JVC toch al voor?   ::)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Showcase - Topic

mtissink

Citaat van: HTip op juli  5, 2011, 11:03:15
Heeft niet perse met verbetering te maken. Misschien wel met nóg meer genieten...
Absoluut! Als ik geen M&G had gehad, dan had ik het afgelopen zaterdag gekregen ;)
Wat een opoffering voor de vrienden van dit forum ten opzichte van jouw nieuwe toevoeging!
Het is toch geen popcorn machine om een knabbeltje te hebben tijdens een film?

HTip

Citaat van: mtissink op juli  5, 2011, 11:12:37
Wat een opoffering voor de vrienden van dit forum ten opzichte van jouw nieuwe toevoeging!
Nee hoor, hoef je niet als opoffering te zien. Was het "programma" waarschijnlijk nog voller geweest. ;)

Citeer
Het is toch geen popcorn machine om een knabbeltje te hebben tijdens een film?
Leuk gevonden, maar helaas daar moeten we totdat de bar gerealiseerd is elke keer voor naar boven :unsure: ;)
Showcase - Topic