Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  2, 2011, 23:19:28
Sateliet in de kelder om F1 te kunnen kijken?
Is al een keer genoemd en gaat er zeker komen, maar nu nog niet. Is toch iets anders... Maar ook jij bent warm :thumbs-up:

En ongemerkt is dit de 1e post van de 400e pagina :o :o :o

Nog 24 post verwijderd van 10.000 :o :o :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

treky22

Citaat van: HTip op juli  1, 2011, 09:28:24
Trouwens, binnenkort mag ik nog iets (onverwachts/ongeplands) nieuws in de Chamber ontvangen :unsure:

Een HDTV Mediabox van je kabel-exploitant ?

Btw, iedereen veel plezier morgen in The Chamber  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: treky22 op juli  3, 2011, 00:18:24
Een HDTV Mediabox van je kabel-exploitant ?
Zoals celerontje al aangaaf kijk ik inderdaad via de satelliet, maar binnenkort waarschijnlijk wel internet via de kabel, want ik heb het helemaal gehad met ADSL van Scarlet hier in België. Want die verbinding is om te

Citeer
Btw, iedereen veel plezier morgen in The Chamber  :headbanging:
Bedankt Huib! Leuke van vandaag is dat het voor iedereen de eerste keer is 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: HTip op juli  1, 2011, 09:26:59
De ene M&G is nog niet geweest of ik ben alweer bezig met de volgende :D

denoontje heeft aangegeven niet te kunnen op 11 september. Andere mogelijkheden waren/zijn 9 en 23 oktober en 6 november. Ik ben het lijstje kwijt, dus Martijn90, RalphH, denoontje en iemand anders van de wachtlijst of mtissink ;) graag even reageren...

Nieuwe datum voor de volgende M&G (alweer de 8e) is geworden 9 oktober.

M&G Part VIII - 9 oktober 2011 (vol!)

• denoontje
  • Martijn90
  • mtissink
  • RalphH
Showcase - Topic

denoontje

9 oktober staat nu in I cal
Wordt vroeg opstaan, f1 kijken en dan naar het belgische :-).

Tenzij Philip de F1 in zijn kelder heeft, kunnen we een sleep in houden :-0

Sonic Circle

Etiennevh

Veel plezier allemaal vandaag! En ben benieuwd naar de nieuwe aanwinst!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

mtissink

Ik ben benieuwd hoe het met onze mollen gaat!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

treky22

Die zullen nog wel even onder de grond zitten.

Alleen even vlug voor een hapje naar boven, en weer vlug down under  :clapping:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

skoebiedoe

We hebben een hele leuke dag gehad.
Leuke muziek beluisterd en een leuke film gezien in gezelsschap van leuke personen dus.....dag kon al zeker nietmeer stuk. ;)

Nog eens bedankt voor het hartelijke onthaal en het lekkere eten.
Het was een belevenis en een leuke ervaring op zich.
K'ga zeker eens nadenken over de stroom en eventueel de aanschaf van een ppp overwegen. ;)

(zal proberen om een verslagje te schrijven maar ben daar niet echt goed in dus niet teveel van verwachten. ;) )

DD2

Geweldige dag gehad!

Heel erg bedankt voor de gastvrijheid nogmaals, met recht een chamber of dreams!  :)

't was wel een stukje rijden, dus nu snel de oogjes toe...    zal morgen even het lijstje met besluisterde nummers etc doorgeven.

:clapping: :clapping: :pompom: O0 :D

WimB

Het was een geweldige ervaring om zo'n fantastisch mooie ruimte te mogen bezoeken. Heel erg bedankt voor de gastvrijheid, het eten en de tijd die je voor ons heb willen vrijmaken. Het was een latertje (na 11-en pas weg), maar het was zeer zeker de moeite waard. Muzikaal een hele mooie set en een fijne ruimte, maar waar het echt allemaal in uitblinkt is de absolute bioscoop beleving die je ervaart. Geweldig. Die DD18 is echt een waanzinnig monster en de JVC geeft een echt ontzettend spectaculair beeld. Wat een detail.

Het was ook erg leuk om de andere forummers eens live te ontmoeten.
Ik zou dit graag als de mogelijkheid er weer eens zou zijn, ook bij een andere HT willen doen zo'n M&G. Dit smaakt absoluut naar meer.
En ik heb geen dedicated HT en top installatie, maar sta graag een keer open om gewoon mensen te ontmoeten en lekker van muziek te genieten bij mij thuis.

SV..S

ik ben ook al thuis hoor :P al bijna 11 uur :D

ik ga maar direct een verslagje maken, nu het nog vers in het geheugen ligt ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

denoontje

we kunne niet wachten op wat leesvoer ;-)

HTip

Ik heb het ook weer erg naar mijn zin gehad. Voor mij soms onbekende muziek gehoord, leuke mensen leren kennen en heel erg genoten van de hoofdfilm. Erg leuk en die komt zeker in de collectie.

Bedankt allemaal voor de kado's en alle lekkers, ook namens Annet. Daar gaan we nog van nagenieten :thumbs-up:

@DD2: Hier liggen nog de DVD's van de Eagles en Bee Gees.
Showcase - Topic

RonG

HTip

Citaat van: RonG op juli  4, 2011, 13:10:14
Zijn er foto's gemaakt?
Nee, dat is iets wat ik eigenlijk nooit doe. Ik heb wel foto's gemaakt van de ruimte na het opruimen, maar ik zou zeggen, kom gewoon een keer langs :)

Ik moet nog wat met de nieuwe foto's doen en dan post ik ze natuurlijk weer hier ;)
Showcase - Topic

SV..S

Citaat van: HTip op juli  4, 2011, 13:13:10
. Ik heb wel foto's gemaakt van de ruimte na het opruimen,

en dat was natuurlijk hard nodig met al die popcorn, m&m's en zelfs cola op de vloer :-[

;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

RonG

HTip

Citaat van: SV..S op juli  4, 2011, 13:25:27
en dat was natuurlijk hard nodig met al die popcorn, m&m's en zelfs cola op de vloer :-[

;)

Ik doelde op het moment voor de M&G, maar don't worry de HT ziet er straks weer uit als ervoor. En de ruimte is wel wat gewend :D
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Valkyrie

Citaat van: HTip op juli  2, 2011, 23:20:50
Is al een keer genoemd en gaat er zeker komen, maar nu nog niet. Is toch iets anders... Maar ook jij bent warm :thumbs-up:

En ongemerkt is dit de 1e post van de 400e pagina :o :o :o

Nog 24 post verwijderd van 10.000 :o :o :o

Nog maar 3x post nodig! :pompom: :D
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

denoontje

denoontje